Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Analytici radí Fordu a GM odchod z Evropy, Ford to odmítá

Ford na doporučení analytiků reaguje i tím, že v Rumunsku zahájil sériovou výrobu modelu B-Max.
Zpět na článek
26. 6. 2012 08:41
26. 6. 2012 09:06
26. 6. 2012 09:19
26. 6. 2012 09:32
26. 6. 2012 09:41
26. 6. 2012 10:02
26. 6. 2012 10:48
26. 6. 2012 14:05
26. 6. 2012 11:29
26. 6. 2012 16:54
26. 6. 2012 17:25
26. 6. 2012 23:20
26. 6. 2012 23:27
26. 6. 2012 12:56
Avatar - sargis
26. 6. 2012 08:41
pan novinar...
..asi zabudol na predajny "uspech" aut vyrobenych podla USA receptu :no:
Rozbalit vlákno
0
26. 6. 2012 09:06
nechapu
Pan novinar je s prominutim pekny blbec co se tyce forda. Ford USA a Ford Europe nelze davat dohromady, jsou to v podstate dve nezavisle firmy - obcas vice, obcas mene propojene. Mozna ma pan novinar zast, ze v dobe krize v USA nepotreboval Ford zadnou injekci. Ford rozhodne neodejde, kazda krize jednou skonci.
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2012 09:19
Re: nechapu
vsechno je v konecnem dusledku jen byznys. vyklizeni pozic je osemetne, ale dlouhodoba ztratovost je 100x vetsi zlo. Ford a Opel to vedle VW opravdu nemaji lehke. Osobne bych to resil omezenim aktivit Opelu v Evrope ve prospech Chevroletu, ktery je ziskovejsi a pockal bych, jestli se trh nestabilizuje.
26. 6. 2012 09:32
urcite nie Ford
Myslim, ze to moze platit pre GM, urcite ale nie pre Ford. Ford ponuka na trh velmi zaujimave a uspesne auta. S-Max, Galaxy, Mondeo, B-max, Focus su zavedene a predavane, uspesne konkuruju ostatnym automobilkam, bez fordu by to nebolo ono.
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2012 09:45
Re: urcite nie Ford
Přesně tak, Ford ma v Evropě obrovskou historii. Vzhledem k tomu , že je to druhá nejprodávanější automobikla v EU...t.ak tohle by pan novinář mohl napsat o všech ostatních? Ti co jsou na místě 3 až nekonečno...ať odejdou z Evropy?

To je nějaké pošahané...

A Oplu by byla taky škoda.
26. 6. 2012 09:33
Ford a nové modely
Neviem, ale mne prijdú nové modely od Fordu (hlavne Grand C-Max a Focus ale aj ostatné) ako dosť dizajnovo nevydarené. Málokto to v EU kupuje. Takže Ford si za to môže v podstate sám. Pretože oni auto v rovnakej kvalite ako VW vedia urobiť ale sami sa odpísali šialeným dizajnom exteriérov a interiérov :-O
Rozbalit vlákno
8
26. 6. 2012 09:44
Re: Ford a nové modely
Malokdo v EU kupuje Fordy? není to druhá nejprodávanější automobilka? :))
26. 6. 2012 11:22
Re: Ford a nové modely
Asi si to pomylil so situaciu na SK, kde Fordy fakt nikto nekupuje (vysledok zleho dovozcu), ale ako ojetinu so najpredavanejsie po Skode.
26. 6. 2012 12:48
Re: Ford a nové modely
presne, ja som si tiez noveho Forda doviezol z Nemecka. Oplatilo sa.
26. 6. 2012 16:42
Re: Ford a nové modely
asi ano...tam vím že to moc neklape :-) tak vyhodime dovozce >:D
26. 6. 2012 17:25
Re: Ford a nové modely
Ak sa dobre pamatam, tak hodne davno v dobe Escortov bol problem s dovozcom, tak ho vymenili. Odvtedy je tam sucasny, ktory ma len o nieco lepsie predaje, celkovo v porovnani s Europou su katastrofalne. Asi nie je v EU stat, kde by bol Ford na 6tom mieste a nizsie.
26. 6. 2012 18:37
Re: Ford a nové modely
Čo viem ja od majiteľov Fordov tak bez výnimky nadávali na značkové servisy. Príklad - kamoška menila po cca 50 tis. brzdové doštičky hoci jazdí veľmi "jemne" a po roku jej "dokazovali", že ich treba vymeniť zas .... ale to ich už poslala niekam ....
26. 6. 2012 19:18
Re: Ford a nové modely
Čo bolo bolo.
Pozrite si EU štatistiky predaja za Q1 2012.
Všetky väčšie automobilky padajú okrem VW a Hyundai/KIA.
VW je veľmi silná značka a v podstate sa jej tento rok snaží konkurovať len Hyndai/Kia.
Ostatní brutálne strácajú (aj 10 tky percent), stráca aj Ford (-6%).
Ford musí začať vyrábať autá na rovnakej úrovni ako Polo, Golf, Passat, inak sa v EU nepresadí ;-\
26. 6. 2012 21:31
Re: Ford a nové modely
Lenze zase strati vo svete. Focus je 3tie najpredavanejsie auto sveta a Fiesta asi 10te.
Avatar - shamal
26. 6. 2012 09:41
Diskuze?
Mě se zdá, mě přijde, mám dojem... Co to je za diskuzi? Snad existují čísla. To že se někomu momentálně nelíbí nějaké auto od Fordu nebo GM snad ještě neznamená, že je bezpodmínečně nutné výrobu v Evropě zabalit. Navíc radu nevypustili analytici jak se píše v nadpisu ale jeden analytik, no de facto novinář. Obecně Fordu se v Evropě zase tak bídně nedaří a GM má sice problémy s Opelem ale za to se slušně prodává Chevrolet, který je v Evropě doma teprve pár let. Takže s takovými soudy, kdo by měl kam odcházet bych ještě počkal.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
26. 6. 2012 09:46
Ciferri má pravdu
cifry mluví jasnou řečí, nést dlouhodobě ztráty není možné, pokusů dostat se do zisku v Evropě učinil jak Ford tak GM již celou řadu nicméně dlouhá recese která nyní v EU bude následovat jim může zlámat vaz pokud rychle nevezmou nohy na ramena.
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2012 10:32
Re: Ciferri má pravdu
V Evropě to bude válka nervů. GM a Ford mají narozdíl od takového PSA kam couvat. PSA se namá z Evropy moc kam stahnout.
Avatar - MikeeC
26. 6. 2012 10:02
celý
je to blbost >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - autista
26. 6. 2012 10:48
Zisk
Pokud automobilka dlouhodobě nevytváří zisk, tak je něco špatně. ;-\ Nedá se žít s prodeje, který dosahuje velkých tržeb, ale přitom vytváří ztrátu. Chce to restrukturalizovat, ale ne zavírat. S tím nesouhlasí asi nikdo z EU, aby Ford a Opel zde skončili. Bylo by tu pusto. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - El_Scorpio
26. 6. 2012 14:05
Re: Zisk
Ford mal minuly rok v Europe cisty zisk z 1 vyrobeneho auta cez 1100 € co je viac ako ma Volkswagen. Z mainstraimovych znaciek bol suverenne najlepsi. Takisto v case krizy v rokoch 2008/09 nepotreboval Ford statnu dotaciu len vdaka vybornym vysledkom Ford of Europe. Niekto zjavne nevedel o com pise... :no:
26. 6. 2012 11:29
Otazky
"...Ford umí být konkurenceschopný – je zde druhou nejprodávanější značkou a v šesti z posledních osmi let zde zaznamenal zisk."
Znamena to, ze posledne 2 roky je v strate?

