Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3 Cabrio: vítr ve vlasech - nové fotografie

S tím, jak se přiblížil únorový start prodeje nového Audi A3 Cabrio, vypustila automobilka další informace a nové fotografie.
Zpět na článek
30. 11. 2007 20:15
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
30. 11. 2007 13:01
neregistrovaný "RaketaXXX"
30. 11. 2007 13:12
anonym
30. 11. 2007 13:31
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 14:23
30. 11. 2007 14:50
anonym
30. 11. 2007 15:30
30. 11. 2007 16:46
30. 11. 2007 17:05
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:34
3. 12. 2007 16:59
30. 11. 2007 13:46
neregistrovaný "MilanKriz"
30. 11. 2007 13:56
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 15:28
30. 11. 2007 17:08
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:23
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 17:40
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:38
30. 11. 2007 14:46
neregistrovaný "pak"
30. 11. 2007 15:55
30. 11. 2007 16:05
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
30. 11. 2007 15:56
neregistrovaný "Dušan"
30. 11. 2007 18:09
neregistrovaný "jahonzik"
30. 11. 2007 18:55
neregistrovaný "mach 3"
30. 11. 2007 19:56
anonym
1. 12. 2007 11:27
neregistrovaný "Adamikos"
30. 11. 2007 23:09
neregistrovaný "ajeje"
1. 12. 2007 01:08
neregistrovaný "Gaspoda"
30. 11. 2007 23:51
neregistrovaný "Wenza"
30. 11. 2007 23:55
neregistrovaný "v.h."
1. 12. 2007 02:51
neregistrovaný "seki"
1. 12. 2007 14:37
1. 12. 2007 03:13
neregistrovaný "milosS"
1. 12. 2007 10:34
neregistrovaný "Adamikos"
1. 12. 2007 13:29
neregistrovaný "jjk."
1. 12. 2007 13:42
neregistrovaný "Adamikos"
2. 12. 2007 10:50
neregistrovaný "jjk."
2. 12. 2007 17:29
neregistrovaný "Daves"
23. 1. 2008 17:05
neregistrovaný "pawelno"
1. 12. 2007 11:26
neregistrovaný "Ji/Ri"
2. 12. 2007 12:09
neregistrovaný "Ji/Ri"
1. 12. 2007 18:55
neregistrovaný "Vlados"
3. 12. 2007 00:46
neregistrovaný "zzbysekk"
1. 12. 2007 16:11
neregistrovaný "Drcz"
1. 12. 2007 18:03
neregistrovaný "katherinne"
1. 12. 2007 22:36
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2007 23:10
neregistrovaný "jahonzik"
2. 12. 2007 17:03
anonym
2. 12. 2007 17:13
anonym
2. 12. 2007 23:43
neregistrovaný "jahonzik"
3. 12. 2007 00:26
neregistrovaný "jahonzik"
3. 12. 2007 12:14
neregistrovaný "jahonzik"
1. 12. 2007 22:32
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 16:51
anonym
2. 12. 2007 16:56
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 17:34
neregistrovaný "Daves"
2. 12. 2007 22:54
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 17:52
neregistrovaný "Daves"
2. 12. 2007 16:48
neregistrovaný "kuro jiménez"
3. 12. 2007 00:44
neregistrovaný "zzbysek"
2. 12. 2007 22:40
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 23:00
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 12:26
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 13:03
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 13:09
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 13:32
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 13:47
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 15:06
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 15:24
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 15:35
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 15:50
neregistrovaný "FX"
2. 12. 2007 23:35
neregistrovaný "PREMDA"
3. 12. 2007 12:27
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 00:58
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 01:04
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 12:31
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 20:48
1. 12. 2007 21:37
neregistrovaný "Carlos013"
2. 12. 2007 17:16
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 12:02
neregistrovaný "04205"
2. 12. 2007 18:34
anonym
2. 12. 2007 18:43
neregistrovaný "Clawik"
2. 12. 2007 20:49
neregistrovaný "prostreet"
3. 12. 2007 19:28
neregistrovaný "Shortař"
23. 1. 2008 19:35
neregistrovaný "Dexter"
5. 3. 2008 19:10
anonym
8. 3. 2008 10:23
anonym
30. 11. 2007 12:47
športova elegancia bez strechy...
