Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První jízdní dojmy: Audi A6 Avant. Jinak než s mild-hybridem ho nekoupíte

První svezení s novou Audi A6 Avant neodhalilo žádné zásadní překvapení. Jezdí stejně dobře jako sedan, jen je hezčí a o pořádný kus praktičtější.
Zpět na článek
26. 9. 2018 21:55
26. 9. 2018 22:32
26. 9. 2018 23:09
27. 9. 2018 10:48
27. 9. 2018 11:03
27. 9. 2018 11:08
27. 9. 2018 11:45
27. 9. 2018 11:15
27. 9. 2018 11:06
27. 9. 2018 11:11
27. 9. 2018 11:16
27. 9. 2018 11:29
27. 9. 2018 11:34
27. 9. 2018 11:45
27. 9. 2018 12:34
27. 9. 2018 12:02
27. 9. 2018 16:07
27. 9. 2018 04:27
27. 9. 2018 06:54
27. 9. 2018 08:07
27. 9. 2018 09:57
27. 9. 2018 10:38
27. 9. 2018 11:11
27. 9. 2018 13:52
27. 9. 2018 14:19
27. 9. 2018 15:02
27. 9. 2018 15:43
27. 9. 2018 19:12
27. 9. 2018 19:57
28. 9. 2018 04:48
28. 9. 2018 08:35
28. 9. 2018 10:29
28. 9. 2018 12:23
28. 9. 2018 17:07
28. 9. 2018 17:21
28. 9. 2018 17:20
27. 9. 2018 15:34
27. 9. 2018 15:45
27. 9. 2018 17:50
28. 9. 2018 04:50
28. 9. 2018 08:32
28. 9. 2018 10:20
28. 9. 2018 10:38
28. 9. 2018 17:08
27. 9. 2018 10:36
27. 9. 2018 07:41
27. 9. 2018 08:07
27. 9. 2018 10:08
27. 9. 2018 10:46
27. 9. 2018 11:12
27. 9. 2018 09:37
27. 9. 2018 10:08
27. 9. 2018 10:19
27. 9. 2018 10:41
27. 9. 2018 11:21
27. 9. 2018 11:30
27. 9. 2018 11:50
27. 9. 2018 12:00
27. 9. 2018 11:18
27. 9. 2018 11:32
27. 9. 2018 13:01
27. 9. 2018 13:46
27. 9. 2018 10:45
27. 9. 2018 11:16
27. 9. 2018 12:04
27. 9. 2018 12:39
27. 9. 2018 12:55
27. 9. 2018 13:35
27. 9. 2018 13:40
27. 9. 2018 13:48
27. 9. 2018 07:52
27. 9. 2018 09:32
27. 9. 2018 11:01
27. 9. 2018 10:42
27. 9. 2018 12:34
27. 9. 2018 12:44
27. 9. 2018 13:44
27. 9. 2018 13:46
27. 9. 2018 13:55
27. 9. 2018 13:56
27. 9. 2018 15:46
27. 9. 2018 06:33
27. 9. 2018 06:52
27. 9. 2018 13:58
27. 9. 2018 15:49
27. 9. 2018 17:20
27. 9. 2018 17:48
27. 9. 2018 18:07
27. 9. 2018 18:10
27. 9. 2018 18:14
27. 9. 2018 19:00
27. 9. 2018 19:59
27. 9. 2018 18:14
27. 9. 2018 18:34
27. 9. 2018 19:58
27. 9. 2018 22:09
27. 9. 2018 22:40
28. 9. 2018 00:04
28. 9. 2018 08:37
27. 9. 2018 19:59
27. 9. 2018 20:00
27. 9. 2018 17:45
Avatar - _Karel_
26. 9. 2018 21:55
A6
Co to, že nebyl fotograf?
Já bych za nejlíp utracené peníze za příplatek každopádně viděl těch 150t za šestiválec. :-)
Skoro mi z textu přišlo, že je možné si nepřiplatit za matlací displaye a mít tam nějaké to tlačítko? Nebo se to týkalo jen displaye mezi budíky?
Rozbalit vlákno
82
26. 9. 2018 22:32
Re: A6
To je otázka no - do Německa možná, ale na český podmínky stačí dvoulitr úplně s klidem (když na to přijde, tak i ten dvoulitr dvě kila pojede a kolikrát se v reálu člověk dostane k tomu, že by potřeboval jet víc - to jsou tak možná nějaký specifický případi, kteří jezděj noční švihy), takže já bych šel cestou výbavy - pěkný kola a dekor, větrané sedačky, virtual cockpit, hud, matrix světla a tak :-)

Jsem teda ovlivněnej tím, že u nás ve firmě mají skoro všichni v A6kách 190koňovej dvoulitr, takže s tím sem tam jedu a žádná tragédie to fakt není. Ale třeba do 5er si (alespoň u nás) silnější motor dává daleko víc lidí než do Audin. :-)
Avatar - white label
26. 9. 2018 23:09
Re: A6
V6 se do A6 nedává primárně proto, aby to jelo +200 km/h.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 10:48
Re: A6
Tohle = bejvalo

A i já to pamatuju a bylo to fajn. Ale dneska to z 99% zvládá R4 OM654 220d v Éčku

Skoro se stydim to napsat = ale v reálnym světě R6 OM656 skoro neni třeba :-)

Když na to člověk má a chce = samozřejmě neni o čem = ale potřeba to neni ;-)
27. 9. 2018 11:03
Re: A6
Pises kraviny. Premie s dvoulitrem jsou vyhozeny penize. OM654 jsem mel a byt to hodnoti jako nejlepsi dvoulitrovy diesel.. je to jen dvoulitrovy diesel. Vykonu by to sneslo vice, ve vyssich rychlotech, ani pri predjizdeni na okreskach to ma rezervy. Jede to proste na 143kw/400nm, nic vic, nic mene a to na tak tezke auto neni zadny zazrak. Zrychleni to ma dobre, diky automatu, nadruhou stranu i diky absenci silnejsiho 3.0 je prave diky tomu automatu jizda po meste otravna, protoze automat to "podtaci" do otacek kde ten motor neni a v pripade potreby zrychleni, sviznejsiho hadej co? Nic. Vicemene bud pojedes hezky klidne nebo prepnes do uskakaneho sport+ rezimu.

