Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Audi A4 TDI concept e - 2,0 TDI (88 kW) s kombinovanou spotřebou 3,99 l/100 km

Audi v Paříži vystavuje studii úsporného A4, které má díky úpravám motoru 2,0 TDI common-rail kombinovanou spotřebu jen 3,99 l/100 km. Podle vyjádření automobilky je A4 TDI concept e velmi blízký sériové podobě.
Zpět na článek
3. 10. 2008 09:46
4. 10. 2008 20:38
neregistrovaný ".Deadlift"
3. 10. 2008 15:25
4. 10. 2008 20:36
neregistrovaný ".Deadlift"
3. 10. 2008 20:27
neregistrovaný "Hooonza"
4. 10. 2008 20:37
neregistrovaný ".Deadlift"
3. 10. 2008 09:46
Ekologia?
A co tam hned dat iba pedal z bicyklov... Alepo pohon "a la Flintstones"?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:38
Re: Ekologia?
ještě bych tam přidal volnoběžku jako ve wartburkoj a bylo by to dokonalý
3. 10. 2008 13:17
3.999999L - v zadnem pripade 4L
3.999999L - v zadnem pripade 4L. Naskok diky marketingu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
3. 10. 2008 14:13
Re: 3.999999L - v zadnem pripade 4L
Podstatné je, že to v praxi nebude jezdit za víc než Prius, a přitom je to auto s plnohodnotným kufrem a jednoduchou technologií, kterou opraví každý servis. Jen prostě dýzlové Audi nezní tak "sofistikovaně" jako plug in hybrid, a nemá to displej s těmi pěknými šipečkami běhajícími z baterií do motorů a nazpět. Nuda a šeď jednoduchého řešení bez ekomarketingového křiku.
3. 10. 2008 18:48
Re: 3.999999L - v zadnem pripade 4L
Jseš si tím tak jistý.U Octávie 2,0TDI 103Kw také nepíšou 6,5-7l/100km a pod to to těžko dostaneš.Papír snese vše.
3. 10. 2008 14:56
Re: 3.999999L - v zadnem pripade 4L
Aaaaa pan ekolog co tak velmi presadzuje ekologicke riesenia. A ak koncern nejake jednoduche a pouzitelne pripravy, tak je to na smiech. Vies vlastne co chces ?
3. 10. 2008 15:25
A realita =
6,000001 litra. Takto to vidím ja, nechcem urážať Audi, majú fakt dobre motory, ale možno prva A4 mohla mať taku spotrebu, toto je ťažke ako krava :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
4. 10. 2008 19:46
Re: A realita =
To je klasika, jako všechny výrobcem udávané spotřeby i tato je v reálném provozu nedosažitelná. U 99% uživatelů nedosažitelná. Spíš u tohoto modelu oceňuji koeficient odporu vzduchu cx=0,25, to je téměř neuvěřitelné číslo. Aerodynamika k této spotřebě přispěla myslím velikým dílem. Stejně tak uplatňování dalších nových technologií.
Je pravda že udávat spotřebu jako 3,99 litru zavání opravdu už spíš marketingem než technickým vývojem ;-)
Velké plus tohoto "zeleného mdoelu" je, že disponuje stále ještě vcelku silným motorem. Není to tříválec, není to 1.9... ;-) Takže narozdíl od Passatu BlueMotion s 1.9TDI se s touto audi bude dát i normálně jezdit :yes:
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:36
Re: A realita =
jestli ale není chyba u těch uživatelů? Např. DE se jezdí o poznání pomaleji a stačí přejet přes Rozvadov a je to tady jak na závodním okruhu.

U escorta mám v papírech napsáno 6,5 a jezdím za 5,5, u Frontery 9 a jezdím za 8,4 a dovolenou za 7,6. Tak nevím kde je chyba?
Avatar - scooter_x (AlkoholixXx)
4. 10. 2008 22:01
Re: A realita =
Chyba může být v mnoha faktorech. Jedním z nich je samozřejmě řidič. Pokud takovýchto hodnot opravdu dosahuješ a nevymýšlíš si, pak Ti gratuluju, patříš mezi to jedno procento, které jsem mepřímo zmínil výše.
Jiným faktorem může být, že máš sice v kombinovaném cyklu u Escorta 6,5, a těch 5,5 opravdu zajedeš. Ale nikoliv v kombinovaném cyklu případně pouze na příhodné trase. Nechci se s Tebou přít, ale drtivá většina má zkušenosti shodné s těmi mými, nikoliv s těmi Tvými.
3. 10. 2008 18:35
Ekolog s dieslovym srdcem??
Ekolog s dieslovym srdcem?? Bude to vypoustet neksodne plyny jako vypousteji bnziny, nebo se maji astmatici, kardiaci a alergici zase na co tesit??
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Hooonza"
3. 10. 2008 20:27
Re: Ekolog s dieslovym srdcem??
Volkswagen Jetta s tímtéž motorem má podle amerického cyklu FTP75, který je náročnější než evropský jízdní cyklus, při 120 000 najetých mílích částicové emise 0,000 g / km.
Vládní dokument potvrzující tento fakt můžeš stáhnout na adrese [odkaz]

Emise ostatních složek jsou srovnatelné s běžným benzínovým automobilem třídy EU3/EU4.
neregistrovaný ".Deadlift"
4. 10. 2008 20:37
Re: Ekolog s dieslovym srdcem??
neškodný plyny jako benzíny >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
prober se