Britský výrobce sportovních gétéček by rád zachoval co nejdéle stávající pořádky a tak v dohledné době neplánuje žádný downsizing a v klidu ho nechává i současná móda hybridních superaut.
se odpojí deset válců a pojede to za 6,1 jak HTP. No a v normálním režimu sporťáka to požere jak hybrid, protože co nenarekuperuje tak to ušetří na nižší váze.
Konzervativní Velká Británie nás zachrání před těma de bi lama z EU
Nikdo nám nevezme Libru a Astona, do prd ele s celou pošahanou EU
Jsou země jako Švýcarsko a Velká Británie , která mají zdravý rozum a nehrnou se do EU
Každý nový stát který naposledy vlezl do EU zkrachoval, viz Rěcko a spol
co nevidět zkrachuje moje oblíbené Chorvatsko, prostě když jde nějaký stát ke dnu vstoupí do EU aby se zachránil, a EU umí skvěle (ironie) hospodařit a vytvářet nové prostředky třeba stylem Kypr a to nehorázné zadnění, které naštěstí neprošlo
Re: Za tohle prohlášení si Aston získal moje srdce
Ford GT90 bol koncept, ty truhlík.
K tvojmu prvému príspevku - Veľká Británia je v EU, takže je samozrejmé, že sa tam už nehrnie. Grécko je v EU už vyše 30 rokov, takže ani zďaleka nie je nový člen ktorý "naposledy vlezl do EU a zkrachoval"
Re: Za tohle prohlášení si Aston získal moje srdce
v EU mozna jsou, ale nikdy neprijali Euro a brzy nejspis z EU vystoupi. Naprosta vetsina Britu je proti a konecne to pochopili pod tlakem i zakonodarci. Koneckoncu, VB je v Evrope jedna z mala zemi v rustu a roste vyrazne i automobilovy trh, coz zbytek Evropy pouzivajici Euro muze jen zavidet. O Svycarsku skoda mluvit, to je na tom jeste lepe, i kdyz jejich situace je jina.
EU mela zustat pouze na urovni volneho pohybu lidi a zbozi, tim to melo skoncit. Dnes je to ciste byrokraticky aparat, ktery k NICEMU dobremu neni, pomineme-li dve vyse zminene veci. Stoji nesmyslne penize, nic se neresi, vysmysli se nesmysly. Potom zavedeme Euroval, abychom mohli zachranovat z penez lidi staty, ktere se potapi. o pekne dekuji, zrusit EU. At zije treba Nigel Farrage a jemu podobni.
jako to snad nemyslíš vážně, takže budeš startovat klikou, elektřina tam být musí, ale baterka stačí jenom jedna, tuším jak to myslíš, jenom jsem na to musel reagovat, nešlo to nechat být
Auta mají spalovat benzín nebo naftu, ale elektromobily jsou ta největší blbost co kdy
vymysleli. Vysoká pořizovací cena, minimální dojezd, nejsou slyšet... a když by jsem s tím přijel večer domů tak by jsem to měl zastrčit do zásuvky jako by to byl snad mobil nebo co.... A nejlepší jsou tvrzení typu: vždyť to nemá žádné emise, je to šetrné k životnímu prostředí; ale třeba to, že ty baterie mají určitou životnost a poté se musí nějak zlikvidovat už nikdo nezmíní.
nehledě na to , že při výrobě elektromobilů se spálí mnohem víc benzínu, kamiony totiž musí převést víc součástek , protože elektromobil je komlikovanější vyrobit, elektromobil je hovadina, jeden hloupý europoslanec, nebo europoslankyně si řekla že chce elektromibili a basta fidly
nicméně, na elektromobilech vidím i pozitiva, pokud by jezdili jenom ve městě smyls to má ,elektromobil nemá skutečně žádné emise a vzduch ve městě bude čistý
Jenomže za městem a na skládkách se budou kupit použité elektobaterie a stím si poradí kdo,
dokud je ropa svět bude existovat normálně, skončí ropa, svět přestane existovat, z ropy se vyrábí skoro všechno, letadala na elektřinu létat nebudou, do vesmíru už se nepodíváme a ani tu elektřinu si nevyrobíme, až dojde ropa bude to největší krize ze všech krizí, plasty se vyrábějí z ropy, ropa je všude kam se podíváš, nebude ropa nebude nic, nechci se dožít světa bez ropy
Aston by místo těch keců, kterým se tleská snad jen zde, měl zlepšit kvalitu svých aut. Kolik zde diskutujících že si Astona koupí?
