Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin Cygnet: Nové fotografie

"Vývoj" nového modelu se znakem Aston Martin pokračuje a bude pokračovat i během roku 2010.
Zpět na článek
16. 12. 2009 11:16
16. 12. 2009 11:18
16. 12. 2009 17:15
neregistrovaný "exctenar"
16. 12. 2009 11:36
16. 12. 2009 17:21
neregistrovaný "exctenar"
17. 12. 2009 07:23
16. 12. 2009 15:38
neregistrovaný "yaroukh"
16. 12. 2009 13:11
16. 12. 2009 15:07
16. 12. 2009 15:38
neregistrovaný "yaroukh"
16. 12. 2009 16:38
18. 12. 2009 08:18
16. 12. 2009 17:07
16. 12. 2009 23:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
17. 12. 2009 07:19
17. 12. 2009 08:55
18. 12. 2009 09:57
14. 9. 2010 09:48
neregistrovaný "NightFlight"
16. 12. 2009 11:16
Mooc pekny
Kdyby tohle udelali misto Lagondy, bylo by to mooc dobre. Hergot asi zacnu shanet nejakeho astona, at si tohle prditko muzu taky koupit...najde se nejaky vyslouzily eurodrzek, ktereho prestal aston bavit? :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
16. 12. 2009 11:18
Aprííl
letos je nějak brzy, ne? :-|
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
16. 12. 2009 17:15
Re: Aprííl
Myslíš Silvestr? Duben už byl... :-!
Avatar - prekladys
16. 12. 2009 11:22
prodám zánovního astona
no vida, a najednou je z iQ autíčko k světu. pánové, začínám šetřit na velkého astona, který mi pak jaksi přebude - tohleto narozdíl od něj uplatním :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2009 11:36
Děs a hrůza
To snad nemyslí vážně. Roubovat cokoli astoního na iQčko?
Takhle by značku degradovali větším šupem, než se to povedlo u Jaguaru. 8-s :no:
Rozbalit vlákno
22
16. 12. 2009 11:39
Re: Děs a hrůza
to je fakt strašné, ako zvnútra tak i zvonku 8-s
neregistrovaný "exctenar"
16. 12. 2009 17:21
Re: Děs a hrůza
Mno, jestli myslíš iQ, pak je jistě věcí názoru,jestli tvůj výrok je nebo není pravdivý. Já si iQ prohlídl v říjnu,před časem u prodejce zkusil projet a pokud vemu,že primárně je to X-té auto do rodiny,určené do města na popojíždění,pak nevím,co by mi na něm extra mělo vadit.Leda,že tam není logo Kije??? :-! To lehce rozdýchám.Stačí se podívat,kolik Smartů jezdí po západních velkoměstech, vč. pánů v dost dobrých oblecích....svět nerovná se exČSSR,že?Víme?
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 12:03
Re: Děs a hrůza
A Abarth 500 Ferrari ti nevadí? Toto je to samé, jen od Astonu a liší se to víc než barvou karoserie
16. 12. 2009 12:05
Re: Děs a hrůza
To je nějakej paskvil? O tom nic nevím, ale osobně nejsem zastáncem degradace tradiční britské značky a v tomto případě ještě něčím japonským. 8-s :no:
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 12:53
Re: Děs a hrůza
Tak mohli to udělat ze Smartu, když se chysatjí spolupracovat s Mercedesem >:D
16. 12. 2009 12:40
Re: Děs a hrůza
to je trošku o niečom inom nemyslíš?
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 12:49
Re: Děs a hrůza
Myslím, že vůbec ne. Byly dvě série - jedna slouží jako zápůjčková auta u dealerů Ferrari, druhá je limitka pro "synergické efekty" značek Abarth/Fiat a Ferrari. A je to prostě 500ka s logem Ferrari.
Myslím si, že tento Aston půjde stejným směrem, nebude to auto pro masy ale jak se píše v článku jen pro současné zákazníky + asi i servisy.
A důvod je myslím jednoduchý a jediný: emise CO2, které nemá Aston jako samostatná automobilka s kým zprůměrovat.
16. 12. 2009 12:52
Re: Děs a hrůza
ja som to vnímal skorej tak, že fiat 500 je "IBA" ferrari "EDITIONE" zatial čo toto vnímam ako aston martin(avšak značne nehonestovaný). 500-vka ma v znaku ferrari?(to neviem)
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 12:58
Re: Děs a hrůza
[odkaz]

