se nakonec přece jen rozhodli udělat větší pětistovku, aby se jich za oceánem prodalo více. Protože Fiat bude chtít větší prodeje. Koneckonců by to tak špatný nápad nebyl.
tak nech pre americký trh to auto zväčšia, neboli by prví ani poslední. Dnešné platformy sú dosť modulárne na to, aby to šlo za primeranú cenu. Treba si spočítať, či sa to oplatí a ak áno, ísť do toho. Veď tak to dnes funguje, nie? Na čom sa dá zarobiť, to je dobré.
Uz aktualny Fiat 500 vazi dvojnasobok toho co prva generacia a je asi tak o polovicu vacsi, to iste plati pre VW Beetle a MIni. Ked chcu velke auto nech si to nazvu Fiat 1500 alebo nieco podobne - pre tych co sa nepamataju, Fiat 500 sa tak volal preto ze mal 500ccm motor a vazil 500 kg.
Re: Typicky moderny trend, "cim vacsie tym lepsie"...
suhlas.... to neustale nezmyselne zvacsovanie rozmerov je hrozne..... ved dnesne male auta uz maju cez 4m dlzku.... tolko mali kedysi auta o triedu vacsie... a dnesne miniauta su uz tiez take velke ako male auta pred 10 rokmi.... kam to len speje nechapem.... ved miniauto je preto miniauto ze je mini.... a teda vacsi neznamena lepsi ...
len si zober dnesne male auta a kombiky od nich odvodene.... dlzkou uz atakuju strednu triedu spred 20-30 rokov... za 15 rokov budu mat male auta 4,5m .... miniauta 4m... a stredna trieda 5m...... o com to je? nechapem.... vacsi znamena lepsi? no mozno to plati inde... ale v autach isto nie.....................
som znechuteny tym neustalym zvacsovanim rozmerov dnesnych aut z roka na rok z generacie na generaciu...
500L vznikla prvotne ako nástupca Idey pod názvom Ellezero už pár rokov dozadu ak sa nemýlim... a je to dobrý ťah, pretože sa naozaj predáva a rodinné auto Fiatu chýbalo, keď už nemá dobrých 5 rokov žiaden kombík..
Nech si berú do tej Ameriky vlastnú - veľkú novú 500-vku.. Ja som za návrat 127-čky v podobe nedávneho konceptu kľudne aj v cene 500-vkovej štýlovky >:-[] [odkaz]
Stacilo by zvacsit podla mna niektore plastove diely exterieru, aby to vyzeralo americky nabuchanejsie a snad sa to bude aj tucnejsim postavam zdat vhodne k ich vlastnym rozmerom.
Odlisovat 2 verzie plechov a plastov uz nemoze byt taky problem, ked si to trh ziada. :-)
zrovna v tomoto segmentu jsou italové velice dobří a můžou zbytek učit. 500 myslím finančně hodně Fiatu pomohla - nákladově nikterak drahé auto za prmiovější ceny. A image značky povznesla taky - pětistovku si pořizují i lidé, co by jinak o nabídku fiatu ani nezavadily.
Zrovna tak by asi Italové neměli amíkům radit, jak má vypadat muscle car..
Pokud se nepletu tak se v článku hovoří o větším vzrůstu američanů, ne o jejich větší vypasenosti.
V Cz je už mezi dětmi a mladými víc obézních než v USA, takže bych si z toho srandu nedělal.
Mě osobně přijde, že většina američanu dbá na své zdraví víc než češi a mnohem víc sportují. Pak je tam ale druhá sorta, která se stravuje ve fast foodech a velká část z nich podle toho vypadá. Prostě, amíci jsou vesměs vysportovanější než češi, ale když už je tam někdo tlustej tak teda extremně.
No a dost pochybuju, že si nějaký obézní fast foodový white trash koupí "stylový" fiat 500.
Je to opravdu o tom vzrůstu, když průměrný Američan,Čech, Švéd nebo Holanďan má k průměrnému Italovi cca 15 výškových cm k dobru, musí to být někde znát.
Kdyť to auto nemusí dělat výrazně větší, stačí ten prostor obestavět tak, aby se tam bez problému a celkem pohodlně vešel 2m dlouhán a je vyřešeno.
Ale když ho nechají tak jak je, žádný problém. Své zákazníky si taky najde, jen jich bude o trošku míň. Ten americký trh není pro fiat 500 zrovna zásadní.
Tu naivní představu o vesměs vysportovaných američanech máš nejspíš ze sledování amerických seriálů... Mimo LA, NY, Miami, WDC a částečně SF je reality jiná. Když se projdeš v LA na pláži, vypadá to o dost jinak, než v Baywatch. Při jejich běžných stravovacích návycích se tomu ani moc nedivím.
to je podstatne. Su to hlavne zeny; a teda plati rovnake "cim vacsi, tym lepsi " >:-[] >:-[] >:-[]
odkaz hovori za vsetko [odkaz]
kto by si kupil fiat500, ak by si mohol kupit dodge, jedine slobodna zena >:D lebo dizajn /taky malicky, baculaty; ale ked pride na dialnicu kde su vsetci o dost vacsi tak uz sa citi zle a odpoved je: chcem vacsie malicke, baculate auticko >:-[] >:-[] >:-[]
ja bych ho ještě o něco zmensil, třeba o zadni "sedacky" trosku snížit a rozsirit, k tomu dat poradnej 6 valec, nahon na zadni papuce a nejaky schopny automat od Ferrari >:-[]
ale v US je asi pětistovka hodne popularni, prodavam dve verze 3D modelu a drtiva většina kupujících je z US [odkaz]
Není vždy zcela přímá úměra mezi velikostí vozu a místem uvnitř. Třeba nová Panda je o chloupek větší než původní, přitom je uvnitř místa méně (ve prospěch bezpečnosti, designu atd). Jako extrém potom podprůměrný prostor vzadu, u celkem velké X6. ...S tím je to stejné. Oni přece nechtějí 4,5m Fiatka ! Chtějí, ať se vnitřek navrhne podle figuríny o pár cm vyšší. To by neměl být takový problém. Kouzlo 500 je právě z jeho malosti jednoduchosti atd. zabalené do elegantního hávu.
Fiat možno pre amíkov vytvorí osobitnú kategóriu áut
Mohla by sa volať: full size mini autá. A tá päťstovka by mohla mať názov Fiat 500 Pullman.
Najlepšie by to bolo dať urobiť Číňanom. Tí by päťstovku vo Photoshope trochu natiahli - a auto by bola raz-dva hotové.
A ešte je tu jedna možnosť - ako v Policajnej akadémii. Vymontovať zo súčasnej 500-ky predné sedačky - zadné posunúť trochu dopredu, a do auta sa zmestí úplne každý Amík - aj 300-kilový.
Za príplatok by mohol byť ešte volant v strede - pre maxi-vodiča.