Stylovy vzhlad, moderny infotainment a vela asistentov - to plati na mladych. A nafta nikomu chybat nebude, do takehoto auta by si ju dal len masochista.
Těch masochistů je mnoho. A diesel do toho nedali jen proto že ho nemají ještě pro Euro 6d hotový. Takže uvidíme v průběhu příštího roku. Budou-li slabé prodeje, diesel bude.
Tak to ta asi sklame vyjadrenie samotneho Audi, o ktorom sa da docitat na nemeckych autoportaloch. Diesel v A1 nebude. Benzinove motorizacie su medzicasom uz dostatocne usporne a okrem toho to setri naklady.
Nic moc od Audi bych ocekaval o trochu vic.
Ta skvira mezi maskou a kapotou se mi nelibi.
Uvidime, jak bude vypadat normalni obycejna verze, vypada to, ze toto jsou fotky nejspis jen top verze s jinymi narazniky apod.
U me dobry. Predchozi generace vypadala jako nacucany kliste.
Palec nahoru za dvoulitr a naopak dolu za ty dve nosni dirky misto poradny roury vod kamen.
Kde si Audi stěžovalo, že od nich Hyundai kopíruje? Audi má Hyundai na háku a nikdy jsem nečetl žádné vyjádření Audi na adresu Hyundai ohledně jejich designu, to spíš u tebe bude přání otcem myšlenky.
je to este AUDI alebo uz len VW s logom AUDI? som sklamany, uz v tom nevidim ziadnu premiovost, a ze v interieri budu lepsie materiali tak to s tym nezachrania :-O
Faktom je, že na dlhé trasy môže byť nafta lepšou voľbou, hlavne pri väčších a ťažších autách. Takže len tak z áut nezmizne, len sa zníži jej podiel. Najväčším problémom je, že ju začali strkať aj tam, kde nemala žiadny zmysel a viac ako 50% naftových áut v mestách už môže byť bez debaty problém.
Povedal by som, že nafta bude naďalej bodovať vo veľkých a ťažkých autách, SUV, mikrobusoch a užitkáčoch. Nakoniec, niektoré modely sa s iným ako naftovým motorom ani nepredávajú. Čo sa zmení, bude podiel nafty v autách, pomaly to klesne dolu na nejakých 20%, a potom im zas povolia aj vjazd do miest a bude všetko podobne ako predtým...
Celkově pohledné auto, jenom si na některrých partiích exteriéru i interiéru říkám, jestli tam těch různých hran není až moc... Na Audi podivné mi příjde neprosklenný sloupek C, u 5dv. hatchbacků to byl vždy typický designérský prvek Audi. Výška 1410 mm je opravdu masakr, ale mladým zákazníkům se to asi bude zamlouvat a těm starším to auto není určeno. Průduchy na kapotě jsou opravdu zvláštní, ale zvyknout se na to dát. Velká pochvala za zachování pořádné P brzdy. Co je ovšem zcela "na palici" je nový systém názvu motorizací - zcela nepřehledný a matoucí, neříkající nic o objemu jednotky. Že by se za podimotůrky Audi stydělo? >:-[]
Jako celek se mi nicméně toto auto hodně líbí, velmi dobře vypadá i nabídka prostoru (v podélném a příčném směru, ve svislém to bude určitě horší). S motorem 1.5 TSI by to mohla být dobrá volba! Otázka ovšem je, jestli cenový rozdíl od stejně motorizované Ibizy nebude příliš propastný...
P.S. Ceny budou jistě pořádně mastné. Zda-li pak za ně zákazník dostane alespoň měkčený horní plast na přístrojové desce, nebo tam bude ten "kamenný", jako u Q2? :-):yes:
Ad označovanie motorov: bude na tom niečo, že Audi sa chce odpútať od objemu, lebo ten aktuálne pri mnohých motorizáciách nevyzerá dobre, časy veľkoobjemových atmosfér sú preč, takže lepšie vyznie, ak poviem 25TFSI než 1,0 R3. Tiež pri turbomotore naladenom na 3 rôzne výkony ten objem veľa nepovie, 2,0TSI môže mať 190k ale aj 310k. Každopádne to staré rozlišovanie farebnými písmenami mohlo v pohode fungovať aj dnes.