Pokud se nemýlím, tak ten nápis Ferrari v této formě je registrovaným logotypem ;-)
16. 12. 2009 13:04
Re: Děs a hrůza
logotypem edície ano, ale v znaku je abarth a to je značný rozdiel. okrem toho tento fiat je krásny ;-)
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 13:09
Re: Děs a hrůza
A ty bys chtěl Cygnet, kdyby na něm bylo T?
16. 12. 2009 13:52
Re: Děs a hrůza
v prvom rade by som nechcel to auto samotné, pretože sa mi nepáči. v druhom rade to už ma masku astonu.. stoho dovodu by som to nechcel ani tak ani tak :-O
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 16:39
Re: Děs a hrůza
"toto je to samé, jen od Astonu a liší se to víc než barvou karoserie"
17. 12. 2009 07:23
Re: Děs a hrůza
Není pravda...

Motáš hrušky s jabkama..

Jediné v čem máš pravdu je snížení emisí...

Pokud udělají 1000 těchto pleček a 1000 skutečných Astonu mají poloviční emise... to je asi jedinej důvod...

U té 500ky je to jiné. Je to prostě Abarth, v edici Ferrari (na logo typ se vybodni). Imho Ferrari patří pod Fiat, kam patří i Abarth. U toho Abarthu nedošlo k nějakému pazgřivcování, ale vyšlechtění tak aby na tom mohlo být napsáno Ferrari.

