Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6 3,0 TDIR (230 kW) za 1,429 mil. Kč, 4,0 TFSI (300 kW) za 1,8 mil. Kč

Diskuze (309)
Audi zveřejnilo české ceny nových motorů v sedanu A6. K zákazníkům se dostanou v závěru roku, resp. počátkem 2012.

Silný šestiválcový turbodiesel Audi zatím ve vyšší střední třídě chyběl. Zatímco BMW má v řadě 5 už druhou generaci dvoustupňově přeplňovaného třílitru, Audi dosud výkonovou kategorii nad 200 kW neobsazovalo.

Změna přijde s 45. kalendářním týdnem roku 2011, tzn. počátkem listopadu. Do výroby bude zařazen motor s obchodním označením 3,0 TDIR, který má výkon 230 kW. Podle neoficiálních informací nabídne maximum točivého momentu 650 Nm.

Místo dvouspojkové převodovky by měla být všechna čtyři kola poháněna skrze osmistupňovou automatickou převodovku. Vůz bude stát méně než 1,5 milionu korun.

Audi A6 2011 - technická data vznětových motorů
Model2,0 TDI3,0 TDI3,0 TDI quattro3,0 TDI quattro3,0 TDIR quattro
Převodovka6M (CVT)6M (CVT)7DS 4x47DS 4x48A 4x4
Zdvihový objem [cm3]19682967296729672967
Válce/ventily4/46/46/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]130/4200150/3700-4500150/3700-4500180/4000-4500230/-
Největší toč. mom. [Nm/min-1]380/1750-2500400/1250-3500400/1250-3500500/1400-3250650/-
Max. rychlost [km/h]228 (222)242 (240)240250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,7 (8,2)7,6 (7,2)7,26,15,4
Komb. spotřeba [l/100 km]4,9 (5,0)5,3 (5,2)5,76,0-
Poh. hmotnost [kg]1650 (1660)1700 (1720)17951795-
Cena man.p. [Kč]991.100,-1.121.000,----
Cena aut.p. [Kč]1.048.000,-1.178.000,-1.250.200,-1.324.400,-1.429.400,-

Od 8. týdne 2012, tzn. konce února, nabíhá do výroby také osmiválec 4,0 TFSI o výkonu 300 kW. Bližší parametry zatím nejsou známy. Nejsilnější motorizaci si Audi cení na 1,84 milionu korun.

Kromě toho jsou potvrzeny také ceny zážehového čtyřválce 2,0 TFSI o výkonu 132 kW. Tento motor se stane nejdostupnější pohonnou jednotkou v řadě A6 – stojí od 942.500,- Kč.

Audi A6 2011 - technická data zážehových motorů
Model2,0 TFSI2,8 FSI2,8 FSI quattro3,0 TFSI quattro4,0 TFSI quattro2,0 TFSI hybrid
Převodovka6M (CVT)6M (CVT)7DS 4x47DS 4x4-8A
Zdvihový objem [cm3]1984277327732995-1984
Válce/ventily4/46/46/46/48/44/4
Největší výkon [kW/min-1]132/4000-6000150/5250-6200150/5250-6200220/5250-6500300/-155+33
Největší toč. mom. [Nm/min-1]320/1500-3900280/3000-5000280/3000-5000440/2900-4500--
Max. rychlost [km/h]-242 (240)240250-238
Zrychlení 0-100 km/h [s]-7,9 (7,7)8,15,5-7,3
Komb. spotřeba [l/100 km]-7,7 (7,4)88,2-6,2
Poh. hmotnost [kg]-1645 (1685)17551815--
Cena man.p. [Kč]942.500,-1.028.500,-----
Cena aut.p. [Kč]999.400,-1.085.100,-1.157.300,-1.335.800,-1.840.300,--

Audi A4 vs. A6 vs. A8: Designový trojboj

Audi A6: První jízdní dojmy, Audi A6: Druhé jízdní dojmy

PŘEDSTAVUJEME Audi A6 – Kratší, lehčí, úspornější

Diskuze (309)
2. 7. 2011 09:21
Re: Abych si vyral...
napravo z vysavače a nalevo z mixéru....
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2011 16:48
Re: Abych si vyral...
Já používám raději fotku z vnitřku auta/za volantem - tohle by NEmusela být VŮBEC vaše auta/garáž (to jen abych vám to trochu "vrátila" ;-)
PS: Co to znamená "vylítanej citrón"? To NEznám :-)
PPS: JAKÉ tam máte MOTORy?? ;-)
1. 7. 2011 12:37
Re: Abych si vyral...
tohle je u mně doma v garáži...
[odkaz]
mně tam nesmrdí vylítanej citrón...
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2011 12:15
Re: Kylie,
Nu, třeba konkrétně 800 Nm má BENZÍNový (!) motor v Panamera Turbo S - motor který si naftu 4,2 TDi dá (kdykoli a kdekoli) "k svačině" STEJNĚ na tom je (jak s tím točivým momentem, tak s tou svačinou ;-) ) 6.3 AMG - který v "ostré" verzi Performance má těch Newtonmetrů dokonce 900 :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2011 12:10
Re: I maly sasek dokaze zahrat velke divadlo...
:yes: :-)