Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A6: Fotografie, oficiální informace, české ceny, video

Nová A6 je kratší, lehčí a poprvé bude k dostání i jako full-hybrid. Na elektřinu bude možno cestovat rychlostí až 100 km/h.
Zpět na článek
1. 12. 2010 10:06
1. 12. 2010 13:22
1. 12. 2010 13:25
1. 12. 2010 13:54
1. 12. 2010 18:31
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 18:39
1. 12. 2010 18:52
2. 12. 2010 14:06
2. 12. 2010 14:41
2. 12. 2010 21:50
4. 12. 2010 20:11
2. 12. 2010 23:51
3. 12. 2010 00:48
2. 12. 2010 14:04
2. 12. 2010 15:23
2. 12. 2010 19:04
2. 12. 2010 21:35
2. 12. 2010 21:53
1. 12. 2010 10:11
1. 12. 2010 11:30
1. 12. 2010 10:29
neregistrovaný "raulG"
1. 12. 2010 10:31
1. 12. 2010 11:34
1. 12. 2010 12:28
1. 12. 2010 13:00
1. 12. 2010 13:14
1. 12. 2010 10:34
1. 12. 2010 11:01
1. 12. 2010 11:32
1. 12. 2010 11:52
1. 12. 2010 13:27
1. 12. 2010 21:27
1. 12. 2010 12:00
1. 12. 2010 12:37
2. 12. 2010 01:12
9. 12. 2010 00:02
9. 12. 2010 15:06
1. 12. 2010 12:48
1. 12. 2010 13:13
1. 12. 2010 14:39
1. 12. 2010 15:46
1. 12. 2010 16:22
1. 12. 2010 17:10
1. 12. 2010 22:23
1. 12. 2010 22:33
1. 12. 2010 22:37
1. 12. 2010 15:47
1. 12. 2010 14:12
1. 12. 2010 14:39
1. 12. 2010 21:23
1. 12. 2010 22:24
2. 12. 2010 06:49
2. 12. 2010 06:53
1. 12. 2010 17:38
1. 12. 2010 18:38
1. 12. 2010 18:58
1. 12. 2010 21:37
1. 12. 2010 21:33
1. 12. 2010 21:31
1. 12. 2010 21:35
1. 12. 2010 22:27
1. 12. 2010 22:06
1. 12. 2010 22:13
1. 12. 2010 22:30
1. 12. 2010 23:41
2. 12. 2010 00:25
1. 12. 2010 22:35
1. 12. 2010 22:42
1. 12. 2010 22:46
2. 12. 2010 00:26
1. 12. 2010 23:30
1. 12. 2010 19:23
1. 12. 2010 22:33
2. 12. 2010 00:54
2. 12. 2010 10:55
2. 12. 2010 12:27
2. 12. 2010 13:52
2. 12. 2010 11:55
2. 12. 2010 12:26
2. 12. 2010 12:35
2. 12. 2010 13:06
2. 12. 2010 08:52
2. 12. 2010 10:57
2. 12. 2010 12:15
2. 12. 2010 20:45
2. 12. 2010 22:50
4. 12. 2010 13:47
5. 12. 2010 21:59
1. 12. 2010 10:06
Technika
Náskok vďaka technike. Bodka. Výkon/spotreba bez komentára. Verím. Som veľmi zvedavý ako sa zväčšený rázvor prejaví na zadných sedadlách. V BMW5 to nedopadlo najlepšie. Ale na druhej strane ako rodinné auto tento sedan asi nie je prioritne vyvinuté.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - WinDiesel
1. 12. 2010 13:22
Re: Technika
Jakej náskok, Mercedes byl haněn za 4 válec se 150 kW a 500 Nm, tady máš 130 kW a 380 Nm. To máš náskok minus 20 kW a minus 120 Nm......... :no:
1. 12. 2010 13:25
Re: Technika
tja tja - er májnt sichr fóršprunk turch ápšlépfágen. Nicht fá?

tak to je takové to heslo o náskoku - ten náskok to má - jen ho najít......
1. 12. 2010 13:54
Re: Technika
Ak sa nemýlim tak spomínaš 250 CDI, ktoré má dve turba... Motor je to bezpochyby výborný a svoju prácu si odvedie aj v S class.
A náskok vďaka technike som použil ako odkaz na ich slogan. V kompletnom zmysle slova. A keď už, tak 3.0 TDI... či počkáme na 2.0 BiTDI?
neregistrovaný "Kajfik"
1. 12. 2010 18:31
Re: Technika
>:D

350 CDI má jedno turbo... přesto má o 15 kW víc a výrazných 120 Nm!!
Co nám povíš k tomu?
Avatar - WinDiesel
1. 12. 2010 18:39
Re: Technika
Nesmíš se tak nechat zblbnout slogany. Mercedes je zticha a dělá skvělá auta. Až bude mít A6 biturbo, bude mít (příští rok) S-class (a ML, G, GLK, E-class) biturbo diesel hybrid 4 válec s parametry 6válce 165 kW a 580 Nm.
Tak kde je ten náskok???
1. 12. 2010 18:52
Re: Technika
neboj, zblbnuty nie som. To, ze mi je celkovo blizsie Audi, s tym nic neurobime. Ale to neznamena, ze ostatne znacky/motory su zle. Ano su vyborne, ja to nevidim ciernobielo.
A prepac, nejak mi je jedno o kolko kW, resp. Nm ma kto viac alebo menej. Je to dolezite? Ci kto vyssie vykopne loptu bude kapitan? :-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 19:37
Re: Technika
Jasně, že to není jen o těch kW, ale ono to hlavně není ani tak černobílé, jak to tu někteří vidí...
Avatar - white label
1. 12. 2010 19:31
Re: Technika
Jeden se nechá zblnout slogany, druhý je zase zaujatý. Kdy bude mít MB konečně! dvojspojku, kdy bude mít MB dieselový V12, nebo tak dobrý dieselový V8 jako je současné TDI? A kdy už nebude mít MB ve vyšší střední nejslabší interiér z D3, největší zadní lampy to nezachrání. Kdo se jako první na trhu prosadil s přímovstřikovými turby, nejdříve s diesely (TDI) a později s benzíny (TFSI)? Kdo chce, tak to vidí, kdo ne, dělá, že je slepý.
Pokud se ti má reakce zdá zaujatá, nemám s tím problém, ale rozhodně není zaujatější, než ta tvoje...

P.S. Nic proti MB, byl to jen příklad...
2. 12. 2010 14:06
Re: Technika
Na druhou stranu, technika nejsou jen motory ;-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 14:38
Re: Technika
Pominu-li fakt, že nic takového nikde netvrdím, pak to co jsi právě napsal, mou reakci jen potvrzuje, pokud jsi pozorně přečteš to, na co jsem původně reagoval, hned pochopíš proč. ;-)
2. 12. 2010 14:41
Re: Technika
Jasan, spíš jsem to měl hodit o pár příspěvků výš ;-) . Potřeboval bych nějaký dobrý kafe...asi se příští týden stavím ;-)
2. 12. 2010 16:57
Re: Technika
Abych odpověděl na Tvé otázky:

Kdo se jako první na trhu prosadil s přímovstřikovými turby, nejdříve s diesely (TDI)?

Odpověď zní: FIAT - TDi

a později s benzíny (TFSI)?

Odpověď zní: MITSUBISHI - GDI
Avatar - white label
2. 12. 2010 17:12
Re: Technika
Fiat s přímým dieselovým turbem pouze dříve přišel v osobním voze, ale rozhodně se s ním na trhu neprosadil, naopak! S přímovstřikovými turbodiesely se Fiat/AR na trhu prosadil až dlouho po tom, s příchodem CR na trh.
GDI (gasoline direct injection)? A kde si nechal u toho GDI to turbo o kterém jsem psal (viz i tvá reakce)
a které právě mělo to TFSI?
;-)
Vidíš, to jsou ty tvoje "brejle", na nic se nepodíváš pořádně...