Tak s tím novým značením musím souhlasit - co to má přesně znamenat 25 TFSI? Nemá to k ničemu vztah ani k výkonu a ani k objemu... Zmatek, to musel vymyslet někdo přímo hlavou :no:
Jinak design celkem jde, žádné velké překvapení, ale proč připlácet oproti Polu? To je otázka...
Za mňa dobré. Svieže a odlišné od konkurencie, vonkajší dizajn v top verzii ako malý hotheč (som zvedavý na výzor S1), o technike a kvalite materiálov netreba pochybovať, 200k dvojliter ako bežná (!) motorizácia naznačuje, že S1 bude ešte oveľa ďalej (zrejme na úrovni včera spomínaných 250 koní, je potom otázka, či to bude FWD s otvoreným difom, alebo bude samosvor, príp. quattro). O niektorých detailoch možno polemizovať, ale rozhodne Audi nemožno vytýkať matrioškový prístup, A1 je až nečakane dizajnovo odlišná od väčších súrodencov, takže tí, čo Audi vytýkali neoriginalitu, by mohli byť spokojní.
Je zrejmé, že oproti mainstreamu to bude brutálne drahé, ale to je aj Mini ako jediný konkurent a to so svojím špecifickým dizajnom a priestorovými kompromismi nemusí vyhovovať každému, takže kto bude chcieť praktické malé auto, ale trvá na imidži prémie, A1 bude prvá voľba.
krasne auto suhlasim... audi vali v poslednej dobe.... ale tato nova A1 je fakt narez... proporcne dokonala... vedla neho aj nove rozplacnute polo posobi obzvlast zozadu s tymi minisvetlami podiveho patvaru a obrovskou plochou plechu skoro az ako nejaky pololowend ;-)
mini si so svojim retro zjavom vzdy najde svojich vernych priaznivcov.. ale za mna nova A1 je momentalne uz jasny top ... a to u mna aj po stranke dizajnu nielen techniky a celkoveho know-how.... ktore ale tiez bude urcite o level inde ako v mini :yes:
Zabudni na chvíľu na porovnávanie modelov, ide o štylistické prvky. Spomenul som to aj v diskusii k predchádzajúcemu článku o A1 - na túto novinku stačí nalepiť znak Hyundai, a nikoho by možno ani nenapadlo, že je to Audi...
Proste kúsok osobitosti mu ešte chýba.
Ten design je promyšlenej. Trochu se nemůžu ubránit dojmu, že takhle malé auto by mělo mít víc feminní, asi kulatější vzhled. Na druhou stranu, čím déle na něj člověk hledí, tím víc ho to vtahuje. Takže s trochou odstupu, dobrý tah. Na delší vztah by to chtělo volit barvu.
ja naopak chvalim hrany... tie menej starnu a vyrysovanejsie auto nepotrebujes ani nijak na oko vizualne tuningovat a vylepsovat ( na rozdiel od nejakeho nafuknuteho vajicka s A-stlpikom kdesi az nad prednymi kolesami ) .. tu mu das uz len pekne velke kola a mas hotoveho sportovca :yes:
Ja už to tu několikrat psal, ale když se člověk porozhlidne tak čistě ostrym hranam a rysum odzvonilo. Jen u koncernu se jich docela dost drži a je to znat. Stači se podivat na součastne Polo, ktera nepusobi soudobě a už teď poměrně zastarale a jako protiklad šmrnovni nova C3. Tahle nova A1 je docela šik, ale to podle mě diky optituning paketu, prostě určitě to neni žadny zaklad. Na audi mě docela mile překvapil interier i přes nesymetricky středovy panel. Neni nic extra, ale vzhledem k tomu jak to vypada u menšich stale ještě aktualnich audin je tohle slušny posun k lepšimu.Sice je znat, že je to male auto a uplně dobře se s tim nevypořadaly, ale je to zřejmě daň za interierovou "TV" takže je to tak trochu nasilu pohromadě, ale jako celek docela fajn.