Britský konzervatismus položil nejednu automobilku, jiné naštěstí zachránili Indové a Číňani.
Hybrid je nejrozumnější cesta k něčemu lepšímu. Bohužel v Česku je hybrid velká neznámá, každý den se mně někdo ptá jak to funguje, kde to nabíjím, jak měním baterky atd.
Po Priusu 2 jsem koupil Prius 3, jsem nadšený jeho levným provozem a spolehlivostí.
Žena měla Murano V6, v Praze kde teď bydlíme žralo 16 litrů, tak se koupil Prius 2. Ten v Praze jezdil do 4 litrů, což byl rozdíl. Jeho 1,5 litru motor ale nebyl na závodění, na cesty však stačil. Cesta do Benátek na jednu nádrž (45 litrů), týden popojíždění a na cestě zpět 200 km od Benátek teprve tankovat je vynikající výsledek.
Prius 3 už má 1,8 litru motor, a je to hodně znát. Už to jezdí jako normální auto. Je samozřejmě modernější a ještě úspornější. Navíc má Prius legendární spolehlivost.
Teď čekám na rozumnější ceny Priusu +.
Proč tedy Prius? Ženě se s ním hezky jezdí, a já netankuju každý třetí den.
Kamo, to je prispevek trochu mimo. Cesta do Benatek mozna na jednu nadrz, ale malo pohodli, mista, zazitek z jizdy nula. Nemam rad kdyz se uvadi jen jedna stranka veci, v tomhle pripade spotreba a na ostatni se kasle.
Ja se svou R8 jsem jel do Benatek, nadrze jsem mozna potreboval skoro dve (po 90 l), ale pekne jsem si uzil, s dobrym pocitem si potom zajezdil v alpskych pasech a vsechny Priusy a podobne nesmysly, ktere se tvari jako automobily, jsem mel uuuplne......daleko za sebou :-)
Kazdy samo mame jine preference a dnes je mozna IN mit nizkou spotrebu a tvarit se ekologicky (byt je to naprosty nesmysl), ale ja budu vzdy preferovat aspon trochu radosti za volantem, aspon trochu dobreho pocitu z jizdy a rad si pricichnu k vuni benzinu...a nebudu se ukajet jak nizkou spotrebu jsem dosahl.
Petrolheads are not dead >:-[]
Kámo, až budu chtít dělat machry, tak si z garáže vyndám 911. Rozhodně víc radosti a krásy než s R8... ;-)
Ale lidem vzadu se prostě v Priusu sedí lépe než v Porsche. Víš co jsou zadní sedadla, ne?
tak na ježdění po Praze je to vynikající auto, mě se i líbí myšlenka mít jenom elektrické auto jenom na město a když člověk vyrazí dál za město vezme si jiné auto
poslední doubou pro mě začínají ztrácet význam supersportovní auta, na ty naše silnice je to škoda, proto se mi líbí Audi Nanuk
jinak když člověk bydlí někde kde jsou lepší silnice supersport by smysl dával,ale stejně každá silnice se musí někdy opravit a s Nanukem to člověk neřeší
>:D tohle prohlaseni Astonu si znovu pustime tak za 5-10 let..... jo tenkrat jsme si ještě mysleli ze nato mame.... koule nam ale brzo dosli spolecne s tim jak nam zacali docházet finance
jasne pokud maj zakazniky tak at tam maj třeba 16V, ve prece putna co tam je za motor, spokojenej musí bejt kupec a tim padem i automobilka, sak pokud jejich soucasni zakaznici hybrid nechteji, tak by byla blbost ho nabízet, stejne je natom třeba RollsRoyce, jenze ve chvili kdy jejich zakaznici budou chtit hybrid, nebo diesel, tak tyhle jejich velka prohlaseni rychle vezmou za sve :-!
hybrid ale není evropskou zalezitosti, primarnim trhem hybridu je Asie a USA
a to jestli pritezuji nebo ne, koukneme se na pocatky konvencnich motorizaci, jak ty za svoji karieru postoupili a jak zezačátku zatezovali a zatezuji dodnes, hybrid je jen něco na pul cesty aby to bylo pristupnejsi pro vetsi část zakazniku, tohle všechno nakonec bude koncit u neceho jako je OLEV, a je celkem jedno ze za nasich zivotu se nedostanou třeba ani na desitky % celosvetove