Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4: Broušení zubů na BMW řady 3 a Mercedes třídy C

Oficiálně se všechno dovíte až těsně před autosalonem IAA. O autě, které by mělo několik let vykazovat nejvyšší prodejní čísla ze všech vozů Audi, však již teď pozvolna prosakují zajímavé informace.
Zpět na článek
13. 8. 2007 07:17
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 08:01
neregistrovaný "Alesi"
13. 8. 2007 08:10
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 07:35
13. 8. 2007 07:56
anonym
13. 8. 2007 08:09
neregistrovaný "007"
13. 8. 2007 08:34
anonym
13. 8. 2007 09:06
anonym
14. 8. 2007 09:46
neregistrovaný "no.problem"
13. 8. 2007 09:31
neregistrovaný "Karlosss"
14. 8. 2007 00:09
neregistrovaný "Johnn"
13. 8. 2007 10:03
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 10:16
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 11:10
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 14:20
neregistrovaný "MAR"
13. 8. 2007 11:44
neregistrovaný "Leon78"
13. 8. 2007 11:02
13. 8. 2007 12:03
13. 8. 2007 12:37
anonym
13. 8. 2007 12:38
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 12:45
13. 8. 2007 12:38
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 12:47
13. 8. 2007 13:12
13. 8. 2007 13:10
neregistrovaný "FX"
13. 8. 2007 13:13
13. 8. 2007 13:38
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 14:25
13. 8. 2007 14:47
neregistrovaný "Coulin"
14. 8. 2007 08:57
neregistrovaný "Coulin"
14. 8. 2007 22:49
neregistrovaný "tomik z NY"
13. 8. 2007 13:12
neregistrovaný "FX"
13. 8. 2007 13:35
neregistrovaný "Coulin"
14. 8. 2007 22:39
neregistrovaný "jan"
13. 8. 2007 19:43
neregistrovaný "jahonzik"
13. 8. 2007 18:33
anonym
13. 8. 2007 21:54
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 07:17
Drama versus usedlost
Tak A5 je dramatické a nová A4 usedlá. Přitom jak to vypadá, ty auta budou skoro k nerozeznání. GTI bude chválit, jenže teď nebude co namítat. PD pryč a základní benzín vypadá dost dobře. Bude mít lepší trakci než konkurence a snad nezdokonalí podvozek jako BMW, že si majitelé u nových aut mění podvozek za komfortnější.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alesi"
13. 8. 2007 08:01
Re: Drama versus usedlost
spis si myslim, ze predokolka na tom ted bude hur nez predchudce ;-\
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 08:10
Re: Drama versus usedlost
Já myslel na 4x4, ale je pravda, že při rozložení hmotnosti 50/50 je lepší náhon zadní při jedné hnané nápravě. Stačí dát něco kufru a takovou předokolku je vše špatně. Jako kdyby výrobce zapomínal, že ty auta jsou pro lidi a ne pro novináře, aby to honili po okruhu a zkoušeli, které auto líp sedí.
Avatar - ManInBlack
13. 8. 2007 07:35
Audi
Mně se líbí. Když by vypadala takhle, tak se vůbec zlobit nebudu. Tentokrát se skica Lehmannovcům povedla :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 8. 2007 07:56
Mrtvola..
Pro zasvěcené je tahle značka dávno mrtvá. >:D
Jen hlupáci kupují šrot!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "007"
13. 8. 2007 08:09
Re: Mrtvola..
... a jen tupci píšou takovýhle příspěvky!
anonym
13. 8. 2007 08:34
Mrtvola je trouba ..
Ten jezdil nejvíce s kravama !
Rozbalit vlákno
0
anonym
13. 8. 2007 09:06
bocne okna
Tie len dve bocne okna audine velmi seknu. Dufam, ze toto bude na seriovej A4-ke rovnake, ako hore na obrazku. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "no.problem"
14. 8. 2007 09:46
Re: bocne okna
tak to asi tazko, jedine ze by zakaznikom nevadilo, ze zadne nepojde otvorit >:D
neregistrovaný "Karlosss"
13. 8. 2007 09:31
mrtvola je trouba
Mrtvolo, ty si pásl tak maximálně krávy, s audinama jezdim pěknej pár let a jsou to spolehlivy auta a když je s quatrem tak nemá na trhu konkurenci.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johnn"
14. 8. 2007 00:09
Re: mrtvola je trouba
Tak teda jetli nemá Audi konkurenci s náhonem přední i zadní nápravy....Hoooodně silná slova. To myslíš vážně?
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 10:03
Audi - zrod nové etapy?
Hm, tak paráda.. člověk se tu píše s příspěvkem a on se pak neuloží :no:

Asi už nějaká cenzura a přitom jsem psal chválu na Audi >:D
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 10:16
Re: Audi - zrod nové etapy?
Takže ještě jednou:
Vypadá to na novou etapu u Audi, kterou začala A5. Lepší jízdní vlastnosti díky motoru víc vzadu, lepšímu vyvážení a v případě quattro náhonu více na zadek. Každej to říká, že je konec tupého řízení a nedotáčivosti u Audin. No tak uvidíme. Nahoře však pánové velmi dobře konstatují, že problém může být u verzí bez quattra. Vždyť většina A4 nebudou žádné vrcholné verze... Nicméně to vypadá, že u Audi se konečně rozhoupali a začnou dělat zajímavá auta. Ještě vychytat ty interiéry a trochu víc se odvázat u exteriéru. Ikdyž musím uznat, že zadek A5 je povedenej :yes: ale ten interiér 8-s :no:
Avatar - Dinar
13. 8. 2007 11:00
Re: Audi - zrod nové etapy?
První A5, kterou jsem jel, byla jen s předním náhonem, a přestože se silným V6, nebyl s trakcí absolutně problém, i když jistě i zásluhou dobře vyladěného multitronicu, ale fungovalo to. Verze s quattrem je opravdu skvělá, je to skoro rouhání, ale jel jsem relat. těžkou 3,0 tdi chvíli po 335i a přišla mi míň nedotáčivá!!! :-O než benzinové BMW se zadním náhonem, V6 quattro musí být ještě lepší. Něco je jinak, jednak po pár zkušenostech s posledními verzemi našlápnutých BMW, musím bohužel říct, že mi dynamicky připadají horší než jejich slabší motorizace a pak je už zcela nezpochynitelné, že Audi začíná dělat auta s Podvozky.
neregistrovaný "ZZ"
13. 8. 2007 11:10
Re: Audi - zrod nové etapy?
Hmmmmmm. To nevyznívá moc dobře směrem k BMW. Ale jak říkám, máme tu novou etapu Audi a asi JE se na co těšit víc než kdysi. Jen jim to na můj vkus trvalo dost dlouho pochopit :-)
Avatar - Dinar
13. 8. 2007 11:42
Re: Audi - zrod nové etapy?
No, poslední verze trojky jsou trochu s rozpaky, pro mmě 335i zklamání, 335d jsem nejel, ale četl jsem recenzi na autorevue a v podstatě z hlediska podvozku a celk. naladění auta, stejné výtky. Pak ale 330i coupe mi přišla bezvadná, podvozek se mi zdál ostřejší, nelogicky, než u 335i, lepší brzdy, a motor? Na to softurbo slyším kolem samou chválu, ale pro mně, díky ne, současný 3,0 "hořčíkáč" považuju za to nejlepší, co lze v obyč. autě mít, motor s dostatkem síly a přitom tak dokonalým charakterem, ten prostě turbo nepotřebuje. :-) ;-)
neregistrovaný "MAR"
13. 8. 2007 14:20
Re: Audi - zrod nové etapy?
Tou "špatnou" 335i myslíš sedan nebo kupé?
neregistrovaný "Leon78"
13. 8. 2007 11:44
Re: Audi - zrod nové etapy?
Ja si vybral naopak Audi kvuli interieru, ktery se mi ze vsech znacek libil nejvice. Ale to je prece o vkusu.
13. 8. 2007 11:58
Re: Audi - zrod nové etapy?
Jednak o vkusu, jednak o obecném estetickém pohledu. AUDI je pověstný (pověstný) tím, že v posledních 10i letech neexperimentuje a své interiéry má zbudované velmi precizně, velmi vyspěle a velmi jistě. Prostě to "sedí." Celá kompozice kapliček s přechodem do středových panelů, ta jistá solidnost, přehlednost, dotaženost, přitom umírněnost, absence výstřelků, to vše staví interiéry AUDI na světový vrchol.
Avatar - Dinar
13. 8. 2007 12:15
Re: Audi - zrod nové etapy?
Přesně, je dodám, že podobně, ještě v trochu více minimalistickém stylu to umí Volvo, tyto dvě značky mají ve třídách aut pro smrtelníky nejlepší interiery. :yes:
13. 8. 2007 12:25
Re: Audi - zrod nové etapy?
Souhlas :yes:
Avatar - Falco
13. 8. 2007 21:07
Re: Audi - zrod nové etapy?
To co umí Audi dokonale, jsou interiéry - jednoduchost, funkčnost, preciznost a dynamika!
13. 8. 2007 11:02
TŘI KRÁLOVÉ
Tak budou brzy tři králové kompletní. Neumím si tedy představit, že by se někomu mohlo podařit vytvořit aktuálnější krásu, než krásu, kterou vtiskl Mercedes svému modelu C-klasse, ovšem... co cením na německém prémiovém triumvirátu nejvíce, to je to, že jeden nepožírá druhého. Každý si vybere, BMW jako vypilovaný sportovní klenot s ostrýma precizníma hranama nejspíše zaujme také ostrého mladého muže. Mercedes se svou až snovou krásou pak jistě osloví člověka s estetikou, člověka vyzrálého, člověka, který umí vidět. A pak je tu přicházející áčtyřka, s dosavadní vizualitou, která se snad musí líbit každému. Uhlazený styl, sportovní ambice, přirozená krása... Ano... skutečně jsou tři králové. Jde jen o to, před kterým poklekneš.
Rozbalit vlákno
20
13. 8. 2007 12:03
Re: TŘI KRÁLOVÉ
;-) :yes:
anonym
13. 8. 2007 12:37
Re: TŘI KRÁLOVÉ
:-) :yes:
neregistrovaný "Juha"
13. 8. 2007 12:38
Re: TŘI KRÁLOVÉ
To bych před pěti lety vůbec netušil, že bych si vybral A4. Po faceliftu se mi začla líbit. Teď přišel 3er podle majitelů nepodar s příšerným interiérem a MB C mě osloví až mi naroste pupek. Přesně jak řekl GTI interiér je Auidi na 1. Není tam žádná pokažená křivka jako třeba v MB S, kde je oblá část nad budíky a pak jakoby dodatečně dodělaná část nad navigací. Nejvíce si to budou majitelé Audin užívat na horách v zimě, kde budou vesele do kopce předjíždět majitele MB a BMW.
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 12:38
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Z těch tří beru jasně AUDI-sice nejmladší prémiovka ,ale :yes: trochu pořád nemůžu kousnout tu přední masku jinak ale i intriér,oproti beztvarému a neuspořádaněmu BMW a nostalgickému MB... AUDI :yes:
13. 8. 2007 12:47
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Ta přední maska... já ji velmi cením... byl to odvážný krok od AUDI, jsem ovšem přesvědčen, že se to povedlo.
Avatar - Dinar
13. 8. 2007 13:04
Re: TŘI KRÁLOVÉ
To byl krok přímo vizionářský, dnes, pár let poté, většina značek bojuje, mění a zkouší ve snaze najít svým modelům sjednocující a na první pohled příslušnost ke značce určující prvek(ky), a k tomu se typické ztvárnění masky hodí nejlíp. Kromě klasiků, hvězdařů a ledvinkářů, je Audi v tomoto směru dalším, kdo je za vodou. :-) ;-)
13. 8. 2007 13:12
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Přesně.
neregistrovaný "FX"
13. 8. 2007 13:10
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Maska je povedená a je pravda, že si na ni člověk musí zvyknout. Například nová A5 a její přední partie se zaplými obrysovkami působí velmi impozantně.
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 13:38
Re: TŘI KRÁLOVÉ
GTI číhni vedle na test Lexe SC - nepsal si to ty? >:D >:-[] >:D
13. 8. 2007 14:25
Re: TŘI KRÁLOVÉ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 14:47
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Je to napsaný přesně v Tvém stylu a hlavně pravdivě... Tak je ten Lexík mazel nebo ne? A jsou tam použity obraty a slova,které ty používáš vyhradně pouze pro Evropské káry a přitom je Lex skoro ikona >:-[] to bude oheň od progermánskejch ortodoxních osahávaču plastů a uctívačů síní trdic-apropo O kolik je AUDI starší než Toyota - Lex >:D
Avatar - Falco
13. 8. 2007 21:21
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Jaké plasty?!!

Nejlepší motory na světě, dokonalé podvozky, preciznost zpracování - to jsou německá auta

Interiéry jsou jen třešničkami na dortu!!

:-)
neregistrovaný "Coulin"
14. 8. 2007 08:57
Re: TŘI KRÁLOVÉ
To je nemoc-pangermánie >:D :-! Trabant je taky německý vůz >:-[] >:-[] >:D A ty plasty-jak nemáš v autě měkkej plast v Evropě jako bys nebyl -zatím nedochází,že měkkej plast je daleko větší ekolog zátěž jak při výrobě tak při recyklaci . A ty tvoje třešničky-interiéry VW jsou skoro vždy hodnoceny po stráce designu out >:D >:D A když se podíváš na motory roku dozadu,tak velkej rozdíl mezi Top motory Honda,Toyota-konkuruje akorát BMW,tak o co ti jde? :no: Zklidni si hormůnek. Jediný auto na který můžou být Němci hrdí je 911 :yes:
neregistrovaný "tomik z NY"
14. 8. 2007 22:49
Re: TŘI KRÁLOVÉ
jake uzasne motory vyrabi toyota a honda vidim kazdy tyden v F1 >:D . Pri celosvetovem oceneni motoru dostalo vW 3ceny, zbytek BMW na asiaty zustal jen nejaky yaris z motorem do vysavace.
Podivej se na stare clanky v auto.cz
Nemci muzou byt hrdi na M3, m5, m6, R8, AMG, a5-6-8, maybach, g class, a hlavne na sclass 600- nejprodavanejsi a nejlepsi limusinu na svete - jak ji pred mesicem vyhlasil nejrenomovanejsi autocasopis v USA. Vazne konkurenty maji jen v evrope
Avatar - Dinar
13. 8. 2007 13:09
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Seděls v novém céčku? Žádná nostalgie tam není, ostré rysy s odkazem na první céčko resp. modely poč. devadesátých let, trochu funkcionalistické, ale svěží a elegantní, moc povedený interier. :yes:
neregistrovaný "FX"
13. 8. 2007 13:12
Re: TŘI KRÁLOVÉ
Nové Céčko mi přijde celé povedené. Tedy výrazná přední partie je velmi pěkná.
neregistrovaný "Coulin"
13. 8. 2007 13:35
Re: TŘI KRÁLOVÉ
MB možná-ale ten bych nechtěl i z jiných důvodů než je design interiéru... A co BMW-tam jsou interiéry dost hrozný :no: jinak na tu masku u kruhů si zvykám,neříkám že je špatná :-! každopádně se nehodí ke každé řadě,např u A5 je O.K.
13. 8. 2007 16:05
CO JE DULEZITE
Precetl jsem si pozorne celou diskuzi a jsou zde jen positivni reakce. Ja take jednu pridam. Audi se za poslednich 15 let vzmohlo z mainstreamu do premiovky. Bravo. S predni maskou se trefili do soucasneho trendu a troufam si rici, ze soucasny zakladni tvar masky vydrzi i 10 let. Sam jsem se svezl s A5 a nemam skoro zadnou vytku. Zarazilo me ale prehaneni prispevovatelu ohledne interieru nemeckeho trojlistku. Interier nove C-Klasse mi prijde v porovnani k cene vozu prilis......jakoby interier mnohem levnejsiho auta. Dale interier BMW 3 bych tolik nezatracoval, jde jen o zvyk. Interier A4 ma nedostatky jako prilis vysoke hrany stredni konzole, cervene podsviceni take neni nejlepsi pri jizde v noci. Osobne si myslim, ze oba svedove maji mnohem lepsi interier nez nemci. Samozrejme mame jeste Lexus, ktery se pysni jednim z nejlepsich interieru.