Tak C3 je úplný des, najmä v tom trojfarebnom prevedení, príklad cirkusantského dizajnu prvoplánovo zameraného na ženy, do toho si (96%) chlap ťažko sadne. Polo je univerzál, jednoduché vyvážené línie, rozhodne nie zastaralé, naopak budú pôsobiť dobre i o 5 rokov. Veď počkajme a uvidíme, ako sa budú spätne hodnotiť C3 a Polo a ktoré prekoná výraznejší facelift.
Když už bych při vyběru řešil vzhled tak za nějakych 5 roku už mi bude docela jedno jestli zestarlo vic či miň a samozřejmě nemusi zafungovat obecne pravidlo. Ano C3 mi taky přijde jako auto pro ženske, ale rad na něj kouknu, protože je nač se divat.
Ako Citroen je fakt úlet. Keď si spomeniem na jeho síce svojrázne, ale solídne modely, ktoré boli technicky vždy o krok vpredu pred všetkými, a porovnám ich s tým, čo Citroen ponúka dnes, je mi pomaly do plaču. Pokrok a kreativitu vystriedala tuctová technika v cirkusáckych kostýmoch. Ak posmrtný život existuje a André Citroen o tom vie, musí zúriť...
Súhlas, progresívna až avantgardná technika minulosti bola nahradená tuctovou podpriemernou technikou, ale vo veselom farebnom háve. Za mňa smutné. ;-\
Tak Tvoj názor je silne menšinový, ja naopak v testoch všade čítam, že Polo sa tak priblížilo ku Golfu (aj v prípade GTI), že kupujúci sa musí zamyslieť, či mu naozaj nepostačí namiesto Golfa to Polo.
Schválne sadni si, vyskúšaj a poreferuj. Ja tvrdím, že máloktoré dva sesterské modely triedy B a C majú k sebe tak blízko.
Já jsem opravdu rád, že všechna auta ve třídě nevypadají jako C3. Styl nového Pola mi vyhovuje. A na A1 mi překáží právě ten "optipaket" aneb těžký factory tuzing.
No..mám radši atraktivní šik ženy..stárnou rychleji?Nebo radši ne moc atraktivní,lehce 'škaredou'..no ale stárne pomaleji?Každej podle svého..za mě bílo-červené C3..super
to 1,5tsi vyzera idealne v takomto aute .. je fajn ze automobilky postupne prichadzaju na to ze v tejto triede boli dizle ozaj omylom a dovolim si tvrdit ze tu boli len kvoli akemusi umelo vytvorenemu biznisu na ukor zdraveho rozumu .. a mnohi z nas sme to vedeli uz dlhe roky ... ale nakoniec stejne na moje/nase slova dojde ako vzdy.. takze chvalim navrat k rozumu... a nove A1 chvalim aj po stranke dizajnu... je mi audi coraz sympatickejsie aj v tomto smere.... ma konecne vizaz aku si zasluzi... za mna je nova A1 jasny top momentalne v danom segmente ... viac tu nie je co spekulovat... toto bude jasny lider malej triedy po kazdej stranke :yes:
Som velmi zvedavy hlavne na jazdne vlastnosti a kvalitu interieru nakolko priatelka ma modelovy rad 2013 v S-line so sportovym podvozkom a musim uznat je to male zihadlo ale hneva nas interier nakolko auto ma len 28tis km a tapaciringy a laktovka hrkoce na nerovnostiach ako po 200tis km ....Ale je pravda ze v novych modeloch je to jedna parada v SQ7cke klop klop tichucko aj v starej Q7cke tiez 2013ka nic nehrkoce :-!:-!