Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Anketa Auto.cz: 40 % respondentů kupovalo auto jako nové

Ve druhé polovině února jsme se vás - čtenářů - zeptali, kde jste koupili váš současný nový nebo ojetý vůz. Výsledky získané za 2 měsíce hlasování jsou zajímavé.
Zpět na článek
13. 4. 2007 16:06
13. 4. 2007 16:23
neregistrovaný "Míra"
13. 4. 2007 17:31
14. 4. 2007 19:40
neregistrovaný "Já"
14. 4. 2007 20:28
15. 4. 2007 12:42
neregistrovaný "Já"
13. 4. 2007 20:48
anonym
13. 4. 2007 19:48
neregistrovaný "bizi"
13. 4. 2007 20:54
anonym
13. 4. 2007 21:51
anonym
14. 4. 2007 07:20
anonym
14. 4. 2007 20:38
neregistrovaný "Mike"
15. 4. 2007 22:32
neregistrovaný "policajt-skladník"
16. 4. 2007 14:47
neregistrovaný "potkan"
13. 4. 2007 16:06
DOBRÁ ČÍSLA
Tedy, mrknul jsem na anketu (ostatně, hlasoval jsem i já) a hlasovalo hodně lidí. Jó... koupě auta... to chce dokonalou přípravu, dokonalou režii. Časem člověk zjistí, že ho ani tak nebaví si sednout do nového auta, ale že to nejdůležitější je právě to kroužení kolem, ty námluvy... diskuze s prodejci, čtení testů na AUTO.CZ... listování katalogy... to následné čekání... jo, to JE téma... ostatně, o nákupu auta jsem napsal na blogu celou "autorettigovou" - [odkaz]
P.S. Známé je rčení - Kolik jsi měl... aut, tolikrát jsi tu člověkem. Nebo ne?
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Míra"
13. 4. 2007 16:23
Re: DOBRÁ ČÍSLA
Listování katalogy by ti šlo ... >:D
13. 4. 2007 17:31
Re: DOBRÁ ČÍSLA
Jo, vždycky, když kupuji nový vůz patří i katalogy k dílčímu informačnímu prameni. Přitom, samozřejmě nafásneš podrobnej katalog. Dnes dokonce i na DVD. Tím se kocháš, než ti auto dodaj. Na druhé straně je potřeba vědět, že je to katalog od výrobce a je tedy nutno hledat balanci informací od nezávislého pramene, třeba právě zde z testů. Všechno to chce soustředit a sednout si a vybírat - barvu, motorizaci, výbavu, je to dokonalej proces. Píši o tom na blogu. Zároveň to chce si ten proces prostě užít. Člověk nemusí kupovat zrovna Bentleye, aby měl u toho krásnej pocit. Hlavně to nechce uspěchat. Koupit auto ve slevové akci, jenom proto, abych ušetřil pár tisícovek, to by mi za to nestálo. A pak... vše se musí sladit. Jestliže současnej auťák nefasuje někdo z rodiny, musíš dohodnout jeho vykoupení, prostě to musí klapnout. A pak je to radost. P.S. jak se auto "kupovalo" za rudého temna je také na blogu.
neregistrovaný "Já"
14. 4. 2007 19:40
Re: DOBRÁ ČÍSLA
Ne zcela souhlasim. Na tomto serveru je v drtive vetsine osazenstvo, ktere ma toho sveho favorita davno vybraneho, takze kdyz (pokud) nastane onen okamzik a blizi se koupe noveho plechoveho mazlika, pak uz se jenom doladuji detaily - ovsem bud primo u daneho modelu, maximalne ve zuzene skupince favoritu. Aspon tak to mam ja. Urcite nebudu pri koupi auta listovat katalogama automobilky, jejiz produkty me nezajimaj. V katalogach si maximalne precru PR kecy - to mi clanky casopisu ci netu popisi pravdiveji. Takze u me ty namluvy tak nejak padaj. Nebo ty snad pri koupi sveho noveho auta budes listovat katalogama napr. Toyoty, Mazdy, Hondy, Nissanu ci snad Subaru ?? >:D >:D
14. 4. 2007 20:28
Re: DOBRÁ ČÍSLA
>:D >:D To nehrozí... Ale - jak jde čas, mění se priority na straně člověka a mění se i auta, vznikají nové segmenty s nimiž nemáš zkušenost a třeba tě i přitahují. Takže je potřeba si tohle utřídit. Jasně, že člověk má jaksi přirozeného favorita, nelze ovšem vyloučit, že si například porovnáš ve střední třídě Mondeo, Passata a 407... jen jako pro uklidnění, že sis třeba toho Apoštola vybral už dopředu správně. Nebo - nové auto pro manželku - např. malé vozy - proletíš Clio, 207, Punto, Corsu, Fabii a něco vybereš. Nebo se rozhodneš vstoupit do svého "nového" segmentu, např SUV, a tak prostě vyzkoušíš reprezentanty... a třeba se pak rozhodneš koupit, nebo se vrátíš ke klasickému sedanu... vedle toho se ti třeba rozrůstá rodina a ty potřebuješ auto z většího segmentu... no, prostě je pořád co řešit :-) Jinak s tebou souhlasím, že člověk, který auta sleduje, jaksi stále "ladí" formu a je připraven si vybrat z několika horkých favoritů.