veľmi pekné vyvážené tvary :yes: celkovo sa mi posledne modely Audi pačia a tak po A4/A5 prichadza krasne cabrio A3
Rozbalit vlákno
3
30. 11. 2007 14:21
Re: športova elegancia bez strechy...
:yes: Přidávám se,A3 kabrio se povedla
neregistrovaný "S.T.A.R.S."
30. 11. 2007 20:15
Re: športova elegancia bez strechy...
Já se nepřidávám, neb přední část je sice líbivá, světla a hlavně jejich vnitřní uspořádání (i když mě s tím tvarem již Audi nudí) i s čumákem pěkně propracované ale ten zadek evokuje dojem "jedu na pojízdném *, pardon zrovna seru"..ten zadek je tak tupej, až to není hezké :no:
1. 12. 2007 14:26
Re: športova elegancia bez strechy...
myslim,že zadok je dostatočne vyváženy a pôsobí dobre,čo presne ti na nom vadi?
neregistrovaný "RaketaXXX"
30. 11. 2007 13:01
Nic moc
Nijak extra krásný to teda není... ;-\
Rozbalit vlákno
9
anonym
30. 11. 2007 13:12
Re: Nic moc
Je to moč pěkné auto, Audi má u nových modelů agresivní a líbivý design :yes: :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 13:31
Re: Nic moc
8-s
30. 11. 2007 15:30
Re: Nic moc
Referent Yaroukh tu čas od času uveřejňuje svůj autoportrét. Ten nahoře se mu extra vyvedl...
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:05
Re: Nic moc
Nojo, každej máme něco, tvoje stará zase "maká" na E-55 (a neni to za pultem na pumpě); co naděláš...
30. 11. 2007 17:34
Re: Nic moc
Hmmm seš fakt dobrej, referente... takovej malej štěkavej pražskej krysařík 8-s >:D
3. 12. 2007 16:59
Re: Nic moc
Ty sa nejak kazíš, GTI, sarkazmus tohto druhu by som od Teba nečakal. Kde sú Tvoje tradičné dobré spôsoby?
Avatar - hattori_hanzo
30. 11. 2007 13:24
Ingolstadtská technoserenáda
Vždycky jsem považoval za nejkrásnějsí "normální" kabrio A4 v tý nádherný ledově modrý a stříbrným hliníkovým rámem kolem okna,ale tohle se jim povedlo ještě víc...Vidím v živejch barvách jak se v létě přiřítím na křižovatku,vedle sebe krásnou brunetku s šátkem a lá Grace Kelly,mrknu na tatíka v šedým rodinným kombíku a než se rozkouká,zmizím v prachu! >:-[]
Mimochodem jediný co tomuhle autu chybí je nápis "Chceš si hrát?" na přístrojovce,ten by dokonale dotvářel atmosféru! :yes:
Rozbalit vlákno
3
30. 11. 2007 13:44
Re: Ingolstadtská technoserenáda
:-) Jasně... temněmodrá A4 s matovým stříbrným rámem předního okna... já myslím, že tohle nemůže átrojka přebít, neboť postrádá tu grácii A4. Na to je prostě krátká. Vedle toho je A3 krásné malé plátěné cabrio, a za to má ode mne AUDI velké bravo :yes:
1. 12. 2007 14:47
Re: Ingolstadtská technoserenáda
:yes: ale bílá je bílá ;-)
1. 12. 2007 14:58
Re: Ingolstadtská technoserenáda
:-) :yes:
neregistrovaný "MilanKriz"
30. 11. 2007 13:46
A3
Hezke - osobne se mi líbí - třeba více než EOS (zdá se odpověď AUDI na nové minicabrio od BMW) ..
Jen tedy plátěná střecha je sice úžasná romantika ... jenže člověka hned přejde po první návštěva závstivého idiota s kudlou v ruce. V MX-5 jsem si to kdysi užil 2x krátce po sobě .. podruhé jsem měl jako bonus v autě vysypaný pytel nedojedeného jídla od McDonalda (majonéza, kečup - moře kečupu, hranolky, cola v celém autě ...).
Od té doby kabrio leda s pevnou střechou (i když bubnování deště do "plátna" má vážně něco do sebe)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 13:56
Re: A3
;-\ hmz, to ssaje :no:
30. 11. 2007 15:28
Re: A3
Koukám, že máš nějakou špatnou náladu, referente. Skoč si oblíznout výlohu k charouzovi, to je přece tvůj rajc, a nálada bude natotata lepší.
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:08
Re: A3
Vyjádřil jsem svoje znechucení nad tím, když se ti někdo takhle vyřádí na autě; máš s tím problém, ty zakomplexovaný přihřátý vyfetlo?
neregistrovaný "FX"
30. 11. 2007 17:23
Re: A3
Dovedou tvé zbylé mozkové buňky vyprodukovat něco hodnotnějšího než tyhle výkřiky z kanálu?
Nezapomeň, že toto je především tvá vizitka, ne toho, komu to adresuješ...
neregistrovaný "yaroukh"
30. 11. 2007 17:40
Re: A3
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Já se toho k()k()ta o pozornost neprosil; takže když se do mě začne strefovat, dovol, abych na tu dvojnásobnou nevyžádanou pozornost reagoval po svém. Jestli to je pro tebe má vizitka, je lhostejno.

