Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 (B9): První statické dojmy z Německa

Zvenku je nové Audi A4 možná skoro stejné jako předchůdce, uvnitř ale nezůstal kámen na kameni. Zachována byla vysoká kvalita.
Zpět na článek
1. 7. 2015 09:08
1. 7. 2015 09:14
1. 7. 2015 09:18
1. 7. 2015 09:20
1. 7. 2015 09:57
1. 7. 2015 10:00
1. 7. 2015 10:16
1. 7. 2015 09:37
1. 7. 2015 10:40
1. 7. 2015 10:44
1. 7. 2015 14:54
1. 7. 2015 15:48
1. 7. 2015 15:45
1. 7. 2015 09:40
1. 7. 2015 13:27
1. 7. 2015 09:47
1. 7. 2015 10:29
1. 7. 2015 12:58
1. 7. 2015 10:27
1. 7. 2015 11:30
1. 7. 2015 11:50
1. 7. 2015 13:18
1. 7. 2015 14:56
1. 7. 2015 15:03
1. 7. 2015 15:13
1. 7. 2015 16:40
1. 7. 2015 18:00
1. 7. 2015 18:38
1. 7. 2015 20:40
1. 7. 2015 17:28
1. 7. 2015 19:42
1. 7. 2015 20:03
1. 7. 2015 20:53
1. 7. 2015 22:03
1. 7. 2015 22:28
1. 7. 2015 22:35
1. 7. 2015 22:40
1. 7. 2015 22:45
1. 7. 2015 22:51
1. 7. 2015 22:55
2. 7. 2015 00:00
2. 7. 2015 07:37
2. 7. 2015 10:13
2. 7. 2015 09:09
2. 7. 2015 10:12
2. 7. 2015 15:01
2. 7. 2015 17:46
2. 7. 2015 21:19
3. 7. 2015 00:38
3. 7. 2015 10:03
3. 7. 2015 10:16
1. 7. 2015 22:29
1. 7. 2015 22:36
1. 7. 2015 23:25
1. 7. 2015 22:41
1. 7. 2015 23:25
Avatar - Bubáq
1. 7. 2015 09:00
Vrtá mi hlavou,
proč u nové A4 mi trapezoidní šestiúhelný single frame nevadí... Je to patrně poměřem jeho výšky ku šířce a tím, že horní skosení je poměrně nevysoké. Studie se shodnou výškou horního a dolního zkosení vypadají vážně příšerně....
Tak, a Superb už není jediný, kdo přetáhl kapotu přes přední podběhy: řešení A4 je hodně náročné na ustavení správné polohy kapoty, a myslím, že není tak elegantní, jako u Superbu: zde vzniká dvojitá boční linka, což mě poněkud zneklidňuje.
Interiér vypadá ok, ale ta mřížkovaná lišta mezi průduchy klimatizace je fakt dárek k po**ání (lapač prachu). Kontroloval jsem toto řešení u Superbu a musím říci, že autoři tedy musí mít kachní žaludek, když ho prosadili napříč celým koncernem... Ale to je asi tak všechno špatné, co se dá u této nové A4 okomentovat. Zbytek je jednoduše samé pozitivum a auto představuje až neskutečný progres proti předchozí generaci. A nic na tom nemění ani to, že výdechy klimatizace před spolujezdcem nejsou vertikální, ale dost tedy jakoby horizontální.... >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
1. 7. 2015 09:14
Re: Vrtá mi hlavou,
Přetažení kapoty nevymyslel Superb. Podívej se třeba na Audi TT.
Avatar - Hittman
1. 7. 2015 09:48
Re: Vrtá mi hlavou,
Design této A4 pochází mám dojem ještě od předchozího designera a nešla již přepracovat, vývoj byl moc daleko.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 12:36
Re: Vrtá mi hlavou,
Děláš si srandu [odkaz] ?
Avatar - fOE
1. 7. 2015 09:08
Doba tabletova
Tak nam zacina doba tabletova i u audi, "pekne". Osazeny je sice designove lepe nez u MB, kde to vypada vylozene jako tablet, ale taky horsi nez u BMW.

Jinak senzory asistentu vs. mlhovky. Chapu ze mlhovky nejsou potreba s matrix LED, ale ty asi nebudou v zakladu, jak to tedy bude mit A4 vyreseno pro auta bez matrix LED?
Rozbalit vlákno
10
1. 7. 2015 09:46
Re: Doba tabletova
Tabletové varianty jsou podle mě žádané. Hlavně u mladé generace to vyvolává dojem, že automobil jde s dobou. Osobně jsem v MB neměl problém s tím, že bych na navigaci špatně viděl.
Avatar - Ham.
1. 7. 2015 09:57
Re: Doba tabletova
Nejde o to, že by na to bylo špatně vidět, ergonomicky je to jistě lepší než obrazovka zastrčená v palubce, ale blbě to vypadá. Prostě z dokonale učesané palubky v některých provedeních i s kvalitním povrchem trčí levná plastová hračka pro děcka. Přitom by ji mohli klidně zcela odbourat po vzoru TT, kde je řešení jenom s obrazovkou před řidičem v kapličce absolutně vymazlené.
1. 7. 2015 10:05
Re: Doba tabletova
No v tom TT je ale obrazovka docela malá, ne? Kromě navigace tam musí být i běžné údaje. Neseděl jsem v tom, ale podle obrázků, je to takový obdélník - který je sice širokoúhlý, ale na výšku to nevypadá moc příjemně. Pokud navigace navíc sleduje sever a natáčí se, tak by mi z toho asi časem hráblo, když bych koukal na tachometr a tam se protáčela mapa navigace...
1. 7. 2015 10:16
Re: Doba tabletova
Malá určitě není, stačí se podívat sem
[odkaz]
ta obrazovka v kapličce má možná větší plochu, byť nepravidelnou, než ta středová nebo minimálně srovnatelnou. A zobrazení mapy si tam můžeš dát jaké chceš, stejně tak můžeš přepnout jenom na přístroje a pokyny šipkami nebo různé kombinace mapy a přístrojů. Ta středová obrazovka pro řidiče nemá význam žádný, uplatnění vidím jenom pro posádku když chce sledovat nějaké kino, ale od toho jsou tablety vzadu. Osobně bych také preferoval jenom obrazovku v kapličce, v TT palubka vypadá skvěle.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 10:26
Re: Doba tabletova
suhlas !
Napada ma jedna jedina vec, koli ktorej by mohol ten dispej chybat spolujazdcovi:
v pripade, ze by bola dana A4 nakunfigurovana tymi "nobl" sedackami, ktore sa ovladaju cez MMI, tak by to bol pre spolujazdca trosku problem - pozerat sa na kaplicku pristrojov ;-)
Alebo varianta B - miesto tej zaluzie pred spolujazdcom - urobit tam maly displej s ovladanim sedacky pre neho, plus nejake komfortne jeho funkcie...
1. 7. 2015 15:34
Re: Doba tabletova
Ovládání přehrávače/ rádia, masáže, najde se toho víc. A už nemůžeš spolujezdce požádat, aby zadal itinerář do navigace. Ale také bych touhle cestou klidně šel, stejně většinou jezdím sám. Navíc ten jejich tablet má mít přístup do MMI, spolujezdec by tedy mohl mít tablet.
1. 7. 2015 15:26
Re: Doba tabletova
Ta "malá" obrazovka v TT má úhlopříčku přes 30 cm. Co má A4 na palubce, je proti tomu prcek.

Když je mapa v režimu sever nahoře, tak se nenatáčí, naopak. Nemluvě o tom, že tam mapu nemusíš mít, pokud nechceš.
1. 7. 2015 13:58
Re: Doba tabletova
Přesně tak. Po Mercedesu se tedy už i Audi veze na vlně téhle debility. Nehledě na to, že v českých luzích a hájích si taky nějaká fetka může vzpomenout, že si ten tablet z auta odnese, což majiteli radosti rovněž nepřidá. Navíc se mi zdá, že to není ani tak úlitba mladé generaci jako spíš jistým asijským trhům. Prostě interiér za mně jednoznačně :no: K exteriéru nemá cenu se vyjadřovat, nezdá se mi, že by to byl oproti dřívější verzi nějaký pokrok, prostě neurazí nenadchne jako všechno od VAG.
1. 7. 2015 15:20
Re: Doba tabletova
Předpokládám, že stejně jako v jiných modelech budou integrované v hlavním světlometu (není to tak jen u Matrix LED, ale i u "obyčejných" LED a xenonů). A už to nejsou vysloveně mlhovky, říkají tomu světla do každého počasí. :-)
Avatar - fOE
1. 7. 2015 17:34
Re: Doba tabletova
Hmm, pro me novinka. :-) diky
Avatar - Uživatel_5340709
1. 7. 2015 09:09
Super,
když tu byl článek před pár dny, tak jsem měl obavy, že B9 je návrat k trochu vysoké B6 a v duchu si říkal, že pro mě je pořád nejhezčí B8 před fc. Ale tohle je jiná káva, už fotky a naživo to bude krása a další posun vpřed. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
1. 7. 2015 14:22
Re: Super,
Opticky detaily možná, ale proporčně se modely liší.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 14:34
Re: Super,
Prohlíd sem si důkladně těch 21 dvojic fotek pod článkem a nesouhlasim
Avatar - Uživatel_5340709
1. 7. 2015 17:56
Re: Super,
Nestál jsem u ní, tak uvidíme až na živo, jak to je.
Avatar - Dinar
1. 7. 2015 09:14
Interier
Pořád tak nějak rozpaky nad některými řešeními.

Umístění start tlačítka, je vyloženě zastrčené, a když bude v držáku na nápoje lahev, zakryje ho úplně.

Umístění mmi před šaltpákou, proč? Na jedné z fotek má figurant ruku volně položenou na loketní opěrce a dlaň na voliči převodovky. Ideální poloha na hraní si s mmi, jenže pro to bude muset ruku natáhnout dopředu. Nepohodlné, navíc, jak to bude v případě manuálu, jak bude tou rukou šátrat na mmi přes šaltpáku?

MMI se tváří velmi sofistikovaně a zbytek přístrojovky uklizeně, jenže na tlačítko pro spuštění audio systému už nějak nezbylo místo, tak chvíli hledali a prdli ho na lištu, čímž celou tu uklizenost rozbili, působí to bezradně.

Příliš utopené držáky nápojů, i malá lahev se bude zpod přístrojovky dolovat, navíc zakryje tlačítka např. park sensorů.

Volant má na sobě spoustu tlačítek, a přitom na něm není tempomat, použitím páčky pro tempomat mohl být volant míň otlačítkovaný, působí dost složitě, ikdyž tohle je na ozkoušení.

Naopak líbí se mi, že audi konečně upustilo od oči rvoucí rudé barvy podsvícení všeho a přešlo na mírnější bílou.
Rozbalit vlákno
12
1. 7. 2015 09:18
Re: Interier
To jsem chtěl přesně napsat. Především držáky nápojů beru čistě jako okrasný prvek, jelikož cokoliv většího než plechovka Coca-Coly tam bude všemu vadit.
Avatar - fOE
1. 7. 2015 09:20
Re: Interier
Souhlas. Ergonomickych otazek je tam na audi nepekne mnoho, ale schvalne pisu o otazkach a ne rovnou o preslapech, chce to zkusit.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 09:57
Re: Interier
drziaky na napoje v stred. konzole je posledne co by mi vadilo.
Neodpustitelny je preslap s tabletom - zrovna u najdolezitejsej modelovej rady Audi ma premieru nezasuvatelny displej :no: vrasky mi robi aj uz vcera kritizovane stvarnenie tej casti, kde je 12V zasuvka / zapalovac a asi aj popolnik, no a tie zaluzie pred spolujazdcom. Len prva vec je ale pre mna zatial neprekonatelna prekazka...

Inac som rad, ze pan Bureš korektne a kvalitne popisal vela veci, okrem ineho aj to, ako je to s autonomnym riadenim auta - ze len koli aktualnej legislative je to limitovane do 65 km/h. ;-) :yes:
Mna toto sice netrapi, ale co ak sa clovek ocitne v nejakej zacpe na dialnici a ma vedla seba nejaku atraktivnu stoparku... >:D
Avatar - Dinar
1. 7. 2015 10:00
Re: Interier
Jde o to, že řeč je o ergonomii, design jsme nijak nerozebírali, tím myslím, že žaluzie a tablet jsou designová záležitost, držáky na nápoje ergonomická.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 10:16
Re: Interier
ved ok, ja som to zobral tak komplexne za seba - co by mi vadilo.
Neviem kolko mi bude trvat rozdychanie toho tabletu, ale zatial je zrovna tato jedina vec u mna najväcsie minus novej A4-ky ako takej.
Ak by mala byt S4 / RS4 o tolko viac sportova, ako by sa slusilo a patrilo, a ze by teda v ramci tej sportovnosti ( teda potreby prvotriedenho vyhladu z kabiny ) ten tablet odstranili, alebo urobili zasuvaci, tak by som bol spokojny. Vid ako Ham. pise - v TT.
1. 7. 2015 09:35
Re: Interier
Co se týče manuálu, tak ovládání MMI má být až za řadicí pákou, mělo by být tedy po ruce.
Avatar - Dinar
1. 7. 2015 09:37
Re: Interier
To dává smysl, díky za info. ;-)
Avatar - fOE
1. 7. 2015 10:40
Re: Interier
To smysl naopak nedava. Bud se nejak zmeni pozice radicky/volice ve vztahuk MMI (prohodi si mista), coz znamena ze jedno nebo druhe bude bud moc ve predu, nebo moc vzadu. Anebo audi necha umistneni "radicky" na stejnem miste pro automat i manual a jen prehodi MMI coz zase povede k tomu ze to nemuze byt ergonomicky OK. Kdyz se ti volic posune o 20cm bud v jednom, nebo vdruhem (nebo ani v jednom) pripade nemuze byt po ruce prirozene a spravne.
Sam jsem zvedav co s timto audi vymysli, ale par preslapu tam uz je, tak bych se nedivil kdyby toto byl dalsi.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 10:44
Re: Interier
sice nic moc, ale je to tu vidno...:
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
1. 7. 2015 14:54
Re: Interier
To bude krásné kroucení rukou, dostat se k němu...
1. 7. 2015 15:48
Re: Interier
Spíš před, ne? :-)
1. 7. 2015 15:45
Re: Interier
Vidíš, na manuální převodovku jsem nepomyslel. Doposud tohle řešení s MMI před voličem měli jen u A8 a nově v Q7, ani v jednom modelu člověk nenajde manuální převodovku.

Přesunutí startovacího tlačítka a vystrčení ovladače audio systému na dekor nechápu. Ztvárnění mi připomíná BMW a nevidím důvod pro takovouhle změnu.
Avatar - Ham.
1. 7. 2015 09:14
Proč si na prezentace
berete místo foťáku nekvalitní mobil?
Rozbalit vlákno
4
1. 7. 2015 09:39
Re: Proč si na prezentace
Podle původních zpráv měly být na místě k dispozici oficiální fotky, které se ale nakonec omezily na statické fotky prezentované dříve, a auto jsme fotili sami. Právě kvůli této informaci jsem s sebou nebral zrcadlovku, ale jen kompaktní foťák.
Avatar - Ham.
1. 7. 2015 09:58
Re: Proč si na prezentace
No nic ve zlém, ale takhle mizerně fotily levné kompakty snad před 15 roky.
1. 7. 2015 10:17
Re: Proč si na prezentace
co to je za kompakt ze foti takhle desne?
Avatar - iudex
1. 7. 2015 12:53
Re: Proč si na prezentace
Podľa EXIFu je to Sony DSC WX300, vreckový ultrazoom s 1/2,3" pidičipom a otrasnou svetelnosťou objektívu. Keď už malý vreckový foťáčik, tak Sony RX100 s 1" senzorom a slušnou svetelnosťou.
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
1. 7. 2015 09:33
Kritici!
Audi tu předkládá sofistikované řešení exteriéru a interiéru, laděný po generace, a pak sem přijdou "bychaři", a to mi nesedí, ten držáček je na nic, tohle je divné.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
1. 7. 2015 09:40
Re: Kritici!
Anebo ti kritici mají projeto jak audi tak všechno od konkurence, a proto se ptají. Jo, a "bychař" je ten, "kdo by koupil, kdyby", a o tom tu nepadlo slovo, pejsku s výzorem netopýra. ;-)
1. 7. 2015 13:27
Re: Kritici!
Ale to byl kvalitní příspěvek! :yes: >:-[] >:-[] >:-[]