neregistrovaný "Já"
15. 4. 2007 12:42
Re: DOBRÁ ČÍSLA
Ale to je presne to co pisu. Sam jsi napsal Mondeo,Passata a 407. Tito tri tvori uz onen zuzeny vyber, mezi kterymi se budes rozhodovat. Teda ty ne - ty mas vybrano >:D .Nejspis uz asi nebudes pokukovat po jinych konkurentech v danem segmentu.A co se tyka jinych potreb ci chticu - to je zase neco jineho. Jasny, ze jako tatikovi 4 deti, musis koukat do segmentu MPV, i kdyz te treba dvakrat nelaka. Je treba uprednosnit potreby pred chticem - bohuzel. Ja sam koncim za 2 mesice 3 lety leasing, takze uz po necem pokukuju, ale vzhledem k tomu, ze se mi pred mesicem narodilo mimco, asi ten vyber prehodnotim. Takze nejspis uprednostnim potreby rodiny pred chticem jeji hlavy ;-\ No jeste se uvidi
13. 4. 2007 16:09
Motoristicky vyspělejší...
:-O Nemělo by tam spíš být finančně zabezpečenější? I ten největší automobilový nadšenec holt může mít hluboko do kapsy.
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 4. 2007 20:48
Re: Motoristicky vyspělejší...
Řekl bych, že ani finančně zabezpečenější. Znám jednu podnikatelskou rodinu a ti mají všichni auta ojetá s pár let starým rokem výroby, takže s novými technologiemi. Cena většinou méně než polovina původní. Přitom většinou nepotřebují téměř žádné opravy. Řekl bych, že nové auto si kupuje člověk, který chce mít jistotu nebo neumí vybírat ojeté...
Avatar - Johnny_P
13. 4. 2007 18:55
anonymní anketa nic neznamená
V anketě můžu kliknout na jakoukoliv možnost a nemusí to být pravda. To že 40% lidí kliklo na tuto možnost neznamená že to je pravda.

I když možná se pletu:-). Mě je 19 let a na nový auto bych se nezmohl>:D(jsem student)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "bizi"
13. 4. 2007 19:48
Re: anonymní anketa nic neznamená
Anketa je anonymní, tudíž lidi nemají důvod klikat na nepravdivé údaje...
anonym
13. 4. 2007 20:54
Re: anonymní anketa nic neznamená
Tak by mě zajímalo - a můžou lidi klikat opakovaně??? - to by hodnověrnost ankety poněkud snížilo, když přehlédnu, že lidé na auto.cz vůbec nejsou vzorek, který by něco vypovídal...
anonym
13. 4. 2007 21:51
Re: anonymní anketa nic neznamená
to jsi na velkém omylu! návštěvníci auto.cz jsou "motoristická veřejnost" a kliklo jich tolik, že statistická odchylka je minimální. Otázkou je, zda klikli podle pravdy, tu nechme psychologům
anonym
14. 4. 2007 07:20
Re: anonymní anketa nic neznamená
To není tak úplně pravda - jsou motoristická veřejnost, která ale má a častěji používá internet. Navíc různé skupiny lidí můžou mít jiný motiv pro opakované klikání - třeba chtějí, aby nevypadalo blbě, že mají ojetý automobil...
Avatar - Johnny_P
14. 4. 2007 17:27
Re: anonymní anketa nic neznamená
souhlasím :yes:
neregistrovaný "Mike"
14. 4. 2007 20:38
Re: anonymní anketa nic neznamená
Kliknout znovu se samozrejme neda, jedno ip, jeden hlas.
Avatar - Johnny_P
15. 4. 2007 08:34
Re: anonymní anketa nic neznamená
tak například já mám možnost kliknout několikrát. Doma na PC, laptopu, ve škole, u babičky atd. >:D
a urřitě nejsem sám :-|
neregistrovaný "policajt-skladník"
15. 4. 2007 22:32
opravdu jsem tak bohatý?
Jsem jedině pro nové auto .A proč? Protože v Česku je v podstatě vše co souvisí s nákupem ojetin otázkou korupce a podvodů.Omlazování aut,přetáčení tachometrů,prodej bouraček legálně v bazarech.Autobazary o tom ví a je jim to stejně jedno je to prostě byznys.A pak nákup tzv.AUTOLEGA na kolech.Koupím si ojetinu a zjistím doma,že mám kousek škodovky,renaultu,peugeota a dalších aut.Děkuji opravdu nechci.Nové auto je i v rámci investic výhodnější.Má tzv. rodokmen to jest původ,kterej snim jde pak ke druhému majiteli a to je velice důležité.Jsem spokojen já i další majitel co jsi to auto koupí.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "potkan"
16. 4. 2007 14:47
Re: opravdu jsem tak bohatý?
já jsem naopak pro ojetý. tedy-lehce ojetý. ovšem nemůžeš vybírat v bazarech. pokud se v autech aspoň trochu vyznám, tak se nenechám přeci oblbnout stočým tachometrem, ne? mě to letos asi čeká, koupě auta. zkusím u prodejce, potažmo na soukromý inzerát. jinak na nový bysme asi taky měli, ale zdá se mi zbytečný cpát peníze tímto směrem..