Máš-li problém to pochopit, pak bys na téma "mozek" neměl snad ani nic psát, a snažně tě prosím - přidej si mě do ignore-listu. (Tam jsem měl toho půlblba taky, bohužel jsem se sem podíval nepřihlášen.)

Ať tak nebo tak - na podobné pseudo-rady jsem pramálo zvědav.
30. 11. 2007 17:38
Re: A3
>:D S tebou, referente, s tebou nemohu mít problém, ani kdybys sežral Forda GT i s bezpečnostníma pásama.

P.S. Pozor na toho "přihřátého", aby ses tu někoho necitlivě nedotkl. Přeci jen, asi ti to doma neřekli, ale i tihle lidé mají rovné postavení ve společnosti. To víš, referente, při oblizování výloh u charouze toho moc do hlavy nanalížeš... a je to znát.
neregistrovaný "pak"
30. 11. 2007 14:46
audi
moc hezky autíčko.audi holt umělo a umí.ta modrá je fakt hezoučká.ale barvu sedaček bych raději taky modrou než červenou.jo a ten motůrek a jeho křivky :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mustafa
30. 11. 2007 15:55
motory
Od kdy má 1,9tdi 77kw 4 ventily na válec? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
30. 11. 2007 16:05
Re: motory
nejedná se o upgrade, jedná se o překlep. díky :-)
neregistrovaný "Dušan"
30. 11. 2007 15:56
cabrio
jooo mam saaba 900 se cabrio.....a platena strecha to je mazec, letos sme byli s partiou v chorvatsku......no romantika jak das....A3 cool ale A4 wau!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jahonzik"
30. 11. 2007 18:09
Zbytecnost na kolech
Jo, naco tohle, kdyz si muzes koupit A4kabrio. Uplna zbytecnost, ale vypada fajnove.
Rozbalit vlákno
12
30. 11. 2007 18:43
Re: Zbytecnost na kolech
Aby sis mohl koupit A4 cabrio, musíš na ni mít. Penize, honzíku, děngy, vata, prachy, chechtáky, love, prašule, škvára... to je oč tu běží. A pokud nemáš jedna a půl mega, a přesto chceš kabrio od AUDI... máš možnost koupit levnější A3. Až budeš vydělávat, všechno pochopíš po své první výplatě. Dokonale.
neregistrovaný "mach 3"
30. 11. 2007 18:55
Re: Zbytecnost na kolech
a tobě říkají jak.... brouk pytlík? všechno viděl, všude byl... je vidět že vidle jsou vidle
30. 11. 2007 19:58
Re: Zbytecnost na kolech
Jak mi říkají není důležité, důležité je v předznačeném kontextu, že tohle opravdu můžeš pochopit až ti vyklopí někdo na ruku první výplatu. Vzpomeň, jak krutě pravdivý jsem tehdy byl... :-)
30. 11. 2007 19:44
Re: Zbytecnost na kolech
Gratuluju, GTI, prave jsi pasoval vsechny budouci majitele A3 Cabrio na ubozaky, kteri nemaji na A4 cabrio.
anonym
30. 11. 2007 19:56
Re: Zbytecnost na kolech
prosimte usetri nas tech svejch 'mouder'
30. 11. 2007 20:01
Re: Zbytecnost na kolech
Pozor, stydlíne, to nejsou moudra, to je krutá pravda o tvé životní realitě. Zde platí jenom dva stavy - v balíku nebo chuďas. U cabrioletů tohle ovšem platí násobně :-)
neregistrovaný "Adamikos"
1. 12. 2007 11:27
Re: Zbytecnost na kolech
Podle tvých "plků" bych tipoval, že ty budeš ten poslední, co si nějaký takový "auto" koupí, zlaté pravidlo "potrefená husa nejvíc gdáká" zde asi padne nejlépe, bohužel máš trochu problém s vlastní osobností a svou neskutečne hloupou a dětinskou arogancí si zde hraješ na nějakého pana GTI (mimochodem STYDĚL bych se za takovou nálepku na svym autě! >:-[] ) ale podle příspěvků si jen obyčejný až podprůměrný extrémě závistivý čech. Neznám tě osobně, možná se mýlím, ovšem momentálně se chovám jak ty, je to příjemné co?
1. 12. 2007 14:29
Re: Zbytecnost na kolech
Velmi oceňuji, že připouštíš možnost svého omylu v hodnocení :yes:
3. 12. 2007 17:04
Re: Zbytecnost na kolech
Prečo to tiež niekedy nespravíš tiež, GTI? Nepamätám si prípad, že by si si Ty uznal nejaký omyl. Je už trochu trápne, že svoje osobné názory prezentuješ ako všeobecne platnú a nevyvrátiteľnú pravdu. Chcelo by to držať sa trochu viac pri zemi. ;-)
neregistrovaný "ajeje"
30. 11. 2007 23:09
Re: Zbytecnost na kolech
Ty si uz fakt naozaj tak dementny alebo sa len robis? 8-s
30. 11. 2007 23:22
Re: Zbytecnost na kolech
Jestli jsi dementní či nejsi, na to ti odpovědět nedokáži, ostatně ani mě to nezajímá, ale pokud svou otázku budeš nějak rozumně precizovat, dokážeš-li to, či dokonce s mým horním příspěvkem zahájíš polemiku, rád ti odpovím. A odpověď se pokusím koncipovat tak, abys ji pokud možno mohl pochopit.
neregistrovaný "Gaspoda"
1. 12. 2007 01:08
Re: Zbytecnost na kolech
pokus se ji, náš referente, koncipovat tak, aby vyšlo zero-chars-length >:D
neregistrovaný "Wenza"
30. 11. 2007 23:51
Design
Nevím jak vám, ale mě to připomíná při bočním pohledu zezadu někdejší Fiat Punto cabrio.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "v.h."
30. 11. 2007 23:55
Design
Nevím jak vám, ale mě to připomíná při bočním pohledu zezadu někdejší Fiat Punto cabrio.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
1. 12. 2007 02:51
dement!
Hm...ten GTI je kazdym dnom vacsi a vacsi dement! * zo salonu VW, ktory sa zmohol na stareho Golfa3, sluzobnu Fóbiu a obcas sa prezenie sefovym Prasátom. Ubohy debilek, ktoreho jeho spolubyvajuci z podnajmu obstastnuje penisom do zadku!
Rozbalit vlákno
1
1. 12. 2007 14:37
Re: dement!
týmto príspevkom si sa prezradil >:D takéto keci na tento web nepatria vidno,že si "osobnosť" :no:
neregistrovaný "milosS"
1. 12. 2007 03:13
GTI
Kedy to uz skonci? Zase jedna pokazena diskusia. GTI si lieci komplexy. Preco nedostane BAN ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adamikos"
1. 12. 2007 10:34
Skoro motory...
No nevím 2.0 TDi PD 103 kW je výkon k smíchu...no a ten dvoulitr benzín s turbem 147 kW.... >:D No jo no, to co maj nemci s turbem mají japonci (Civic Type-r, evropská verze 149kW, japonská a americka 162 kW) a francouzi (Clio Sport 147 kW) bez turba....motory VW group sou k smíchu...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "jjk."
1. 12. 2007 13:29
Re: Skoro motory...
Zase jeden inteligent. Naco prispievas do diskusii o autach ked tomu vobec nerozumies?
neregistrovaný "Adamikos"
1. 12. 2007 13:42
Re: Skoro motory...
Věř mi, rozumím tomu rozhodně víc, než ty ;-)
1. 12. 2007 14:41
Re: Skoro motory...
z akého titulu usudzuješ,že vieš toho viac ako ktokolvek z nas??
1. 12. 2007 14:56
Re: Skoro motory...
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jjk."
2. 12. 2007 10:50
Re: Skoro motory...
Tak to si ma upokojil. Dokonale blazenu nevedomost ohrozovat nebudem, aspon si stastny.
neregistrovaný "Daves"
2. 12. 2007 17:29
Re: Skoro motory...
Tak se svez s Type R a pak s timhle.Nemuzes to srovnavat!Je to jina trida.Mimochodem 147kw je zaklad ;-)
neregistrovaný "pawelno"
23. 1. 2008 17:05
Re: Skoro motory...
Tak k smíchu tady něco (nebo spíš někdo je), ale motory VW to tedy nejsou!
neregistrovaný "Ji/Ri"
1. 12. 2007 11:26
Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
....ale jinak mě to nenadchlo. Interiér super (VW by se mohl učit), předek super ale ta krabicozní prd.el....
Rozbalit vlákno
7
1. 12. 2007 14:04
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
Ty náš rozumbrado. Jirko, AUDI vypadá (i uvnitř) přesně tak, jak chce Volkswagen. Já vím, je pro tebe těžké si to vůbec dokázat představit, ale věř, že to takhle opravdu funguje. Abych ti ještě trochu rozšířil obzor, i vizáž škodovek (například) se schvaluje ve VW... Musím, jirko, opravdu musím tvůj příspěvek zařadit do Zlatého ventilku v kategorii - blábol roku. Taková perla se tu jen tak nenajde :-) :yes:

P.S. A kontrolní otázka pro tebe - co myslíš, kdo rozhoduje o tom, jak bude vypadat Lamborghini, které si koupíš za čtyři roky? Že nevíš, Jirko?
Avatar - hattori_hanzo
1. 12. 2007 14:13
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
To P.S. je velmi záludná otázka,k jejímu zodpovězení by jsme totiž potřebovali vědět jestli za ty čtyři roky bude levnější Bburago nebo Maisto! >:D
1. 12. 2007 14:26
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
>:D >:D :yes:
1. 12. 2007 14:43
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
trefa do čierneho >:D :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
2. 12. 2007 12:09
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
Vystřihovánka z ABC.....bude alespoň recyklovatelný ze 100%... :yes: >:D
neregistrovaný "Vlados"
1. 12. 2007 18:55
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
No pokud si budem chtít hrát na to kdo rozhoduje, tak o budoucím golfu budou dosti pravdepodobne rozhodovat u porsheho. takze bych s toho zas takovou otazku nedelal :))
neregistrovaný "zzbysekk"
3. 12. 2007 00:46
Re: Ze předu Ďáblice, ze zadu krabice....
Porsche?? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Drcz"
1. 12. 2007 16:11
střecha
Je to moc hezký a líbivý autíčko, přoč ne....
jedinou vadu vidím v plátěné střeše :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Subaru4ever
1. 12. 2007 16:42
Pro všechny kritiky GTího
Poslední dobou rapidně klesá úroveň diskusí na auto.cz. A je zajímavé, že to určitě není zrovna kvůli GTímu, ale kvůli těm desítkám breptalů a rozumbradů (někdy spíš dementům), kteří se místo psaní o autech nezmůžou na nic jiného, než nadávat GTímu. Já sám s ním nezdílím snad jediný názor, ale dostal jsem se do fáze, že když to přežene, zasměju se, a když se jen vyjádří, nechám to plavat a dělám jakoby nic. Tím, že mu budete trvale nadávat ničeho nedocílíte. Pokud se vám nelíbí, ignorujte ho, prospěje to diskusím a normální přispěvatelé nebudou musel trvale kroutit hlavou nad podobnými příspěvky co jich je výše hafo.

Příspěvky by měli být konstruktivní a k věci (ohledně aut), ne v duchu bezduchých smrští stupidních nadávek a sprosťáren.

Jinak Audinka vypadá hezky, tedy až na plátěnou střechu a cenovku, kterou na ní pověsí.
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "katherinne"
1. 12. 2007 18:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
Po vcerejsku, kdy ze sebe udelal uplneho ... se divim, ze nema ani trochu studu a je zde zas.
1. 12. 2007 18:28
Re: Pro všechny kritiky GTího
Brzdi, Kateřino, aby sis ještě nepocuchala melír :-)
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2007 22:36
Re: Pro všechny kritiky GTího
divim se, že se tomu někdo ještě diví
neregistrovaný "jahonzik"
1. 12. 2007 23:10
Re: Pro všechny kritiky GTího
Vcera se tady sam porpavil. Placa o tom, ze ostatni jsou primitivove, ale mel by se podivat do zrcadla. Doporucuju precist si vcerejsi zapas marianek x GTI v diskuzi o Touaregovi. Domaci vyhrali, GTI si moc nezakopal. :no:
1. 12. 2007 23:11
Re: Pro všechny kritiky GTího
Za tohle ti MaRRiánek nepoděkuje >:D nemaž mu tu včerejší pohanu po zádech.
anonym
2. 12. 2007 17:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
on žije tak trochu ve vlstním světě; dostal to tady už x-krát (namátkou si vzpomínam na Martinu) ale je vůči jakýmukoli non-positive feedbacku naprosto imunní :-)
anonym
2. 12. 2007 17:13
Re: Pro všechny kritiky GTího
nojo, ale jak řikam - to už tady bylo několikrát
Avatar - Falco
2. 12. 2007 22:48
Re: Pro všechny kritiky GTího
Jasně.. marianek, PREMDA nebo jak si ten človíček ještě říká, je opravdu třída! Tleskám mu..
neregistrovaný "jahonzik"
2. 12. 2007 23:43
Re: Pro všechny kritiky GTího
Tak na to jsem se musel podivat. Ty taky budes asi inzenyr... mrkni se na IP adresy. Jeden clovek nemuze byt v tu samou dobu ve dvou zemich evropy. Je docela zabava prochazet IP, zvojenych, ztrojenych osobnosti je tady dost. I mezi tema "nej(ne)oblibenejsima"
Avatar - Falco
3. 12. 2007 00:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
Napiš mi sem mojí IP adresu?
neregistrovaný "jahonzik"
3. 12. 2007 00:26
Re: Pro všechny kritiky GTího
n208.dkm.cz
62.24.79.208
Avatar - Falco
3. 12. 2007 07:16
Re: Pro všechny kritiky GTího
Tak nevím. K těmto informacím by měl mít přístup jen správce sítě, nebo se pletu?
neregistrovaný "jahonzik"
3. 12. 2007 12:14
Re: Pro všechny kritiky GTího
Hmmm...to neres. Pro me je zabava jak nekdo "podporuje" svuj vlastni nazor pod jinym nickem...
1. 12. 2007 18:23
Re: Pro všechny kritiky GTího
Ty bys rozplakal i mrtvého :-) Velmi oceňuji tvou starost o kvalitu diskuze. Nepřeceňuj ovšem ty projevy primitivů. A nezapomeň, že oni těžko pochopí tvůj poměrně rozsáhlý příspěvek. Dělej to jako já, primitivy ignoruji. Je to kapka v moři. Celkově myslím má diskuze poměrně slušnou úroveň. Člověk se mnoho dozví a občas se i dobře pobaví.

