Předseda představenstva automobilky Aston Martin prohlásil, že výroba nového čtyřdveřového Astonu je jasná věc. Na trh by měl nový model přijít ještě předtím, než v roce 2009 Porsche uvede sériovou Panameru.
...to ne, ale, ze se narodi nekdo na nebo nad jeho urovni je pravdepodobne, navic je zatim "nevyhodou" lidstva, ze se neda sestrojit kopie, ci slechteny klon s jasne definovanymi vlastnostmi...to uz je ale debata do jine diskuze.
Ale jistě, žila již spousta lidí nad jeho úrovní.. ale Albert byl prostě jenom jeden, stejně jako třeba Ty, nebo já. Což u tohoto auta neplatí, na což jsem se snažil upozornit ;-)
Tak s tím se dá taktéž polemizovat!!! Ani jedno nemusí být stejné. Každé může mít ždibet odlišnou výbavu, jiné skryté závady... Ale srovnávat lidi s autama?! Panové..!!!!
Nejdřív se mi líbilo Quatroporte, pak CLS, ale na Astony nikdo nemá. AM Rapid je tak krásné a vyjímečné auto, že ho angláni nebudou ani stačit vyrábět :-)
Je to dokonalý... je to tak vepředu... je to tak jistý... je to tak... přirozený... Tohle pro mě je prostě dokonalost dneška, dokonalost zítřka... BRAVO ASTON MARTIN :yes:
Je to dokonalý CHLAP, je to tak vepředu NABOULENY, je to tak jistý PRIPAD, je to tak VELKY přirozeni... Tohle pro mě je prostě dokonalost dneška, dokonalost zítřka... BRAVO MARTIN A.
S kritikou Astona si může člověk poměrně lehce naběhnout ;-) , ale mně nic jiného nezbývá - prostě se mi nelíbí, když se vezme design kupé (bezesporu vynikající!), celé se to natáhne a přihodí dvoje dveře navrch...Mám pocit, že sedan by měl být v rámci Astonu poněkud svébytnější - tohle mi přijde trochu "levné" (pokud smím tohle slovo ve spojení s AM použít ;-) ) a uspěchané...Jakoby nebyl čas (či nápady?) na vlastní design... ;-\
Na té uspěchanosti něco je. Myslel jsem, že Aston přijde s novým designem sedanu,který spíš naváže na poslední Lagondu ([odkaz] Ale i tak to bude nejkrásnější a nejstylovější sedan na světě. Tyhle dokonalé křivky jen tak nezestárnou.
AM chce vyuzit nynejsiho velmi dobre fungujiciho designerskeho smeru, coz je pochopitelne. Byt potencionalnim kupcem limuziny AM, tak chci uprimne vzhled odkazujici na prekrasna kupe. K designu Rapidu mam pouze jednu pripominku a tou je relativni subtilnost a subjektivne decentni nevyvazenost zadni casti vztazeno k predku. To vse ale pouze z fotografii, skutecnost muze byt jina. Rapide beru jako zavrseni rady sahajici k Vanquishi, ktery by mel (pokud bude mit nastupce) prijit s dalsim evolucnim krokem. Navic Vanquish se mi zda ze soucasnych modelu nejmene vyvazeny, coz se da prelozit jako nejmene krasny z prekrasne modelove rady AM.
To, co píšeš, má logiku a zřejmě vystihuje realitu...Já doufám, že to dopadne tak, jak dole píše Mates - že tedy opravdová 4D limo přijde později...Líbilo by se mi, kdyby se AM vydal podobnou cestou jako konkurence v Itálii - Quattroporte má v rámci výrobní řady jednoznačně vlastní design a přesto je to na první pohled pořád Maserati... :yes:
Od Maserati to byl velmi odvazny krok, kdyz uspesny design Coupe doplnili naprosto svebytnym designem limuziny. Ted jsem pridal pod Panameru odkaz na vysledky souteze o nejlepsi limo, kde Quattroporte i pres svuj vek vyhralo...
Je-li pomer prispevku u clanku techto dvou kohoutu na jednom smetisti alespon trochu smerodatny, tak AM bude muset produkovat trikrat vice vozu nez Porsche! ;-)
Mám dvě verze odpovědí na Tvůj přispěvek, jednu lepší a druhou horší...Tak začneme s tou lepší variantou fandů Porsche: 1) To víš, Porsche prostě není žádná masovka!!! ;-) A teď tu horší: 2) Je to klidně možné, protože to skoro vypadá, že většinu vozů Porsche bude produkovat VW... ;-\
Zrovna ty tady vynasis svy soudy u anglickyho auta? Ty, ktery povazujes X-Type za spatne vyprany XJ >:-[] >:-[] Zase se pletes. Tady si Panameru nebo Rapide muze poridit skoro kazdej >:-[]:-!
NO jiste! >:-[] >:D Jde v zasade o to, zda Learjet bude dal poskytovat slevy na letadla vyrobena pred 01/2006, aby zbylo dost penez na pozvani vedeni z Premier Group na jachtu (jinak bude AM o rok dele)... ;-)
Jen aby s tím pozváním na jachtu pak to vedení PAGu nemělo oplejtačky...Takhle nějak to asi totiž bylo i u VW, úplně to vidím - GTI si koupil Guru-a a jelikož taková pompézní událost si zaslouží adekvátní oslavu, pozval na tah i pár velkých pánů z Vlkohradu...A najednou bum bác, padaj kvůli tomu hlavy... >:D
Mas tam nepresnost, vyprany ano, ale DOBRE ;-) Nechtel jsme vypadat neskromne a hned tu vybalit, ze Yarise vozim povetsinou jen v kufru sveho zakazkoveho Maybach 67 Kombi.
XJ to je taky kus limuzíny. A Series I je opravdová klasika. Něco jako bude tohle Rapide. Dneska bysme mu taky říkali čtyřdveřové kupé... XJ původně vznikala jako nástupce E-Type, ale zadání projektu se časem změnilo. Až nasedneš, pochopíš. Žádná jiná limuzína nemá sedadla tak nízko a prahy tak proklatě vysoko :yes:
... a kuk on je už v tom voze. Tak ešte ten voz :-!
To auto je to skvost. Aj keď som BMW pozitívny, Aston je Aston. :yes:
Dokázal by som zhrešiť. >:-[]