Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ASMA Eagle I – S-Klasse k nepoznání

Miroslav Kudělka
Diskuze (32)
Nepřehlédnutelný a robustní. Těmito slovy lze stručně popsat ASMA Eagle I. Typický design masky jasně říká do které stáje patří tento přetvořený Mercedes.

ASMA Eagle I – S-Klasse k nepoznání

Nepřehlédnutelný a robustní. Těmito slovy lze stručně popsat ASMA Eagle I. Typický design masky jasně říká do které stáje patří tento přetvořený Mercedes.

Společnost ASMA Design sice neoplývá dlouholetou tradicí,neboť působí sotva tři roky, ale její kreace se okamžitě dostaly do povědomí fandů tuningu, protože jsou naprosto originální. Mohutná maska se masivními žebry, protažená od kapoty až ke spodní hraně předního spoileru se již stala základním poznávacím prvkem vozů od ASMA Design. Nový M-B třídy S se díky této masce proměnil k nepoznání. Masku výborně doplňuje tvar vstupů vzduchu po její straně, který zase evokuje křídla orla, jehož jméno celá kreace nese. Rozšířené blatníky rozbíjí velkou boční plochu a dodávají vozu sportovní nádech. Na zádi upoutá spodní část nárazníku s difuzorem a čtveřicí kruhových koncovek zcela nového výfuku a šíře zadních blatníků. Vůz je opticky snížen nástavci prahů a protaženými spoilery a tomu pomáhá také skutečné snížení podvozku o 40 mm. Vyváženost boční hmoty podtrhují osmipaprsková kola o průměru 21“. Jejich šíře vzhledem k sériovému motoru nemusí dosahovat extrémních hodnot a tak pneumatiky 255/30 R 21 na předních a 295/25 R 21 na zadních kolech do značné míry plní především vzhledovou funkci.

Miroslav Kudělka
Diskuze (32)
18. 12. 2006 11:49
Hnus germánský :o)
Nové esko je strašné už v produkční verzi. Myslel jsem si, že tohle auto už se nedá víc zprznit... Dá :o)
18. 12. 2006 07:51
Design
Vsetci tu plujete a aki by ste boli hrdi, keby ste to mali doma v garazi... Kazdopadne ta predna maska je tam vrazena surovo, chcelo to trochu viac sa s tym pohrat. Jeden dobry dizajner by este mal co na tom aute robit, aby vyzeralo ako celok a nie jak nejaka zlatanina. Nakoniec ved aj tuning sa da robit v roznych urovniach, od sotva znatelneho az po brutal.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 12. 2006 21:43
nemam rad tunning...
...cim dal vic... a tady toto totalni zprzneni je dalsi hoodne posilujici argument.. tuning uz neni to co byval... 8-s 8-s
17. 12. 2006 17:22
hmm
tak jako teda ... dle mého názoru fujtajbl ;-\
Avatar - masO
17. 12. 2006 15:08
Re: První foto
no oni toho neumi vic.. ;-)