Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 příští generace: Známe motory, 3.0 TDI nebude chybět

Server Motor.es zveřejnil motorovou paletu chystané další generace Audi A4. Prim budou hrát benzinové a naftové čtyřválce, nezapomene se však ani na šestiválce či hybridy.
Zpět na článek
22. 2. 2015 12:01
22. 2. 2015 12:11
22. 2. 2015 14:49
22. 2. 2015 15:54
22. 2. 2015 16:14
22. 2. 2015 15:22
22. 2. 2015 15:27
22. 2. 2015 15:57
22. 2. 2015 20:48
22. 2. 2015 22:13
22. 2. 2015 22:19
22. 2. 2015 22:53
23. 2. 2015 10:17
22. 2. 2015 22:43
22. 2. 2015 23:03
22. 2. 2015 23:22
23. 2. 2015 10:26
22. 2. 2015 15:28
22. 2. 2015 17:05
22. 2. 2015 12:01
motory
Skoda, ze 1.8 bylo nahrazeno 1.4, naopak velmi rozumne vypada 200kW ze trilitru. Oproti 245 a mnohym, jeste silenejsim hodnotam, je to prijemne osvezeni.
Rozbalit vlákno
21
22. 2. 2015 12:11
Re: motory
200kW z 3-litru malo BMW už pred cca 7 rokmi a bez slimáka, 190kW verzia tu je s nami už dokonca 10 rokov :no: veď už len porovnanie 180kW - 2.0 TSi oproti 200kW - 3.0 TSi ukazuje, že sa niekde stala chyba, keďže minulá generácia mala okolo 210kW
22. 2. 2015 12:36
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
jj
PROTOŽE V GERMÁNII [odkaz] UŽ PO TOM ŠMEJDU [odkaz] ANI ČOKL NEBLAFNE ;-)
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR DÍZL >:-[]
22. 2. 2015 12:45
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Nechapes. Neni problem ten trilitr naladit na vyssi hodnoty, napriklad v A6 ma tech 245kW. Ja chvalil Audi za to (pokud se jedna o skutecne hodnoty) ze nepotrebuje dolovat z kazdeho motoru (az na tech 132kW z 1.4) absurdni vykony, protoze 200kW musi stacit kazdemu (a kdyz ne, tak je tu S4 a RS4) navic je to hodnota, kterou dneska bezne dosahuji i dvoulitrova TFSI. Meli celkem tri moznosti. 200kW nabizet ve dvoulitru a sestivalce vyhradit pro sportovni modely, nabidnout 200kW dvoulitr plus 245kW trilitr (coz by poskodilo zajemce o sestivalec, jelikoz ne kazdy potrebuje, nebo je ochoten priplacet za tak vysoky vykon spojeny s horsim projevem motoru, nizsi spolehlivosti, vyssi spotrebou atd.) a nebo tam hodit rozumne naladeny trilitr s vykonem "z bezneho sveta". Pokud bude figurovat v oficialnim cenniku, Audi ma muj obdiv.
22. 2. 2015 22:50
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Ty tomu nechápeš. "neni problem naladiť na vyssi hodnoty" - to je úplne jedno ako sa dá motor naladiť, keď sa predáva s nastavením na 200kW. Ten motor nedáva zmysel ani z hľadiska emisií, ani z hľadiska výkonu, a ani výrobné náklady nebudú nižšie ako pri 2.0 naladenom na 200kW. Šesťvalce v A4 (benzínové) tak či tak boli okrajová časť a teraz si už nikto nepriplatí tučný sumu za (len) 20kW iba kôli tomu aby mali 6-valec a pôjdu ku konkurencii, alebo do dvojlitra.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:52
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Možná zbytečně diskutujeme a oficiální čísla budou jiný. Jinak souhlas, pro prémiovou novinku 2015 je to slabota
22. 2. 2015 22:56
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
samozrejme sa to ešte utrasie :-!