Nadruhou stranu, co se tyce zvuku a celkoveho projevu, je to slusne a vezsine lidi, tem kteri jezdi v ramci limitu, to bude stacit. Zejmena lidi, co meli minulou generaci s V6 nechteli verit, ze jedou v dieselu.
27. 9. 2018 11:08
Re: A6
Nesmysl. Premie s dvoulitrem je porad premie. Pokud se dostanes do situace, ve ktery OM654 nema dost sily k predjeti, tak to temer jiste vubec neni vhodna chvile k predjizdeni.
27. 9. 2018 11:45
Re: A6
Zkoušel jsi nový R6 nebo jakýkoliv konkurenční šestiválec? 220CDI jede slušně v single obsazení, převodovka jemná, ale podtáčí a při potřebě zrychlení žene motor do otáček, kde už nic není.
Na poměry konkurence je to fajn motor, ale místo šestiváce bych si ho nedal.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 11:15
Re: A6
Takže píšu kraviny = nebo platí to potom = kdy potvrzuješ co sem napsal? :-)
27. 9. 2018 11:06
Re: A6
To je přesně to, o čem mluvím - v reálu ten čtyřvál prostě fakt stačí. Obzvlášť s vícestupňovejma automatama, který umějí lépe držet motor v ideálních otáčkách. Pokud člověk chce a může obojí, jak výbavu tak motor, tak pak prosím. :-)

Nicméně co se aut střední třídy týče, tak je to v Česku prostě jinak - a už mi mou domněnku potvrdilo i pár prémiových dealerů: v Česku je auto od D3 statusovej symbol a většina aut se prodá "v plný palbě". V Německu je to jinak, tady se "v plný palbě" prodá daleko méně aut - spousta lidí tu má (skoro) holátka se základníma motorama, zato je tady ale aut týhle kategorie daleko víc. Zkrátka prémie v základu je pořád prémie, kvalitou i zpracováním, a ten zbytek? Ten zbytek jsou na konci dne jenom vyhozený prachy. A jako statusovej symbol tady figurujou auta když už, tak o kategorii výše - Sklasse, Panamery a tak.. :-)
27. 9. 2018 11:11
Re: A6
V idealnich otackach jak kde. Na dalnici ano, jeste aby si z tech deviti stupnu idealni stupen nevybral, pri jizde v nizsich rychlostech ale ne, klasicky to podtaci a udrzuje kolem 1200 treba pri 50km/h. A kdyz chces trochu zrychlit, co myslis, ze to udela? Nekolik vterin nic. Co se tyce kultivovanosti a odhlucneni, to je ale dobre. Je to ale porad hruby a tezkopadny diesel. 1.4tsi kterou mam ted je uplne nekde jinde a k dieselu bych se nerad vracel. Ten dvoulitr vetsine lidi bude stacit, od toho auta za ty penize by jsi ale mel ocekavat vic a ja bych uz dvoulitr nechtel. To pak muzu mit Passat a bude nakonec i v leccem lepsi.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 11:16
Re: A6
Několik vteřin? Ty si slušnej bajkař :yes: :-)
27. 9. 2018 11:29
Re: A6
Nekolik sekund? Jel jsi vubec nekdy s necim, co ma 8G-tiptronic (ZF8HP, 9G-tronic)?

Jinak od kdy se do D3 dava 1.4TSI? Nechces doufam srovnavat zastavbu naftovyho dvoulitru do obycejnyho stroje jako je octavka a do Audi A6, ze ne? Ten dvoulitr v novy A6 nemas v podstate sanci slyset, pokud nemas uplne vypnutou ventilaci i radio.

Mimochodem, co je nad predni napravou tezkopadnejsi? Naftovy ctyrvalec nebo naftovy ci benzinovy sestivalec?
27. 9. 2018 11:34
Re: A6
Ne nejel, ale rok jsem mel soucasne E s 9st a najel jsem s nim 60 tisic :-)

To neni ani problem prevodovky, to je problem proste toho, ze ta auta jsou na spotrebu a proto ti to tam hazi nesmyslne kvalty. Ale mas na vyber? Nemas. Ano, muzes jezdit porad na sport nebo sport+, ale ver mi, ze to nechces.

Tim 1.4 tsi jsem chtel rici, ze k dieselu bych se dobrovolne nevratil, jen kvuli nakladum ,protoze pokud jezdi clovek vic, benzin by ho sezral.
27. 9. 2018 11:45
Re: A6
OK, souhlasim, ze logika razeni (podtaceni) dokaze bejt trochu zvracena, nicmene tvrdit, ze jakejkoliv automat radi nekolik sekund je proste uplny nesmysl. I to DSG dokaze zaradit na stupen, ktery nema "pripraveny" za pul sekundy. To Ecko s 9Gtronicem muselo byt rozbite, jinak si to nedokazu vysvetlit.

Tadyto tlaceni na podtaceni ma nicmene vedlejsi efekt v tom, ze ta nejnovejsi auta v rezimu sport uz radi skoro stejne, jako auta pred par lety v rezimu drive. :-) Ja treba uz jezdim ve Sportu skoro porad. Mam tedy nastaveny drive select do rezimu individual, takze mam ve sportu jen prevodovku, ale plyn, rizeni a podvozek mam na comfort nebo automatic.

Diesel v malem aute ma na komfort jizdy vliv, ale v premii je ten vliv dle meho minimalni, lepe receno v mych ocich nehodny priplatku 8t EUR.
27. 9. 2018 12:34
Re: A6
Nebylo rozbite, jen sis nim nikdy nejel, ne v situacich, ktere proste resit komfortne neumi. Ja sem to resil tak, ze pred jakymkoli manevrem, jsem to automaticky prepinal na sport+, ta packa je dobre pri ruce a kdyz si clovek odpocita rezimy, dal jsem ho tam hned. Jizda ve meste v provozu,pri potrebe trochu dynamicke jizdy byla ale otrava.