Čivavo zůstaň s námi, nesmírně obohacuješ diskuze! ;-)
Avatar - IPA? CO JE TO ZA CYPA?
1. 7. 2015 17:58
Re: Kritici!
Dáš si KO-FO-LU? :-)
/já totiž nešišlám/
Avatar - VDC
1. 7. 2015 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2015 10:12
milovnici tabletu
milovnici tabletu a displays zajasaji, to za bude v diskuzich nablitu >:D
Rozbalit vlákno
0
1. 7. 2015 10:21
Zrychlenie
uz vidim, ako da 2.0 TFSI 250k zrychlenie 0-100kmh za 5.8s, cize o 2 desatiny rychlejsie ako Megane RS :-) VW ma inak vecne problem so zrychlenim, vzdy udava menej ako realita. Ja som s Meganom RS napr dosiahol za 5.8s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
1. 7. 2015 10:29
Re: Zrychlenie
Quattro plus LC?
Avatar - Sysoj Psojič
1. 7. 2015 10:40
Re: Zrychlenie
U mé nákupní tašky Golf R nekecali. 4.9s platilo a po MTM dokonce 4.2s oproti proklamovanym 4.4s. Za mně ok. A že Megane moc nejede? To přece nevadi, protože má skvělý čas na Nordschleiffe, pro což byl koneckonců vytvořen :-)
A že neplní správně funkci hothatche? Ále co, je to přece 265PS formule na okruh :-!
Avatar - iudex
1. 7. 2015 12:58
Re: Zrychlenie
Neviem, akú verziu MRS máš, ale predfaceliftová verzia má rovnakých 250k a po f/l je to 265k. Takisto hmotnosť nebude nijak dramaticky odlišná, Megane je ešte stará škola, blíži sa k 1500 kg, A4 teda možno bude aj ľahšia. A u MRS tento rovnaký, resp. len málo vyšší výkon ide len na predné kolesá, zatiaľ čo A4 má quattro, pritom efektivita prenosu výkonu na cestu je pri akcelerácii z nuly kľúčová.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 13:02
Re: Zrychlenie
Jo A4 je fakt lehčí! [odkaz]
Avatar - lukas06
1. 7. 2015 10:27
Pěkný...
...ale co ty výdechy v interiéru??? Celé auto působí velmi dobře (alespoň na mě), ale ty výdechy klimatizace prostě nepřekousnu... Nelíbili se mi ani v Passatu, ani v Q7, ani tady... A jak tak čtu nejsu jedinej... Nevím, jestli je ti správná cesta... Ale třeba mají potencionální zákazníci jiný názor...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
1. 7. 2015 15:01
Re: Pěkný...
Mne sa ten interiér naopak veľmi pozdáva. Ale určite si počkám na živé dojmy z niektorej menej vybavenej verzie. Ale zatiaľ ako celok beriem.
Avatar - blake26
1. 7. 2015 11:30
Interier B9
nedokazem si pomoct no stale mi to pripomina interier QOROSu 3 ??? [odkaz]
[odkaz]

to som fakt jediny alebo je to podobne aj vam ??? :-|
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ham.
1. 7. 2015 11:50
Re: Interier B9
Jo, úplně stejný, podobnější už to být nemůže.
1. 7. 2015 11:51
Re: Interier B9
Vzhledem k faktu, ze Qoros je jeste vetsi exotika, nez treba Pagani, tak to asi trklo jen tebe - Audi muze byt v klidu :-)
Avatar - Hittman
1. 7. 2015 12:18
Test Passat BITDI
na novinkách: " Jestli nutně chcete naftový motor a zároveň „něco lepšího“, kupte si šestiválcové TDI v Audi A4. " ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
1. 7. 2015 13:17
Re: Test Passat BITDI
No to je taky jedina spravna rada a klidne i v tom slabsim provedeni (teda, co k tomu davaji za prevodovku?).
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 13:31
Re: Test Passat BITDI
Passat ma novu 7°DSG pre priecnu zastavbu
A4 pre 218 PS verziu dava novu verziu 7°S-Tronicu - teda tiez DSG, ale pre 272 PS verziu ( quattro standard ) sa myslim velmi spravne rozhodli pre 8° Tiptronic -teda tipujem poslednu generaciu ZF8 HP, a podla PR materialov aj s nejakym kompenzatorom najnizsich otacok, vdaka comu je mozne bezne jazdit aj na 850 rpm. ;-)
Avatar - Hittman
1. 7. 2015 14:32
Re: Test Passat BITDI
Je dvoujspojka u Audi (Stronic) naprosto shodná co DSG u VW - tedy jestli to berou přímo od VW a nebo mají svého dodavatele a je tedy odlišná od dvojspoky DSG...??
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 14:43
Re: Test Passat BITDI
Neviem kto ich im vyraba, ale vyvoj na S-Tronic - teda pozdlzne DSG pre Audi, si Audi robi samo. Tipujem, ze VW pre svoje priecne tiez sam. Jasne ze tam moze byt nejaka kooperacia, ale predsalen - pozdlzne DSG nepouziva v koncerne nikto iny, preto si ich Audi sije na mieru presne podla svojich potrieb. ;-)
Dokonca sa kedysi pisalo, ze aj vyraba si ich sam. Pri tom, ze napr. v Sučanoch pri Martine v SK sa vyrabaju diferaky pre cely koncern, tak tipujem, ze aj tieto prevodovky by si mohli vyrabat Audi sami. Myslim, ze aj Skoda vyraba nejake prevodovky DSG ( tie so suchymi spojkami - pokial sa mi dobre mari ).
1. 7. 2015 16:06
Re: Test Passat BITDI
Ono těch "DSG" mají více. Když budu všechny PDK Porsche počítat jako jednu (ve skutečnost to jedna není), tak jich je sedm a až na jednu jsou myslím všechny sedmistupňové. :-)

7 stupňovou suchou dělal LuK. 6 st. mokrou BorgWarner. Ricardo 7 st. mokrou pro Veyron. PDK dělá pro Porsche ZF. Zbylé tři jsou snad "in-house", ale kdo ví. Některé z nich (minimálně tu 7 st. suchou od LuK) vyrábí i sami.
Avatar - white label
1. 7. 2015 14:44
Re: Test Passat BITDI
DSG/S-Tronic jsou především obchodní názvy, podobně jako 4Motion/quattro. A stejně tak v obou případech může jít o shodný "hardware", kdy více než na značce automobilu, záleží na konkrétní aplikaci.
1. 7. 2015 15:56
Re: Test Passat BITDI
Je to jiná převodovka. V tomhle případě. Jak píše WL, u A1/ A3/ TT/ Q3 je to jiná písnička.
1. 7. 2015 13:18
Lepší...
...a to znatelně je pohled na "live" fotky. Nebudu tu hořekovat nad kvalitou snímku, ale teprve teď jsou alespoň trochu patrný odlišnosti proti předchůdci. Technicky nebude o čem, Audi si drží svou lajnu a všem protivníkům ukáže přibroušený chrup.

Zbývá si jen sednout a zjistit jak reálně jezdí... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
1. 7. 2015 15:05
Re: Lepší...
taký medzigeneračný skok ako urobila Q7 to asi nebude, ale to ani nebolo potrebné či? >:D Z vonka ma to neoslovilo ale interiér na mňa urobil veľmi dobrý dojem (z fotiek).
Avatar - Well-being
1. 7. 2015 14:53
Co dodat, ...
nádherná klasika se špičkovou technikou. Trochu mi jen vadí ten gril přes celý obličej ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 14:56
Re: Co dodat, ...
Sorry ale tou špičkovou technikou myslíš přesně co? ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 15:00
Re: Co dodat, ...
pravdepodobne vsetko to, co citron nema >:-[]
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 15:01
Re: Co dodat, ...
Já to myslel vážně

Znám Citroen týhle třídy z před dost lety a nebylo to špatný ;-)
A viz ten dnešní článek o C5 vůbec by mě nepřekvapilo kdyby to v Evropě stejně jako Honda, nebo Toyota zabalili. To nemá co společnýho s technikou je to jen o ekonomice. Proto ty trapný prémiový motůrky protože tak jak před lety mainstream vyklidil vyšší střední teď končí ve střední
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 15:04
Re: Co dodat, ...
Chces odkaz na cele nemecke PR od Audi ?
Je to na 46 stran ;-)
tu mas, citaj, aspon bude od teba chvilu pokoj >:D
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 15:08
Re: Co dodat, ...
:yes: >:D >:D >:-[]
Avatar - 3_diamanty
1. 7. 2015 14:56
pamatam
si ked bola A4ka ....... z trojice A4, MB C a BMW 3 najmensia a to aj celkovou dlzkou .. aj razvorom naprav........ dnes je A4 o 10cm dlhsia od BMW 3 .... to len pre zaujimavost....

staticky z tychto fotiek mi pride tato A4ka len ako zmensena A6tka.... bude hodne tazke odlisit tie dnesne audiny... ktore su vzajomne velmi podobne.... inak tie zadne svetla su podobne zase s tymi v novom superbe.... kazdopadne auto uspech mat bude... nic ine sa neda predpokladat od auta koncernu vw v tejto triede :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 14:58
Re: pamatam
Tady je přesný porovnání celý D3 + Jagu XE [odkaz]
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 15:03
Re: pamatam
Toper, ak nerozoznas z predu, zo zaddu, alebo hlavne z boku A4 od A6, tak si skoc na ocne ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 15:07
Re: pamatam
Už tam byl. Nandá brejle vidí stejný auto = je to A4. Sundá brejle je to stejná velikost = A6 >:-[]
Avatar - 3_diamanty
1. 7. 2015 15:09
Re: pamatam
na rozdiel od mnohych ...... mas zmysel pre humor.... palec hore Hami ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
1. 7. 2015 15:07
Re: pamatam
vdaka za minusko ;-) :yes:
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 15:13
Re: pamatam
8-s odo mna asi tazko... :-!
Ja sa vyjadrujem textom a nie minuskami trapnymi ( to len v extremnych pripadoch tomu, kto si ch naozaj zasluzi - napr. taky Holden a spol...)
1. 7. 2015 16:40
síce
nie som dizajnér ale ked pozerám na tie obrázky, nechápem prečo tu minule každý písal niečo o nejakej disproporčnosti a o nevyváženom dizajne...nová A4 je rozhodne velmi pekné auto ktoré s Slinom rozhodne nemá chybu..páči sa mi viac ako také C od Mercedesu....za mňa pre dizajn novej A4-ky :yes:

po pozretí interiéru nemám zlé dojmy, tablet síce nepreferujem ale je to niečo s čím sa dá žiť. jediné čo ma trochu zarazilo je umiestnenie MMI pred pákou, to si teraz tak nejako neviem predstaviť ale najlepšie to bude asi vyskúšať v praxi inak voči interiéru je nemožené mať nejakých výhrad....

môj osobný názor je že minimálne po stránke dizajnu postavilo Audi pre BMW a Merc sakramentsky ťažkú konkurenciu plus nepochybujem že jazdné vlastnosti, motory a celkové spracovanie A4ky hravo dosiahne úroveň svojich konkurentov :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 17:06
Re: síce
No nevim nevim [odkaz] ;-)

Taky jeden znám: Česko je jediná země na světě kde je číslo 68 oblíbenější než 69 >:-[]
Avatar - praděda7
1. 7. 2015 18:00
Re: síce
Argument byl o tom, že se A4 "protáhla" na jezevčíkovských (1700+mm), když v době "největší vyváženosti" měla jen kompaktních 1520mm. :-!
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 18:38
Re: síce
Hm,hm, kolego, uz som si to vsimol davnejsie...mas prehodene klavesy 1 a 4 ? >:D >:D >:D >:D
Lebo vsade pises o nejakych kompaktoch do 1,6 metra ( miesto -tipujem 4,6 metra...) >:D
Avatar - praděda7
1. 7. 2015 20:40
Re: síce
Kuwa to by byly malinký auta... >:D Sorry boys...skleróza... ;-) Už to mám. Jednička je na klávesnici hned pod čtverkou a mě už na tu čtverku nedosáhne zkřivený prst... >:D
Avatar - donPedro
1. 7. 2015 17:28
neue A4
Tož je přesně taková, jakou ji chce Koncern a tudíž i jeho zákazníci mít, naopak to platí samosebou, čili je přesně taková jakou ji chtějí zákazníci Koncernu mít. Souhlasiti z této diskuse lze toliko s Dinarovými, jak břitva přesnými, postřehy. Době tabletové se, jak vidno ubrániti nelze, už aby ale byla pryč. Podívné výkřiky o stejné A6 vs. A4 atp, nechme stranou. Technicky bude automobil zajisté na špici, neb "Vorsprung durch Technik" jest jeden ze zákonů automobilismu. Dal bych tři, ale za tablet jen :yes: :yes: Bravo Audi ;-) Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 17:55
Re: neue A4
A4 nikdy nebyla na špici segmentu. A tahle generace nepůsobí ze by změnila tohle letitý status quo ;-)
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 19:42
A4
Interiér se povedl, posun je tu největší. Naopak exteriér- kdybych v ní přijel domů a nikomu nic neřekl, manželka ani sousedi nepoznají změnu. Na druhou stranu - většina okolí má moji sedmiletou ojetinu za nový auto, a každý se diví roku výroby, což se mi doteď nikdy nestalo, a asi je to pochvala pro designéry Audi. :yes:
Mít kousek přes milion, rád bych si na ni pár měsíců počkal.
Rozbalit vlákno
25
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 20:03
Re: A4
a ktoru motorizaciu / prevodovku / pohon by si volil ? :-)
Zatial to totiz vyzera velmi zaujimavo - co motorizacia, to zameranie na istu skupinu - neviem do akej patris ty... :-)
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 20:53
Re: A4
2,0TFSI peněženkou, 3,0TDI ideál. S4 nebo RS4 by u mě bylo házení perel sviním :-)
A automat, samozřejmě, nejlépe asi ZF.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 22:03
Re: A4
Keby si nemal zazit riadnu zimu - sneh, kopce, atd...tak by bola zaujimava ta 190 PS benzinova 2.0 TFSI ultra :yes: , keby bola potreba standardna dynamika a quattro, tak asi aj ten 190 PS TDI quattro. Otazka bude, aky bude priplatok na 218 PS 3.0 TDI quattro. Len tam zase bude len 7° S-Tronic - teda DSG, ktore ale vobec nieje take problemove ako niektori tvrdia. S jeho 1. verziou v Q5 2.0 TFSI quattro som problem nemal. Neskor v A6 3.0 TDI quattro to chcelo 1 suvisly vikend na zzitie sa a potom to uz slo.
Ale keby penazenka dovolila urobit si radost, tak ten 3.0 TDI 272 PS quattro, 8° ZF Tiptronic - jasna volba aj pre dynamicky narocneho a sporiveho zaroven. ;-) :yes:
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 22:28
Re: A4
Ano, ultra vypadá zajímavě. Zajímalo by mě, nakolik bude ten modifikovaný atkinson skutečně fungovat. Spotřeba je přímo naftová, výkon na A4 zcela dostatečný, a cena proti šestiválcům zřejmě pořád vcelku přiměřená na třídu (neatakující ceny A6).
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 22:35
Re: A4
tu sa to riesi cez sacie ventily, takze Milerov cyklus ;-)
Benzinove V6 su zatial velka neznama - ani v ofic. Audi PR-ku ani slovo, pritom sa zmienili o CNG a o slabsej 122 PS 2.0 TDI. Ale rozdiel oproti V6 TDI bude asi znacny.
Hmmm..., starnem... :-| totiz, normalne by som si ju vedel predstavit vo svojich sluzbach ( tu 2.0 TFSI 190 PS ) len by musela mat 2 veci: quattro a zasuvaci "tablet". :-)
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 22:40
Re: A4
Je fakt, že takhle řešenej tablet má moje mazda za poloviční cenu, tady bych čekal víc. Reálně by mě to ale vůbec netrápilo, mi se líbí a nemám s ním problém. Stejně jako u MB-C.
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 22:45
Re: A4
:-) Tak kedy a aku objednavas ? :-)
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 22:51
Re: A4
Na novou nejsem ten pravej. Asi jsem se špatně učil. ;-)
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2015 00:00
Re: A4
190 PS? V prémiový střední? To fakt stárneš! >:D
Hele to i ta Kylie v opovrhovanym mainstreamu měla o dost víc. A navíc už před docela dost lety. Nemyslim tu minulou C5 myslim tu předminulou! ;-)

Já to kdysi při první diskuzi řikal že příští A4 bude zaměřená na nízkou spotřebu a nic jinýho. A na nic jinýho to po představení fakt nevypadá. Třeba jednou nějaký normálnější verze příjdou ale motorově mi to zatim příjde slabota slabá :-|
2. 7. 2015 07:37
Re: A4
Oproti čemu ti přijde nabídka motorů slabá?
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2015 10:13
Re: A4
Tobě snad přijde :yes: :yes: :yes: ? ;-)

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2015 09:09
Re: A4
ok, kedy mala C5 viac nez 240 PS ?
Dnes mame v standardnom 2-litri 252 PS, a aj napriek quattru s o dost mensiou spotrebou, nez ta jej V6.
Ta 190 PS verzia je "ultra" - teda motor specialne vyvinuty na to, aby dokazal podat dostatocny vykon na standardnu jazdu, ale so spotrebou, aku v realnej prevadzke bude mat mozno tak Mazda 6 s ich SkyAktivom, ale o dost slabsiou dynamikou.
Ani sa uz nepozastavujem nad tym, ze porovnavas C5 vrchol s nasim cca stredom ponuky. Lebo po par telefonatoch mam "suskandy", ze bude aj "normalna V6" a nad nou samozrejme este S4 a RS4.
A nespominam si na ziadnu "C5 RS"... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2015 10:12
Re: A4
Víc než 240 PS nejspíš nikdy žádná
Ale už i ta předminulá generace Kyliinýho auta měla větší výkon než těch 190 PS po kterejch dneska toužíš ;-)
Vim co to je za verzi ale když chceš šetřit di do hybridu. Nějak nevěřim že další 4válcový turbo bude opravdovou revolucí ve spotřebě. Ty snad jo? :-)
Když chceš pro střední třídu slušnej výkon kombinovanej s přijatelnou spotřebou di do [odkaz] . Třeba budeš fakt jezdit za těch 5,3. Litru, na stovce je za 4,6 :-)
Fakt srovnáváš A4 B9 s mazdou? Dost mě pobavil test 4 aut střední třídy v poslednim autotypu. Dynamicky na Mazdu 6 nikdo neměl protože má nejlepší motor, je o víc jak 200 t. levnější než Passat, má nejlepší jízdní vlastnosti, nejdelší záruku a nejlepší naměřený zrychlení i pružnost, pocitově nejlepší z aut v testu. Skončila poslední >:-[]
Jen sem řek že 190 PS do prémiový střední mi přijde nic moc když každej druhej nad C5 v minulý ale i předminulý generaci s vyšším výkonem ohrnoval nos. To neni vynášení nějaký C5. To je povzdech kam směřuje a kam se dostala prémiová střední. D3 de podle mě mílovejma krokama do p..ele. A nějaký RS, AMG a M verze na tom nic nezměněj
Sám sem ti řikal ať vůči A4 nejsi až tak kritickej. Je prostě zaměřená na spotřebu a jinak nic. A myslim že lepší to spíš už nebude

Hele jakou máš barvu auta [odkaz] ? Co tahle [odkaz] ? :-)
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2015 15:01
Re: A4
Nemam nervy a prsty z loterie ti to tu vsetko vysvetlovat, ale:
Je to 2. najslabsia motorizacia. Celkovo sa v mod. rade A4 stretnes s vykonmi od 150 do ( v buducnosti ) cca 450 PS. Aky rozsah mala ta tebou omielana C5 ?
O usporu ide teraz vsetkym - premia / nepremia, FR, IT, DE, GB, US...VSETKYM !!!
Ja som len vyjadril myslienku, ze ak sa este trosku viac ukludnim, tak mi bude aj tych 190 PS a 320 Nm na cca 1,35 t ( v pripade quattra a nejakej vybavy stale pod 1,5 t ) stacit !
Milerov cyklus ti asi moc nehovori, vsak ? To je taky zaujimavy to cyklus, ktory fakt funguje a nielen v laboratornych podmienkach. Takze s tou motorizaciou sa aj novinari mozu kludne dostat pod 7 L priemer ! A normalny clovek by sa dostal aj s quattrom tejto verzie v priemere pod 7. O com sa s touto dynamikou moze ostatnym len snivat ! Bodka. :-!
Preco mi tu furt tlacis poondiatu Alpinu ?
Tebe asi nedochadza, ze niekto nechce BMW, ale Audi a dokonca nie naftu, ale benzin, vsak...? 8-s
Avatar - Hammunasakra
2. 7. 2015 17:46
Re: A4
Nejde snad o rozsah jakej měla před nácti lety C5 ale že Kylie měla v mainstreamový střední vo dvě generace dřív víc než je tvuj sen pro příští A4. Jak si sám napsal asi fakt stárneš když ti 190 PS přijde akorát. To je celý
Nějak mi bylo bližší když rostly výkony než to dnešní šetření kdo uspoří vo desetinu víc ;-\
Tuhle sem čet rady jak jezdit že mám místo 130 radši jezdit 120 nebo spíš 110 km/h a uspořim. No já radši jezdim tak 140 km/h a kde to de i víc. Tim myslim kde se nebojim měření tak víc :-)
Kombinaci Millerova a Atkinsovova cyklu používá třeba Toyota právě v těch hybridech který sem ti na šetření doporučoval ;-)
Vim že většina lidí je rozdělená jen podle značek to mi řikat fakt nemusíš. A že tahle A4 bude jen o úsportnosti sem psal tady v první diskuzi o ní. Před pár měsíci
Já sice taky nejsem naftovej ale když chceš šetřit tak je to zatim ta nejlepší cesta. Pak slušnější hybridy typu Q50 hybrid nebo GS450h a až daleko daleko za tim takovýhle pokusy o úsporný motůrky
Avatar - AUDIRS6
2. 7. 2015 21:19
Re: A4
Moj sen ? >:D
...nemam slov... :-!
Mal som tu napisany dlhy a hodne vysvetlujuci prispevok, isiel som v nom opravovat chyby a defakto mi 3/4 zmizly.
Takze kaslem na to, ale si zase vedla ako obvykle. :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2015 00:38
Re: A4
V pohodě čet sem i tu původní verzi ;-)
Bohužel k odpovědi sem se dostal až teď takže se můžu leda šklebit nad tvou závěrečnou větou. Fakt všechno jako obvykle :-)

Když to člověk nemá omezený na jednu značku zajímavej turbo 4 válec možná bude 200t Lexusu. Od podzimu se bude dávat do IS v kombinaci s novou verzí 8st. Aisinu se senzory přetížení. Motor je jako to 190 PS TFSI taky sofistikovaný konstrukce kombinující nízkou spotřebu v nižších otáčkách. Je ale posazenej výkonově o nějakejch 50 koní vejš. To by mohlo bejt zajímavý auto