22. 2. 2015 13:32
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Atmosférický šestiválec (v končící A4 měl 195 kW) u Audi nahradil právě tenhle "podladěný" třílitr. V končící A4, nebo Q5 má právě 200 kW, ale dělá se i ve výkonnějších verzích (v končící S4 má od začátku 245 kW, v A6 měl nejprve 220, později 228 a teď 245, v předchozí generaci A6 měl 213 kW).
22. 2. 2015 13:40
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Mně se moc nezdá, že by vedle sebe nabízeli 180 kW dvoulitr a 200 kW třílitr, tím spíš, pokud mají mít oba pohon všech kol a samočinnou převodovku. S faceliftem dostala A6 dvoulitr naladěný na 185 kW a třílitr šel z 228 na 245 kW. Teď má 165 kW dvoulitr a 200 kW třílitr. Pokud dvoulitr poskočí na 180, nebo 185, u třílitru očekávám více než 200, alespoň 215-220, aby udrželi odstup.
22. 2. 2015 13:59
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Udrzeli odstup... Zni to logicky, ale sestivalec ma od ctyrvalce odstup vzdy, nehlede na vykon. No uvidime.
22. 2. 2015 14:22
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Má odstup vždy... to máš podložené prodejními čísly? ;-) U určité skupiny lidí ano, ale neřekl bych, že je dostatečně velká. Mohlo by se to stát, jen se mi to nezdá pravděpodobné (u Audi/ VW odstupy spíš dodržují). U motorů se platí v první řadě za výkon a v těhle výškách nemá smysl mít hustě nasázené motorizace. Nemluvě o tom, že lze mezigeneračně očekávat alespoň symbolický nárůst - A4 má 200 kW verzi několik let.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 14:33
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Taky sem u novinky očekával víc. Tim spíš že trojka i Céčko maj 225 a 245 kW
22. 2. 2015 15:15
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Protějšek 335i je S4 a ta má 3,0 TFSI naladěný na 245 kW od uvedení na trh v roce 2008. Nepředpokládám, že by ji v téhle generaci vynechali, jen nejspíš přijde o zhruba rok později, jako v předchozí generaci.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 15:28
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
No uvidíme až budou ofiko data a hlavně k nim ceny. Zatim výkony na žhavou novinku proti 3 a půl roku starýmu BMW a loňskýmu Céčku působěj maličko rozpačitě. Ať těma mezerema nemezerama ve výkonech tak celkově bych čekal lehce vyšší výkony
Sem zvědavej jestli ty čísla budou sedět
22. 2. 2015 15:55
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
S výkonem můžou pohnout vždy. Má to své meze, ale nejsou na hranici možností. S motorovou paletou hýbají i několikrát za životní cyklus.

245 kW u Mercedesu nepůsobilo rozpačitě, když jen dorovnal výkon, který má S4 přes šest let? Co 225 kW u F30? To byl ohromný skok oproti 225 kW E90. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 16:06
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Jasně že nejsou na hranici možností, tak snad neladila nikdy žádná automobilka ne? ;-)
Nejde mi zdaleka jen o tenhle jeden motor. U toho souhlasim že odstup od dvoulitrovýho 4 válce je nic moc. Uvidíme jak budou nastavený ceny
A s těma výkonama mám na mysli celkový pojetí auta. Prostě u prémiovýho modelu novinky 2015 po 2 odkladech uvedení na trh nebo kolik jich bylo bych čekal trochu vyšší čísla. Zatim to na mě působí spíš do stylu toho marketingovýho sloganu kterej sem si tipnul :-)
Avatar - boost.
22. 2. 2015 16:16
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Ani s přechodem na novou generaci benzinového šestiválce 35i se výkon nemá prý posunout nahoru nějak výrazně. Kdyžtak ale BMW nabízí M Performance Kit s 25 kW navíc.
22. 2. 2015 16:22
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Vím a ani si nestěžuji na 225 kW.
Avatar - boost.
22. 2. 2015 16:26
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Já taky ne. :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 16:24
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Jj teď poslední roky sme zažili až absurdní zvedání výkonů. To teď evidentně skončilo. Myslim u všech automobilek
Avatar - boost.
22. 2. 2015 16:28
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Vem si, že E46 M3 měla 252 kW ještě před deseti lety. A minimálně o cca 100 Nm míň.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 16:33
Re: TDI ALE POUZE PRO VÝCHODNÍ EVROPU ...
Nojo zlatý atmosferický časy :yes: :-)
22. 2. 2015 13:28
Skoro jsem nepoznal
Příští generace je tak zásadně inovovaná, že nebýt redakce a loga, ani bych nepoznal, že se jedná o příští Audi A4, tak zásadní je změna :-) Dost sarkasmu, rozhodně žádný posun v designu, až na malé retuše. Nabídka motorů musí uspokojit snad každého, o kvalitě zpracování není potřeba diskutovat, bude na nejvyšší úrovni, přesto jde podle mě o nejnudnější auto z německé trojky, naprostá nezměna přední masky to jenom podtrhuje, před pár lety se mi to ještě líbilo, ale dnes se na to dá použít jediné ,, po sté a pořád stejně,,
Rozbalit vlákno
5
22. 2. 2015 13:58
Re: Skoro jsem nepoznal
Tohle jsou taky fotky stare generace...
22. 2. 2015 13:58
Re: Skoro jsem nepoznal
Na fotce je současná generace po faceliftu. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 14:09
Re: Skoro jsem nepoznal
Novou audi masku si člověk nesplete [odkaz] ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 14:07
Re: Skoro jsem nepoznal
Proč "Skoro" (jsem nepoznal)? >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 14:11
Re: Skoro jsem nepoznal
Protože to pokračuje: Dost sarkasmu >:-[]
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 14:49
Varene z vody
Tak mi to cele pripada ;-\
Ak by toto vsetko mali byt realne motorizacie pre nasledujucu gen. A4, potom to vidim tak, ze niektore skoro "duplovane" (vykonovo) motorizacie su urcene na rozne trhy:
Napriklad 1.6 TDi a 2.0 TDi s 88 / 92 Kw - pre trhy kde je urcujuci objem motora bude ponukana 1.6 a kde vykon ( ako nedavna "kauza" Dansko a podladene Porsche ) tak kludne 2.0 TDi.
Aj tak mi to ale moc zmyslu nedava ani pri silnejsich motorizaciach:
Nedavno na 252 ( proti BMW 245 ) PS naladeny 2.0 TFSi by som tam tipoval s pravdepodobnostou blizkou istote. Audi sa totiz dlhodobo prezentuje ako konkurent sice aj MB, ale snazi sa hlavne aspon marketingovo cislami zdolavat BMW.
Casy, kedy boli motory naladene podla triedy ( 3.0 TDi slabsi pre A4 ako A6 ) su uz asi prec. Hlavne ked s niektorymi motormi a ich naladenim dosahuju pokrok tak rychlo, ze takmer kazdy rok je mozne vidiet novonaladenu verziu daneho motora v nejakom modeli. Davnejsie ked zacalo 3.0 TDi tak si spomente ako rychlo to stupalo: 225, 231, 240, 245 PS........ ;-) a dnes tu mame z 1 turboveho 272 PS.
Taktiez - 1.4 TFSi kontra 1.8 TFSi :
Jedna sa o pozdlznu zastavbu - tam bude mat 1.4 premieru. Nevidim dovod ale ponukat "vyhonenu" 1.4, ktora asi viac nez tych aktualnych 250 Nm mat nebude, ked aktualna 1.8 ma aj 190 PS a aj 320 Nm. - v pozdlznej zastavbe figurujuce aktualne prevodovky vsetky tie Nm zvladnu, nevidim teda absolutne dovod pre 1.4 ;-\
Co sa 3.0 TFSi tyka - toto je pre mna este vacsi "trapas".
Uz ked nijako inac, tak marketingovo to zmysel nedava, nakolko kazdy sa snazi v novej generacii poskytnut nejake to "plus".
Nehovoriac o tom, ze by sa jednalo o riadne podladenie. A vobec: Co to vlastne bude za motor ? - bude to stary kompresorovy, ktory ani tie "papierove" emisie nema nijako zazracne, alebo teda novy - spolu s Porsche vyvinuty V6 biturbo ? - ale este brutalnejsie podladeny ??? :-|
Nic....ako som v nadpise napisal - dufam ze su to nezmysli varene z vody a ak teda Zeneva - tak nech - ukaze realitu v tom krajsom svetle. ;-)
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 14:54
Re: Varene z vody
Viděl bych 2 možnosti. Můžou to bejt úmyslně vypuštěný nižší čísla a pak přijde jen pozitivní překvapení a nebo to auto po těch odkladech poladili směrem ne na výkon ale spotřebu jak je teď v módě. Vobojí je z mýho pohledu spíš špatně
Ale jak řikáš uvidíme za pár dní po Ženevě ;-)
22. 2. 2015 15:54
Re: Varene z vody
Prosim? Podladit na spotrebu, jak je ted v mode? Ktere auto jezdi s podladenym motorem? Pokud vim, tak v Evrope se jde cestou co nejvetsiho litroveho vykonu za kazdou cenu. Prave proto jsem tolik vital nadeji na "podladeny" trilitr.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 15:57
Re: Varene z vody
Tak zrovna audi podladěný motory používá žejo :-)
Ale nenapsal se pod-laděný ale poladěný. Tim myslim že podle těhle čísel to působí jako auto pojatý spíš na spotřebu než maximální výkony. A přehlíd si asi i ten tip na marketingovej slogan: Stejný výkony jako konkurenci při nižší spotřebě ;-)
22. 2. 2015 16:14
Re: Varene z vody
Mas v tom zmatek. Dneska se motory na spotrebu rozhodne nedelaji pomoci velkoobemovych s nizsim vykonem, ale prave naopak. Audi tenhle motor zatim ma v dosluhujici A4, ale tam nejde o nejake podladeni, nebo poladeni, ale proste takhle byl vyroben s ohledem na urceni, konstrukcni moznosti a taky aby nelezl do zeli S4 (ktera je pry straslive uzrana, asi zejmena kvuli tem 45kW navic). A za ten tvuj slogan dneska lepe schovas dovulitrovy ctyrvalec, nez sestivalec. I kdyz 200kW motor, ktery by udeloval autu stejne parametry, jako konkurencni 220-245kW sestivalce pri nizsi spotrebe je urcite paradni, ale vzhledem k vyse recenemu se pro tyto ucely (zejmena kvuli nesmyslne tabulkove spotrebe) voli ctyrvalce. Pokud se tedy Audi rozhodne pouzivat svuj 200kW sestivalec bez zvyseni vykonu, budou za tim nejspise penize, ohled na S4 a s tim souvisejici spravne napozicovani modelu, protoze 200kW, natoz sestivalec, dneska nema nikdo.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 16:26
Re: Varene z vody
Nemá v tom zmatek jen sem se asi nevyjádřil přesně. Vůbec mi nejde o tenhle jeden motor! Na třílitrovej šestiválec je ten výkon fakt skoro nízkej a možná eště problematičtější je ten malej odstup od 2litru ale třeba to je jak řikáš taktika. Konkurence s něčim podobnym už skončila a třeba tahle taktika bude fungovat. Neni to moc náskok díky technice ale svou logiku by to mohlo mít. Hodně bude záležet na nastavenejch cenách jinak souhlasim s MT názorem na podladěnej šestiválec: tahle skupina neni dostatečně velká
Avatar - Ja Prvni 123
22. 2. 2015 22:37
Re: Varene z vody
No, ja bych rekl, ze je velka dost... a s rostouci zkusenosti s tema vytocenejma trivalcema se zvetsuje.
;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:44
Re: Varene z vody
Nemyslim skupinu žvanilů. Myslim ty co dou a dovopravdy třílitrovej benzínovej šestiválec koupěj :-)
22. 2. 2015 15:22
Re: Varene z vody
V Panameře má 3,0 TDI 221 kW a, pokud vím, jen jedno turbodmychadlo.
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 15:25
Re: Varene z vody
Jo, ale nemal som na mysli aj motor v Porsche.
Naladili si ho oni, lebo sa nevedeli dohodnut na BiTDi...
22. 2. 2015 15:27
Re: Varene z vody
Psal jsi o tom, jak šel vývoj. Pokud si dobře pamatuji, problém byl v tom, že s dvojstupňově přeplňovaným TDI nepočítali při konstrukci Panamery a nevejde se jim tam.
Avatar - white label
22. 2. 2015 15:53
Re: Varene z vody
To je zajímavé, když třeba do poměrně malé (S)Q5 se vejde.
22. 2. 2015 15:57
Re: Varene z vody
Porsche používá jinou platformu a u Audi na Panameru zřejmě nebrali ohled (nebylo v plánu jim tenhle motor dát). Kdyby se jim nevešel na jejich vlastní platformu, tak by to bylo smutné (Q5 stojí na MLB, stejně jako A6 C7). :-)

Jiná otázka je, jestli ten motor jde upravit tak, aby se jim tam vešel. A pokud ano (provedení s jedním turbodmychadlem se jim tam vejde), proč to neudělali. Předpokládám, že se po převzetí Porsche ten motor dostal na stůl, tak říkajíc.
Avatar - white label
22. 2. 2015 19:08
Re: Varene z vody
O těch platformách vím, ale když se do Panamery vejde i V8, tak bych čekal, že tam dostanou i V6 BiTDI. Na stůl se zřejmě dostal, ale otázkou je, jestli jej nakonec dostala k dispozici i značka Porsche. Macan ho totiž nemá taky, a tam by se naopak na případný nedostatek místa (viz SQ5) vymlouvalo dost těžko. ;-)
22. 2. 2015 20:48
Re: Varene z vody
U Macanu je 190 kW jako S Diesel. Výkon tedy asi není problém. Od začátku si říkám, jestli se časem objeví Macan Turbo Diesel. >:-[]
Avatar - white label
22. 2. 2015 20:55
Re: Varene z vody
Myslíš jako Macan Turbo (Diesel). >:-[]
U Macanu není V6 BiTDI, které přitom (S)Q5 má.
22. 2. 2015 22:13
Re: Varene z vody
Není, ale těch 190 kW mi říká, že snad víc nechtěli - Audi má 200 kW verzi, pro Panameru ho vyladili na 221 kW.
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:17
Re: Varene z vody
Přesněji, Audi A6/A7 má 200kW 3.0 TDI.
22. 2. 2015 22:19
Re: Varene z vody
Jako první ho myslím dostala A8.

A co se týče sdílení platformy mezi Macanem a Q5, u Porsche ji celkem zásadně upravili, takže je otázka, nakolik jsou v tomhle směru kompatibilní. Jak jsem napsal, nepřijde mi, že by chtěli víc. Leda by vypustili vyšší model, v řeči Porsche Turbo. Dalo by se tu vlastně operovat ještě s GTS... GTS Diesel, také dobré. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:24
Re: Varene z vody
Úprava určitě ale co do velikosti motorovýho prostoru? Aby se tam nevešel pro evropany možná potencionálně nejzajímavější motor? Sorry ale dneska nějak nejsi ve formě ;-)
Uznávám že je úchylný aby levnější koncernový auta měly výkonnější motory než dražší značky ale vypadá to že to tak fakt je >:D
Než technika budou za tim spíš nějaký zákulisní kraviny - což tvrdí i AUDIRS6
22. 2. 2015 22:53
Re: Varene z vody
Ty mi o tom povídej. ;-) Motorový prostor není na MLB pevně daný. Když se v tom důkladně pohrabou, tak není žádná záruka, že tam budou motory Audi bez úprav pasovat - přidělali by si tím práci, ale to oni očividně rádi.

Jak mi přijde divné mít v S 250 kW a v S Diesel jen 190 kW (tím spíš, když Turbo má 294), tak z toho necítím, že by chtěli víc, ale víc mít nemůžou - když ten motor dokázali vyladit pro Panameru, proč by to nedokázali pro Macan?