Nejde o to, za jak dlouho preradi. Jde o to, aby zaradila spravne a motor musi byt v otackach, v kterych umi hbite reagovat, coz 1200-1500 u dieselu ty otacky opravdu nejsou.

Sestivalec timhle neduhem dost mozna netrpi, protoze ma proste sily vsude dost
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 12:02
Re: A6
Nojo = když přes nákup benzínu dotuješ naftu = je to holt těžký

Ale jinak = si nepřijdu sežranej ;-)
27. 9. 2018 16:07
Re: A6
Pokud jezdíte normálně, přiměřeně, tak Vás benzín rozhodně nesežere.
27. 9. 2018 04:27
Re: A6
Kultivovanost, výkonová rezerva...dvoulitr maximálně pro firemního uživatele, kvůli papírovým emisím, nebo ušetření nákladů. Jinak nebrat.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 06:54
Re: A6
S tou kultivovaností opatrně = srovnání s 400d dopadlo naprosto katastrofálně. Nevim jistě proč = snad boj s emisema = ale u týhle generace se Audi nedaří ani sladění se ZF8HP

Pro to cos napsal = benzínovej šestiválec = když už
27. 9. 2018 08:07
Re: A6
Rozdíl naftový R4 vs V6 je tak výrazný, že platí i pro TDI ;-)
27. 9. 2018 09:57
Re: A6
Naopak, platí víc pro TDI. Existují docela kultivovaný benzínový dvoulitry (pochopitelně ne ty dnešní vyhoněný na maximum). V/R6 benzín je čistá radost ze zvuku a nástupu v nízkých otáčkách, ale kultivovanost oproti R4 benzínům třeba pro mě není to nejdůležitější.
Naopak R4 nafta je vždycky traktor...
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 10:38
Re: A6
Zkus E220d = tahle nová generace R4/R6 se jim až nepochopitelně povedla :yes:
27. 9. 2018 11:11
Re: A6
Nový naftový R4 od M-B je příjemný, má svoje limity, ale do nějakých 70% jeho schopností neotravuje a maká. Bez diskuze.

Audi podle všeho už nový motor vyvíjet nehodlá, což je vzhledem k postupné hybridizaci a elektrifikaci jasné. Jejich V6 je horší než R6 M-B nebo BMW, ale nijak strašlivým způsobem a stále výrazně nad R4.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 13:52
Re: A6
Drobet zkušenější tvrděj že to je strašlivej rozdíl

Nijak extrémní to je mezi V6 TDI a R6 BMW. I když včetně chování převodovky která v BMW funguje tak jak od ZF8HP čekáš zatímco s TDI si nějak nerozumí = už to je rozdíl

MB řadovka 400d a jejich 9 stupeň hrajou aktuálně dle všeho vlastní ligu
27. 9. 2018 14:19
Re: A6
Nevím, ale nic o strašlivém rozdílu jsem nečetl:

[odkaz]

Že zbrusu nový 400d bude lepší než pouze revidovaný 3,0TDI nijak nezpochybňuji, ale evidentně je tam menší rozdíl než jak ztrácela jednotka 320 a 350CDI na konkurenci ;-)

Ani Whatcar není nijak odlišný v hodnocení:

[odkaz]
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 15:02
Re: A6
No jo, ale to nesmis cist ty stvavy zahranicni propagandisticky platky, mel bys cist Vaculika, event. Autoforum. :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 15:43
Re: A6
Neuvěřitelný :-)

Ale jo = nikdo to nerozbírá do takovejch technickejch detailů = jako Frei s Vaculíkem = to máš pravdu. I když si to tak nemyslel ;-)

Autoforum = sou jen ty ze světa přeložený info = prostě info který ACZ fakt nedá. Ale klidně autobible nebo cokoli = nejhorší je = viz dnešní info o neznámý premiéře nový 3er = auto.cz :-)

A ty odkazy = sou fakt trochu propagandistický = v autech i hifi je [odkaz] ta největší alibistická sra.ka = to je celkem známý ;-)

I když se ti to nelíbí = podle lidí co nechápeš a vyžaduješ nižší úroveň znalostí = tak je současný pořadí

1. MB R6 400d
2. neuděleno
3. BMW R6
4. JLR V6 = protože umí spolupracovat s převodovkou. A to maj připravenej novej motor = jak připomněl pája
5. V6 3.0 TDI = nedivim se Porsche že s tim skončilo. Protože = asi kvůli emisim, fakt nevim = neumí ani spolupracovat se ZF8HP

Co místo = rádobyironie = zkusit.. ;-)
27. 9. 2018 19:12
Re: A6
Ale prdlačky. Dva nezávislé srovnávací testy. Nech už ty dvě úplatné šlápotky odpočívat v pokoji.

Hoď sem testy, kde je psáno odborníky to, co tu tvrdíš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 19:57
Re: A6
Úplatné šlápotky? No tak nic ;-\

Nic lepšího neni = stejně jako nic slabšího než ACZ a What-car

Když to chceš vidět opačně..
28. 9. 2018 04:48
Re: A6
Vzhledem k tomu, že jsi sem nic nedal, tak ona za srovnání jaksi nikdo v podobě, kterou jsi popsal zřejmě nejdou najít.
To mě od tebe docela zklamalo, to byste na tom s Andym byly tak nějak Ezopově stejně.