P.S. Velmi oceňuji tvůj tolerantní přístup. Ano, o tom to je, člověk musí umět tolerovat cizí, rozdílné myšlénky. Tedy ale pokud vůbec o myšlénky jde... :-) :yes:
neregistrovaný "yaroukh"
1. 12. 2007 22:32
Re: Pro všechny kritiky GTího
A kdyby se o tebe bezdůvodně otíral?
1. 12. 2007 22:45
Re: Pro všechny kritiky GTího
O tebe se nikdo bezdůvodně otírat ani nemůže. Každé slovo, každá věta je směrem k tobě málo razantní. To si pamatuj.
anonym
2. 12. 2007 16:51
Re: Pro všechny kritiky GTího
tipnul bych, hlasitá nicko, že to tvoje ňafání spousta obětí už ani nevidí >:D
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 16:56
Re: Pro všechny kritiky GTího
… skrytý příspěvek od uživatele z Vašeho hate-listu …

takže máš bod ;-)
neregistrovaný "Daves"
2. 12. 2007 17:34
Re: Pro všechny kritiky GTího
Dlabej na ne GTI ;-)Tihle lidi se nezmeni.Jenom nechapu komu porad vnucujou ty sve ,,chytre nazory,,jak VW a spol stoji za ....Nevim proc sem chodite kdyz VW nenavidite?Me kdyz neco nezajima tak se na to ani nedivam,natoz abych tam neco psal.
2. 12. 2007 17:49
Re: Pro všechny kritiky GTího
:yes:
neregistrovaný "maZDAR"
2. 12. 2007 22:54
Re: Pro všechny kritiky GTího
Chlape, a vsimol si si uz niekedy, ze referent GTI vie pripomenut ten debilny VW a jeho prasata v cca 90% vsetkych jeho prispevkoch a VOBEC ale VOBEC nezalezi na tom, ci je to diskusia o VW alebo hode ostepom?!? Poviem to inak, VW mi naozaj nikdy nevadil, pokial som nespoznal GTI-ho!!!!!!! 8-s
neregistrovaný "Daves"
3. 12. 2007 17:52
Re: Pro všechny kritiky GTího
Dobre.Nekdy to vazne prehani,ale je tady spousta rypalu kteri kdyz slysi cokoli o VW group je ohen na strese. ;-)Nechapu kdyz NENAVIDI tuhle znacku a je pro ne cokoli VW tak spatne proc sem lezou a hani vse???Me taky nezajimaji napr.americke auta a tim padem tam nelezu a nerypu...Vem si ze je spoustu lidi spokojeno ze znackou jakou ma a je jedno jestli VW,Renault,Honda..atd ne?Je to vsech vec.At si kazdy zboznuje co chce ne?Nechapu proc sem lezou lidi kteri jenom rypou a nadavaji...asi je VW zajima a sere je ze taky neco umi..jinak si to vazne nedokazu vysvetlit. ;-\
neregistrovaný "kuro jiménez"
2. 12. 2007 16:48
Re: Pro všechny kritiky GTího
fakt dobrý, ještě se toho trolla zastávej, kvuli komu tady asi zavedli hate-list?
Avatar - Subaru4ever
2. 12. 2007 17:25
Re: Pro všechny kritiky GTího
Hate-list sice zavedli, ale zrovna GTího tam přidávat nebudu, mně totiž štvou ti ostatní, co ani ve většině případů nejsou registrováni a pokud dobře vím, na hate-list si hodím jen přihlášené uživatele s pevným nickem... Jinak GTího se skutečně ani trochu nezastávám (chraň bůh). Ani mi nevadí ti, co se proti němu obracejí s konstruktivní a podloženou kritikou, těch je ale den ode dne méně oproti desítkám nových a nových "půlmozků", kteří sem chodí jen proto, aby tu na někoho mohli lít špínu a bezduše si zde zanadávat.
2. 12. 2007 17:59
Re: Pro všechny kritiky GTího
:yes:
neregistrovaný "zzbysek"
3. 12. 2007 00:44
Re: Pro všechny kritiky GTího
jj ses to ty ses vlastne normalni dyk co jezdi v trabosu a pije kou z mekacu >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 22:40
Re: Pro všechny kritiky GTího
Nojo, asi se proti němu všichni spikli; měl smůlu a náhoda tomu chtěla, že zrovna jeho si tolik lidí ?vylosovalo? ze všech registrovanejch na auto.cz jako terč svých nízkých útoků. >:D

Člověče vážně by mě zajímalo, jak si tohle vysvětluješ - pokud bys byl tak laskav, rád bych slyšel jasnou odpověď na tuhle otázku - proč si TOLIK "půlmozků", jak jim říkáš, vybralo zrovna jeho?

Já bych řekl, že sklízí co zasel; ale to je asi moc jednoduchý vysvětlení; navíc podle GTIho jsem prej nějakej referent nebo co, takže co já vim. :-)