Eště zajímavější v úspornosti časem možná bude [odkaz] To by možná moh bejt opravdovej krok k úspornosti
Avatar - AUDIRS6
3. 7. 2015 10:03
Re: A4
Posledna veta je praveze najvystiznejsia, ako obvykle >:-[]
OK, momentalne mam trosku viac casu a kludu, tak aj ked uz nebudem opakovat veci, ktore som pisal povodne a ty si ich cital, tak len doplnenie...:
Po niektorych krokoch, ktore Audi, ale aj iny vyrobcovia urobili, robia, alebo sa chystaju, niesom ani ja zamerany len a vyhradne na Audi. Vec sa ma tak, ze su mi sympaticky - vonkajsim dizajnom, interierom, kvalitou auta ako celku, a vdaka quattru aj pohonom - pre seba by som uz totiz asi nikdy nechcel auto bez kvalitneho pohonu 4x4, a to aj keby to bola otazka nejakeho kompromisu z hladiska zabavnosti jazdnych vlastnosti ( vid BMW ).
Lexusacky 4 valec turbo je preznackovany Mercedes, to ti snad pisat nemusim. To je ta klasicka +/- 250 konova konkurencna trieda v ramci D3. spotreby v porovnatelnych autach su tam vsade +/- rovnake. Takze tam nieje dôvod nejako sa byt do hrude, ze nas ma 252 a ten ich 245 PS.
Tymto novym 190 PS motorom si myslim, ze aj Audi sa snazi oslovit klientelu, ktora bola doteraz zvyknuta na dobru spotrebu klasickych podobne silnych 2 litrov TDI. A to si myslim, ze je zaujimavy fakt. Len ako hovorim, koli mne by mi k nemu museli prihodit quattro, aby som sa o neho zaujimal blizsie.
Nad pocinom BMW tlieskam v pozore ! :yes: :yes: :yes: :yes:
Len ma to aj svoje ale...: Korozia valcov, piestov, pripadne slabsie spalena a prehorena zmes - co toto urobi s olejom, do ktoreho sa takto mozu tie nespalene casti dostat, a teda s celkovymi narokmi na vymeny oleja, a vobec trvanlivost a zivotnost motora... - toto je pre mna zatial otazka. Sposob ziskavania vody je ale genialne jednoduchy a jednoducho genialny :-) Ja by som ale tuto vodu este vyuzival aj na dodatocny ostrek medzichladica stlaceneho vzduchu - ako napr. mala Impreza WRX STi ( neviem ktora generacia ).
Takze ano - principialne dobra, ale zatial este co do spolahlivosti a trvacnosti nie moc prebadana cesta...
A ak si teda cital moj predch. koment v povodnom stave, tak vies, ze ja furt este presadzuujem tiez radsej nejaku-tu vykonovu rezervu pod kapotou, takze S4, pokial bude urobena podla mojich predstav, by mohla byt to optimum. ;-)
PS: Pokial chces so mnou debatovat takto - vcelku normalne, tak uz nikdy nepouzi proti normalnemu lahkemu autu so sportovymi jazdnymi vlastnostami hybrid. :-! - tym sa trosku deklasujes, kedze vies, ze tie veci sa zatial dost vylucuju. Cest vynimke i8, ale skus si predstavit, ake fajne auto by to bolo bez bateriek a s poriadnou R6 pod kapotou... ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 7. 2015 10:16
Re: A4
Sympatie k značce chápu a respektuju. Ty si navíc svym způsobem rozumnej fanoušek. Teda ne tak úplně žejo ;-) ale myslim tim že klidně zkritizuješ když něco neni ok. To je docela výjímečný :yes: :-)

Lexusáckej 4válec 200t je novej vypiplanej japonskej originál tAky s Millerova cyklem navíc kombinaci přímého a nepřímého vstřikování dle zatižení. To si pleteš s naftovym a benzínovym 4válcem v Infiniti. Tam je od MB i převodovka. Originál japonskej pohon včetně převodovky je jen hybrid Q50 a to je taky drtivě nejlepší verze :yes: :yes:
Jak bude jezdit 200t v IS a časem v GS teprve uvidíme v kombinaci s tou novou generací 8st. automatu beroucího v potaz i přetížení by to nemuselo bejt špatný

O tom 190 PS TFSI sem čet už na jaře a do spotřebou potrefený chudnoucí Evropy je to asi správná volba směru vývoje. Jen mě moc neoslovuje. Je fakt že západní Evropou jdou docela silný protinaftový vlny takže po úspornejch benzínech bude brzy asi docela poptávka

Na tu vodu sem hodně zvědavej. Přes ten jezdící prototyp [odkaz] masovější rozšíření bude asi eště chvilku trvat. Rozhodně to považuju za výraznej krok ve vývoji motorů možná správnym směrem

Eště k motorum, nevim jestli to znáš [odkaz] [odkaz]
Avatar - boost.
1. 7. 2015 22:29
Re: A4
Jo, prémiová V6 nafta v automatu je v podstatě všechno, co člověk potřebuje... Na každý den. :-!

Já viděl jednou B8 RS 4 v červené, black pack a black ski box. Boží.
Avatar - _Karel_
1. 7. 2015 22:36
Re: A4
Tak strašnej příspěvek, to mínus sis vážně zasloužil :-O
Boha, to jsou lidi, tady.
Avatar - boost.
1. 7. 2015 23:25
Re: A4
No jo. Asi jsem někoho někdy naštval. ;-)
Avatar - AUDIRS6
1. 7. 2015 22:41
Re: A4
tak na denno-denne brnkacky po meste po 2km to tiez nieje teda najvhodnejsie, ale noooo...
RS4... - prekvapim ta :-) :
Keby RS4, tak B6 !!!! - sedan, manual a upravu MTM s kompresorom !!!! :yes:
Lepsi sedan Audi po cestach nejazdi ! :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - boost.
1. 7. 2015 23:25
Re: A4
Tak na 2km šolíchání je vhodný tak... malý hybrid. ;-)

B6 RS 4 je pěkná, no. U nás jezdí jedna modrá S4 Avant. V Audi Foru v Ingolstadtu měli žlutou B5.5 RS 4 s černo-žlutým interiérem. Porno. :-)

Osobně to vidím u mě spíš na B7 RS 4.