Ale když se zaplatí třeba oběd, tak se dá udělat i to, aby byla Octavia s 1,0TSI lepší než A6 3,0TDI ;-)

[odkaz]

Bez vytáček, dej sem ty srovnávačky, o kterých nahoře píšeš. Rád si to pročtu :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 08:35
Re: A6
Tos fakt ujel = Andy? 8-s

Aby sis koupil nebo spíš kupoval Speciál = technickou sólovku Vaculika a Freie = 3x 4x do roka = sem ti doporučil
Já na základě svejch skromnejch znalostí = to vidim stejně = 400d je aktuálně s obřim náskokem nej nafta. Vyhrál ten 3tí vzadu. BMW a Audi se vzájemnym honem za výkonama = jen totálně vyfaulovali a dostali se na dno poruchovosti = a teď už nejsou pozadu jen v poruchovosti

Věř nevěř = v dnešní době spousta odbornejch článků ze spousty oborů = neni na webu

Je sranda = jak na ty schopnější sou kladený nejvyšší kritéria = a na odpad typu místních žvanilů včetně jejich šéfa = žádný

Bez vytáček = myslel sem že seš o level nad whitem a karlem. Ale koukám že sme se vrátili do úrovně = Audi A8V8TDI = a VAculík vs vy 3 :no: ;-\ 8-s

No = na který straně sem já = vwíte ;-)
28. 9. 2018 10:29
Re: A6
Podívej, 400d jsem jel. Aktuální verzi 3,0TDI s 210kw ještě ne, ale verzi 200kw znám velmi dobře. Vůbec nerozporuji, že 400d je lepším motorem, ale valná většina uživatelů to bohužel ani nepostřehne.
BMW i Audi modifikují své motory, zatímco M-B s předchozí V6 došel ve 2.polovině prvního desetiletí nového milénia na konec. Dál neměl kam. Proto musel přijít s novou modulární R6 verzí, kdy řadové uspořádání funguje perfektně.
Tyto motory ale reálně zakrátko skončí (dejme tomu z výhledem do 2030), M-B však vývoj nezastavil a vrhnul je naštěstí na trh. Nemyslím, že by BMW nebo Audi šlo do vývoje zbrusu nových vznětových šestiválců i přesto, že něco na špičku v podobě M-B ztrácejí.
Nehoň to přes náklonnosti ke značkám, stejně jako přes svou neoddiskutovatelnou zášť proti čemukoliv z VAG.

Odborník na výživu ti taky doporučí z odborného hlediska spoustu věcí, které jsou objektivně zdravější, výživnější, zdraví prospěšnější, ale sám si subjektivně zvolíš jakousi svou vlastní úroveň co jíš a co ne.
Tohle je naprosto to samé.... ;-)
Avatar - _Karel_
28. 9. 2018 12:23
Re: A6
Takhle, v "technickém speciálu SM" píše Vaculík, že 400d je o něco slabší, než byl nedávno (emise), trochu teď nýtuje (emise), ale je to pořád s náskokem nejlepší šestiválcová nafta. Ani tečka o nějakém srovnání a podobný hamunovy dvacetkrát zopakovaný pindy.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 17:07
Re: A6
To je fakt šílený = když neznalej pinda jako ty = si furt tahá triko = že všemu rozumí líp

Ostatně totální sraní na to co tu vysvětloval MT = je výmluvný

Nejhorší je = že si to nejspíš ani neuvědomuješ >:-[]

Je to jako když popis motoru kde po 50t. km odejde spojka a protože se přehřívá snižuje při vyjetí kopce výkon = někdo považuje za PR článek ve prospěch Škodovky :yes: >:D

Ale máš plus = za to že sis přečet 1 číslo technickýho Speciálu = jako fakt :yes: :-)

Motoru se věnovali už dřív = v eSku i samostatně. Myslim že i v tomhle poslednim čísle = je zmíněnej rozdíl proti R6BMW a V6 Audi = nebo se pletu pindale?

Oceňuju že sis to přečet = fakt! A když čteš = tak to prostě fakt dopadlo, že 3tí se dneska směje. Souboj BMW Audi za výkonem přines = nesmyslnou poruchovost = ta se MB netýkala. Přesný čísla na to nejsou = ale paradoxně docela spolehlivej je 3 a 4turbová řadovka BMW, daleko větší trable sou s 330 a 335d = i když sou jízdně úžasný, abych citoval

Prostě dneska = je to v D3
1. MB R6400d
2. nic = velkej náskok
3. BMW R6
4. jen těsně Audi V6

Quattro turbo je mimo = o tom se nijak nezmiňujou = verzi tri-turbo = rozebrali kdysi docela důkladně. TEchnicky fantastický = ale tady to taky nebylo oceněný. Je fakt že ten obrovskej náskok techniky = reálně přines ne až takovej výkonovej přínos = a většina lidí viz to 320CDI hodnotí jen a pouze = podle výkonu :-)

Pravdu má svym způsobem pája = dneska sou výkony a vůbec všechno tak daleko = že i ten poslední v řadě = a jedno jestli tam někdo dá JLR V6 který sem teď vypustil nebo V6TDI který si to poslední zaslouží asi nejvíc = problémy s převodovkou sou neodpustitelný faux pas = tak všechny = sou tak vysoko tak v pohodě = že může hravě rozhodovat jen osobní sympatie

U lidí jako Vaculík a jemu podobnejch = ale vždycky bude rozhodovat jen technika

Což samozřejmě hodně lidí neocení a nechápe = tak ho při svejch nulovejch znalostech pomlouvaj :-)

..se těšim až jednou pochopim = proč to žvanilové *** atd. prostě typy "ukňouranej slovák bez názoru co při mluvení kouká do země = premiér" maj tak snadný a všechno jim projde
A slušný nadprůměrný sou kritizovaný za sebemenší.. že se blbě nadejchli ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 17:21
Re: A6
To to počítáš a fakt se to zvedlo z 12ti na 20? Nebo to sou jen takový pindy :-)

Je to nejlepší nafta = do osobního vozu = to ti taky uniklo ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 17:20
Re: A6
Odborník na výživu? Tak s tim fakt zkušenosti nemám ;-)

Rozdíly v technice = a výsledku technickýho dílka = to zas naopak

Popravdě dneska ti na slušnej poslech stačí [odkaz] dneska za 32 t. kč = velmi slušnejch poslech. Nebo jen koncák [odkaz] a k tomu předzesík a nějakej streamer CD gramofon prostě zdroj a a samozřejmě bedny [odkaz] A mezitim všim kabely [odkaz]

