Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aptera: Důkaz o přistání existuje

Očekáváme zvýšený počet hlášení o neidentifikovatelných „létajících“ objektech.
Zpět na článek
4. 10. 2007 12:11
neregistrovaný "oz"
4. 10. 2007 13:28
neregistrovaný "DS"
4. 10. 2007 12:33
anonym
4. 10. 2007 12:35
neregistrovaný "Seremed"
4. 10. 2007 12:58
anonym
4. 10. 2007 13:08
4. 10. 2007 13:24
4. 10. 2007 13:37
4. 10. 2007 16:24
4. 10. 2007 16:56
4. 10. 2007 21:56
5. 10. 2007 08:29
4. 10. 2007 16:57
neregistrovaný "Kubajsu"
4. 10. 2007 18:34
5. 10. 2007 12:25
neregistrovaný "Kubajsu"
5. 10. 2007 08:09
neregistrovaný "YLeon42"
4. 10. 2007 20:16
neregistrovaný "VjaceCZ"
5. 10. 2007 01:44
5. 10. 2007 18:51
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
4. 10. 2007 11:33
Extravagantní...
...a ekologické. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2007 11:46
Re: Extravagantní...
A zajímavé.
4. 10. 2007 13:38
Re: Extravagantní...
YES. ;-) :yes:
A to ešte nevieš, že takto bude vyzerať 7. generácia Golfu... >:D
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2007 14:53
Re: Extravagantní...
Už dlouho se nikomu nepovedlo shodit mě ze židle. :yes: >:D
5. 10. 2007 10:34
Re: Extravagantní...
Dúfam, že si si neublížil. :-)
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 10:55
Re: Extravagantní...
Bouchl jsem se do hlavy a začaly se mi líbit vozy VW >:D
4. 10. 2007 16:22
Re: Extravagantní...
:yes: :yes: :yes: Takys mě pobavil :-)
neregistrovaný "oz"
4. 10. 2007 12:11
tak neviem
dobre vidim ze na tej obrazovke v interieri je Win Vista?? "no potes Panbu.." :'-( s tym by som sa bal ist po zemi,nieto este vzlietnut
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2007 13:07
Re: tak neviem
Proč by v komunikačním systému nemohla být Vista, nebo vůbec jakákoli Windows? Vzhledem k tomu, že propojení pohonné a ovládací části s komunikačně-zábavním modulem nebude, tak ať tam je klidně Win98. Aspoň si můžu zábavu v autě nakonfigurovat tak, jak se mně samotnému zlíbí. S Windows nemám nejmenší problémy, asi proto, že do toho nerýpu, jak každý druhý ("ještě tuhle utilitku a tamtu utilitku a tenhle prográmek... a co na tom, že tomu nerozumím, musí to přece fungovat... neeeeee, ono to nejde, jak toooo, zasssrrr... Windousy...").
neregistrovaný "DS"
4. 10. 2007 13:28
Re: tak neviem
No jo, to vis, ale tim padem nejsi megaCOOLista a nejsi IN, protoze nerikas Win sux a Linux rox ;-) ...je to ted v mode, tak clovek to musi aspon tolerovat, co nadelas...
Avatar - Blue Sun
4. 10. 2007 14:51
Re: tak neviem
Já nikdy nechtěl být IN, s mým životem to ani nejde. Když se podíváte na diskuse na tomto serveru, velmi brzo pochopíte, proč.
anonym
4. 10. 2007 12:33
Fakt husty
nejlepsi na tom je to PLUS a MINUS a sedacky absolutne bez bocniho vedeni;) no a samozrejme windows...!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Seremed"
4. 10. 2007 12:35
velo
zlatej Velorex...
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 10. 2007 12:58
yankee
...jsou zblazneny do ekologickych modelu? Odkdy? Kdo? Co je tohle za blabol???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - da_b0mb
4. 10. 2007 13:08
Re: yankee
Ja jsem to pochopil jako ironii
4. 10. 2007 13:24
Masakr
Kdby se tak tohle chtělo prodávat u vás v ČR hned bych do toho šel, většinou stejně jezdím sám, závoník nejsem, ale ta spotřeba by se mi fatk líbila. A cena je velice pěkná. Jen se obávám o bezpečnost, když je to tak lehký a skoro celý plastový...
Rozbalit vlákno
10
4. 10. 2007 13:37
Re: Masakr
Asi tak by som to napísal aj ja. ;-) :yes:
4. 10. 2007 16:24
Re: Masakr
Jojo... ale bezpečnost... jak to říkali jistý soutěžní jezdec a jistý holohlavý nácek...Bourá jen blb? :o))
Avatar - delphino
4. 10. 2007 16:56
Re: Masakr
landa není nácek pokud vím ale to teď nechci řešit. nebourá jen blb ale pomůže tomu i spousta náhodný okolnosti kterým sebelepší člověk nezabrání, lae je fakt že spoustě chyb by se dalo zabránit tomu že nepojedu podle předpisů na maximu co se do nich vejde ale občas i ohleduplně a s rozmyslem (občas mohu překročit a někdyzase pod hranici vymezenou zákonem který je místy dobře sepsaný ale nikdo se tomu nevěnuje a místy je to blbost a věnuje se tomu spoustal idí)

