Výměna oleje se u modelu Vulcan automobilky Aston Martin díky revoluční technologii Nexcel od společnosti Castrol proměnila v úkon, který lze srovnat s výměnou náplně v tiskárně.
jj
TEPRV 17ct let novýho tisíciletí tojest 117 let evropský motorařiny si volejáři začnout sypat popel na hlavu a vynaleznou snadno výměnný boxovaný OilFiltr i s volejem >:D >:D >:D TEĎ JO? TEĎ KDYŽ SME SI ČUCHLI K LUXUSE BATEREK [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
SMĚŠNÝ KOMEDIANTI a v AUTOSERVISE PAK NEBUDOU MÍT CO ŽRÁT >:D >:D >:D
Kájo, na planetě zemi je cca 1 miliarda motorových vozidel. Mohu tě ujistit, že tolik lithia na miliardu baterek na planetě není. Ale dojde li časem k nějakému novému objevu nového typu baterie, proč ne, pak bude moct člověk mít podobný optimismus, jaký máš ty už dnes.
.... ta zpráva je ze 3.září 2010 [odkaz] Proč tady vykládáš takový machýrský kraviny a srr se do problému kerýmu evidentně nerozumíš, když nežnáš ani základy!!?? mazej si dodělat základku
lithia je v baterkach Ev okolo 2-4% (kuprikladu ve 100kWh baterce Tesly je necelych 6 kg lithia), takze ano lithia je na zemi dostatek asi na pristich 70-90 let, do te doby budou lithiove baterky davno minulosti nekde v ucebnicich dejepisu a vystavene kdesi v muzeich
nehlede na fakt ze lithium se z baterek recykluje, a pokud poroste cena lithia tak jak roste, tak do 2-3 let bude dokonce cenove vyhodnejsi lithium ziskavat prave recyklaci ze starych baterii, dnes je to drazsi a proto se deje ona recyklace jinou formou kdy se baterie jeste dojizdi v energetice na uroven pod 10% puvodni kapacity, a teprve pak poputuji na recyklaci skutecnou, tedy radove otazka asi 20 let, nizkoenergeticka i vysokoenergeticka recyklace Li baterii ale jiz zmaknuta je
mnohem dulezitejsi jsou pri vyrobe novejch baterii uplne jine latky/materialy, Lithium je v popredi medialniho zajmu jen proto ze je proste v nazvu tech baterek a stoji dnes celkem zajimave castky, z Lithia se tak stava velice popularni burzovni komodita ktera rocne na cene roste v desitkach az stovkach procent
Cpát někomu středověkou technologii když existuje vodík..to je teprv hloupost. Prolobovaná elektřina která se nedá na rozdíl od vodíku uchovávat..pche. Nebo je výhodné vyrábět baterky pro nabíjení baterek? Jak pro koho..
cože to tu vopindáváš vo extrémně výbušným vodíku do jehož výroby se 100% elektrické energie musí nejprve investovat, aby se pak jeho přeměnou v palivovým článku mohlo jen 30% získat a ten zbytek jsou ztráty vyhozený zvokna >:D A to ještě pomíjím REFERENDUM O PROVOZU VODÍKOVÝCH BOMB NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH >:D a už vůbec žádná řeč o bláznoj co do toho pod***níku sedne a bumbác vo zeď >:D >:D >:D >:D
Nehádejte se, benzín smysluplně nenahrazuje ani elektřina, ani vodík. A až jednou smysluplně těžitelná ropa dojde (což doufám hned tak nebude), ještě pořád je pro benzinové spalovací motory k dispozici dostatek zemního plynu na stovky let! :-):yes:
>:D proc jiz na ten vodik nejezdis kdys je tak uzasnej ?
ale ja ti ten vodikovej autak preju, pokud chces platit za provoz auta ty penize co vodik stoji, tak si je plat :yes: stejne tak si kazde 2 roky nech repasovat vodikovej clanek za "smesne" penize, a ze ma Toyota, Hyundai i Honda v zarucnich podminkach u vodikovych aut ze se musi ten clanek kontrolovat kazdych 6 mesicu a po 24 mesicich vymenit, a je fakt "levnej", takze preju hodne stastnych kilometru s vodikovym autem :yes: