Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Audi A3 začíná na českém trhu na 555.300 Kč za 1,4 TFSI

Nová generace Audi A3 je aktuálně nabízena se čtyřmi motory.
Zpět na článek
14. 9. 2012 11:26
14. 9. 2012 17:45
14. 9. 2012 18:45
14. 9. 2012 19:15
15. 9. 2012 09:38
14. 9. 2012 10:20
555k je pořád hodně....
... Za převlečený Golf ;-) Dokonce i 1.2TFSI ma být nad 500k :no: A ještě si za ty peníze můžeme koupit úžasnou A1, proč ne, pozérů je v téhle republice dost >:D
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Emel
14. 9. 2012 10:34
Re: 555k je pořád hodně....
To ještě nevíš kolik bude stát ten Golf. Za novinku to není zase tak zlé, ekvivalentní MB-A stojí 599.000.
14. 9. 2012 10:57
Re: 555k je pořád hodně....
MB-A je v podstate horka novinka. A3 vypada porad stejne sterilne a neni nicim, ani technikou vyjimecna, tak proc za ni utracet :no:
Avatar - guze
14. 9. 2012 11:46
Re: 555k je pořád hodně....
Pro tebe je mozna sterilni, pro nekoho ne......
14. 9. 2012 11:56
Re: 555k je pořád hodně....
ekvivalentní MB-A klasse je pre diesel montovaný motor od Renault, tak neviem či je to mercedes alebo čo to je?
Avatar - Choochoo
14. 9. 2012 13:04
Re: 555k je pořád hodně....
:yes: Technika Golfu za 2nasobny peniz a to se vyplati >:-[]
14. 9. 2012 13:49
Re: 555k je pořád hodně....
V tomto případě to není až tak moc pravda. Stejné budou jen některé motory a platforma.
Avatar - Choochoo
14. 9. 2012 14:46
Re: 555k je pořád hodně....
To asi ano, ale priplacet za zrovna to stejny s dle meho designove nepovedenou pristrojovku a vnejsi design taky bidnejsi nez ma Golf, tak fakt nechapu. Pravda je, ze pokud chces ukazat, ze na to mas, musis mit auta cenove odpovidajici, ikdyby za to nestalo ;-) Ve vysledku je to pak asi tak, ze on jezdi v aute za 500 a tenhle za 300 >:-[]
Proto pro me Audi nebude nikdy konkurent BMW ;-)
14. 9. 2012 17:12
Re: 555k je pořád hodně....
Že máš předsudků plnou hlavu, to už vím. ;-)
Avatar - ethicon
15. 9. 2012 15:47
Re: 555k je pořád hodně....
unifikácii sa asi nevyhne žiaden výrobca, tých spoločnch vecí je tam nepomerne viac a vôbec nič na tom nie je..zaráža ma niečo iné a to, že si tu pred niekolkými dňami napísal, že Gulietta je prezlečené Bravo samozrejme vtedy to bolo myslené negatívne, pritom okrem niektorých motorov /inak naladených/ nemajú spoločnú ani len tu platformu...a zrazu v prípade A3 a Golfa sú to "jen některé motory a platforma" ...inak čo ešte by malo byť spoločné, aby sme mohli písať o prekapotovanom modely?čo je konštrukčný základ auta? Kolesa? Svetlá? Sedadlá?Nie náhodou motor a platforma? Pritom vôbec nekritizujem zdielanie techniky A3 a Golfa, je to nevyhnutnosť, len neobjektívnosť a čierno-biele videnie...
14. 9. 2012 11:00
Re: 555k je pořád hodně....
Pro někoho je to hodně, pro někoho zase ne.. jako auto pro manželku by se mi náhodou A3 líbila, ale zatím bohužel patřím do skupiny lidí, pro které je to pořád ještě hodně :-)
14. 9. 2012 11:03
Re: 555k je pořád hodně....
A to je pořád řeč o základu. Jistě to nebude žádné holátko, ale asi bych se tady bál zaškrtávat další výbavové položky :-) Jinak cena je asi v rámci třídních konkurentů ok, ale spíš mě oslovují mb-a nebo 1er. A taky v40.
14. 9. 2012 12:36
Re: 555k je pořád hodně....
Nutný základ, jako třeba klimatizaci, to má, ale žádná sláva to není. Stačí si uvědomit, kolik stojí slušně vybavená A1. A u konkurence to není o nic lepší. Za podobné peníze by měl být Golf Highline, který ti dá dvouzónovou klimatizaci, xenony atp. Tedy podle mých měřítek už použitelné auto.
14. 9. 2012 12:51
Re: 555k je pořád hodně....