Rozbalit vlákno
5
13. 8. 2007 16:19
Re: CO JE DULEZITE
Rozepsal jsem se a zapomnel jsem na podstatu veci. Jde o to, co je v interieru dulezite a co mene. Pro me je to predevsim pohodli, funkcost a samozrejme bezpecnost. Zadny z nemeckeho trojlistku nenabidne takovy interier jako dve korunky Svedske. 1. Bezpecnost: o ni se rozepisovat nebudeme, svedi ji umi lepe nez kdokoli jiny. 2. Sedadla: VOLVO+SAAB maji spis kresla, pocit jako v obyvaku. Navic 9-5(jasne jina trida) ma velikost predniho sedadla (sedak+operadlo) stejne velkou jako zadniho (uzasne). 3.Pristrojova deska: koncept zapalovani u SAABu zatim napodobil pouze Fiat. Kdo nevi nepochopi, ze i startovani klickem se da zjednodusit. "Night Panel" je jiz klasikou, ktera se muze vyzdvihnout. Cela palubni deska SAABu je jiz klasikou, ktera je tak vypiplana, ze se ani zlepsovat neda. Volvo a jeho palubni deska + funce klimatizace je spolecne se zbytkem interieru je velice vyvazenym balickem.
neregistrovaný "jan"
14. 8. 2007 22:39
Re: CO JE DULEZITE
v usa dostalo prave audi co se tyce bezpecnosti nejlepsi znamky. Dalsi vec ABS a hlavne ESP, ktery vyrazne zmensil havarijnost aut pochazi z nemecka. Saab 9-5 TiD Sport Vector ho ani v r.2002 nenabizel! Interier je vec vkusu a cklasse se hodne pohorsila, u 9-5 jsou ale skutecne velmi levne materialy pouzite, jeste cerna hmota co mel golf v 90letech
15. 8. 2007 16:03
Re: CO JE DULEZITE
Psal jsem o prakticnosti inerieru. Pouzite materialy jsou jen pro vymyvani mozku v PR zpravach VW. Materialy pouzite v SAABu jsou na velice vysoke urovni. Mel by ses v jednom svezt. Nemuzeme vest diskuzi, pokud nemas osobni zkusenosti. CO se tyce ESP, nektere auta ho potrebuji pro zvyseni bezpecnosti, nektere jsou stejne bezpecne i bez nej. V interierech a bezpecnosti nemci na svedskou dvojku nemaji.
13. 8. 2007 17:50
Re: CO JE DULEZITE
Souhlasím s tebou v jednom - interiér nového MB-C se mi nezamlouvá. Krátce po sobě jsem měl možnost osahat nové Mondeo a MB-C. Oba jen staticky v showroomu, Mondeo TDCi ve verzi Titanium a MB-C 220CDI ve verzi Elegance. A víš co? Ačkoliv to vystavené Mondeo stálo 30 tis. € a ten MB-C o 18tis € (!!) víc, důvod pro ten rozdíl jsem v interiéru nenašel. Podvozkově si zrovna Ford od MB moc pr..el natrhnout nenechá, takže to jediné (podstatné), co mě napadá je motor, který ale určitě není o tolik lepší, aby to auto stálo o polovinu víc... Nějak se mi zdá, že (evropský) mainstream se v kvalitě interiérů dotáhl na takovou úroveň, že možnost odlišení se premiových výrobců spočívá možná tak v potažení kůží, co nikdo seriově nenabídne, takže rozdíl je dost často téměř nulový. Neboli možná další důvod pro to, abych dál snil svůj baworácký sen a realitu proplouval svým Fordem ;-)
neregistrovaný "jahonzik"
13. 8. 2007 19:43
Re: CO JE DULEZITE
18000€ za image + kudrlinky neni ale spatny (pro blazna) :yes:
anonym
13. 8. 2007 18:33
Mrtvola..
Tak jste si tu dohromady pěkně zahulili... >:D
A já vám říkám, že audi je navoněná bída. Nic víc, nic míň.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Falco
13. 8. 2007 21:54
Re: Mrtvola..
...opravdu fundovaný názor!!