Souhlasím, že za tím může být politika. Ale od převzetí Porsche je to spíš Audi, kdo tahá za kratší konec.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:05
Re: Varene z vody
Nojo nejsme roboti ;-)

Jasně že není absolutně daný ale takovej zásah aby zrovna takhle zajímavej motor museli vyřadit? To je fakt pravděpodobnější nějaká ta zákulisní válka než technická nemožnost ho dát do Macanu i Panamery
Je to podle mě pěkná blbost, ten motor je zajímavej teď a teď by ho měli cpát kam to de. Uvidíme s dalšíma modelama nebo v další generaci. Jestli nebude ani v dalšim Porsche tak je to asi jasný žejo?

Nalaďování hodnot v jednotlivejch koncernovejch modelech sem nikdy nechápal. Vždycky mi to přišlo víc vo politice než technice a tomu já nerozumim :-)
23. 2. 2015 10:17
Re: Varene z vody
Také je otázka, co si vlastně o tom motoru myslí u Porsche. Ty si můžeš myslet, že je zajímavý a Macanu by slušel, ale u Porsche bývají spíš názoru, že technika Audi není dostatečně dobrá a nejradši by si všechno dělali sami. Mám takový pocit, že s tímhle sentimentem zrovna ty budeš souhlasit. ;-) Do jisté míry jde samozřejmě jen o politiku, snaží se Audi vyhodit ze sedla a získat co nejsilnější pozici ve skupině.
Avatar - white label
23. 2. 2015 11:21
Re: Varene z vody
To ano, ovšem ne vždy se to Porsche povede, viz nedávná aféra s vyhýbacím manévrem Macanu, který Q5 zvládla podstatně lépe.
Na druhou stranu je Macan, proti Q5, krasavec.
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:40
Re: Varene z vody
Audi A8 má aktuálně 3.0 TDI/190kW!
22. 2. 2015 22:43
Re: Varene z vody
Vidíš a já myslel, že při faceliftu dostala 200 kW. Mezi šestiválcem a osmiválcem je tak pomalu sto kW.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:45
Re: Varene z vody
To působí skoro jako umělá motivace pro ten V8 :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 22:50
Re: Varene z vody
:-) :yes: a ta V8 TDi za tie prachy stoji
;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:59
Re: Varene z vody
To nezpochybňuju, snad každej V8 za to stojí ale kdyby tam bylo V6 BiTDI jeho prodejní úspěchy by určitě šly dolu. A možná dokonce hodně
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 23:06
Re: Varene z vody
Mna snad z teba drbne :-| ;-\ :-O 8-s :-!

to musis zaklincovat vcelku normalnu poznamku takouto ironiou ?! 8-s

jasne ze by mu to nepomohlo. :-!
Len si myslim, ze tam to zahrali marketingovo na tvrdo: tu mate 2x 3.0 TDi s 1 turbom, kto chce viac, nech sa paci V8 TDi ( ten mal ale este nedavno-rok nazad len 350 PS, po tom, ako sa s nim pohralo Porsche na 385 PS, ho tak isto naladilo aj Audi )

dalsie :yes: dostanes, az ked 10x pochvalis Audi >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:08
Re: Varene z vody
Mě drbne z tebe. To nebyla ironie :-)
A psal sem vedle že politice nalaďování výkonů u koncernu nerozumim >:-[]
Výhružky :yes: :no: na mě moc nefungujou ale něco ti ukážu: Znáš V12 42 litr? ;-)

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 23:15
Re: Varene z vody
stacilo si odpustit to: "...a dokonce hodne" :-!
trosku srandy, noooo ;-) :no: a :yes: ma tiez moc netrapia ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:56
Re: Varene z vody
A proč neřikat názor? Ty si to snad nemyslíš? ;-)
Já tě asi chápu. Pro tebe za tim je ideologická válka R650d vs V84.2TDI ale v reálu by to nejspíš bylo jak sem napsal. A proto se BiTDI do A8 taky nedává. Sorry :-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:51
Re: Varene z vody
Proč umělá, kdo chce podstatně víc, má prostě (jinou) možnost...