Jenom jsem uvažoval o ceně vzhledem ke konkurenci, tady a3 ničím nevyčnívá. Čím rovněž nevyčnívá, je vzhled a technika (předokolka s opravdu nevábným dizajnem), proto bych si a3 nevybral, ani kdyby stála o 100 talířů míň a bral třeba tvůj zmíněný golf. Nebo úplně jiný kompakt.
14. 9. 2012 15:43
Re: 555k je pořád hodně....
Jen jsem se vyjádřil k výbavě (psal jsi, že to nebude žádné holátko). A o něco výš tu byl vzpomenut Golf, tak jsem ho přihodil. 1er nabízí zajímavou techniku, ale ten vzhled mám problém strávit. A3 mi vyhovuje víc než Golf. S Ačkem jsem už jel, že bych byl nějak nadšený se říct nedá (ale byla to celkem krátká jízda, takže se může dojem vylepšit) a pak jsou tu tradiční věci, které u MB nemusím. Na finální verdikt si počkám na nový dvoulitr v A3, ale řekl bych, že má asi nejsilnější pozici. Zviklat by mne mohl výjimečně povedený Golf GTI se slušnou cenovkou. Ale je to jen takové teoretické cvičení, v téhle třídě v dohledné době žádný nákup neplánuji. Když už jsme u teorie, žádné z těch aut neztělesňuje mou vizi v téhle třídě.
14. 9. 2012 16:15
Re: 555k je pořád hodně....
:yes: jinak za ještě míň (myslím pod 500 000), než základní A3, se dá (dala?) koupit trojková MPS mazda :-) k výbavě, když jsem napsal, že to nebude holátko, jsem spíš myslel, že to nebude mít díry místo rádia a přihrádky u spolujezdce :-)
14. 9. 2012 21:31
Re: 555k je pořád hodně....
Díru sice ne, ale viděl jsi tu náhradu vysouvací obrazovky u holátka? >:D V UK má myslím obrazovku už v základu, ale minimálně v Německu tomu tak není.

MPS stojí 599 (dle akčního ceníku), ale i tak je to slušná nabídka.
14. 9. 2012 22:10
Re: 555k je pořád hodně....
:yes:
14. 9. 2012 12:50
Re: 555k je pořád hodně....
Tak 1er se mi opravdu nelíbí, ačkovej meďák by také stál za hřích.. ale kdybych opravdu vybíral auto pro manželku v této cenové kategorii, vzal bych asi to volvo, to se mi opravu líbí. A3 je u mě hezčí golf, ale posloužila by taky dobře. Tak a teď zpátky na zem, přítelkyni bude muset ještě nějakou dobu stačit metro :-)
14. 9. 2012 13:40
Re: 555k je pořád hodně....
To mi připomíná jeden vtípek, jak je u nás arabský student na studijním pobytu a jezdí zde pozlaceným rollsem. Kluk napíše dom, že se cítí trochu nesvůj, že profesoři jezdí do školy šalinou (to je tramvaj :-) ) a on na svém rollsu. Rodiče mu odepíšou a pošlou miliardu se slovy: kup si taky tramvaj, abys nám nedělal ostudu :-)
Avatar - KANKUNEN
14. 9. 2012 12:09
Re: 555k je pořád hodně....
Naopak Golf je Audi bez rodokmenu, protoje mezi HB nedostižný.
14. 9. 2012 14:28
Re: 555k je pořád hodně....
A proto také nemá cenu utrácet za A3, já bych bral Golfa a to klidně i s tou 1.4TSi ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 9. 2012 16:21
Re: 555k je pořád hodně....
Co jsi čekal? Že to budou prodávat o 200 000 levněji než konkurence?
14. 9. 2012 20:38
Re: 555k je pořád hodně....
no a proč ne? >:D >:D >:D Stejně je to jen lépe vybavený golf :yes:
14. 9. 2012 21:36
Re: 555k je pořád hodně....
Lépe vybavený. >:D Teď jsi to zabil. >:D
14. 9. 2012 11:26
hnus
neni špatný auto...ale je to předražený krám:-)!
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2012 17:45
Nic moc
Když Audi tak až od A4.A1aA3 není žádná desingová sláva a je to jen průměr za kterým se nikdo neotočí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
14. 9. 2012 18:45
Re: Nic moc
Souhlas. Exterier ještě ujde ale interier je opravdu velmi nevzhledny. :no:
Jinak cena je řekl bych ferova vzhledem ke značce.
14. 9. 2012 19:15
Re: Nic moc
Taky souhlas, taková A4 Avant 2.0TDi quattro stojí za zamyšlení >:D
Avatar - escorpion
15. 9. 2012 09:38
spotreba
4,9 u 1,4 TFSI s DSG ? Načo potom diesel ? Iste, papier znesie všetko, reálne si zapýta o trochu viac, záleží na pravej nohe vodiča, ale do 6 litrov by nemal byť problém.
Rozbalit vlákno
0