Ares 500 od Pogea Racing je pěkně divoká pětistovka s výkonem 404 koní

 

Německá tuningová firma Pogea Racing má na svém kontě již pěknou řádku kreací na základech malého ostrého Itala a nyní přidává další.

Pogea Racing v rámci svého aktuálního programu pro pětistovku nabízí tradiční úpravy designu, zvýšení výkonu, nové nastavení podvozku a také agresivnější design. Výsledkem je malý hatchback pojmenovaný Ares 500, který je po všech stránkách ostřejší než původní sériové provedení.

Abarth v současnosti prostřednictvím modelu 695 Biposto nabízí v karoserii pětistovky maximální výkon 140 kW (190 k) a točivý moment 270 N.m ze čtyřválcové čtrnáctistovky přeplňované turbodmychadlem Garrett GT 1446.

Pogea Racing ovšem za základ své kapesní střely pojmenované Ares 500 nevyužívá tento model, ale základ z nabídky značky Abarth, jehož motor 1.4 T-Jet disponuje výkonem 99 kW (135 k) a točivým momentem 205 N.m.

Právě tento čtyřválec je u Pogea Racing kompletně přepracován a dostává zde mimo jiné písty, ojnice, ventily, klikovou hřídel, vstřikování paliva, turbodmychadlo, chladicí i výfukový systém.

Výsledkem všech provedených úprav na motoru je nejvyšší výkon 302 kW (404 k) při 6400 min-1 a točivý moment 445 N.m při 3350 min-1, který je elektronicky omezen. Tyto hodnoty pak míří přes posílenou pětistupňovou manuální převodovkou pouze na přední kola.

Podvozek je upraven za využití komponentů KW Clubsport a může se pyšnit výkonným brzdovým systémem, do jehož předních kotoučů o průměru 322 mm se zakusují šestipístkové třmeny. Kontakt s asfaltem mají na starosti 18palcová kola Pogea Racing Xcut obutá do pneumatik Michelin Pilot Sport o rozměrech 215/35 R18.

Test: Abarth 500 Esseesse – Profesionální komediant

Za kompletně přepracovanou pohonnou jednotkou a podvozkem rozhodně v ničem nezaostávají úpravy karoserie. Ta se pyšní řadou nových dílů z uhlíkových vláken, z nichž jsou i blatníky, které pětistovku rozšiřují o nezanedbatelných 48 mm.

V interiéru si u Pogea Racing pohráli především s čalouněním a původní multimediální systém nahradili novým značky Pioneer s podporou Apple CarPlay. Samozřejmostí jsou zde anatomická přední sedadla.

Ares 500 podle materiálů úpravce zvládne sprint z 0 na 100 km/h za pouhých 4,7 s a jeho maximální rychlost je 288 km/h, což jsou hodnoty téměř na úrovni supersportů. Množství provedení úprav ovšem vedle výkonu výrazně zvyšuje i cenu a tato pětistovka je nabízena za 58.950 euro (zhruba 1.600.000 Kč).

Rallye Dakar 2019
Spolupracujeme s TipCars.com
Střelba ve Štrasburku si vyžádala jednoho mrtvého, další jsou zranění Střelba ve Štrasburku si vyžádala jednoho mrtvého, další jsou zranění

Po střelbě v centru Štrasburku je jeden mrtvý a tři…

Německý ministr hospodářství Altmaier zhoršil odhad růstu HDP Německý ministr hospodářství Altmaier zhoršil odhad růstu HDP

Hrubý domácí produkt (HDP) Německa se v letošním roce…

INFO.CZ: Iniciativa financovaná Googlem falšovala podpisy vydavatelů INFO.CZ: Iniciativa financovaná Googlem falšovala podpisy vydavatelů

Zpravodajský web Politico před několika dny zveřejnil…

Vysokorychlostní železniční trať mezi Prahou a Mnichovem je priorita pro Česko i Německo Vysokorychlostní železniční trať mezi Prahou a Mnichovem je priorita pro Česko i Německo

Ministerstvo dopravy považuje vysokorychlostní železniční…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu…

Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá! Budoucnost Škody Scala: Kdy dorazí na trh? S ostrým RS se nepočítá!

Škoda Scala má po premiéře. Zatímco vy jste si vůz…

 



Abarth 695 Rivale je inspirován luxusními motorovými čluny a jachtami Abarth 695 Rivale je inspirován luxusními motorovými čluny a jachtami

Abarth představuje výsledek partnerství se značkou Riva,…

Abarth 595: Facelift přináší více koní Abarth 595: Facelift přináší více koní

Modernizace sportovního Abarthu 595 přináší mimo jiné i…

 



 
Chcete Ford Bronco první generece jako nové? Není problém. Když máte dost peněz...

Chcete Ford Bronco první generece jako nové? Není problém. Když máte dost peněz...

Dnes 18:50

Původní americký vůz Ford Bronco se vyráběl v letech 1965 až 1977. Nyní si jej můžeme koupit opět jako nový.




Blesk.cz

Vánoce: Po čem ženy touží?

Vánoce: Po čem ženy touží?

Dárky mají pro ženy velkou důležitost a není radno je podceňovat. Víte, co si vaše dáma (maminka, manželka,…

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Steam bude štědřejší, úspěšným vývojářům ponechá více peněz

Nové změny ve vybírání poplatků od vývojářů oznámil o víkendu největší online obchod s hrami Steam. Ze zisku z…

 

iSport.cz

Teskné Blues. Hráči se poprali na tréninku, kouč rváč měl radost

Teskné Blues. Hráči se poprali na tréninku, kouč…

St. Louis bez play off? Loňské fiasko a po šesti letech první neúčast silné organizace v bojích o Stanley Cup…

V Olomouci nehraje, Irák ho chce do boje o MS! Yunis už vyřizuje pas

V Olomouci nehraje, Irák ho chce do boje o MS! Yunis…

Velmi zajímavý příběh se rýsuje na Hané. Jakub Yunis, útočník Olomouce a někdejší český mládežnický…

 

Reflex.cz

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

OSN: O migrantech se bude psát jen dobře!

Přes 150 zemí sdružených v OSN - světového uskupení, kde většinu tvoří reprezentanti nedemokratických režimů -…

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel čas s Vánocemi v Bílém domě

Je libo krvavý nebo mandarinkový stromeček? Jak šel…

Od roku 1929 je v USA tradice, že o výzdobu vánočního stromečku se stará první dáma. A od roku 1961 každá první…