Ta "konstruktivní kritika" zní v kontextu nevyprovokovanejch osobních útoků jako pokus vtip, to jsi asi nemyslel vážně, viď?
Avatar - Subaru4ever
2. 12. 2007 22:54
Re: Pro všechny kritiky GTího
To, že si ho "vylosovali" náhoda není. Vybrali si ho, protože jeho názory už dost dlouho lezou na nervy snad úplně všem. Opravňuje je to ale k tomu prachsprostě mu nadávat? Copak on jim nějak nadává, nevybraně je osočuje nebo je pomlouvá ještě před tím, než přispějí do diskuse. To, že má vadný a brutálně zaujatý názory nikoho neopravňuje k tomu, aby mu prach-sprostě nadávali. Alespoň se ale vyjadřuje k věci a hlavně na úrovni. Taky má tolik rozumu, narozdíl od mnohých jiných, že se jimi vůbec nenechá vytáčet. KONEC, už to odmítám dál řešit
neregistrovaný "maZDAR"
2. 12. 2007 23:00
Re: Pro všechny kritiky GTího
>:D pekne si to napisal a rozmyslem, preco pod tento Tvoj prispevok nedal GTI 'palec hore' tak, ako to urobil na Tvoj prispevok o kusok vyssie? HMmmm >:D :yes:
Napisem to este raz: VW mi naozaj nikdy nevadil, pokial som nespoznal GTI-ho!!! ;-)
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 12:26
Re: Pro všechny kritiky GTího
Tak lehce ovlivnitelného člověka, aby pohledal... Ty to musíš mít v životě těžké, a propo, nechce se ti na záchod? Myslím, že bys měl jít. ;-)
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 13:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
Na zachod? To hovoris z vlastnej skusenosti, kedy tam spolu s GTI travite cas pravidelne, ze jo? ;-)
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 13:09
Re: Pro všechny kritiky GTího
Na poprvé dobrý, ale teď zkus zapojit i druhou polovinu mozku.
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 13:32
Re: Pro všechny kritiky GTího
Na Teba a GTI-iho mi staci polovica tej polky. ;-)
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 13:47
Re: Pro všechny kritiky GTího
Hm, tak to tě lituji. Tvé příspěvky tomu neodpovídají.
Teď mě napadá otázka, proč vy Slováci máte o svém stylu přispívaní tak vysoké mínění? Když čtu reakce, tak ty nejubožejší pocházejí právě od našich bratrů. Je v tom nějaká jazyková bariéra? Nebo nevládnete slohem na takové úrovni, abyste s ním mohli "mezi lidi"?
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 15:06
Re: Pro všechny kritiky GTího
Jasne, my Slovaci sme ti taky menejcenny narod, tak si to kompenzujeme na Auto.cz. Napriklad taky Marko, co tu pise pravidelne recenzie o buducnosti automobiliek, ten je uplne na dne. ;-\
Chlapce, tymto prispevkom si spadol do uplnej zumpy. GTI je na tom lepsie, na Teba mi staci jedna mozgova bunka a aj ta sa bude nudit.
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 15:24
Re: Pro všechny kritiky GTího
Vždyď to říkám, asi jazyková bariéra. Nevíš o čem se píše, ale nedivím se tomu, na jednu mozkovou buňku je to asi moc.
Psal jsem o diskuzích a příspěvcích, ne článcích, které píše třeba Marko.
Specielně ty jsi schopen reagovat asi jen na GTIho, bez špetky nadhledu a stylu.
neregistrovaný "maZDAR"
3. 12. 2007 15:35
Re: Pro všechny kritiky GTího
Radsej by si sa mal starat viac o seba ako o druhych, neviem co v tych Ceskych Budejoviciach a specialne vo firme Ipex a.s. Siroka 37 robite, ale mal by si sa viac sustredit na pracu a nie citat auto.cz pocas pracovnej doby! ;-)
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 15:50
Re: Pro všechny kritiky GTího
Co děljí v Ipexu nevím, je to náš provider. ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
2. 12. 2007 23:35
Re: Pro všechny kritiky GTího
GTI je prave ten, kdo tady osocuje a urazi. Ostatni je reaguji.
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 12:27
Re: Pro všechny kritiky GTího
Asi to berou nějak osobně. >:D