P.S. Mimochodem, srovnával jsem Audi s MB, srovnání s Fiatem by mě opravdu ani nenapadlo... :-)
Avatar - WinDiesel
2. 12. 2010 21:50
Re: Technika
Onehdá jsem byl v Muzeu Mercedesu v UK, tam promítali historii značky a všechno, s čím přišel Mercedes jako první.
To se u Audi budou muset ještě hodně snažit.
S tím interiérem jse všichni vy VW-Audi milci úplně nemocní. Ten, kdo jde do Mercedesu, vyžaduje konzervu, a to taky dostává, pouťově atrakční exteriér i interiér Audi je pro klientelu značky Mercedes nestravitelný. A navíc ta příjemná hranatost.
Jen se podívej, jak opatrně zachází Mercedes s LED diodami, Audi to silně přehání. A dvouspojka je pro socky, když máš Bávo s 8, nebo Lex s 8, nebo Mércedes se 7 dopředu a se 2 dozadu, žádnou dvojspojku nepotřebuješ.
4. 12. 2010 07:45
Re: Technika
Jo jo, to mám strašně rád, když člověk, který ve svém osobním mottu píše "do not panicK", jedním dechem prohlašuje, že dvojspojka je pro socky. Jó, úroveň se nedá koupit ani předstírat...
Avatar - WinDiesel
4. 12. 2010 20:11
Re: Technika
To mi prosím vysvětli, jaký vztah je mezi sloganem "don´t panick" a dvojspojkou. To mi hlava nebere, prosím pouč mne. Předem díky.
Avatar - white label
5. 12. 2010 02:22
Re: Technika
Tak si to raději znovu ujasněme. "Problém" nemám já s MB, ale ty s Audi. Já jen pro demonstraci argumentoval v principu podobně jako ty, jen opačně. Historie/tradice je u MB nesrovnatelně delší, než u Audi (i BMW).
Interiéru Ečka nechybí žádné "pouťové atrakce" (ty nemá ani nová A6/7, ani 5er) a zásadní problém by nemusela být ani jeho určitá "hranatost" korespondující s exteriérem.
Chybí mu celkový styl a dojem určité dokonalosti, v této třídě prostě působí poměrně lacině a vhodná konfigurace to může zachránit jen částečně. Že u MB umí navrhnout i skvostný interiér je vidět na studii CLS Shooting Brake, ale proč něco v podobné designové kvalitě nemohlo mít už současné Ečko?
Jak opatrněji (než Audi) zachází s Led diodama MB? To, že je dává do předního nárazníku (jako to měla třeba Audi S6)? Dyť právě tam ho, stejně "citlivě", dává i většina garážových tunerů mnohem starších vozů...
S tou dvouspojkou "pro socky", je to z tvé strany jen takový zoufaký výjřik.
Pro "socky" ji zjevně nenabízí jen Audi, Bugatti nebo Porsche, ale třeba i Ferrari, nebo McLaren..., nemluvě o tom, že moderní osmistupňový automat má Audi taky (viz nová A8).
2. 12. 2010 23:51
Re: Technika
Na co bude dieslová V12? Je to pouze výstřelek pro zvýšení prestiže. Nemá žádný význam a nejde ani o prodejní trhák. Vývoj dieslové V12 se jen tak nezaplatí a kdoví jestli vůbec někdy. Navíc do budoucna půjde pod drn, stejně jako VW V10 TDI. Důvod je jednoduchý a to nesplnění emisní normy. Nějaké úpravy tomu jen tak nepomohou protože je problém s nahřátím takového motoru. Ten běhěm prvních minut po startu vypouští pěkné ***. V12 a V10 TDI nebudou mít pravděpodně nástupce. Alespoň se pro ně nevyvíjejí turba...
Tím ale nechci říct nic k technice a ani to, že MB je leader v technice. To pravděpodobně není. I když není nutno se koukat jen po převodovce a motorech. Je nutno ale poznamenat, že MB není o nejlepších motorech a o nejlepší technice. ;-) Zatím alespoň nekrachuje a E a S se prodávají docela dobře.
Avatar - white label
3. 12. 2010 00:04
Re: Technika
Samozřejmě, že V12 TDI je především pro zvýšení prestiže (i proto je sériově pouze v Q7), podobně jako i s ním související marketingové heslo: "Náskok díky technice". Přečti si taky dobře to, na co jsem reagoval a pak možná nebudeš ztrácet čas z vyvracením mých (v principu velmi podobných) protiargumentů, viz i závěr mé reakce... ;-)
3. 12. 2010 00:48
Re: Technika
JJ, přehlédl jsem se. Nebo spíše jsem dočetl jen do poloviny. Jen mám totiž tak trochu alergii na řeči o "velmi důležitých" parametrech motorů, které v praxi nakonec ani nejdou rozeznat. Třeba starý dobrý V6 diesel od MB sice neoplýval výkonem, ale projev byl úžasný. Výkon sice 165 kW, ale nakonec jsem zjistil, že ho více ani není třeba. Třeba E-čko nikdy nenutilo k řezání zatáček a ježdění na limitu. Stejně tak třeba GLK, které sice mělo 5 kW navíc, ale stále to je ve srovnání s BMW a Audi méně.
Avatar - white label
3. 12. 2010 01:00
Re: Technika
Jak už jsem tu psal, mě se právě podobně líbí zvukový, ale i celkový projev V6 3.0 TDI, zejména v A6 (ale i v A8), na V6 turbodiesel je až neuvěřitleně kultivovaný a svým způsobem i docela zajímavý, do jisté míry připomíná velký benzín v nižších a středních otáčkách ..
2. 12. 2010 14:04
Re: Technika
Přesně jak píšeš, do pětky se nevejde vzadu ani dítě...kdes´to četl??? ;-\
2. 12. 2010 15:23
Re: Technika
No nečítal... videl... skúšal... a veľmi ma mrzelo, že iba kvôli tomu išla z výberu von... kedže nejazdím sám...
Avatar - white label
2. 12. 2010 16:18
Re: Technika
Otázka je, jak velký jsi ty a jak velké jsou tvé děti, protože při průměrných hodnotách s tím větší problém určitě nebude...
2. 12. 2010 19:04
Re: Technika
Ja mam 205, zena 184, decka po nas... cize z mojho pohladu interier BMW 5 maly... rovnako maly ako v A6, o E class ani nehovorim.
Avatar - white label
2. 12. 2010 21:06
Re: Technika
Tak to máte do průměrného vzrůstu pěkně daleko, to se pak nedivím..., já mám 193 (moje žena 170) a už za mnou moc toho místa (ve vyšší střední) nezbývá...
A chceš říct, že v Ečku je zřetelně méně místa, než v 5er?
2. 12. 2010 21:35
Re: Technika
Nie. Zretelne nie, ale najmenej. Ked mas sedadlo dole a uplne vzadu, tak syn s nohou c.13 si nema kam dat chodidlo. Ale hovorime v porovnani s inymi modelmi o centimetroch, a holt prave tie rozhoduju.
Avatar - white label
2. 12. 2010 21:38
Re: Technika
Tak to pak jedině o třídu výš nějakého Longa...
2. 12. 2010 21:53
Re: Technika
R Long bol fajn, ale nejak Ti mi nesedel. Nemam konkretny argument, ked to auto vidim, hlavne Long tak sa vzdy obzriem. Vnutri mi jemne nesedela moja poloha. Vies, velka vyska, vaha tiez slusna, chrbat v * a rocne 50tkm. To uz potom beries v uvahu vela veci. A R po fl je sakra pekny kus zeleza...
1. 12. 2010 10:11
Oficiálně
Nyní již tedy oficiálně :yes: pro Audi resp. :yes: :yes: pro evropu, protože všechny 3 referenční modely třídy jsou prostě dokonalé a vybere si každý. Dva nejsilnější první dojmy z A6 jsou u mne velmi klasický sedanózní boční profil a interiér.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
1. 12. 2010 11:30
Re: Oficiálně
Ano, bočný profil by mal byť v učebniciach ako dokonalý prototyp sedanu. Elegantné, plynulé, bez jediného zádrheľa. Interirér je créme de la créme, tu Audi dominuje nad triednou konkurenciou. Ako luxusná jachta, dokonale vybrúsené, nič nevytŕča, nič nekazí dojem, farby, zladenie, všetko tip-top.
K predným svetlám, resp. celej prednej časti už možno mať nejaké výhrady, v zásade ale žiadny podstatný problém nevidím. Chce to ešte doplniť motorovú ponuku, najmä smerom nahor a bude to komplet.
AUDI :yes:
1. 12. 2010 10:16
stale to iste a predsa ine...
Tak a máme to tu dočkali sme sa,Audi nam v plnej paráde odkrylo to na čo sme všetci čakali...Po A8me,A7 snad nikto nečakal krok vedla ,čo sa aj potvrdilo.Vela názorou sa zhoduje na tom,že audi vyraba vzhladovo rovnake modeli už hodnu chvilku,ja to beriem ako cestu evolucie.Predajne čisla hovoria svoje,funguje to ,Audi ma zakladnu zakaznikou dosť pevnu a ty evidentne smer audi beru.Nova A6 definuje vyššiu strednu triedu v tom spravnom zmysle slova,definuje ju spolu s BMW 5 a MB E.Stale to iste a predsa ine,exterier nikoho neprekvapí ,elegancia s nadychom dynamiky je dotiahnuty snad do uplnej dokonalosti.Techniku a motory snad netreba spominať všetko už vieme z A7.Osobne sa tešim na avant a hlavne allroad...
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2010 10:27
nuda, nuda a este raz nuda...
Audi, BMW, Mercedes, co novy model to kopia predosleho + LED svetla... nuda, nicim vynimocne, nicim zaujimave... Maximalne si ho viem predstavit ako firemne auto...
Rozbalit vlákno
30
1. 12. 2010 11:06
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
V tom případě by mě zajímalo, kde vidíš (u koho) vyjímečnost.
1. 12. 2010 13:55
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Accord, Jaguary, 370 z, Mazda 6, C6, nove Mondeo, - dizajnovo o 2 urovne vyssie ako toto A6
1. 12. 2010 14:07
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
V diskuzi o A6 >:D >:D Jedině ten Jaguar, jinak jsi trochu mimo.
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 14:48
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Prý Accord, Mazda 6, Mondeo a 370Z >:D >:D >:D >:D >:D