Tady japnský střep, dostal čumák alá Aston, do výbavy trochu kůže, kožené brašny a na display nápis cygnet... a šup máme britskou šelmu... Sorry, tudy cesta nevede...
16. 12. 2009 12:55
Re: Děs a hrůza
Ale není. Fiat 500 má svého předchůdce a Mini taky, konečně i Ford Ka má I. generaci. Tohle je kdyby se vzal Smart a narouboval by se na něj ksicht nějakého CLK-čka. No je to děs běs.
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 13:12
Re: Děs a hrůza
No ale hranice 140 g/km je daná, takže Aston musí něco dělat. Není jako Lambo, který se v koncernu může zprůměrovat s Polo BlueMotion
neregistrovaný "yaroukh"
16. 12. 2009 15:38
Re: Děs a hrůza
Abarth 500 Ferrari se nevydává za Ferrari. Tohle se vydává za Aston Martin.
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 16:35
Re: Děs a hrůza
Tohle se nevydává, každý ví, že to je iQ.
Aston se sice zbavil svěrací kazajky Fordu, ale zase, jak píšu víš, nemůže průměrovat emise svého porfolia v rámci koncernu s Fiestama a spol.
16. 12. 2009 18:08
Re: Děs a hrůza
Proč proboha tradiční britská značka šáhne k Japoncům? Vím že iQ je asi nejlepší malý prcek, ale je to japonec a konec. :-!
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 23:51
Re: Děs a hrůza
No co ti k tomu mám říct... japonský značky mají v UK mnohem silnější pozici než u nás. "Domácí" je dneska tak maximálně polský Ford Ka, z těch imageových zbývá už jen iQ, Smart a Fiat 500. V tomto segmentu je dnes potřeba růst, ale zaroveň tady má málokdo co nabídnout...
Avatar - Pekelná Micinka
16. 12. 2009 14:55
Re: Děs a hrůza
Jenže u Jaguaru se to nikdy nepovedlo. X-Type byl tak jako napůl cesty, ale nic víc. Navíc cílem Jaguaru, potažmo Sira Lyonse, bylo vyrábět krásné a rychlé vozy, nikoliv jen drahá auta. Samozřejmě dnešní ekonomická realita je trochu jiná, takže ceny odpovídají konkurenci, ale žádná degradace se nekoná a v poslední době je to spíš stabilizace na místě, kam Jaguar patří.
16. 12. 2009 13:11
fuj
fuj hnuj, asi si na Audinu dam logo Lamba a kola z Bentley, pokud to poladim i s kapotazi RS6 tak to bude LmBentley-RS6 Avant :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
16. 12. 2009 15:04
Promo akce
Aston má dvě možnosti - buď vyrábět velký kočáry a k tomu tyhle promo vozítka, kde je výhoda toho, že Aston má kontrolu kdo to koupí, a že takový zákazník bude prestižní, poněvadž bez dospělýho Astona mu tohle neprodaj, nebo má možnost sestoupit někam do vod BMW5 a Jaguaru XF, které by musel prodávat bez restrikcí a potvrdit tak svůj pokles z výrobce luxusního segmentu. Co je lepší volba nechám na vás...
Rozbalit vlákno
6
16. 12. 2009 15:07
Re: Promo akce
Nejlepší volba by byla nepochybně vyrábět SVÉ malé jedinečné "přívěšky na klíče". Roubovat to na cizí modely mi přijde jako zhovadilost. :-!
neregistrovaný "yaroukh"
16. 12. 2009 15:38
Re: Promo akce
:yes:
Líbila by se mi spolupráce AM, Lotusu a McLarenu ne nějaké takové malé potvoře. Tohle je perverzní.
Nemluvě o nesmyslností toho C02-cirkusu. :no:
Avatar - Ricardo
16. 12. 2009 16:38
Re: Promo akce
Jenže auto vyšší střední třídy samo jen tak tak splní chystané flotilové emise CO2 (napři nová 520d má nějakých 135 g/km nebo kolik...). Kdyby každý majitel Astonu dostal jedno iQ tak jsou téměř bezpracně na tom samým a nemusí svoje portfolio vůbec měnit. Jsou to jednoduché ale bohuže kruté počty s váženým průměrem
Avatar - Ada je zase tady
17. 12. 2009 20:48
Re: Promo akce
Trefil jsi hlavickou na hrebicek ;-) Zkratka "dve auta za cenu jednoho" ;-)
18. 12. 2009 08:18
Re: Promo akce
Souhlas, pokud nechce AM klesnout do nižších tříd, nic jiného mu nezbývá. Na vývoj vlastního kapesního vozítka zřejmě nejsou peníze, ni čas. Kdyby měli ouředníci EU mozek, nemuseli by se dít takový prasárny. A to je tohle teprve začátek...
Ale ten vzhled je děsnej. Ta Aston maska na nákupní tašce - proč?!?!
16. 12. 2009 17:07
ASTON IQ
Jo, jo, byly doby (a nejsou tak vzdálené) kdy jsem tu tržil jednu ránu za druhou za to, že chválím Toyotu za IQ... no vidíš, a Aston. Ne tedy, že bych se chtěl nějak nezřízeně vytahovat, ale vytáhnout horního drzka z garáže jednou bude výsadou těch, co na to maj. Pod baretem i ve šrajtofli.

Neboť jeden svět (už) nestačí...

BRAVO ASTON :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2009 17:38
tak to se moc nepovedlo...
prijde mi to trochu divny, uz jen ten design - aston marin x IQ, nejak se mi to nezda...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - CIZEK
17. 12. 2009 07:18
Re: tak to se moc nepovedlo...
To mě se taky nelíbí, Aston Marin by se měl věnovat luxusním sportákům, které Aston opravdu umí skvěle a né takovýmhle skřetům. :'-(
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 12. 2009 23:24
...
Pánové, vím, že mě budete přesvědčovat o kladech tohoto automobilu, ale za sebe říkám - tragédie.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CIZEK
17. 12. 2009 07:19
Re: ...
já naprosto souhlasím
Avatar - VDC
18. 12. 2009 09:57
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "NightFlight"
14. 9. 2010 09:48
Noční profil pro čtení diskusí
*
Rozbalit vlákno
0