Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A1 E-tron: S Wankelem, nebo bez?

Automobilka Audi a mateřský Volkswagen mají odlišnou představu o budoucnosti elektromobilů.
Zpět na článek
6. 1. 2011 11:24
neregistrovaný "akro260"
6. 1. 2011 21:09
neregistrovaný "akro260"
6. 1. 2011 11:24
k nicemu...
tak nevim... cisty dojezd na akumulatory 50 km neni nic zavratneho a wankel, ktery dokaze akumulatory dobit / nahradit ma teoretickou spotrebu 6 l/100 km kdyz z 12 litru benzinu dokaze vyrobit elektrickou energii pro dalsich 200 km. Ja v tom zadnou vyhodu nevidim... kdejakej diesel dokaze ject ekonomicteji.
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2011 12:01
To se jim moc nepovedlo...
12l prodlouzi dojezd o 200km? Takze spotreba po vybiti baterek bude 6l/100km a to jeste v idealnim pripade? Tak na to se rovnou vy_erte a bezte se poucit k Opelu VW blbouni... :-!
Rozbalit vlákno
3
6. 1. 2011 12:33
Re: To se jim moc nepovedlo...
Je to étron tak co chceš >:D
Avatar - skejpa
6. 1. 2011 13:41
Re: To se jim moc nepovedlo...
Podle me to neni tak uplne presne, jak je to tu napsane... Tohle by nevyvijeli ani kdyby to bylo sebevic nostalgicky :-)
6. 1. 2011 18:32
Re: To se jim moc nepovedlo...
Jenze ve VW na nostalgickou notu davaji hodne >:D
6. 1. 2011 14:13
A Wankel je fakt trefa
Velká výhoda Wankelu je že málo žere jak benzín tak olej, hodně vydrží a emise má také skoro nulové. Proto také po 60ti letech od jeho vzniku s ním jezdí prakticky všechna auta na světě.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - petrumr
6. 1. 2011 15:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2011 16:08
Re: A Wankel je fakt trefa
To věřím, že Mazda nemá žádný problém, ale co ti majitelé ? Opravdu mi chceš tvrdit, že nežere olej i když je nová ? Myslím, že víc než dvoutakty. A za 6 l/100km se jí to povede leda na laně. Jak říkám, proto všechny automoblky do Wankela skáčou po hlavě. (V guferech problém nebyl, tenkrát šlo o těsnící lišty.) No a abych se konečně dozvěděl jak je daleko technika, zaplatím si u tebe odborný seminář. Doufám, že už nemáš plno.
6. 1. 2011 18:34
Re: A Wankel je fakt trefa
Jedinej problem byl, ze se to neprodavalo a dneska to nikdo z bazaru taky nechce. Dalsi problem byl, ze to ma na prd prubeh kroutaku a nespornou nevyhodou je, ze je to proste nekonvencni motor, takze na nej jsou nekonvencni ceny a hlavne cekacky, co se nahradnich dilu tyka.
6. 1. 2011 18:32
Re: A Wankel je fakt trefa
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes: :yes:
6. 1. 2011 18:33
Re: A Wankel je fakt trefa
:yes:
6. 1. 2011 21:09
Výhoda?
E-tron jasně ukazuje naprostou nesmyslnost tohoto typu rádoby ekologických aut. Pokud dojde proud, bude žrát podstatně víc než srovnatelně velké vozy díky vysoké hmotnosti. Cena elektřiny bude pořád stoupat, neefektivní nabíjení baterií taky dost spotřebuje = jízda na elektřinu se nevyplatí. Cenu auta odhaduji hodně vysoko.
Není lepší nějaký malý diesel? Nebo něco jako Spark? Tam se dá vejít do 4 litrů.
Rozbalit vlákno
1
6. 1. 2011 22:49
Re: To nevadí ...
Hlavné je, že majiteľ sa môže pochváliť koľko vyhodil na "ekológiu" ...
7. 1. 2011 01:09
Ještě mě napadá,
proč raději nevyvinou extra odolný naftový motor schopný spalovat všechno co se podobá naftě, včetně řepkového a fritovacího oleje i třeba jiných břeček bez rizika rozleptání a poškození. Samozřejmě s minimální spotřebou a nízkou hmotností a potom různé typy těchto motorů osazovat do malých lehkých aut a třeba i skůtrů. Ušetřili bysme fosilní paliva (o to jim přece jde na prvním místě jak tvrdí:) a ještě bysme měli nižší náklady na km.
Btw. mám mimo normálního auta i mopedauto s dieselem 505ccm a to žere po městě do 2,5 na 100, mimo město se dostane i pod 2 na 100 při normální jízdě, maximálka přes 70 km/h. Akorát teda do kopce nic moc a pohodlí naprostá tragédie - hluk, vibrace, poskakování na nerovnostech...
Rozbalit vlákno
1
7. 1. 2011 02:12
Re: Ještě mě napadá,
Mas hlavne symbolicky nick chlape >:D