Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Američtí fanoušci chtějí Hondu Civic Type-R, pomůže jim petice?

Produkční verze nejostřejší Hondy Civic už pomalu klepe na dveře. Američtí fanoušci se však bojí, že se na ně nedostane.
Zpět na článek
13. 3. 2014 10:59
13. 3. 2014 11:12
13. 3. 2014 12:14
13. 3. 2014 16:28
13. 3. 2014 17:58
14. 3. 2014 08:04
15. 3. 2014 12:26
13. 3. 2014 11:31
13. 3. 2014 11:44
13. 3. 2014 16:44
13. 3. 2014 11:58
13. 3. 2014 13:48
13. 3. 2014 16:38
13. 3. 2014 16:40
13. 3. 2014 16:42
14. 3. 2014 07:24
Avatar - King
13. 3. 2014 10:59
Tajpár
Honda je velmi nečitelná automobilka. Je téměř jisté, že USA CTR nedostanou, petice nepetice. Pokud by Honda chtěla v US prodávat 5D hatch, prodávala by ho tam. Co skutečně stojí za tímto postojem, je ale hodně nejasné.

Ačkoli Honda říká, že CTR bude auto navržené exkluzivně pro Evropu, téměř jistě poputuje, stejně jako minulá generace, i do Austrálie, kde se 5D normálně prodává a zcela určitě i do Japonska, kde se ovšem už žádný Civic neprodává (a to ani sedan).

USA se motoru 2.0 VTEC TURBO rozhodně v nějaké +-250k verzi dočká také, ale až v příští generaci Civicu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dewill
13. 3. 2014 11:12
Homologace
Já měl za to, že homologační nároky jsou v USA nižší než v EU, takže pokud by splňovali podmínky pro Evropu, tak prodej v USA by nemusel být až takový problém. Teda kromě uvedení skutečné a né laboratorní spotřeby v TP >:D a sedaček na XXXL * >:-[]
Rozbalit vlákno
6
13. 3. 2014 12:14
Re: Homologace
Jsou hlavně jiné. Třeba Lotus prodával v USA jen na výjimku, kterou už jim neprodloužili, pokud vím.
13. 3. 2014 16:28
Re: Homologace
v USA nesleduji jen zcela zbytecne CO2, ale hromadu jinych emisi, on si prave kazdej mysli ze kdys tam maj obri motory tak ze to musi bejt zakonite skodlive, jenze oni je maj i dost udusene a vzhledem k obsahu to nejsou zas tak vykonne motory a zrejme lip spalujou to co se v emisich hlida
13. 3. 2014 17:58
Re: Homologace
Euro6 není zrovna volná norma.
14. 3. 2014 08:04
Re: Homologace
S tím se dá polemizovat. Mnoho dnešních benzínových motorů chladí při vysoké zátěži katalyzátor či turbo bohatou směsí. Euronormy to nijak nepostihujou, protože tam se simuluje jízda důchodců, co vezou plato vajec na zadních sedadlech. A kdo víc, co jde z výfuku vznětových motorů při regeneraci DPF, která probíhá taktéž až při vyšší zátěži na dálnici, což při homologačním testu nikdy nenastane.
Avatar - EauRouge
13. 3. 2014 23:37
Re: Homologace
Spíš než o emise jde o bezpečnost. To je většinou problém všeho co se dováží do USA. Jak bylo zmíněno tak třeba Elise tam skončil kvůli bezpečnosti. Asi se jim nezdála absence ABS, dva airbagy apod. Díky tomu se třeba zpožďuje představení určitých modelů na tamějším trhu, jelikož je třeba doplnit bezpečnostní prvky - viz. Alfa 4C, která dostane 100kilo navíc.

Zajímavá je obecná vyjímka na auta starší 20let(nebo tak nějak), kdy si můžete z dovést cokoli a nikdo se neptá. Proto američtí automobilový fandové bedlivě sledují kultovní auta z Evropy a Asie z dob minulých.
15. 3. 2014 12:26
Re: Homologace
Tak ABS i ESP je povinné i v EU. Zabijákem bývají airbagy, kdy jsou v USA povinné vícestupňové. Některé automobilky na to dostaly výjimku (Lotus, Lamborghini), jiné ne (Pagani). Kvůli tomu se nesměla v USA prodávat Zonda a i Huayra má smůlu, jak to vypadá, byť původně měly být předpisy USA zohledněny při jejím vývoji, jen její airbagy jsou pro Američany příliš "hloupé" a tedy nebezpečné (mimo jiné) pro děti. :-)
Avatar - Emel
13. 3. 2014 11:31
TypeR
Jak tak klikám galerii, přiznávám, že se mi to auto začíná víc a víc líbit. Zadek je pecka, a ve srovnání s originálem pecka na druhou. Snad přední převis působí na některých obrázcích trošku přerostle...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - iudex
13. 3. 2014 11:44
Re: TypeR
Moc veľké chute by som si nerobil, realita predsalen býva omnoho triezvejšia, ako štúdie. Aj keď je treba povedať, že táto štúdia spravila z nepekného bežného Civica naozaj atraktívne auto (teda pre tých, ktorým tento expresívny štýl vyhovuje).
Avatar - King
13. 3. 2014 16:44
Re: TypeR
Koncept CTR 8G byl, až na kola, víceméně identický jako sériová verze.
Avatar - dewill
13. 3. 2014 11:58
Re: TypeR
Naprostý souhlas, první auto co se mi líbí s křídlem. Ty světla jsou prostě boží :-) A červené H bylo vždy zárukou kvalitní zábavy:)
Avatar - rimow11
13. 3. 2014 13:48
Re: TypeR
naživo je to :yes: :yes: :yes:
Avatar - King
13. 3. 2014 16:38
Re: TypeR
Souhlas, naživo určitě jeden z nejpůsobivějších ženevských exponátů. :-) :yes:
Avatar - King
13. 3. 2014 16:40
Re: TypeR
Ano, naživo se mi to jevilo jako jeden z nejpůsobivějších ženevských exponátů. Škoda té ohrádky. 8-s
Avatar - King
13. 3. 2014 16:42
Re: TypeR
Věř mi, že live je to doslova kulervoucí. ;-) Ono je těch změn oproti běžným 9G více, než se na první pohled zdá a výsledek je opravdu působivý. A co je ještě lepší, zdá se, že na tom Honda pro sérii nehodlá mnoho měnit. :-!
14. 3. 2014 07:24
"Petice"
Ani se moc nedivím, že je petice moc nezviklala, po přepočtu je to asi jako by u nás tu petici podepsalo 300 lidí..
Rozbalit vlákno
0