tu je tabulka predaja jednotlivych modelov Kie v USA za rok 2012 [odkaz] ... vsimni si hlavne narast predaja modelu optima.... ;-) ta slape v USA neskutocne brutalne :yes: vyse 152 tisic kuskov to je skutocne riadna sleha :yes:
vyze 557 tisic kii a hlavne narast oproti roku 2011 o vyse 70 000 to je dovod na radost.. amikom sa kie zapacili bravo kia :yes:
co se týče korejců tak mě docela zaujal sice maličký trh v Libanonu...z top ten je tam 8 korejců: [odkaz]
údaje sou sice z března 2012 ale tato situace je tam dlouhodobě
...ale zase se dá říct, že je to trh kde nejsou žádné vlivy domácích a polodomácích automobilek...kde berou tu oblibu korejců se nějak nedá odůvodnit... ;-) snad jedině cena
nejsem vyloženě fanda aut z koreje ale říct že sem ji v USA nedaří už chce notnou dávku seberflexe...z prodejů koncernu H/K ve Státech mají všechny automobilky z Evropy mokré sny
taki su najlepsi .... co si len pozru tabulku top 10 modelov - kiu tam nevidia a uz placaju ze sa jej v USA nedari...... srandisti.... pravda je taka ze v USA sa korejcom dari vyborne .... a s tymi snami mas pravdu... europania len tisko zavidia, taky uspech ako maju korejci tu v USA nebudu mat nikdy :yes:
fiat jestli bude co k čemu tak by mít mohl...s vydatnou pomocí domácího chrysleru...ovšem to není uplně košér...vlastně dá se říct že nejúspěšnější značkou z evropy je VW...a to na tom taky není kdovíjak
Paráda to teda je!
VW zvýšilo predaj z 444 178 ks v roku 2011na 580 279 ks v roku 2012 (nárast predaja cca o 135 t. ks)
a predbehlo v predajoch Kia. (nárast predaja o 72t. ks)
No tak tvoja „oslava“ bude mať dosť trpkú príchuť. >:D
Aj u nas vsetci nariekaju nad cenami PHM a mesta su plne SUV.
K tym F-150. V Amerike je mrte kilometrov sotolinovych ciest.
U nas sa terenakom chodi na chatu 100 metrov od asfaltky alebo vencit psa.
Asi na tom něco bude...tuhle jsem parkoval u obchodu u nás na venkově a z obou stran BMW x5, jedno dokonce s vylepeným znakem místní obce (malé vesnice) a nastupovala do něj slečna, které by se nákup vešel do jedné drobné tašky. U nás v městečku zase jistý člověk (a není zdaleka sám) dojíždí ani ne kilometr na nádraží v LandCruiseru V8.
Nezávidím jim (ostatně naše Škodovka ve změti těch zahraničních značek pomalu nabývá punc exkluzivity:)). Netoužím po SUV a na ten vlak se raději projdu, ale zdráhám se věřit tomu, že by byla taková krize. :-)
Auto je v USA nezbytností, spotřebním zbožím. Musí ho mít důchodce i středoškolák, pokud nežijete v centru nějakého obřího města. Těm co se diví, proč Američani nejezdí každý den do práce po venkově nebo po osmiproudé dálnici v minovoze s tříválcem, doporučuju návštěvu psychiatra. Vždyť i v Evropě je řízení malého vozu, ve kterém urostlý chlap vypadá jako Krteček v autíčku na klíček věcí nouze...tak z toho nedělejte ctnost. :no:
PS: spor Evropa x Korea v téhle diskusi je směšný.... každá z těchto skupin tu cílí na úplně jiné zákazníky. Evropa na snoby, kteří dají za auto 2x tolik, jen aby soused čuměl. Korea naopak na chronické šetřílky. Tak nechápu, co porovnáváte.