ps kam dám nákup?
4. 10. 2007 21:56
Re: Masakr
No to je sice pravda ze bourá jen blb, ale co když zrovna nabourá do mě >:D
Avatar - Blue Sun
5. 10. 2007 08:29
Re: Masakr
Na zadní sedačku (je to v konfiguraci 2+1). A pro ledničku dodávkou.
neregistrovaný "Kubajsu"
4. 10. 2007 16:57
Re: Masakr
Formule jsou taky z kompozitu a rozhodně jsou pro náraz do zdi mnohem bezpečnější než jakýkoliv auto... Tak proč by se nedalo z kompozitu postavit normální auto tak, aby bylo bezpečný?
4. 10. 2007 18:34
Re: Masakr
Lebo formule sú zvačša z uhlíkového kompozitu a takéto auto vyrobené z takéhoto materiálu by stálo násobok(ky) súčasnej ceny.
4. 10. 2007 21:27
Re: Masakr
nevidel bych to tak tragicky, navic jsou i jina vlakna, nez jen uhlik a sklo
neregistrovaný "Kubajsu"
5. 10. 2007 12:25
Re: Masakr
Cena je jenom otázkou objemu výroby a nabídky - surovina sama o sobě je ukrutně levná, jenom má pověst kosmickýho materiálu. Tak proč by to firmy neprodávali draho, když to lidi stejně koupěj...
neregistrovaný "YLeon42"
5. 10. 2007 08:09
Re: Masakr
Ma to byt hoooodne bezpecne - vevnitr je klec jako u zavodnich aut, boky maji penu pro absorupci narazu, karoserie z kompozitu, jsou tam airbagy. Tohle "auto" delali opravdu s rozumem a bez "zpetne kompatibility"...
neregistrovaný "VjaceCZ"
4. 10. 2007 20:16
vitr
380kg, teziste hodne vysoko, k tomu bocni vitr a pak sice pojedete za 0,7l na 100km, ale prevrhnuty na bok, porad dokolecka... >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dragon.001
5. 10. 2007 01:44
No fuj
"auto" docela ujde, ale ten winDOwS jehoVISTA :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Heřman Syřiště, DrSn"
5. 10. 2007 18:51
EKO
Něco podobného jsem dnes ráno nalezl ve svém kapesníku. Asi tedy zůstanu věrný klasičtějšímu pojetí karoserií...

Ale je fakt, že s rostoucí hmotností vozů (kdy každá generace nějakého stroje je větší, těžší, robustnější a s měkčími plasty, přitom faktor odporu vzduchu se moc nelepší a spotřeba taky ne), je potřeba něco začít dělat. Mazda 2 ukázala, že to jde, když se chce. Zkuste se na ulici zastavit a chvilku pozorovat projíždějící auta. A v drtivé většině těch fordů, octavií "ftédéíčku" i těch pověstných "High Torque Power" sedí jeden, maximálně dva lidé.. Je proto jistě neekonomické, když pro přepravu jednoho člověka a igelitky s řízkama je třeba rozpohybovat tunu a půl kovu, vyprodukovat 150-200 g CO2/km a spálit pět, osm, dvacet litrů paliva. Přitom by to zvládnul obstarat i takovýto futuristický vůz, a mnohem šetrněji k životnímu prostředí, živičnému povlaku vozovky i peněžence majitele...
Rozbalit vlákno
0