Testovací centrum Aston Martinu na Nürburgringu také pro VIP zákazníky
Výuka sportovní jízdy
Aston Martin, vlastněný skupinou investorů kolem Davida Richardse, využívá výhody Nürburgringu nejen při vývoji nových vozů a jejich komponent. Příležitost svézt se v těchto prestižních vozech tak nemají jen vývojáři a testovací jezdci. Také zákazníci Aston Martinu mohou využívat závodní okruh, aby se svezli ve svých vozech i v jiných modelech značky a naučili se vozy ovládat na legendárním závodním okruhu.
Každý nový model před zahájením sériové výroby absolvuje 10 tisíc kilometrů na Nordschleife. Proto se zázemí na Nürburgringu britskému výrobci sportovních aut hodí. Do budoucna z něj může profitovat i značka Lagonda, kterou hodlá Aston Martin oživit.
Britská automobilka, která dosáhla v roce 2007 největších prodejů ve své historii (7300 vozidel), hodlá i letos dobré výsledky udržet. V plánu má prodat 7000 až 7500 vozů. Aston Martin v rámci své expanze zvyšuje celosvětově počet svých zastoupení. Do konce letošního roku jich má být 140, zatímco ještě v květnu jich bylo 125.