Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A4 2.0 TFSI (162 kW) v prodeji za 1,029 milionu korun

Ondřej Láník
Diskuze (10)
Prostor mezi přeplňovaným čtyřválcem 2.0 TFSI (147 kW) a vidlicovým šestiválcem 3.2 V6 (184 kW) vyplňuje Audi v řadě A4 evoluční verzí přeplňovaného TFSI, která dosud byla k dispozici jen v modelech DTM Edition.

Prostor mezi přeplňovaným čtyřválcem 2.0 TFSI (147 kW) a vidlicovým šestiválcem 3.2 V6 (184 kW) vyplňuje Audi v řadě A4 evoluční verzí přeplňovaného TFSI, která dosud byla k dispozici jen v modelech DTM Edition.

Novinka v modelové řadě Audi A4 je k dispozici buď jen s pohonem přední nápravy se šestistupňovou manuálně řazenou převodovkou (1.029.700,-Kč) nebo s pohonem všech kol (1.107.700,-Kč), příplatek za kombi verzi Avant činí 61.000,-Kč. Vozy s touto motorizací budou mít matně černé koncovky výfuku a vrtané kotouče brzd na předních kolech. Příplatek oproti 2.0 TFSI (147 kW) činí 43.800,-Kč.

Ve srovnání se základním přeplňovaným motorem 2.0 TFSI (147 kW) dosahuje evoluční verze vyššího výkonu 162 kW při vyšších otáčkách 5900-6100 ot./min (u slabšího motoru je 147 kW k mání mezi 5100 a 6000 ot./min). Točivý moment vzrostl z 280 Nm na 300 Nm, ale stejně tak se zúžilo pásmo otáček při nichž je maximum k dispozici z 1800-5000 ot./min na 2200-4000 ot./min. Kombinovaná spotřeba činí 8 l/100 km (9 l/100 km pro verzi quattro). Akcelerace z 0 na 100 km/h trvá 7,1 s (147 kW: 7,3 s), u verze quattro pak 6,9 s (147 kW: 7,2 s), nejvyšší rychlost činí 247 km/h (147 kW: 241 km/h).

Ondřej Láník
Diskuze (10)