Mluvíme tu o vyšší střední a ty sem pošleš 370 Z.
A pak o mondeu mapíšeš, že je designovo o 2 levely výš. >:D >:D >:D

Ted nevím, jestli se mám smát, nebo brečet >:D :'-(
1. 12. 2010 15:15
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
ano, nove Mondeo nieje ani zdaleka taka skatula na 4 kolesach ako A6... moze mat xy technologii, ale vyzera takmer identicky ako predosla A6. Dizajneri asi dostali dovolenku, tak rovno skopirovali predosly model. Ved co... v postkomunistickych statoch sa z audi sli vzdy posrat, tak sa poseru aj z tohoto. Co na tom.
1. 12. 2010 15:27
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Očividně nechápeš. Kdo bude uvažovat o třídě A6 (ne konkrétně A6), tak ho ani nenapadne Mondeo.
Je to stejný nesmysl, jako kdyby jsi napsal, že se ti nelíbí 458, tak by jsi radši bral základní 911.
A i kdyby v postkomunistických zemích ovládalo Audi s A6 100% prodejů ve své třídě, tak by to stejně bylo pro Audi málo. Ten úspěch je celoevropský.
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 15:57
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Audi je oblíbené i u státníků a to nejen v postkomunistických zemích. Prostě Audi je premie jako jeho konkurence a v poslední době se začíná pomalu drát dopředu.
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:03
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Mondeo??? To už nás ovšem jen bavíš... :-)
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:17
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Je to bavič.... trošku poladit formu a může jít rovnou do pr..... Novy k marešovi....
1. 12. 2010 20:21
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Si děláš pr... >:D >:D
1. 12. 2010 11:28
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Srdečně ti přeji, aby ses takový nudy jednou dožil.
Avatar - iudex
1. 12. 2010 11:31
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Ja na tom intenzívne pracujem, aby som sa niekedy mohol tak hrozne nudiť. >:-[]
1. 12. 2010 13:58
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
diky, ale prave riesim nove auto a nemec to nebude. Dizajn pre dochodcov mi vyslovene nesedi.(a na nove porsche nemam :-) )
Avatar - white label
1. 12. 2010 14:10
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Tak nám, prosím, poraď, kam jít pro tu "nenudu" a design pro "nedůchodce", že ho nemáme hledat u Audi, BMW ani MB už si nám sdělil.... ;-)

edit - aha, už to vidím, tak kromě XF je to úplně mimo... :-)
1. 12. 2010 15:12
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
max mimo mainstream ludi ktori su mentalitou este v sociku, kde sa idu posrrat zo vsetkeho co je z nemecka. Postav vedla seba Accord a tuto A6. Okrem sprostych LED A6 dizajnovo nevynikne nicim... totalna tuctovka
1. 12. 2010 15:32
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Když řešíš nové auto, tak by mě zajímalo, jaké máš požadavky. Chápu, že ti nemusí sedět styl a design německé trojky, ale nechápu, pro pořád k A6 házíš nižší třídu.
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:02
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Od kdy je XF (Jag) z Německa? S tím Accordem se "prober", stavíš ho tak totiž i na úroveň toho XF, což je v principu úplně stejný nesmysl... ;-)
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 15:59
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Ty nemáš ani na ojeté.... vidím to na Jazzzzzze z áček. >:D
Avatar - white label
1. 12. 2010 16:05
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Taky nepíše jak dlouho už to nové auto řeší, ani jak dlouho ho ještě řešit bude... ;-)
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:14
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Jestli to není ten známý řešitel OO ze země šplouchajících vodopádů.... ;-) >:D
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 11:29
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
A jaké auto v této třídě je pro tebe in?
1. 12. 2010 11:50
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Copy paste po vsetkych servroch pisucich o A6, ferrari, aston ci bugatti to nie je - to mas pravdu. Skus teda audi prehliadat a zameraj sa len na tie svoje dizajnove skvosty. ;-)
1. 12. 2010 13:57
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
pis po Slovensky, alebo Cesky, lebo je kus problem vysomarit sa z Tvojho prispevku. Informacna hodnota nulova, az nadobudam pocit ze pises len aby si videl svoj nick...
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 15:53
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Rád by ses nudil, co?
A firemní auto? Hmmmm, to jsem neměl tucha, že Multikára patří pod Audi.... >:D >:D >:D
1. 12. 2010 19:13
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Neřekl bych nuda, pokud se budeme bavit o Audu A6, ale spíše až moc očekávatelné a moc unifikované. Nic proti tomu, aby automobilka měla nějaký jednotný styl, ale všechno má své meze. Tohle mi připadá jako zkrácená A8. To se například při porobnávání MB E Klasse a S Klasse stát nemůže. Trochu to deklasuje model, protože drahý vrchol třídy - A8 je podobný manažerskému průměru A6... To by se stát nemělo.
Avatar - white label
1. 12. 2010 19:41
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Ano, u MB momentálně ne, ale rozhodující (v tomto ohledu) bude až to, s čím přijde nová S-klasa, ale co u takové současné 7er a 5er, tam sis ještě ničeho podobného nevšiml? Tam by se to (podle tebe) snad také stát nemělo?
1. 12. 2010 21:18
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Podívejme se do minulosti. Byla minulá generace E Klasse podobná k S Klasse? Ani náhodou. A byla A6 podobná A8? Řekl bych, že až dost. A to jak nynější, tak i minulá generace. Zatím jsem nepátral po fotkách nového eSka, ale co jsem viděl pár nějakých kamufláží, nevypadalo jak E. A i kdyby, hodnotím podle toho co je teď. O tom, jakým směrem jde MB jsem nic nepsal. Porovnávám to, co je nyní na trhu.

BMW je mi celkem ukradený, o něm jsem nic nepsal... Nebo mám začít s automobilkama podle abecedy a podrobit je zkoumání od A do Z? Právě BMW se taky vydává podobnou cestou. Známý si asi před rokem a půl koupil S 500 4Matic a právě podobnost A6 x A8 ho celkem štvala a proto o A8 ani neuvažoval. Nedivím se mu. Za ty prachy bych nechtěl něco, co se podobá o milion levnějšímu modelu :-) Jen tak mimochodem - přešel z BMW 5. Prý bylo moc tvrdé :-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 22:27
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Dobře, podívejme se do minulosti, ale ne tak povrchně, musíme i trochu hlouběji do historie. U BMW není co řešit, všechny předbangleovské generace si byly v těchto dvou třídách velmi podobné a dnes tomu rozhodně není jinak a u MB to překvapivě platí velmi často taky (W124, W126,W140). Ečko se výrazně odlišuje až od zavedení čtyř samostaných (dvou párů) světel vpředu. Ale je celkem pravděpodobné, že nová S-klassa zůstane u spojeného celoplošného krytí předních světel, čímž se i nadále zepředu výrazněji odliší od Ečka...
O jakém zkoumání značek od A do Z to píšeš. Chceš snad říct, že není žádná jasná souvislost právě mezi Audi, BMW a MB? Která jiná třetí značka napadne každého, komu řekneš ať doplní třetí značku k Audi a MB? Přece si nečekal, že k těmto značkám vytáhnu třeba srovnání s Dacií...
S tím, že tvůj známý dává přednost komfortu a jisté větší "okázalosti" S-klassy nemám problém...
2. 12. 2010 19:44
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
Že jsem se vůbec o minulosti zmiňoval... Proč musíme probírat historii do hloubky. Pokud mluvím o strategii značky jde o aktuální plán. Porovnávám E nynější s S nynějším a přidal jsem tam i minulý model. Od W210 je podobnost E-čka a S-ka už značná. A ani W140 a W210 nebyly zase až tak podobné (když tedy půjdeme hlouběji). Když se vrátím k mému původnímu příspěvku, nepíšu nic o BMW a už vůbec nic o německé trojce. Bylo to prostě přirovnání konkurence. Proto pak ta narážka "A-Z".
A nechtěl jsem vyvolávat problém s S-Klasse. To možná špatně vyznělo.
Avatar - white label
2. 12. 2010 20:57
Re: nuda, nuda a este raz nuda...
O nic nejde, je to jen diskuse, psal jsem, že je pravděpodobné, že MB opět nedá dělené páry předních světlometů na novou S-klassu, jako u Ečka, čímž si proti Audi a BMW zachová větší designovou diferenciaci (mezi vyšší střední a lux třídou) i nadále...
neregistrovaný "raulG"
1. 12. 2010 10:29
SuuupeeerPremiovwyUbercoolHighTech
Dnes, dnes spadlo samo nebe na tebe, clovece. Je to doslova nebeska krasa, kterou zde predvadi tento SuuupeeerPremiovwyUbercoolHighTech. Jenom pozri na hightech predni cast.

BraVVVVWWWooooo >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
1. 12. 2010 12:34
Re: SuuupeeerPremiovwyUbercoolHighTech
Co spadlo na tebe, po tom snad raději ani pátrat nebudem, ale evidentně to bylo velké a těžké.
Avatar - dicky
1. 12. 2010 10:31
prostor
Tak ted trochu kritiky:sirka interieru 146 cm je opravdu nejslabsi prumer ve sve tride je to na urovni golfu ten ma to same coz pri rozmerech vozu by se cekalo podstatne vice..
Samozrejme kvalitne interier ale prostor zrejme nebude jeho silnou strankou..
A jeste jedna vec ve zpetnem zrcatku bych nevidel nijaky rozdil mezi A4
Rozbalit vlákno
6
1. 12. 2010 11:34
Re: prostor
Není to pravda -musíš rozlišit šířku v úrovni loktů a ramen (u loktů je díky vybrání ve dveřích vždy větší než u ramen). Ve výši loktů má golf vepředu těch 145 cm, zatímco audi 153 cm - co je víc? Vzadu má golf ve výši loktů 142 cm, v ramenou to bude tak 138 cm, zatímco audi A6 tam má v loktech 151 cm (předchozí generace, tahle nová bude určitě širší).
Jinak k této novince: nic jiného se asi u Audi nedalo čekat, je to takový mix A4 a A8, s interiérem A7. To však neznamená, že se mi nelíbí, naopak. Prostě Audi umí a za poslední dobu šla ze 3 německých "prémiových značek" nejvíce nahoru, a její rozlet pokračuje. Hlavní rival z Mnichova mě poslední dobou bohužel ničím nepřesvědčil....dlouholetý náskok BMW v motorech a jízdních vlastnostech Audi dávno dohnalo a design bavoráků čím dál víc upadá (zlatý Bangle.... ) Kvalita zpracování a materiálů interiéru, tam sice výrazně zapracovalo BMW, ale AUDI je přeci jenom pořád ještě o fous vpředu.
Takže Audi :yes:
Avatar - dicky
1. 12. 2010 12:28
Re: prostor
Mily pane clovece ja nevim jak ty ale ja sem nejširší v ramenou v loktech docela tezko a nejake vybrani na lokytek me je celkem u prdu..Mam rad prostor a nesnasim pri jizde ve dvou se citit ztisnene a to na nohou nebo na loketce v prostredku treba nove E je v tomto v poho..
Kdyz si vedle mne sedle chlap jako ja tak se nejen budem o sebe na stredovom bouchat loktem ale i ramenem jako jsem to jednou zkousl v minule generaci.
Jsem vazne zvedavej u tedle audi bratranec do ni pujde tak uvidime jak se popasujem ve vnitrku.
Ale jo chapu je to pro vas evropska ikona nova kritizovat se neda......
Avatar - T613
1. 12. 2010 13:00
Re: prostor
kolik prostoru potřebuješ pro pohyb v oblasti ramen a kolik pro pohyb loktů? že ty budeš henten genius
Avatar - white label
1. 12. 2010 13:15
Re: prostor
Proč génius, spíš ***m.

