Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
9
/
16
Prohlédnout znovu
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
Aprilia Tuono V4 1100 RR: Tenhle tuňák musí být nadívaný dynamitem!
|
acz
Informací je na displeji drobným písmem napsáno hodně a za jízdy není snadné se rychle zorientovat
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Rovná, vyšší řídítka jsou hlavní výhodou proti nepohodlným supersportům. Menu nabízí bezpočet nastavení palubní elektroniky, chce to menší školení a zvyk.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Působí robustně, ve skutečnosti je ale tuňák docela malý. Spolujezdec si moc pohodlí neužije.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Motory už jsme viděli hezčí, ale to je tak jediná piha vidlicového čtyřválce. To, jak jede, nelze slovy popsat.
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Aprilia Tuono V4 1100 RR
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?