Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A3 Cabrio: vítr ve vlasech - nové fotografie

Aleš Jungmann
Diskuze (121)
S tím, jak se přiblížil únorový start prodeje nového Audi A3 Cabrio, vypustila automobilka další informace a nové fotografie.

Audi A3 Cabrio nabízí klasickou plátěnou střechu z moderních lehkých a dobře izolujících materiálů. V plně automatické verzi se celá sklopí za devět vteřin (řidič musí zpomalit pod 30 km/h), nabízena je také její poloautomatická verze. Uvnitř i nadále zůstává místo pro čtyři pasažéry, pokud potřebujete převézt větší náklad, dají se zadní sedadla sklopit a vytvořit tak prostor pro zavazadla o velikosti 674 litrů. Standardní zavazadlový prostor je nezávislý na tom, zda je střecha nahoře či ne, nabízí konstantních 260 litrů. Díky svému řešení nemusí být složená střecha ničím překryta a složená tak zabírá jen opravdové minimum prostoru.

Malý kabriolet od Audi bude nabízen ve výbavových stupních Attraction a Ambition, chybět nebude ani tradiční sportovní S-paket, který s sebou přinese sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin, sportovněji naladěný podvozek, sportovní sedadla a další doplňky v interiéru a exteriéru. Na přání budou ale dodávána i kola osmnáctipalcová. Rozměry kabrioletu jsou 4238 mm na délku, 1765 mm na šířku a 1424 mm na výšku.

Audi nabídne patnáct barevných provedení laku, plátěná střecha může být buď černá, červená nebo modrá. Díky propracovanému střešnímu mechanismu střecha přesně dosedá na určené místo a zaujímá tvar velmi podobný tvaru klasické plechové střechy. O dobrý výhled vzad se stará relativně velké zadní vyhřívané okno. Díky akusticky vyspělým materiálům je při rychlosti 140 km/h v interiéru pouze o 1 dB vyšší hladina hluku než v klasické A3 s pevnou střechou. Pokud se cestuje pouze na předních sedadlech se staženou střechou, je vhodné umístit za přední sedadla větrný deflektor, který výrazně zamezuje cirkulaci jízdou zvířeného vzduchu uvnitř kabiny.

Aby byla zachována co největší tuhost karoserie, bylo použito ještě více kvalitních materiálů. Široké zastoupení má vysokopevnostní ocel, ocelovými výztužemi ve tvaru V jsou zpevněny boční prahy a tato dodatečná výztuž je použita i v dalších částech vozu.

O pohon se budou starat čtyři agregáty, dva dieselové a dva benzinové. Bližší informace naleznete v tabulce.

Motor1,9 TDI2,0 TDI1,8 TFSI2,0 TFSI
Zdvihový objem [cm3]1896196817981984
Válce/ventily4/24/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]77/4000103/4000118/5000147/5100-6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]250/1900320/1750-2500250/1500-4200280/1800-5000
Max. rychlost [km/h]185204218231
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,39,98,37,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,15,37,37,6

V maďarské továrně došlo v uplynulých několika měsících k nárůstu počtu zaměstnanců o 6,6 %. Ke konci června tak v továrně pracovalo 5 498 pracovníků.

Aleš Jungmann
Diskuze (121)
3. 12. 2007 20:48
Re: PRO VŠECHNY
:-) Nejsem rád středem diskuze, jsem ostýchavý a přirozeně stydlivý, ale musím ti poděkovat. Vážím si tvého názoru :yes:

Jen snad pro doplnění, neb někdo nahoře píše, že jsem si něco jako vykoledoval (to sprosté napadání) - asi bych měl k tomuhle něco napsat. To sprosté napadání dokonale vyjadřuje než intelektuální bahno autorů. Neumí napsat, neumí sestřelit, neumí zabojovat. Proto nadávají. Nijak se mě to nedotýká, vlastně se tím i bavím :-) Navíc, jsem už poměrně dlouho dospělý, mám tedy pro projevy těchto dětí jistý shovívavý postoj. Ovšem, samozřejmě, ža ty jejich příspěvky na diskuzi nepatří. Komplexy si mají léčit řvaním do kanálu.

Snad s jedinou výjimkou. Yaroukh. To je takový malý diskuzní a velmi náladový hajzlík. Nemorální diskuzní grázlík. Zásadně a vždy vystupuji na obranu morálky. Myslím morálky postojové. Takže ten Yaroukh. Jo, jenom po papule. Nic jiného nezaslouží.

A ještě něco. V předznačených souvislostech velmi cením také zdejší příspevky jokera. Ano, nesouhlasí se mnou, ale brání mé právo na příspěvek. To musí člověk ocenit. A já to cením. Děkuju.

Tak a pánové, vzhůru na ně. Myslím jako na auta, vy sprosťáci ;-) :yes:
3. 12. 2007 17:04
Re: Zbytecnost na kolech
Prečo to tiež niekedy nespravíš tiež, GTI? Nepamätám si prípad, že by si si Ty uznal nejaký omyl. Je už trochu trápne, že svoje osobné názory prezentuješ ako všeobecne platnú a nevyvrátiteľnú pravdu. Chcelo by to držať sa trochu viac pri zemi. ;-)
3. 12. 2007 16:59
Re: Nic moc
Ty sa nejak kazíš, GTI, sarkazmus tohto druhu by som od Teba nečakal. Kde sú Tvoje tradičné dobré spôsoby?
Avatar - Subaru4ever
3. 12. 2007 15:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: = moc hezky vystihnuto, a teď už opravdu jdu raději zalézt do ulity, než mě taky začnou kamenovat. Mé příspěvky jsem doufám psal natolik srozumitelně, že nemá cenu je tu nějakým dalším zabedněncům vysvětlovat.
Avatar - Falco
3. 12. 2007 07:16
Re: Pro všechny kritiky GTího
Tak nevím. K těmto informacím by měl mít přístup jen správce sítě, nebo se pletu?