P.S. Ale kdo si má před každou jízdou ty "ramena" po zápase (amerického fotbalu) sundávat... >:D
1. 12. 2010 13:14
Re: prostor
No že by o sebe 2 lidi na předních sedadlech bouchali ramenama, to se nestane snad ani ve favoritu, natož v A6, která je uvnitř o 15cm širší. A pokud jsou to takový obři, to bude zřejmě tvůj případ, tak těm bude těsno v každém osobáku, i té nejvyšší třídy. Potom bych doporučoval snad už jen Ford Galaxy anebo rovnou Karosu B 932 ;-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 11:40
Re: prostor
Máš v tom trochu hokej... ;-)
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 10:34
Nádhera
Audi vždycky patřilo k mým oblíbencům a ani ted se to nezměnilo. Nové modely audi A8, A7, A6 řadím na svém stupínku hodně nahoru. Už se těším na živé setkání.
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2010 11:01
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 11:30
Re: znam hezci;)
R8 je hodně povedená, ale když už tak radši s tím V10
1. 12. 2010 11:32
A6
To samé co včera. Z některých úhlů je to dokonalost, z jiných pohledů zase nevkus. Celkově hodnotím to auto za Dobře. Ne v kontextu globálním, ale v kontextu prémiových vozů. O kolik krásnější a vkusnější je 5-er, o kolik dynamičtější a zajímavější je A7 a CLS.
Pochopitelně pokud bych hodnotil stejným metrem jako hodnotím přízemnější vozítka, A6 by dostala jedničku s několika hvězdami. Jenže v prémii jsou měřítka jinde.

Opravdu velmi mě mrzí naprosto nevkusné a nehezké použití diod v zadních světlech, stejně tak vypadá přední maska až příliš těžkopádně. Tyto dva kontroverzní body poněkud kazí dojem z nádherných detailů a božské, dokonale vyvážené siluety.
K interiéru není co dodat, mít něco takového, tak se tam nastěhuji.

Technika je též bez výhrad. Jen ten vzhled...
Co hodnotím též velmi kladně, je celkové zmenšení vozu. Nakonec tedy nezbývá než doufat, že se zmenší tradiční nedotáčivost A6. Chápu, že sportování není prioritou luxusního sedanu, ale konkurence to umí lépe.

Předesílám, že toto je jen a jen můj subjektivní dojem daný prvními fotografiemi a osobní zkušeností s minulým modelem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
1. 12. 2010 11:52
Re: A6
a ja sa pod Tvoj pohľad bez väčších okolkov podpíšem. ;-) Osobne som zrazil známku len o jeden stupeň, dal som za 2...tiež a práve za prvky, ktoré popisuješ. Podobný kritický pohľad som mal a mám aj na A8. Autá sú to bez pochýb krásne, ale s tou "svetelnou technikou" to Audi "preháňa". Mám pocit, že prvý tvar, ktorý ich napadne tam navrúbľujú bez ohľadu na to, či sa to k celkovému dizajnu hodí alebo nie...
1. 12. 2010 13:27
Re: A6
:yes: víc takových propagačně nezblblých jako ty tady a je to v poho....

Audi moc zatlačilo na pilku Imáge a trošku to přehnali. Ale zase, jak tvrdím - otázka vkusu každého. Technika špičková, jen ta nabubřelost a těžkost mi k tomu nejde...
1. 12. 2010 21:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 12. 2010 12:00
Audi
Stalo se co jsme asi všichni čekali,ne revoluce,ale evoluce ;-) (podobně jako BMW 5)sice to není takový skok,jako když minulá A6 nahrazovala předminulou generaci A6,ale já osobně zklamaný nejsem. :-)
Uvidíme v reálu jak bude vypadat,fotky klamou,já myslím že to bude opět kus poctivého auta :yes:
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2010 12:37
Pohon Quattro
V článku sa neuvádza, či A6 dostane novú generáciu pohonu quattro. Dúfam, že áno, aby zase neostalo zaseknuté na rampe BMW, ako naposledy Q5 (byť majiteľom Q5, tak ma to dosť naštve). Ináč super auto, verziu Allroad (verím, že príde) už mám v zozname obľúbencov.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 14:53
Re: Pohon Quattro
Jenom by jsem k tomu zaseknutí na rampě doplnil, že se jednalo o propagační akci BMW. Docela zajímavý článek o rivalitě audi a BMW je v Autotipu, doporučuji přečíst. A další věc je ta, jak oba ty pohony fungují. Ale to jen pro upřesnění.
1. 12. 2010 23:50
Re: Pohon Quattro
Čítal som. O Quattro je výborný článok na wikipedii.
[odkaz]

Problém je v tom, že stredový diferenciál je otvorený a elektronika nepribrzďuje kolesá medzi prednou a zadnou nápravou, len v rámci jednej nápravy. Preto sa tá Q5 nepohla. Mercedes to napr. rieši doplnkovou spojkou v diferenciály, ktorá ho čiastočne uzamyká, Subaru tam má viskóznu spojku.

O Xdrive sa mi nedarí nájsť dostatočne podrobný popis, všade len píšu o lamelových spojkách, ale to je všetko. Keď nájdem niečo dobré, rád si rozšírim obzory.
2. 12. 2010 01:12
Re: Pohon Quattro
Jde o vlastnost Torsenu. Problém je v tom, že roleta má menší odpor než třeba led, tedy jde o situaci, která nemůže za jízdy reálně nastat. Tohle nikdo neřeší, je to vlastnost centrálního diferenciálu. Nápravový diferenciál používá Audi elektronický, a proto kola přibržďuje. Konkurence povětšinou používá jednodušší a levnější centrální diferenciály, které, stejně jako nápravové diferenciály Audi, tuto vlastnost nemají.

Ano, řešením by bylo přibrzdit kola, aby se vždy za všech okolností nějaký odpor vytvořil, ale já to osobně nepovažuji za nějaký pokrok. Přidávat na složitosti systému jen kvůli tomu, abych nasimuloval irelevantní chování podřadného konkurenta, je hloupost.

Na 6. generaci Quattra jsem se ještě pořádně nepodíval, ale co jsem o ní četl, je to spíš krok zpět. Půjde sice o hi-tech hračku, která umožní elektronice lépe kontrolovat distribuci točivého momentu, ale bude to spíš elektronické řešení než mechanické. Quattro jsem měl rád právě kvůli Torsenu a vůbec mám rád mechanické diferenciály. No nic, žijeme v elektronickém věku a jak jsem již dříve napsal, dnešní elektronické diferenciály se spojkami jsou prakticky tak rychlé jako ty mechanické. Jen ty mechanické se tolik nerozbíjejí a nenechají vás ve štychu kvůli tomu, že nějaký programátor měl špatné ráno a elektronika špatně vyhodnotila situaci. To se prostě těm mechanickým nestává. Pokud jste s Audinou zapadli, tak na 99% vás vypekla chyba elektroniky, ať už to byla automatická převodovka, nebo ESP. Ale Quattro, Quattro drželo.
2. 12. 2010 09:12
Re: Pohon Quattro
Mechanika má "nevýhodu" v tom, že aktivně nepřerozdělí výkon na kola/nápravy. Nicméně tuto "nevýhodu" záměrně uvádím v uvozovkách, protože u běžných modelů pro běžné ježdění do kterých řadím i A6 (mimo RS) je/by byla mechanika s určitou mírou svornosti naprosto dostačujícím řešením. Samozřejmě, pro sportovní modely elektronika s aktivním rozdělením momentu přínáší výhody.
9. 12. 2010 00:02
Re: Pohon Quattro
Naprostý souhlas. 6. generaci vidím naprosto logicky v RS5. Ale po pravdě na horách bych si daleko líp případal se třemi Torseny. ESP mohu vypnout, s automatem se mohu prát pádly, ale jakmile máš elektronický i centrální diferenciál, tak si můžeš nechat zdát o tom, že něco vypneš. Chyba v softwaru, špatné nastavení a nejedeš.

Já prostě tu hlavní výhodu mechanického řešení vidím v tom, že jde o odzkoušený systém, jehož problémy se snáze hledají než nějaké bugy v softwaru. A to mluvím jako softwarový inženýr. Pro mechanická zařízení se snáze buduje cit. Mechaniky mají většinou problémy s opotřebením (když se inženýr splete), nikoli s nepředvídatelnou funkcí. A pak Torsen jako mechanický diferenciál má špičkovou spolehlivost.

A že v nových autech bývá SW bugů hromada. Dokonce i v odzkoušených systémech. Vem si takový S tronic. Audi ho už muselo prodat stovky tisíc kusů. Přesto v novém modelu někdy nefunguje tak jako v těch ostatních. SW se ladí model od modelu, mechanické komponenty už tolik ne.
Avatar - white label
9. 12. 2010 00:47
Re: Pohon Quattro
Tři torseny? Tři ale žádné quattro nemělo, maximálně dva...a první generace neměla torsen ani jeden.
9. 12. 2010 15:06
Re: Pohon Quattro
Ano, 3. generace s osmiválcem měla centrální a zadní diferenciál T1. Nemluvil jsem o tom, co bylo. Myslel jsem tím, že za reálných podmínek v běžném autě bych dal přednost celomechanickému řešení. Je pravda, že třemi Torseny jsem to přehnal, měl jsem to formulovat lépe.

Zkrátka, na nové generaci mi vadí možné zhoršení životnosti systému a větší pravděpodobnost chybovosti u nových modelů. Za jediné plus považuji snížení hmotnosti. Jde asi o sentiment. S Quattrem 4. a 5. generace mám skvělé zkušenosti. Až na 6. generaci najedu na horách pár tisíc kilometrů, tak asi změním názor. Ono by mi asi stačilo, kdyby teď v zimě redakce protáhla 6. generaci celým Hummer centrem. Bohužel, pokud vím, RS5 je jediné auto s touhle generací Quattra (možná nová A6 nebo A7?) a ta se do terénu nehodí. Uvidíme, jak bude vypadat nový All Road.
Avatar - Dinar
1. 12. 2010 12:48
Audi
opět předvedlo... Audi. Světe div se, čekat, že ášestka vyjede jako nějaký Juke vyšší střední mohl opravdu jen prostší jedinec. Je to auto přesně zapadající do modelové řady Audi, posun oproti předchozímu modelu je hlavně v lepší základní lince, proporcích, profil nové A6 je na principielní předokolku dokonalý, a mě coby "sedanistu" bere základní tvar více než kreativnější tahy A7ky. Interier je prakticky A7, tedy bez výhrady, a přestože se mi z hlediska základního tvaru horizontálně rozvržená přístrojovka 5er líbí o něco více, tenhle nový styl Audi vnitřků je na potlesk a jejich smysl pro detail (dotaženost) bere dech i ve srovnání jak s pětkou tak éčkem. Top verze A6ky se v materiálech a zpracování (soudím podle A7) bude moct směle postavit čemukoliv v exkluziv segmentu, tady už Audi nenechává prostor pro další patro. ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
1. 12. 2010 13:13
Re: Audi
Jo, tak k tomu skoro není co dodat... :-)

edit - osobně nejsem tak velký sedanomilec a celkově mě exterierem současná 5-er oslovuje o něco víc, než tento sedan A6, takže já bych naopak dal přednost A7 před sedanem A6.
Avatar - Dinar
1. 12. 2010 14:39
Re: Audi
Mě se pětka taky líbí víc, ale musím uznat, že zkrácení převisů, hlavně vpředu čistotě profilu A6ky hodně pomohlo, vypadá to moc dobře. Pro mě dělají auto základní linky a pak vyložené detaily (propracovanost optiky například). To druhé umělo Audi vždycky, to první se ne vždycky povedlo, předchozí A6 budiž príkladem, profil byl naprosto nezajímavý. ;-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 15:46
Re: Audi
Předchozí A6 sedan mě neoslovil zadní partií, jak z profilu, tak zezadu, A6 avant byl v tomto ohledu celkově lepší..., uvidíme jak to sním nakonec dopadne teď...
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:22
Re: Audi
myslíš sedan před fl nebo po fl? Mi ten "po" nesedl.... před byl lepší.
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:10
Re: Audi
Ani před, ani po. Ten před měl jen horší zadní světla, než ten po, a ten po zase horší přední světla (myslím ty hrubé LED "korále"), než ten před...
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:23
Re: Audi
To je dobré....já to mám přesně naopak....ale to nemění vůbec nic na tom, že máme dobrý vkus... ;-) :yes:
Avatar - white label
1. 12. 2010 22:33
Re: Audi
Samozřejmě jsem psal jen o sedanu, ale ty nepovedené LED korále platí pro všechny A6(C6) po face...
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:37
Re: Audi
Hm, já tomu říkám "kolotoče". Proto jsem vzal nefl 997....tam mi to taky nesedí... krom teda TArt gt.....
1. 12. 2010 15:47
Re: Audi
Je to možno trochu nenápadné, ale ladné, pekné auto. Trošku mi vadí príliš dramatický predok (najmä voči zbytku auta), ale to sa dá prepáčiť. V triede možno najkrajší voz. Pre úplnosť podotýkam, že Audiny veľmi nemusím, nie je to moja srdcovka.
1. 12. 2010 14:12
Re: Audi
Ja jsem moc rad, ze nova A6 je o cca. 80 kg lehci, o kousicek sirsi a nizsi. Takze je videt, ze porad je co vylepsovat po vsech strankach.

Design kol pouzity z R8 je perfektni,

Nemuzu si pomoc ale potkavam na ulici A4 tak si porad neco rikam, ze se nejak nepovedla.

Videl jsem jiz v zakladu na ulici bez jakych koliv priplatku a A1/A4 vypadaji jak holobyt z venci, toto se nastesti netyka A6/A7.
Avatar - Pekelná Micinka
1. 12. 2010 13:32
4*1 plus 2
Dojem z videa, všechno OK, až na placatě působící čelo víka kufru. Podobný dojem jsem však měl i u A8 a při živém setkání to nevypadalo tak zle. Hodně bude dělat barva, jsem zvědavý na možnosti, mimo 4 variant stříbrný, bílý a černý. Černá tomu slušet nebude, tak jako většině posledních generací německý produkce, což je pozitivum.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - white label
1. 12. 2010 14:05
Re: 4*1 plus 2
Já klasickou černou moc nemusím obecně, ale viděl jsem na nové A8 i A7 i černou Havana (černo-hnědá) a tam jim sedla výborně. Ve světlejších barvách se mi zdaleka tolik nelíbily...
Avatar - Dinar
1. 12. 2010 14:39
Re: 4*1 plus 2
Ta Havana je super barva, souhlas. ;-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 15:55
Re: 4*1 plus 2
Já tuhle barvu viděl (shodou okolností přímo vedle sebe) na A8 i A7 současně a kdo tvrdí, že zepředu nejde poznat A8 od A7 tak je asi zatím veldle sebe naživo neviděl. Ta podobnost je menší, než třeba u 7er a 5er, což nemyslím jako kritiku BMW, podle mě je jasná identifikace značky logický záměr u obou značeku, jen u AUDI se tu to více "omílá"...
Avatar - T613
1. 12. 2010 21:23
Re: 4*1 plus 2
nemůžu za to, že když vidím čtyři kruhy na masce tak usnu >:D
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:24
Re: 4*1 plus 2
ty neusneš, ty se zasníš :-)
Avatar - T613
2. 12. 2010 06:49
Re: 4*1 plus 2
ano, zasním se o krásných vozech >:D
Avatar - white label
1. 12. 2010 22:29
Re: 4*1 plus 2
Až budeš starší, možná budeš pohled na ně cíleně vyhledávat, především v nočních hodinách... ;-)
Avatar - T613
2. 12. 2010 06:53
Re: 4*1 plus 2
to budu chodit do strip barů a marně vzpomínat co jsem na těch babách viděl >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
1. 12. 2010 15:06
Re: 4*1 plus 2
Věřím. Až uvidím, tak budu moci i zhodnotit, nicméně hnědou mám rád a současný design jí přeje. Nový ášestce by mohla slušet ta šedozelená jako měl Allroad, jak jsme se bavili včera. U A8 je to složitý, protože to je klasická velká limuzína a jakýkoliv výstřelek směrem barevnosti hrozí kýčem. A7 chci nejprve vidět naživo, protože musím nakoukat ten tvar a nakonec to možná bude šedá metalíza, co jí bude sedět nejlíp.
Avatar - white label
1. 12. 2010 15:41
Re: 4*1 plus 2
Ono v té černé Havana je asi jen takových 10-20% hnědě, která je vidět hlavně na větším světle a čistém laku, takže i na A8 působí dostatečně důstojně. Šedá metla na A7 bude určitě taky pěkná, ale nějaká tmavší, minimálně jako je třeba šedá Dayatona.
Avatar - del42sa
1. 12. 2010 14:09
Na elektřinu bude možno cestovat rychlostí až 100 km/h
jak dlouho ??? 30 vteřin ? >:D