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:57
Re: Varene z vody
Kdo chce víc ať má víc. To nikdo nezpochybňuje. Jen souhlasim s MT že ta výkonová díra je docela velká
22. 2. 2015 23:03
Re: Varene z vody
I předtím byla pěkná, jen menší. Při faceliftu posílil šestiválec o 6 kW a osmiválec o 25. Teď je mezi nimi 93 kW, předtím to bylo 74.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:07
Re: Varene z vody
No tohle je ta politika - a tý já nerozumim ;-)
Byť tady to je asi jasný, prostě trochu umělá podpora prodejů V8. To se dá pochopit..
22. 2. 2015 23:22
Re: Varene z vody
Ta relativně velká díra vznikla s příchodem 4,2 TDI místo 4,0 TDI.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:53
Re: Varene z vody
Nojo to už sou roky. Vono roky sou i co už přišlo BiTDI
23. 2. 2015 10:26
Re: Varene z vody
Je to asi deset let, ale od té doby tam je a pomalu se zvětšuje. Jen teď s poslední modernizací došlo k trochu většímu skoku.

Mně to ani nevadí, k A8/ Cayenne se V8 TDI hodí a rozhodování je alespoň jednodušší. Jen je to úctyhodná díra.
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2015 12:36
Re: Varene z vody
Uvidíme co dál. Nevim jestli z triturba bude quattro >:-[] ale vyšší výkon ho čeká a neni pochyb že na těch 320kW nebo kolik to má bejt v tu chvíli musí jít i V8
A pak by při stávajicim nebo trochu vyššim výkonu moh bejt v nabídce i BiTDI. A bylo by po zvětšující se mezeře :-)
Avatar - white label
22. 2. 2015 23:06
Re: Varene z vody
Ono těch +10 kW by to taky nijak zásadně nezacelilo.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 23:08
Re: Varene z vody
No jasně, hlavně tam chybí BiTDI ale to by prodeje V8 už fakt ovlivnilo
Avatar - white label
22. 2. 2015 22:49
Re: Varene z vody
Aktuálně má 200kW 3.0 TDI jen A6/A7, A8 a Q5 má 190kW, A4/A5 180kW, stejně jako odcházející Q7.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 15:59
Re: Varene z vody
Bude to na vejšku! Do Panamery se no problem vejde V8, ale vejška V6 BiTDI by mohla bejt problém
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 16:36
Re: Varene z vody
Na vysku ???? >:D
Co si pass ???? >:D
Ved ten motor ma defakto rovnaku vysku ako klasicky 1 turbovy.Skor na dlzku - tie turba su za sebou a preto sa im tam v smere dozadu nemusel lahko vmestnavat - ak medzi mot. priestorom a kabinou nebol dostatocne objemny tunel pre prevodovku a tie 2 turba, kotre su defakto nad nou.
Aj toto sa ale da riesit inym umiestnenim toho 2.turba - keby len o to islo.
Tam ale bol podla mna problem skor, ze to medzi nimi trosku iskri - hadky o platformy MLB / MSB pre Bentley... :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 17:55
Re: Varene z vody
Defakto je ti k ničemu když ti chybí třeba jen centimetr a půl ;-) [odkaz]
Je to pětimetrový auto, že se tam nevejde blbej třílitr je smutný. Nebo je to vokecávka a audi jim to biturbo prostě dál nechce dát
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 18:03
Re: Varene z vody
noooo, huraaaa, pochopila ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 18:06
Re: Varene z vody
Tebe já asi nikdy nepochopit >:D
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 18:12
Re: Varene z vody
ale noooo ;-)
22. 2. 2015 22:29
Re: Varene z vody
Mozno sa budes cudovat, ale niekedy je fakt problem s tym, ze motor v jednom modely ma priestor a v inom nie... Taka A1 quattro, limitka 333 ks, ma len manual. Mohla mat aj automat, ale nebolo miesto. Chybali 2 cm na sirku.... S1 je to iste.....
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 22:33
Re: Varene z vody
Jo to už sem psal že i centimetr je někdy průser ale tady je řeč vo pětimetrový limuzíně s motorama V8. Na druhou stranu to že neni ani v Macanu naznačuje že spíš dál pokračuje ta blbá zákulisní hra kdy v dražší značce prostě nesmí bejt výkonnější motor než ve značce levnější. Na hlavu to je ale dost možný to taky je
22. 2. 2015 15:28
Re: Varene z vody
1,4 TFSI a 1,6 mě také překvapily. 1,6 méně, protože používají 2,0 a jsou to motory z jedné konstrukční rodiny. Avšak z rodiny EA211 podél ještě nic nezastavěli. Nemluvě o tom, že teď i ta nejslabší A4 má 320 Nm. To zatím ani jedna varianta těhle motorů nedává.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 15:33
Re: Varene z vody
Nová A4 bude asi lehčí možná i lepší aerodynamika takže trochu slabší motory by nemusely bejt až takovej problém
Celkově to na mě zatim působí že by mohli vsadit na spotřebu a marketing za chvíli rozjede něco jako: Nejúspornější auto ve třídě - samozřejmě při stejné dynamice jako konkurence
Je to jen tip ale tyhle čísla tak působěj :-)
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 15:47
Re: Varene z vody
Suhlas, plus dodam tolko, ze podla mna 1.4 bude asi rovno 150 PS COD, aby sa urobil aj odstup od Passatu, a tiez neviem kolko ma aktualne najslabsie 3er, alebo C-cko... ;-)

V kazdom pripade to, ze 1.4 s COD pripravili pre MLB berem ako plus - novy 3er asi bude aj s R3 1.5, a Audi bude moct byt spokojne, ze oni sa k tomu este nemuseli znizit, a ze maju defakto R4/2 :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 15:54
Re: Varene z vody
To jako že BMW se k tomu muselo snížit? ;-)
Avatar - AUDIRS6
22. 2. 2015 17:05
Re: Varene z vody
Joooo, noooo...
3er - brany ako najsportovejsia limzina strednej triedy asi potrebvala, aby si v Mnichove pozicali slogan Vorsprung durch Technik a narvu do nej R3 >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
fakt uzasne >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2015 17:47
Re: Varene z vody
Nejsmutnější je že to je fakt náskok díky technický vyspělosti. Fakt sou jen trochu před vostatníma :-|
23. 2. 2015 06:10
Re: Varene z vody
Aby ti rozčilením neslezla kroužko kérka... :-) . Že by už do F30 nešly dát R6? To asi ne, viď? ;-) .
Každopádně šestiválce ještě další generaci u prémie pojedou, to je nejdůležitější.
Avatar - AUDIRS6
23. 2. 2015 10:22
Re: Varene z vody
double post :-!
Avatar - AUDIRS6
23. 2. 2015 10:22
Re: Varene z vody
Co ta deti rano zobudili ? >:D
...nedalo mi to, musel som si rypnut, ale ako vidim, ani tebe to nedalo a musel si si rypnut do mna ... :-)
Chvala Panu za to, ze 6valce este nevymizli, a ze tu s nami este nejaky ten rocik pobudnu. V nafte mali / maju v Mercedese C-cku zatial 6valcovy post :-| - oprav ma ak sa mylim, tak ale hadam sa uz situacia znormalizuje... ;-)
A co sa 3er a R3 tyka - smutne, ale ocakavane... :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 2. 2015 12:37
Re: Varene z vody
No tak dobře, asi k nim nepatříš :-)
Avatar - Blue Sun
22. 2. 2015 17:05
Pokrok
Já jen doufám, že oproti současným generacím přijde nějaký designový pokrok. Současná audi na mě působí zastaralým dojmem od pohledu, design tak dvacet let mimo.
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2015 19:05
kde je 300kw E-quattro?
Moc se mi to nezdá, chybí více variant hybridu, který slibovali už před více než rokem.
Rozbalit vlákno
0