Ares 500 od Pogea Racing je pěkně divoká pětistovka s výkonem 404 koní

 

Německá tuningová firma Pogea Racing má na svém kontě již pěknou řádku kreací na základech malého ostrého Itala a nyní přidává další.

Pogea Racing v rámci svého aktuálního programu pro pětistovku nabízí tradiční úpravy designu, zvýšení výkonu, nové nastavení podvozku a také agresivnější design. Výsledkem je malý hatchback pojmenovaný Ares 500, který je po všech stránkách ostřejší než původní sériové provedení.

Abarth v současnosti prostřednictvím modelu 695 Biposto nabízí v karoserii pětistovky maximální výkon 140 kW (190 k) a točivý moment 270 N.m ze čtyřválcové čtrnáctistovky přeplňované turbodmychadlem Garrett GT 1446.

Pogea Racing ovšem za základ své kapesní střely pojmenované Ares 500 nevyužívá tento model, ale základ z nabídky značky Abarth, jehož motor 1.4 T-Jet disponuje výkonem 99 kW (135 k) a točivým momentem 205 N.m.

Právě tento čtyřválec je u Pogea Racing kompletně přepracován a dostává zde mimo jiné písty, ojnice, ventily, klikovou hřídel, vstřikování paliva, turbodmychadlo, chladicí i výfukový systém.

Výsledkem všech provedených úprav na motoru je nejvyšší výkon 302 kW (404 k) při 6400 min-1 a točivý moment 445 N.m při 3350 min-1, který je elektronicky omezen. Tyto hodnoty pak míří přes posílenou pětistupňovou manuální převodovkou pouze na přední kola.

Podvozek je upraven za využití komponentů KW Clubsport a může se pyšnit výkonným brzdovým systémem, do jehož předních kotoučů o průměru 322 mm se zakusují šestipístkové třmeny. Kontakt s asfaltem mají na starosti 18palcová kola Pogea Racing Xcut obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport o rozměrech 215/35 R18.

Test: Abarth 500 Esseesse – Profesionální komediant

Za kompletně přepracovanou pohonnou jednotkou a podvozkem rozhodně v ničem nezaostávají úpravy karoserie. Ta se pyšní řadou nových dílů z uhlíkových vláken, z nichž jsou i blatníky, které pětistovku rozšiřují o nezanedbatelných 48 mm.

V interiéru si u Pogea Racing pohráli především s čalouněním a původní multimediální systém nahradili novým značky Pioneer s podporou Apple CarPlay. Samozřejmostí jsou zde anatomická přední sedadla.

Ares 500 podle materiálů úpravce zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 4,7 s a jeho maximální rychlost je 288 km/h, což jsou hodnoty téměř na úrovni supersportů. Množství provedení úprav ovšem vedle výkonu výrazně zvyšuje i cenu a tato pětistovka je nabízena za 58.950 euro (zhruba 1.600.000 Kč).

Spolupracujeme s TipCars.com
 







Doporučujeme
Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu! Pohon všech kol je stále oblíbenější. Tohle je kompletní nabídka čtyřkolek na trhu!

Jestliže před deseti lety bylo pohonem všech kol vybaveno…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu.…

Kupujete ojeté auto? 10 tipů, jak zdarma a jednoduše zjistit jeho reálnou kondici Kupujete ojeté auto? 10 tipů, jak zdarma a jednoduše zjistit jeho reálnou kondici

Při nákupu ojetiny s vyplatí sledovat i zdánlivé…

 



Abarth 695 Rivale je inspirován luxusními motorovými čluny a jachtami Abarth 695 Rivale je inspirován luxusními motorovými čluny a jachtami

Abarth představuje výsledek partnerství se značkou Riva,…

Abarth 595: Facelift přináší více koní Abarth 595: Facelift přináší více koní

Modernizace sportovního Abarthu 595 přináší mimo jiné i…

 



 
Dallara Stradale: Speedster slavného výrobce formulí konečně vyráží na běžné silnice

Dallara Stradale: Speedster slavného výrobce formulí konečně vyráží na běžné silnice

Včera

O vývoji silničního vozu se znakem Dallary se napsalo hodně. První vůz firmy s registrační značkou se teď představuje oficiálně.




Blesk.cz

Vláďa (†15) zabil jmenovce Vladimíra (†49). Bylo to jinak, tvrdí jeho máma

Vláďa (†15) zabil jmenovce Vladimíra (†49). Bylo to…

Teprve patnáctiletý Vladimír skončil za mřížemi. V neděli dopoledne soudce Okresního soudu Žiar nad Hronem…

Požár ve Vršovicích: Plameny zachvátily dům, ve kterém běžně pobývají desítky bezdomovců

Požár ve Vršovicích: Plameny zachvátily dům, ve…

Nedaleko pražské Eden Arény v pražských Vršovicích zachvátily v pondělí večer plameny opuštěný dům.…

 

iSport.cz

Mareš po demolici Sparty: Hvězdy jim nic nevyhrají, musí být jako tým

Mareš po demolici Sparty: Hvězdy jim nic nevyhrají,…

Patří mezi největší legendy českého futsalu, s Chrudimí vyhrál už deset titulů. I ve 42 letech Roman Mareš stále…

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová. Děkuji, Jani, píše Kvitová

Slzy pro Novotnou. Nemám slov, řekla Navrátilová.…

Obrovský šok. Zpráva o smrti české tenisové legendy Jany Novotné (†49) zarmoutila celý svět. Hráčka s…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…