cituji : "Při rychlosti 60 km/h ujede na elektřinu vzdálenost 3 km"
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2010 15:10
Odsudeny na zanik
kazdy kto tu bude hanit novu A6. Neprinasa v oblasti dizajnu nic nove, zmensenina A8 a zvacsenina A4. v spatnom zrkadle nespoznas rozdiel ci ide saso v A4 alebo manager v A6. Mozno to bude aj ta A8.. Ale ved co cakame od audi, audi si strazi svoj dizajn, nrobi ziadne ulety.. Ide bezpochyby o dobre auto len skoda nemoznosti zadneho nahonu..
Rozbalit vlákno
16
1. 12. 2010 15:19
Re: Odsudeny na zanik
to si vystihol. Audi, podobne bmw si strazi svoj konzervativny dizajn. Pre jedincov, ktori idu radi ako ovce v stade idealne riesenie.Este pochopim ked to niekto kupi do firmy, je to spolahlive auto, a pri firemnych autach na cene nezalezi, ale domov si to kupi len totalny anti-individualista...
Avatar - kari.laz
1. 12. 2010 16:12
Re: Odsudeny na zanik
A jak velký je potom to stádo těch BMW, když má BMW větší objem prodejů než Audi?

A najdi mi zde pět rozdílů

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Unifikaci mají úplně všichni, jenomže zde se s oblibou kope do všeho, co patří do koncernu.

U Lamborghini se asi taky zbláznili a dělají auta pro ovce, když si dovolí mít auta si podobná:

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:19
Re: Odsudeny na zanik
Ale bacha, do toho Lamba se tu občas "kope" taky a schválně jestli uhádneš proč (hlavně)? ;-) >:-[]
1. 12. 2010 20:08
Re: Odsudeny na zanik
Zkusim hádat: Že by audi (a tedy VW)? ;-)
Ani nechci domýšlet, co se tu semele, jestli VW koupí od fiatu Ferrari, to se z jedněch z nejlepších sporťáků stanou přes noc předražené, zastaralé, bezpohlavní krámy pro ovce bez špetky individualismu a zdravého rozumu........holt prostě jsme v ČR, to hovoří za vše. Holt ten zlý VW si dovolil zachránit naše "rodinné stříbro" (rozuměj Škodu s jejími stodvácami a favority) před jistým zánikem a rozkradením a udělat z ní vyspělou a úspěšnou evropskou automobilku s vysokou úrovní produktů, a to neměl dělat. Zde v této žumpě Evropy je holt úspěch pomalu trestným činem. Kdyby tu slavnou socialistickou AZNP teoreticky tenkrát koupil Mercedes nebo Ford, byl by dnes mezi hospodskými talachaly a rádobychytrými a "cool" uhrovitými puboši na různých internetových "diskuzích stejně "oblíbený" jako je dnes VW. :-(
Avatar - white label
1. 12. 2010 20:46
Re: Odsudeny na zanik
Mě by spíš zajímalo, co by se u piva řešilo, kdyby to tenkrát koupil Renault (který o to měl vážný zájem) a udělal ze Škodovky svou Dacii...
1. 12. 2010 23:55
Re: Odsudeny na zanik
Cituji Lidové noviny ze dne 26.11.1990:
"Renault soudí, že na obnovu Škodovky bude do roku 1996 potřeba zhruba 3,85 miliardy marek (13 miliard franků), na čemž se chce tato automobilka podílet silnou menšinou, jak vyplývá z její strategie rovnoprávného partnerství Renault-Volvo-Škoda."