Subjektivně = si zvolíš horu milionů nebo 3 desítky tisíc

A pak sou reálný porovnání = a buď čtu blbiny úrovně ACZ = nebo dám na lidi co se fakt vyznaj. Většina = volí subjektivně = a dokonce se čílí = že nějakej VAculík jim to kazí >:-[]

Protože sem tak maličko z oboru = mám posedlost hledat to nejlepší + poznám žvanila od schopnýho slušnýho člověka. Když mrknu na politiku = hodně lidí = ne.
Nebo to aspoň viděj přesně obráceně než já >:D
Avatar - white label
27. 9. 2018 15:34
Re: A6
Jistě, ale tak znáš to, Hamuna a jeho profláklá Audifobie... >:D ;-)

P.S. Ale aspoň nám tady poprvé přiznal (byť nepřímo), že V6 TDI bylo lepší, než V6 320/350CDI. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 15:45
Re: A6
Tvou objektiVWitu znám = no známe všichni >:-[]

Čo bolo to bolo = těrazky = viz já 15:43 ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 17:50
Re: A6
Autoforum = sem dávám protože mě uráží místní blokace = jinak snad každej zdroj je lepší i aktuálnější = než ACZ

[odkaz]
28. 9. 2018 04:50
Re: A6
Autoforum jsou zloději cizích článků, kteří jejich manipulací nebo i špatným překladem zcela mění jejich původní smysl, význam a vyznění.
Ta vandrácká banda by si za tak bezuzdné lhaní zasloužila vysokou pokutu. Dnes se lež stává díky internetu tak lacině pravdou, že to je až nebezpečné. :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 08:32
Re: A6
Jj novinařina upadá = ACZ bejvalo myslim taky dost jinde = aktuální místní chybovost je až tragikomická

Taky jim tu řikáš = vandrácká banda?
28. 9. 2018 10:20
Re: A6
Tady jde o chybovost, osobně pochybuji o úmyslu. Jde o místy neprofesionální vystupování a výhodu vidím v tom, že většina ACZ novinářů na to reaguje a umí se chytit za rypák. Zkus to na AF...neuspěješ. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 10:38
Re: A6
Jak reaguje redakce ACZ na svý chyby = víme = naposled nový BMW 3er

Jak upravuje články = viz dlouhodobej test Škody Rapid
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 17:08
Re: A6
Chybovost je úmysl = sou tam takový chyby = že běžný diskutující je znova a znova na ty chyby upozorňujou

Vypouštění částí článků který sou moc kritický = je úmysl
Avatar - fOE
27. 9. 2018 07:41
Re: A6
Holou A6 s V6 nebo vybavenejsi A6 s R4? ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 10:46
Re: A6
Nafta třílitr = dneska R6

Nějakej RR s V6 by teda snad šel :-)

Ale vážně = náskok Mercedesu je momentálně až drtivej = jasná volba R6. Pak s velkym odstupem R6 BMW ;-)
27. 9. 2018 11:12
Re: A6
Mercedes trochu neodhadl dobu a vrazil velké peníze do nového motoru. BMW ani Audi to dělat nebude a jestli správně chápu situaci JLR, tak ti přesto, že mají nový R6 vyvinutý s ním možná ani nepřijdou.
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 09:37
Re: A6
Já mám skoro holou - pěkný kola, volant, sedadla, sport. podvozek,navi, tempomat, senzory,výhřev sedadel a to je snad vše. A na pohled tomu autu nic nechybí. Nemá žádný asistenty, HUD, stála nová ceník okolo 1,6 (což je holota na V6 Quattro) a přesto bych dokoupil snad jen zadní kameru.
Avatar - fOE
27. 9. 2018 10:08
Re: A6
Skoro hola je relativni, zajima me kolik ty priplatky delali v penezich.
Jinak ted koukam a nejlevnejsi A6 s V6 je v ceniku nad 1,55 mil a to je v latce, bez barvy, kol, ale spousta veci je tam v zakladu (az jsem mile prekvapen). Kazdopadne otazka zni co delat s tim 1,5mil. Jestli vzit jen a jen ten zaklad (uvazujme, ze ani dalsich 100k na priplatky by neproslo), anebo A6 s R4, ktera je o tech 150k levnejsi a dopreje majiteli 150k ve vybave. Anebo jit o tridu niz a hledat vicevalcove stesti v kombinaci s vybavou tam (spousta lidi ale nerozdycha min prostoru).
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 10:19
Re: A6
Hm, úplná holota je většinou hnusný auto, a na to bych denně koukat nechtěl. Než nemít ani korunu na kola, hezčí barvu, volant... tak asi raději R4. Ale tu situaci si neumím představit. Pokud už na takový auto dosáhneš, tak snad člověk aspoň tu stovku navíc někde vyštrachá. A pokud je to tak strašně na knop, že nejsi schopen, pak asi není správný takový auto kupovat. :-)
Avatar - fOE
27. 9. 2018 10:41
Re: A6
Kupujes li pro sebe, pak ano. Korporat ale da hranici pres kterou nejede vlak a treba v nasi firme je nastavena tak "sikovne", ze prave A6 s R4 je velepopularni volba. Takze proto co pises ty vlastne souhlasim s webpajou, ze "dvoulitr maximálně pro firemního uživatele", ale k tomu jeho vyctu "kvůli papírovým emisím, nebo ušetření nákladů. Jinak nebrat. " zkratka musim pridat jeste jeden duvod: omezene finance, protoze kdyz se to blbe sejde ze jsi presne na te hrane kde ti V6 vyjde ale naprosto v zakladu, pak ta R4 muze byt lepsi volba.

Nehlede na to teda ze tech R4 potkavam dalece vic nez jen u lidi s omezenym budgetem. Faktem je ze spousta lidi to co je pod kapotou proste neresi, neresi ani oj3bkvatro vs. skutecne quattro... Zrychleni? Dobre. Spotreba? Dobra. Vybava? Dobra. Co tam koho po nejake kultivovanosti, co to vubec je? Atd.
27. 9. 2018 11:21
Re: A6
To ale fakt platí jen, pokud někde tu přidanou hodnotu využiješ. Pokud si to auto kupuješ na pojíždění po městě, cesty na chalupu a na dovolené, kam stejně kvůli střešním nebo tažným nosičům pojedeš maximálně stošedesátkou, tak je prostě pragmaticky vzato nerozum utrácet za výkonnější motor, i když na to člověk má.

Pokud jezdíš každý týden Praha Frankfurt nebo tak něco, nebo máš prostě z jakýhokoliv dovůdu priority jinak, pak příplatek za silnější motor smysl dává.

Obecně (neříkám, že je to tvůj případ) ale nechápu při nákupu prémie ten klasickej mindset "všechno nebo nic". Jestli mám třebas 1.2-1.3Mio na nové auto, no tak já osobně si radši koupím skromnější 520d než vyšperkovanej Passat s biturbem. Pětka je furt pětka. Nicméně, každému dle jeho gusta.
27. 9. 2018 11:30
Re: A6
Osobne si myslim, ze jsi s tim nikdy nejel a proto, si to jen myslis. Skromna 520d je oproti bitdi v Passatu s narachlou vybavou.. strep. A myslim, ze by ti to behem par mesicu doslo.
27. 9. 2018 11:50
Re: A6
Promin, ale pokud jsi schopny petku (obzvlaste G30, v jakekoliv vybave) ve srovnani s passatem oznacit za strep, tak se nemuzu ubranit dojmu, zes v takovem aute nikdy nemohl jet ty.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 12:00
Re: A6
Neomlouvej se = andy je bezprecedentní bajkař = jeho vidění sVWěta už si asi pochopil :-)
27. 9. 2018 11:18
Re: A6
Uz jsem ti to psal. Vezmi radsi Passata s bi-tdi v plny a jeste ti mozna zbyde na dovolenou. To auto v nicem horsi nebude, jen v te image.
27. 9. 2018 11:32
Re: A6
Nebo muzes pet let jezdit v premii misto v passatu a pak az to auto budes prodavat, pak teprve budes moct jet na dovolenou, protoze toho passata narozdil od D3 budes prodavat v podstate za odvoz (trochu nadsazka, ale rozumime si)... Zajimalo by me, jestli si lidi, kteri si kupujou passaty v plny palbe, vubec pri nakupu pocitaji TCO.
Avatar - fOE
27. 9. 2018 13:01
Re: A6
Tys napsals uz spoustu hlouposti, tak promin ze jsem zrovna tuhle zapomel. :-)
27. 9. 2018 11:16
Re: A6
Passat v plny palbe a s dost mozna s bi-tdi :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 12:04
Re: A6
Víš že všichni = místo bi-tdi doporučujou nižší motorizace, že to za to nestojí ten výkon tam neni. Snad bez jediný VWýjímky = co ty na to? :-)
27. 9. 2018 12:39
Re: A6
Zase kecas. Ve meste a v nizsich rychlostech je jedno co tam je, ten rozdil nepoznas. Na okresce nebo dalnici 140kw TDI nebo 220d ujete presne takovym zpusobem, o kolik ma vyssi kroutak a vykon.

Pisou, ze motor je hruby a na vykon se nezda. Do chvile, nez nevezmes stopky a nezmeris je. Tech 6.1 na sto nebo kolik bude tezko vycucanych z prstu, VW je ten posledni, kdo by to delal.

Staci otevrit YT a podivat se na nejake video, 100km/h s prehledem pod 7s a 0-200 za 23. 220d @00 za 7,5 a 0-200 za 30s.
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 12:55
Re: A6
Jezdil si s tím někdy ? Já ano a opravdu je takový rozdíl v provozu ta necelá 1s na stovce ? Ten rozdíl je právě ve vyšší rychlosti, za dálničním limitem. Zrovna někdo, kdo jezdí s lemrou na CNG by neměl trvat na sportovní akceleraci na stovku :D. Pro běžné podmínky tak postačí konvenční TDI.

Jo a tak jsem s tim jezdil za 10... to není to, co bych od nafťáku uplně chtěl.

Ty si strašnej teoretik >:D Nikdy si v nic jinýho, než tvůj taxik neřídil a vynášíš soudy... ještě ani nečteš... Sakra to taky nejel, ale alespoň se to snaží dohnat nějakou literaturou..

Jinak Sakra to popletl, říká se, že se nevyplatí připlatit si za 140kw namísto 110kw verze.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 13:35
Re: A6
Ne popletl = to je ten fór! ;-)

Nevyplatí se připlatit za bi-tdi = ani za verzi 140 kW >:-[]

Všichni se shodujou = že nej je verze 110kW :-)
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 13:40
Re: A6
S tímto tvrzením jsem se taky setkal... ten problém s dvoulitry jsem popsal níže, rozdíl ucítíš v těch vypjatějších situacích, jak píše Karel, nebo já.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 13:48
Re: A6
Léčení? Třeba je ešte šance ;-)
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 07:52
Re: A6
Ony ty koně 4válce na papíře vypadají dobře, ale když se nad tím zamyslím a ze zkušeností, co jsem tak zkoušel a těmito motory jezdím v různých variantách od různých výrobců, tak je skoro jedno, jestli ten dvoulitr má 110-130-150-200 koní, protože třeba při běžném provozu auto stejně jede hlavně v ideálních otáčkách na krouticí moment a nějaký ten rozdíl příjde až na dálnici ve vyšších rychlostech. Dokonce jsem zkoušel i Bitdi a na těch úctyhodných 240k jsem to nijak necítil, do stovky to táhlo podobně jako jednoturbové Tdi . Nepopírám rozdíly v dynamice, ale z uživatelského hlediska ty výkonové rozdíly nejsou až tak zásadní, jak by se zdálo z těchto papírových výkonů. Mne by taky dvoulitr stačil, ale naprosto souhlasím, že větší motor smysl dává.
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 09:32
Re: A6
Já ten rozdíl naprosto zásadně (co se týče dynamiky) poznám při předjíždění. Mám teď R4 s minimálně o třídu horší dynamikou, nijak nepláču, jede to fajn, ale předjíždění je obrovský rozdíl.
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 11:01
Re: A6
Ano, a nájezd na dálnici v provozu a zařazení se mezi jedoucí auta, to sem dnes ráno zkoušel a to byl rozdíl znatelný . Ale pokud jedu třeba vedle do města tak tu absenci výkonu tak nevnímám. Jezdím zatím souběžně s dvěma takovými auty.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 10:42
Re: A6
BiTDI takhle popsali všichni

