Tohle mi dává smysl, nejdřív okrajově do drahých aut, kde si zákaznící mohou dovolit zaplatit pokrok a až to bude vychytané (tzn. s delším dojezdem, rychlejším nabíjením, levnější, zdroje energie), tak nevidím důvod proč to nerozšířit ve velkém do mainstreamu.
Nie, zákazník na elektromobil berie jeho dojazd a možnosti ako fakt - preto je to zákazník. Pindajú len tí, čo si to aj tak nekúpia. A to nie sú zákazníci.
Určitě to bude zajímavej model, ale je díky tomu vidět desetiletý náskok ve vývoji Tesly.. Auto je teprve ve vývoji, přijde za 2-3 roky a bude stát 2x víc.. Zato Model S se prodává od roku 2012, takže v roce 2018 už bude mít dost možná nástupce, nebo bude značně modernizován, navíc za lepší cenu dostanete již ověřenou techniku a v té době značnou síť superchargerů. Takže toho elektrickýho Astona si podle mýho koupí jen fanoušek značky, nebo člověk který to v garáži postaví vedle dalších 10 svých aut..
Až na to, že Aston to nedělá jako Tesla převážně kvůli dotacím, Aston to dělá kvůli snížení emisí, aby si mohl ponechat 12válce a 8 válce a navíc, srovnávat Teslu a Astona může opravdu jen asi Američan.
A akože prečo podľa teba chcú tie dotácie? Aby si kúpili jachtu, vilu, prípadne nejaký ostrov v tichomorí? Zháňajú prachy na ďalší vývoj, aby spravili elektromobil dostupný pre masy - a potom nastane aj ten žiadaný biznis. Dovtedy by všetci kritici mali držať hubu aj krok.
Vitapb to píše dobre - kto si to kúpi? Je fuk, kvôli čomu to AM robí. Pochybujem, že primárne kvôli emisiám, v tom bude skôr prestíž a držanie kroku s dobou. Ale pokiaľ to nemyslia vážne aj ďalej, bude to len drahá reklama.
muze jmenovat vypsat ty dotace vcetne jejich vyse kvuli kterym to Tesla dela?
komplet financovani Tesla-Motors jsem tu nedavno cele vypisoval vcetne castek ktere kdo kdy do nich od zalozeni dal, tak jsme zvedav jestli najdes nejaky dalsi cisla ktera jsou vsem ostatnim krom tebe skrita >:D