Kdyby tohle udelali misto Lagondy, bylo by to mooc dobre. Hergot asi zacnu shanet nejakeho astona, at si tohle prditko muzu taky koupit...najde se nejaky vyslouzily eurodrzek, ktereho prestal aston bavit? :-)
no vida, a najednou je z iQ autíčko k světu. pánové, začínám šetřit na velkého astona, který mi pak jaksi přebude - tohleto narozdíl od něj uplatním :-!
Mno, jestli myslíš iQ, pak je jistě věcí názoru,jestli tvůj výrok je nebo není pravdivý. Já si iQ prohlídl v říjnu,před časem u prodejce zkusil projet a pokud vemu,že primárně je to X-té auto do rodiny,určené do města na popojíždění,pak nevím,co by mi na něm extra mělo vadit.Leda,že tam není logo Kije??? :-! To lehce rozdýchám.Stačí se podívat,kolik Smartů jezdí po západních velkoměstech, vč. pánů v dost dobrých oblecích....svět nerovná se exČSSR,že?Víme?
Myslím, že vůbec ne. Byly dvě série - jedna slouží jako zápůjčková auta u dealerů Ferrari, druhá je limitka pro "synergické efekty" značek Abarth/Fiat a Ferrari. A je to prostě 500ka s logem Ferrari.
Myslím si, že tento Aston půjde stejným směrem, nebude to auto pro masy ale jak se píše v článku jen pro současné zákazníky + asi i servisy.
A důvod je myslím jednoduchý a jediný: emise CO2, které nemá Aston jako samostatná automobilka s kým zprůměrovat.
ja som to vnímal skorej tak, že fiat 500 je "IBA" ferrari "EDITIONE" zatial čo toto vnímam ako aston martin(avšak značne nehonestovaný). 500-vka ma v znaku ferrari?(to neviem)
v prvom rade by som nechcel to auto samotné, pretože sa mi nepáči. v druhom rade to už ma masku astonu.. stoho dovodu by som to nechcel ani tak ani tak :-O
Pokud udělají 1000 těchto pleček a 1000 skutečných Astonu mají poloviční emise... to je asi jedinej důvod...
U té 500ky je to jiné. Je to prostě Abarth, v edici Ferrari (na logo typ se vybodni). Imho Ferrari patří pod Fiat, kam patří i Abarth. U toho Abarthu nedošlo k nějakému pazgřivcování, ale vyšlechtění tak aby na tom mohlo být napsáno Ferrari.
Tady japnský střep, dostal čumák alá Aston, do výbavy trochu kůže, kožené brašny a na display nápis cygnet... a šup máme britskou šelmu... Sorry, tudy cesta nevede...
Ale není. Fiat 500 má svého předchůdce a Mini taky, konečně i Ford Ka má I. generaci. Tohle je kdyby se vzal Smart a narouboval by se na něj ksicht nějakého CLK-čka. No je to děs běs.
Tohle se nevydává, každý ví, že to je iQ.
Aston se sice zbavil svěrací kazajky Fordu, ale zase, jak píšu víš, nemůže průměrovat emise svého porfolia v rámci koncernu s Fiestama a spol.
No co ti k tomu mám říct... japonský značky mají v UK mnohem silnější pozici než u nás. "Domácí" je dneska tak maximálně polský Ford Ka, z těch imageových zbývá už jen iQ, Smart a Fiat 500. V tomto segmentu je dnes potřeba růst, ale zaroveň tady má málokdo co nabídnout...
Jenže u Jaguaru se to nikdy nepovedlo. X-Type byl tak jako napůl cesty, ale nic víc. Navíc cílem Jaguaru, potažmo Sira Lyonse, bylo vyrábět krásné a rychlé vozy, nikoliv jen drahá auta. Samozřejmě dnešní ekonomická realita je trochu jiná, takže ceny odpovídají konkurenci, ale žádná degradace se nekoná a v poslední době je to spíš stabilizace na místě, kam Jaguar patří.
Aston má dvě možnosti - buď vyrábět velký kočáry a k tomu tyhle promo vozítka, kde je výhoda toho, že Aston má kontrolu kdo to koupí, a že takový zákazník bude prestižní, poněvadž bez dospělýho Astona mu tohle neprodaj, nebo má možnost sestoupit někam do vod BMW5 a Jaguaru XF, které by musel prodávat bez restrikcí a potvrdit tak svůj pokles z výrobce luxusního segmentu. Co je lepší volba nechám na vás...
:yes:
Líbila by se mi spolupráce AM, Lotusu a McLarenu ne nějaké takové malé potvoře. Tohle je perverzní.
Nemluvě o nesmyslností toho C02-cirkusu. :no:
Jenže auto vyšší střední třídy samo jen tak tak splní chystané flotilové emise CO2 (napři nová 520d má nějakých 135 g/km nebo kolik...). Kdyby každý majitel Astonu dostal jedno iQ tak jsou téměř bezpracně na tom samým a nemusí svoje portfolio vůbec měnit. Jsou to jednoduché ale bohuže kruté počty s váženým průměrem
Souhlas, pokud nechce AM klesnout do nižších tříd, nic jiného mu nezbývá. Na vývoj vlastního kapesního vozítka zřejmě nejsou peníze, ni čas. Kdyby měli ouředníci EU mozek, nemuseli by se dít takový prasárny. A to je tohle teprve začátek...
Ale ten vzhled je děsnej. Ta Aston maska na nákupní tašce - proč?!?!
Jo, jo, byly doby (a nejsou tak vzdálené) kdy jsem tu tržil jednu ránu za druhou za to, že chválím Toyotu za IQ... no vidíš, a Aston. Ne tedy, že bych se chtěl nějak nezřízeně vytahovat, ale vytáhnout horního drzka z garáže jednou bude výsadou těch, co na to maj. Pod baretem i ve šrajtofli.