"v rumunské továrně Craiova. Zde se již vyrábí tříválec 1,0 EcoBoost, od začátku příštího roku tu bude vznikat také nový zážehový motor o objemu 1,5 litru."
Co je to za motor? Pocul som iba o novom 1.5TDCi pre B-max a Fiestu

Sucasna pozicia VW mi pripomina koniec 90-tych rokov a dominanciu Microsoftu. Polovica odbornikov ich miluje, polovica nenavidi a bezny plebs to kupuje ako teple rozky.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
26. 6. 2012 12:28
Re: Otazky
:yes: :yes: :-)
PS: (hlavně) za ten poslední odstaveček.. ;-)
26. 6. 2012 16:54
Re: Otazky
ta 1,5 se prodava v jizni americe a v indii, tak to bude nejake jeji evoluce....prostelevny motor...s prd vykonem..j.ako zaklad :-)
26. 6. 2012 17:25
Re: Otazky
Ale to je tdci, nie zazehovy, ako v clanku.
Edit:
Uz to mam:
[odkaz]

"The company launched 1.5 L petrol and diesel engines"
"On the other hand new 1.5L petrol engine which is blessed with Ti-VCT"

Takze nejaka indicka zlatanina, co nedosiahne na EURO5/6 Neviem nic o tom, ze by mala byt v EU.
26. 6. 2012 23:20
Re: Otazky
tak potrebuji neco levneho....coz asi 1,0 ecoboost nebude....ikdyz zase ted bude i ecoboost bez turba...tak :-?
26. 6. 2012 23:27
Re: Otazky
Ecoboost bez turba?
Avatar - GM.rja
26. 6. 2012 12:56
Za kolik?
Tak za kolik to bylo "pane anállytiku"?

Správná otázka spíš bude, komu to má prospět? Odpověď je více než nasnadě - uvolněné pozice by si měla opět převážně zabrat nudná a nevzhledná produkce vw.
Každá krize jednou skončí a opakovaný vstup na trh by mohl být podstatně dražší než vydržet pár let ztráty - v případě Opelu. Navíc jeho pozice v rámci GM není jen o prodeji, ale také o vývoji.
Takže vzkaz pro Ford a Opel - pozice neopouštět, nevzdávat to, každé auto prodané od jiné značky než protěžované vw s pochybnou minulostí je :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
26. 6. 2012 13:33
Re: Za kolik?
Přesně tak. Ford je v evropě z historického heldiska jedním z nejúspěšnějších zanček, a Oplů a korejských chevy od GM tu jezdí taky dost.

Není důvod se stahovat, chce to jen víc máknout.
26. 6. 2012 15:39
Analyza
Ked pocujem takych analytikov, napadne ma: [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
0
26. 6. 2012 16:27
"VW je příliš silný "
Jen ubohý přežitek z dob kdy byly klasické motory 1,9 a od té doby nic VW dobrého navymyslel...nemluvě o tom že ten motor nebyl ani tak od VW a ani kastla golfu nebyla čistě VW.... čisté převzetí-koupení-okopírování nápadu od někoho jiného....
Rozbalit vlákno
0