Proč by v komunikačním systému nemohla být Vista, nebo vůbec jakákoli Windows? Vzhledem k tomu, že propojení pohonné a ovládací části s komunikačně-zábavním modulem nebude, tak ať tam je klidně Win98. Aspoň si můžu zábavu v autě nakonfigurovat tak, jak se mně samotnému zlíbí. S Windows nemám nejmenší problémy, asi proto, že do toho nerýpu, jak každý druhý ("ještě tuhle utilitku a tamtu utilitku a tenhle prográmek... a co na tom, že tomu nerozumím, musí to přece fungovat... neeeeee, ono to nejde, jak toooo, zasssrrr... Windousy...").
No jo, to vis, ale tim padem nejsi megaCOOLista a nejsi IN, protoze nerikas Win sux a Linux rox ;-) ...je to ted v mode, tak clovek to musi aspon tolerovat, co nadelas...
Kdby se tak tohle chtělo prodávat u vás v ČR hned bych do toho šel, většinou stejně jezdím sám, závoník nejsem, ale ta spotřeba by se mi fatk líbila. A cena je velice pěkná. Jen se obávám o bezpečnost, když je to tak lehký a skoro celý plastový...
landa není nácek pokud vím ale to teď nechci řešit. nebourá jen blb ale pomůže tomu i spousta náhodný okolnosti kterým sebelepší člověk nezabrání, lae je fakt že spoustě chyb by se dalo zabránit tomu že nepojedu podle předpisů na maximu co se do nich vejde ale občas i ohleduplně a s rozmyslem (občas mohu překročit a někdyzase pod hranici vymezenou zákonem který je místy dobře sepsaný ale nikdo se tomu nevěnuje a místy je to blbost a věnuje se tomu spoustal idí)
Formule jsou taky z kompozitu a rozhodně jsou pro náraz do zdi mnohem bezpečnější než jakýkoliv auto... Tak proč by se nedalo z kompozitu postavit normální auto tak, aby bylo bezpečný?
Cena je jenom otázkou objemu výroby a nabídky - surovina sama o sobě je ukrutně levná, jenom má pověst kosmickýho materiálu. Tak proč by to firmy neprodávali draho, když to lidi stejně koupěj...
Ma to byt hoooodne bezpecne - vevnitr je klec jako u zavodnich aut, boky maji penu pro absorupci narazu, karoserie z kompozitu, jsou tam airbagy. Tohle "auto" delali opravdu s rozumem a bez "zpetne kompatibility"...
Něco podobného jsem dnes ráno nalezl ve svém kapesníku. Asi tedy zůstanu věrný klasičtějšímu pojetí karoserií...
Ale je fakt, že s rostoucí hmotností vozů (kdy každá generace nějakého stroje je větší, těžší, robustnější a s měkčími plasty, přitom faktor odporu vzduchu se moc nelepší a spotřeba taky ne), je potřeba něco začít dělat. Mazda 2 ukázala, že to jde, když se chce. Zkuste se na ulici zastavit a chvilku pozorovat projíždějící auta. A v drtivé většině těch fordů, octavií "ftédéíčku" i těch pověstných "High Torque Power" sedí jeden, maximálně dva lidé.. Je proto jistě neekonomické, když pro přepravu jednoho člověka a igelitky s řízkama je třeba rozpohybovat tunu a půl kovu, vyprodukovat 150-200 g CO2/km a spálit pět, osm, dvacet litrů paliva. Přitom by to zvládnul obstarat i takovýto futuristický vůz, a mnohem šetrněji k životnímu prostředí, živičnému povlaku vozovky i peněžence majitele...