Rozdíly v dynamice a dokonce i kultivovanosti sou dneska už spíš pasé = aspoň v případě nový generace OM654 OM656

Ten R6 je až nepochopitelnej ale i R4 je naprosto fenomenální = výkonem a docela i zvukem. Možná lepší než některý starší V6

Je to trochu hřích uznávám = ale E220d = prostě stačí ;-)
27. 9. 2018 12:34
Re: A6
Nevím jak starý by ten V6 musel být a od koho, aby byl horší než R4. ;-)
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 12:44
Re: A6
Myslím, že by úplně stačilo, kdyby ten V6 byl od koncernu a R4 od Toyoty či PSA, pak bys viděl ten veletoč >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 13:44
Re: A6
Ty si mentál? :-)

Chrochta R4 2.8 v LC funguje = ale to sme hodně jinde. Prostě odhlučněnim a tak = je pro bženy ježdění 220d naprosto v poho = nedávno měl stejnej výkon V6 2.7TDI a jestli byl kultivovanější fakt nevim

V6 TDI od koncernu = je teď naopak nejhorší = ne protože je koncrnoVWej. Ale protože R6 bmw je lepší a R6 Mercedesu drtivě lepší = abych citoval: Hraje jinou ligu. Respektive to je liga V6 TDI okresní přebor. Pomáhá tomu i divný ne optimální sladění s převodovkou. Což je v případě ZF8HP docela kumšt
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 13:55
Re: A6
Tys začal = dobře příště ti napíšu "Klidně jazyk" ;-)
Avatar - Ozzman
27. 9. 2018 13:56
Re: A6
S tím mentálem si trochu přestřelil... gratuluji, protože s tebou už dál nebudu pokračovat v diskuzi v tomto duchu. Ahoj
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 15:46
Re: A6
Tys začal = nezapomeň! Takže doufám že slib dodržíš = takhle už nebudeš pokračovat ;-)
Avatar - KANKUNEN
27. 9. 2018 06:33
Re: A6
Samé hlouposti namísto srdce auta, kterým je motor.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 06:52
Re: A6
Tahle doba už skončila = i když si to koukám dost lidí furt neuvědomuje :-|

Auta kde je motor srdcem auta = furt budou [odkaz] ale ne ty masový běžný = to budou čim dál tim víc jen = přibližovadla
27. 9. 2018 08:22
Vrcholný šestiválec už od nízkých otáček nabídne mamutí sílu
"...Vrcholný šestiválec je přesně takový, jaký očekáváte. Už od nízkých otáček nabídne mamutí sílu 210 kW..."

Dovolil bych si upozornit, že těch 210 kW přichází až od 3500 ot./min. Úplně nízké otáčky to myslím nejsou. Stejně tak nástup maxima krouťáku udává audi.de až od 2250 ot./min
Rozbalit vlákno
2
27. 9. 2018 09:21
Re: Vrcholný šestiválec už od nízkých otáček nabídne mamutí
Jj, ďalší pomerne zásadný preklep na "odbornom" webe… .
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 10:44
Re: Vrcholný šestiválec už od nízkých otáček nabídne mamutí
Viz srovnání s MB400d = v přímym srovnání je to dokonce lehce žalostný = starý V6TDI je o level horší. A blbějš mu funguje sladění s automatem

Nedivim se že je Porsche dalo pryč = v tuhle chvíli sou s trochou nadsázky = nekonkurenceschopný
Avatar - Londonbridge
27. 9. 2018 13:58
V6
Ten 400d som mal na test drive je ovela lepsi a rychlejsi ako stara 350 diesel aj ked mam viac na muske V6 benzin koli malemu rocnemu najazdu. Inak sa nemozem stazovat na stary 3l dizel ale ani raz som necitil ze mu chybala niekde para . Na dialnici taha a taha a kedze nejazdim na Autobahnu rychlosti nad 200 km su mi nenzname. najvacsia sranda je na vyjazde na dialnicu ked sa lepia netrpezlivy lepici a zrazu chcu zrychlovat tam clovek zoslapne pedal a 620 N/m ta vystreli nad dialnicny limit velmi pohodlne... Tie V6 maju nieco do seba a pokial nebude tlacit topanka nepojdem naspat do stvorvalcov. Inak ano R6 od MB je :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 15:49
Re: V6
To je omezený vnímání = jen podle výkonu

Současnej 400d je jinde = nejen kvůli výkonu. Je to fakt náskok díky technice = asi první nafta co fakt může konkurovat benzínu. Nový motory MB si zasloužej fakt respekt = i za návrat k uspořádání R6 :yes:
Avatar - white label
27. 9. 2018 17:20
Re: V6
400d se opravdu povedl a konečně má i MB pořádný šestihrnkový diesel.
Ovšem na V8 TDI (SQ7) nemá...
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 17:48
Re: V6
To nemá nikdo = a ne protože sou hloupí a neschopný ;-)

V8 v naftě = logicky všichni opustili. Má smysl jen v náklaďáku = ve velkym RR a skupině aut co sou všechny Audi Q7. I když si napsal že obsáhlý vysvětlení který ti k tomu dal i Vaculík = sem nepochopil = tak to vypadá že spíš obráceně

