presne tak, na realne jazdenie je to dalsie o nicom auto, si predstav s tym jazdit po meste alebo aj mimo dialnic po nejakych normalnych cestach, po 10 000 km bude to auto znicene odide spiatocka alebo jednotka alebo sa po,serie daco ine.
Ta auta nejde moc porovnávat, tohle super GT, které je sice drahé a luxusní, tu cenu nahnalo na designu a exklusivitě, technika je samozřejmě také špičková, ale nic revolučního to proti DB9/DBS není. Zatímco Veyron / Veyron SS je technická perla, kde všechno včetně designu bylo podřízeno tomu, aby se i relativně průměrný řidič mohl podívat za hranici 400 km/h. Takže fakticky ten Veyron bude mnohem dražší než One-77, ale co je nejpodstatnější, sice budeme potkávat relativně hodně Veyronů a skoro žádné takové omezené série, ale pravděpodobně už nikdy nepotkáme nic dalšího jako Veyron... :no:
Nevím proč, ale mě po celou dobu tenhle superaston nechává chladným... Ale koupím si ho, až ho udělají Hot Wheels, letos ho mají v plánu. Ono mít takový superauto do kapsy, je kolikrát v životě i praktičtější. Jo, kdo by myslel, že to je vtip. [odkaz]