Vždyď o nic nejde. ;-)
Avatar - Subaru4ever
2. 12. 2007 23:01
Re: Pro všechny kritiky GTího
BTW přijde ti normální nadávat mu do dementů jen za to, že pouze píše svý mylný a často nepravdivý názory O AUTECH ???!!!???!!! To je podstata toho, proč ho bráním. Za své názory na tuto látku si může vysloužit maximálně posměch a pohrdání, ne však nevybíravý a hnusný nadávky a odsouzení k bytí vyvrhelem společnosti kvůli takový "blbosti" jako je upřednostňování německejch aut. :no: :no: :no:
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 00:58
Re: Pro všechny kritiky GTího
Děláš si legraci? Já si asi dám tu práci a pár těch "jenom odlišných názorů" ti najdu člověče... 8-s
neregistrovaný "yaroukh"
3. 12. 2007 01:04
Re: Pro všechny kritiky GTího
Vlastně to tvůj chráněnec GTI předvedl v téhle diskusi přímo na mně.
Prozraď mi, jak souvisí GTIho reakce na můj komentář [Datum: 30.11. 13:31 Autor: yaroukh] s auty. To samé platí pro [Datum: 30.11. 13:56 Autor: yaroukh].
Rád bych slyšel, jestli bys ty cítil potřebu reagovat na tyhle dva komentáře tak, jak to předvedl GTI.
Jestli ti to přijde OK, navzájem se okrádáme o čas. V opačném případě si už laskavě uvědom, že to u něj není nijak ojedinělé. OMG to si _vážně_ myslíš, že je "tak oblíbenej" JENOM PROTO, že je to VW-fanatik?
neregistrovaný "FX"
3. 12. 2007 12:31
Re: Pro všechny kritiky GTího
Asi jsi to nepochopil. GTI je produkt společnosti. Je ve velký módě nadávat na VW, GTI tvoří jen protipól. Navíc dosti umělý (sám nemá VW), ale dokáže psát natolik štiplavě, že naprosto nudnou diskuzi rozproudí. ;-)
Bohužel GTI ční natolik, že na něho nadávající bezmozkové zde vypadají naprosto směšně a jako absolventi pomocné školy.
Avatar - Subaru4ever
3. 12. 2007 15:03
Re: Pro všechny kritiky GTího
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: = moc hezky vystihnuto, a teď už opravdu jdu raději zalézt do ulity, než mě taky začnou kamenovat. Mé příspěvky jsem doufám psal natolik srozumitelně, že nemá cenu je tu nějakým dalším zabedněncům vysvětlovat.
3. 12. 2007 20:48
Re: PRO VŠECHNY
:-) Nejsem rád středem diskuze, jsem ostýchavý a přirozeně stydlivý, ale musím ti poděkovat. Vážím si tvého názoru :yes:

Jen snad pro doplnění, neb někdo nahoře píše, že jsem si něco jako vykoledoval (to sprosté napadání) - asi bych měl k tomuhle něco napsat. To sprosté napadání dokonale vyjadřuje než intelektuální bahno autorů. Neumí napsat, neumí sestřelit, neumí zabojovat. Proto nadávají. Nijak se mě to nedotýká, vlastně se tím i bavím :-) Navíc, jsem už poměrně dlouho dospělý, mám tedy pro projevy těchto dětí jistý shovívavý postoj. Ovšem, samozřejmě, ža ty jejich příspěvky na diskuzi nepatří. Komplexy si mají léčit řvaním do kanálu.

Snad s jedinou výjimkou. Yaroukh. To je takový malý diskuzní a velmi náladový hajzlík. Nemorální diskuzní grázlík. Zásadně a vždy vystupuji na obranu morálky. Myslím morálky postojové. Takže ten Yaroukh. Jo, jenom po papule. Nic jiného nezaslouží.

A ještě něco. V předznačených souvislostech velmi cením také zdejší příspevky jokera. Ano, nesouhlasí se mnou, ale brání mé právo na příspěvek. To musí člověk ocenit. A já to cením. Děkuju.

Tak a pánové, vzhůru na ně. Myslím jako na auta, vy sprosťáci ;-) :yes:
neregistrovaný "Carlos013"
1. 12. 2007 21:37
tad je neco zajimavyho...
htt p://carlostown.myminicity.com fakt, myslite, ze je to pravda????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "yaroukh"
2. 12. 2007 17:16
Re: tad je neco zajimavyho...
myslim, že by na tvojí ip měl někdo hodit banán
neregistrovaný "04205"
2. 12. 2007 12:02
nuda
No to je nuda.... v Mnichově musejí jásat....
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 12. 2007 18:34
A4 vs. A3
Já myslím, že je to jasný. Malá nápověda pro lidi, co na to mají: do 35 jar otvírejte přítelkyni dveře od bílý A3 cabrio a budete za správně rošťácký pár. A až přijde potřeba trošku zvážnět a budete mít dost peněz, tak kupte A4 v tmavě modrý metalíze. Ono je vlastně jedno, jaký cabriolet člověk má. Jediný o co jde je celta. Nejde to parkovat uprostřed města, v zimě to taky není uplně to ono...ale pevnou skládací nebrat, celta je jediný řešení :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Clawik"
2. 12. 2007 18:43
Re: A4 vs. A3
tak ještě podpis... :-)
neregistrovaný "prostreet"
2. 12. 2007 20:49
INFO
vice info podivejte se stoji to za to [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Shortař"
3. 12. 2007 19:28
Cabrio
Nemůžu si pomoct, ale jak má cabrio víc než dvě sedačky (čili roadster? ...nevim), tak to vypadá blbě. Takový auto nemá koule. Jediná vyjímka je snad 911 cabrio. Tam se ale dá sedět vzadu jenom "na papíře".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dexter"
23. 1. 2008 19:35
no nevím
Pravé čtyřmístné cabrio od Audi přece nemůže mít ohyzdné oblouky za sedačkami. To nemohli použít vystřelovací? A taky mi chybí stříbrný okenní rám. Nápad s menším kabrioletem byl dobrý, ale mohli ho dotáhnout až do detailů.
Rozbalit vlákno
0
anonym
5. 3. 2008 19:10
je to úúúžasny
:yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 3. 2008 10:23
ggf
krasny auticko ale jeste by me zajimala jeho cena to tu uz nepisou ;-\
Rozbalit vlákno
0