Všichni od toho odešli = a věděli proč. S rostoucíma výkonama šestiválců = je to jen eště jasnější. V poslednim technickym Speciálu nebo v čem Frei a Vaculík důkladně rozebíraj 400d = a to co věděly automobilky vyrábějící násobně víc V8 než VWaudi dávno = jen znova potvrzujou

Nikdo nepotřebuje víc = než dává R6 400d. Kdo chce nějaký to AMG, Alpinu, SVO atp. tak od toho tu sou benzínový V8
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 18:07
Re: V6
Muzu odbornejsi dotaz z tveho oboru?
Avatar - white label
27. 9. 2018 18:10
Re: V6
Chceš se zeptat na těžiště? >:D ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 18:14
Re: V6
To taky můžeš = BMW se chlubí že u nový 3er se mu podařilo snížit těžiště o zásadních 9-10 mm >:D ;-)
Avatar - wakantanka
27. 9. 2018 19:00
Re: V6
No nekecej ... a dokonce nez baterek v podlaze? :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 19:59
Re: V6
Kdyby blbost nadnášela = nebylo by skoro s kym pokecat >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 18:14
Re: V6
Asi jo = když nevim = přepošlu odbornou odpověď = jako třeba MTmu ;-)
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 18:34
Re: V6
Tak teda- hele- co ty novy naftovy R6 od MB? Jsou dobry? Nevis, jak si stoji proti BMW, JLR, Audi? Mimochodem, nevis, jak si ty audinacky V6 rozumi s prevodovkama? Dik! :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 19:58
Re: V6
Až tak? ;-\

Stařecká demence? Nebo jen demence?
Avatar - _Karel_
27. 9. 2018 22:09
Re: V6
To se mě neptej, nejsem psychiatr. Podle mě spíš grafomanie - "V lékařském smyslu jde o chorobný stav mysli, pro nějž je typické psaní nesmyslných, nesouvislých shluků slov, v obecnějším slova smyslu termín označuje chorobné nutkání psát texty literárního charakteru, většinou bez ohledu na jejich kvalitu".

Jinak si neumím vysvětlit, když dospělý člověk napíše do jedné diskuze 12x totéž. Sklerózu vylučuju.
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 22:40
Re: V6
Škoda že neumíš tak chápat = jako opisovat ;-)

Ani když ti to někdo napíše 12x :-)

Přesně jak napsali Frei s Vaculíkem v technickym speciálu = hospodský představy sou až neuvěřitelně naopak od reality = jak ve spolehlivosti tak dalších věcech

Kdyby si lidi místo hospodskejch keců házeli korunou = trefili by realitu častějš ;-)
Avatar - white label
28. 9. 2018 00:04
Re: V6
Co kdybys nás, jednou pro vždy, ušetřil tvého tlachání a omezil se už pouze na citáty (pokud možno nikoli opakovaně) Vaculíka, Freie apod. 8-s
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2018 08:37
Re: V6
Nojo = pro pravdu se člověk zlobí ;-)

To fakt nedovedeš vydejchat = že V8TDI v Audi A8 = je prostě trochu jinak než si představuješ? A že dneska V6TDI = je poslední? :-)

Že tak blbý sladění se ZF8HP = je fakt originál = a sakra blbá originalita?

Nebo že škubající převodovka u auta cenovky Bentley W12 = je totální úlet?

Nebo = to všechno prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere? >:-[]

Je to jako DSG = z posledního německýho testu na 150t. km: "Start-stop a DSG jsou tristní kombinace, rozjezdy připomínají první lekci v autoškole" předtim to samý u Audi Q5, dneska Golf Sportsvan 1.4

To samý je přísup k zákazníkum = když se něco posere = a že se se.re. Je mi sympatičtější japonec = z těsnění 1ks se lehce zadýmalo, dostal se tam prach. Nic se nestalo = Toyota svolává milion kusů = a pro jistotu to ošetří

FAkt tu prostě nechápeš = tvoje hlava to nebere = proto to technický faux pas a zaostání zpochybňuješ? To se dá pochopit snad u andyho = i když je to občas síla >:D >:-[]
27. 9. 2018 19:59
Re: V6
Ano, na V8 TDI od Audi nikdo nemá a sám velký Vaculík jej označil jako nejlepší diesel všech dob a vychválil jej do nebe. :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 20:00
Re: V6
To je pravda :yes: :-)

Všude krom A8 >:-[]
Avatar - Londonbridge
27. 9. 2018 17:45
V6
V8 je zase o ligu vyzsie aj cenovo... Ja som pred tym vacsinou jazdil benzinovimi autami vsetko 4 valce do objemu 2L , a rad sa vratim k benzinu aj ked to bude 6V , nemam oproti 3l dizlakom nic ale ten zamatovy benzinovy 6 valcek bruci ovela lepsie...Ucho nie je pomaranc a pocuje zatial dobre...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - praděda7
27. 9. 2018 19:17
Jako za totáče....
Všechny motorizace se spoléhají na mild-hybridní pohon, který snižuje spotřebu auta. U šestiválců pracuje s napětím 48 V, v případě dvoulitrových motorů jde o systém s 12 V. Díky tomu může Avant jet setrvačností s deaktivovaným motorem mezi 55 a 160 km/h, respektive umí vypnout motor při zastavování už při rychlosti 22 km/h. To všechno by mělo ušetřit pár deci paliva, konkrétně až 0,7 l/100 km ve srovnání s konvenční pohonnou jednotkou bez tohoto systému.

Takovou jízdou se šetřilo na benzinu....teď nám to "menu", trochu z jiného důvodu "připravil" Brusel... :-! Mám známého, má 81 roků a jezdí se svým Fiatem tak stále...starých návyků se člověk zbavuje těžce a někdy se to nepodaří vůbec... ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
27. 9. 2018 20:03
Re: Jako za totáče....
Nech už toho s tim Bruselem ;-)

Víš že je to na všech kontinentech

Snad některý oblasti Afriky :-)