... Za převlečený Golf ;-) Dokonce i 1.2TFSI ma být nad 500k :no: A ještě si za ty peníze můžeme koupit úžasnou A1, proč ne, pozérů je v téhle republice dost >:D
To asi ano, ale priplacet za zrovna to stejny s dle meho designove nepovedenou pristrojovku a vnejsi design taky bidnejsi nez ma Golf, tak fakt nechapu. Pravda je, ze pokud chces ukazat, ze na to mas, musis mit auta cenove odpovidajici, ikdyby za to nestalo ;-) Ve vysledku je to pak asi tak, ze on jezdi v aute za 500 a tenhle za 300 >:-[]
Proto pro me Audi nebude nikdy konkurent BMW ;-)
unifikácii sa asi nevyhne žiaden výrobca, tých spoločnch vecí je tam nepomerne viac a vôbec nič na tom nie je..zaráža ma niečo iné a to, že si tu pred niekolkými dňami napísal, že Gulietta je prezlečené Bravo samozrejme vtedy to bolo myslené negatívne, pritom okrem niektorých motorov /inak naladených/ nemajú spoločnú ani len tu platformu...a zrazu v prípade A3 a Golfa sú to "jen některé motory a platforma" ...inak čo ešte by malo byť spoločné, aby sme mohli písať o prekapotovanom modely?čo je konštrukčný základ auta? Kolesa? Svetlá? Sedadlá?Nie náhodou motor a platforma? Pritom vôbec nekritizujem zdielanie techniky A3 a Golfa, je to nevyhnutnosť, len neobjektívnosť a čierno-biele videnie...
Pro někoho je to hodně, pro někoho zase ne.. jako auto pro manželku by se mi náhodou A3 líbila, ale zatím bohužel patřím do skupiny lidí, pro které je to pořád ještě hodně :-)
A to je pořád řeč o základu. Jistě to nebude žádné holátko, ale asi bych se tady bál zaškrtávat další výbavové položky :-) Jinak cena je asi v rámci třídních konkurentů ok, ale spíš mě oslovují mb-a nebo 1er. A taky v40.
Nutný základ, jako třeba klimatizaci, to má, ale žádná sláva to není. Stačí si uvědomit, kolik stojí slušně vybavená A1. A u konkurence to není o nic lepší. Za podobné peníze by měl být Golf Highline, který ti dá dvouzónovou klimatizaci, xenony atp. Tedy podle mých měřítek už použitelné auto.
Jenom jsem uvažoval o ceně vzhledem ke konkurenci, tady a3 ničím nevyčnívá. Čím rovněž nevyčnívá, je vzhled a technika (předokolka s opravdu nevábným dizajnem), proto bych si a3 nevybral, ani kdyby stála o 100 talířů míň a bral třeba tvůj zmíněný golf. Nebo úplně jiný kompakt.
Jen jsem se vyjádřil k výbavě (psal jsi, že to nebude žádné holátko). A o něco výš tu byl vzpomenut Golf, tak jsem ho přihodil. 1er nabízí zajímavou techniku, ale ten vzhled mám problém strávit. A3 mi vyhovuje víc než Golf. S Ačkem jsem už jel, že bych byl nějak nadšený se říct nedá (ale byla to celkem krátká jízda, takže se může dojem vylepšit) a pak jsou tu tradiční věci, které u MB nemusím. Na finální verdikt si počkám na nový dvoulitr v A3, ale řekl bych, že má asi nejsilnější pozici. Zviklat by mne mohl výjimečně povedený Golf GTI se slušnou cenovkou. Ale je to jen takové teoretické cvičení, v téhle třídě v dohledné době žádný nákup neplánuji. Když už jsme u teorie, žádné z těch aut neztělesňuje mou vizi v téhle třídě.
:yes: jinak za ještě míň (myslím pod 500 000), než základní A3, se dá (dala?) koupit trojková MPS mazda :-) k výbavě, když jsem napsal, že to nebude holátko, jsem spíš myslel, že to nebude mít díry místo rádia a přihrádky u spolujezdce :-)
Díru sice ne, ale viděl jsi tu náhradu vysouvací obrazovky u holátka? >:D V UK má myslím obrazovku už v základu, ale minimálně v Německu tomu tak není.
MPS stojí 599 (dle akčního ceníku), ale i tak je to slušná nabídka.
Tak 1er se mi opravdu nelíbí, ačkovej meďák by také stál za hřích.. ale kdybych opravdu vybíral auto pro manželku v této cenové kategorii, vzal bych asi to volvo, to se mi opravu líbí. A3 je u mě hezčí golf, ale posloužila by taky dobře. Tak a teď zpátky na zem, přítelkyni bude muset ještě nějakou dobu stačit metro :-)
To mi připomíná jeden vtípek, jak je u nás arabský student na studijním pobytu a jezdí zde pozlaceným rollsem. Kluk napíše dom, že se cítí trochu nesvůj, že profesoři jezdí do školy šalinou (to je tramvaj :-) ) a on na svém rollsu. Rodiče mu odepíšou a pošlou miliardu se slovy: kup si taky tramvaj, abys nám nedělal ostudu :-)
4,9 u 1,4 TFSI s DSG ? Načo potom diesel ? Iste, papier znesie všetko, reálne si zapýta o trochu viac, záleží na pravej nohe vodiča, ale do 6 litrov by nemal byť problém.