Aprilia NA 850 Mana s automatem jde do sériové výroby
Mana má vzhled klasického street-biku, masku tvoří jednoduchý oválný světlomet, přístrojový panel a přední obrácená vidlice. Při pohledu z profilu na kolemjdoucí vykukuje trubkový rám a ve falešné nádrži se ukrývá velký úložný prostor. Samotnou nádrž na 15 l paliva najdete v silnější zadní části motocyklu, samotné hrdlo je pod sedadlem spolujezdce.
Manu pohání kapalinou chlazený čtyřtaktní dvouválec do L s objemem 839 cm3. Agregát je naladěn na výkon 55 kW (75 k) v 7 250 ot/min a maximální točivý moment 76,5 Nm nastupuje v 5 750 ot/min. Nižšímu výkonu motoru je přizpůsobena revoluční převodovka s možností automatického řazení nebo sekvenční volby rychlostního stupně.
V automatickém režimu řazení si řidič bude moci vybrat mezi módy Touring, Sport, Rain (cestovní, sportovní nebo déšť). U sekvence může biker řadit nejen pomocí nožního pedálu, ale i ovládáním tlačítek na levé straně řidítek. Více informací naleznete ve starším článku, kde jsme Aprilii NA 850 Mana představili.
V současné době Aprilia potvrdila, že nešlo jen o koncept a začíná se sériovou výrobou. Motocykl s automatickou převodovkou se na trhu objeví na jaře 2008. Revoluční převodový systém hodlá Aprilia dále použít u připravovaného maxi-skútru, který by mohl konkurovat takovým strojům, jako je např. Honda Silverwing, Yamaha T-Max nebo Suzuki Burgman.