Já jen, aby se na základě současné situace a lichých dojmů nepaušalizovalo. Ze Škody se podle všeho nikdy neměl stát ekvivalent dnešní Dacie.
Avatar - white label
2. 12. 2010 00:21
Re: Odsudeny na zanik
Ono, když ptáčka lapají pěkně mu zpívají... Jednak je to jen článek z novin, ale hlavně si snad nemyslíš, že by Renault měl tehdy proti VW šanci, kdyby přišel a řekl, nechcem do toho moc investovat, protože z toho chceme udělat "Dacii".
Na těch informacích z článku je mnohem zajímavější právě to, že dokonce otevřeně přiznávali, že do Škodovky nemíní sami příliš investovat. Tak jak tady potom chtěli vyrábět něco, na úrovni tehdejších Renaultů, o Volvu ani nemluvě.
Která z těch tří značek by asi nakonec nejspíš dělala lowend jako dnešní Dacia? ;-)
Navíc je vidět o jakou velkohubost tehdy šlo, údajné rovnoprávné partnerství Renault-Volvo-Škoda, kde má teda Renault za partnera aspoň to Volvo... >:-[]
2. 12. 2010 00:34
Re: Odsudeny na zanik
Mě bylo osm, tak si prd pamatuju. ;-\
VAG nabízel v podstatě to samé co Renault, nabídky se lišily jen nepatrně.
Samozřejmě zpětně hodnotím prodej do VAG jako velmi prozíravý a výhodný. Jenže dle materiálů, které jsem o tom prodeji pročetl při studiu i ze zájmu to byla pekelná loterie s nejistým výsledkem. Pouze šlo o to, kdo v kratším časovém horizontu nabídne více peněz. To, že je dnes Škoda jedním z lepších výrobců je příjemný bonus spojený s vítězstvím VW.
O nějaké zachování jména tehdejší vládě bohužel nešlo. ;-\
Avatar - white label
2. 12. 2010 00:39
Re: Odsudeny na zanik
Mě bylo tehdy už pár let přes dvacet a docela jsem to prožíval a fandil VW, vybrat si tehdy z těchto dvou značek pro mě bylo docela snadné.. ;-)
1. 12. 2010 21:48
Re: Odsudeny na zanik
podla mna to prehanate aj vy trochen.. Zase kupit si gallardo a mat tam komplet ovladanie klimy z audi co sa robi od roku 2001??? No sorry... lambo si slape svojou cestou ale ta klima je tam fakt ze trosku trapna.. Ale je jedno co kupi VW, ale bolo by dobre nech je toho co najmenej. Mat tu dva tri kolosy- monopoly na auta nebude pre nas zakaznikov najlepsie.. lepsie je ked je zachovana konkurencia.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 12. 2010 01:49
Re: Odsudeny na zanik
Protože Audi čudlíky? ;-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 12:09
Re: Odsudeny na zanik
To taky, ale primárně protože už patří k VW/Audi...
2. 12. 2010 16:00
Re: Odsudeny na zanik
ale prosim ta to su take tvoje hovadiny.. Za to ze patri lambo k VW nebude ho nikto kritizovat. Ale ked si kupis lambo asi neocakavas ze tam najdes tie iste prvky v interiery ako v audi.. To je uz na povazenie.. Ked si dokaze porsche udrzat svoj svet preco to nedokaze lambo?
Avatar - white label
2. 12. 2010 16:16
Re: Odsudeny na zanik
Klídek, nepijem spolu borovičku..., pokud se to zrovna tebe netýká, tak na to neraguj, nebo aspoň ne tak podrážděně, o té potrefené huse to snad znáš, ne? Tohle vlákno jede od počátku s jistou nadsázkou, tak to zkus pochopit...
A jak si Porsche dokáže udržet "svoj svet" si přečti od svých diskusních kolegů pod dieselovou Panamerou, nebo pod Cajunem... ;-)
Na zdraví... :-)
1. 12. 2010 16:23
Re: Odsudeny na zanik
A co si koupí individualista tvého formátu místo A6 nebo BMW? Mondeo?? >:D Nebo Mazdu? ;-) To rozhodně nejsou auta pro "ovce v stáde" přece! Ale proč jsou vidět na každém rohu? Že by bylo tolik individualistů? A proč jezdí tolik audin a bavorů? Že by bylo tolik ovcí? Už se prober z toho snu a neztrapňuj se tu..... :no:
1. 12. 2010 15:45
NIE JE MI JASNÉ
Nie je mi jasné, načo je tu hneď na druhý deň článok o tom istom aute. Veď ten prvý bol taký stručný, nešlo to iba doplniť a rozšíriť? Bola tam tak fajn rozbehnutá debata, teraz je to rozkúskované a už to nemá ani takú úroveň... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 15:52
AUDI zemský ráj to na pohled
.....tak jsme se dozvěděli včera, že nová A6 je v přímém konkurenčním boji s Renaultem Latitude (gti), dnes zase, že Mondeo je výše + další náklad nesmyslů a hloupostí..... (Liooo - mimochodem máš tam o jedno o navíc - OO) ..... Nicméně fakt je, že jeden z největších výrobců vozů na světě, koncern VW-AUDI-ŠKODA-Seat přivedl na svět Třetího prince.... A máme to komplet: Mercedes Benz, BMW 5 a teď, opravdový vybroušený diamant po VŠECH STRÁNKÁCH!!! Tato opravdu nová Audi je král králů - exterier vozu je po všech stránkách vyvážený, upravený, decentní a zároveň dravý, nemusí křičet do světa vůbec nic. Prostě tu je a za to díky. Interier - mít tohle nebo A7 už v garáži, tak se chodím moc dlouho jen kochat tím nejkrásnějším interiérem vozu, který máme na trhu, se sklenkou końaku si pohovím v křesle s krásně voňavou kůží a budu si pouštět Bacha nebo Pavarottiho....prostě koncertní sál králů je tady.
Nebudu sedlácky křičet ono Bravo, to se sem dneska nehodí...... jen tiše poklekám před králem králů, Audi A6.
Audi - náskok díky všemu. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 12. 2010 16:09
Re: AUDI zemský ráj to na pohled
Už jsem to psal výše. Současné německé trio je z mého pohledu dokonalé. Každé z těch aut je trochu jiné, všechny ale velmi důstojné. Tak, jak by to mělo v této třídě být. U každého z nich bych se nebál říci klidná síla, resp. drtivá síla. Teď mě napadá přirovnání ke klidnému Kličkovi v obleku a "uječenému" Hayemu v trenkách. Kličko nepotřebuje vykřikovat do světa velkohubá prohlášení a když dojde na věc, stejně všichni tuší, jak to dopadne.
"Nutnost" vybrat aut v této třídě přináší nyní spoustu bezesných nocí, ale jakákoliv volba ze tří králu je dobrá.
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 16:20
Re: AUDI zemský ráj to na pohled
;-) :yes: pijem stejný koňak jak vidím ...... ono opravdu Tři králové sedí pevně i v tomto rozbouřeném světě....zatímco jiní hledají a vymýšlejí a dizajnujou, tak Králové vládnou. A každý ve svém království. Království bez kompromisů. :yes:
Avatar - white label
1. 12. 2010 17:13
Re: AUDI zemský ráj to na pohled
:yes: :yes: :yes:
1. 12. 2010 17:38
ŠESTÉ ESO
Causa vyšší střední je u konce, přijela nová ášestka a uzavřela tak představy o tom, jak mají vypadat auta na následujících pět let. Než produkty této třídy poměřuj svůj vkus a na těchto produktech se uč.

Nová A6 především vyhranila svůj designový status, definovaný jako technicistní jiskrnný démant. Dokonalost proporcí vyniká v bočním pohledu, tam je to až neuvěřitelně rajcovní sedan. A6 elegantně těží z tvaru bočního C okénka, současně pak zvýrazňuje krátký zadek, což spolu s prvotřídním předkem a s jeho sportovním předsunutím vytváří až uhrančivou kompozici. To vše umocňuje pohledově lehounká kabina (jemné ABC sloupky) a v kontrastu k ní, silný ponton.

Karoserie nemá jedinou chybičku, AUDI je přesně takové jaké chce být - jemně nenápadné, v detailech interesantní, prostě auto pro člověka, který staví hladkou eleganci nad konkurenční (byť neprvoplánovou) exhibační vizualitu či modelovou vskutku vrcholnou ikoniku.

Vnitřek je událostí pětiletky. Spolu se sedmičkou přináší nová kabina zásadně nový pohled na kabiny AUDI. V kontrastu k umírněné karoserii se tak výrazný kokpit zapisuje do dějin garáží, tvůrci přesně odhadli očekávání budoucích majitelů - chci "svoje" audi, avšak s novým vybavením pokoje - jinými slovy - co se má upravit zdrženlivě, to zdrženlivě upraveno bylo, a to, co je potřeba překonfigurovat, bylo překonfigurováno opravdu k dokonalosti.

A porovnávačka? Je to sice zatím jen porovnání ve dvědé, avšak být postaven před volbu, zda šest či sedm, pak ještě včera dopoledne bych se sázel, dnes mám (fotograficky) jasno - A6. a proč? pro vyváženost kabiny, která se pro mne stává poprvé v této třídě od AUDI kabinou z nejpřitažlivějších - píši to nahoře - proporce a hlavně boční pohled.

No a třídní konkurence? (klid, píši - konkurence, nikoliv třídní klaka) . Těžké, těžké. E-klase má v sobě nejsilnější porci autoumění jakou v této třídě můžeš spatřit, BMW5 je třídně absolutní sportovní vůz (v obou karosářských verzích) a A6 je zase úchvatný ledový démant. Nelze vybrat jednoho, mám v sobě jak trochu toho "umělce" tak toho "dravce" a samozřejmě i cit pro tichou krásu démantů. Počítat do toho musíme ještě okolí majitele. Vizuálně čnící Mercedes, doslova své okolí drtící bavorská pětka a svým způsobem a v tomto kontrastu "smírná" ášestka jistě budoucí majitele i v tomto ohledu povedou výhradně k jednomu z těchto aut. Jsou tedy tři řady vyvolených diamantových kovbojů. Každý z těchto kovbojů ví, proč v které řadě stojí. Všichni však stojí ve správné řadě.

Ale abychom nezapomněli, ve třídě jede Jaguar (velké bravo za design karoserie), Saab (velké bravo, za to, že vůbec je) a Volvo (velké bravo protože je). No a co je také možné vypustit do třídy vyšší střední z mainstreamu, to je ke shlédnutí zde - [odkaz] O tom však snad až pod jiným článkem... zde se dnes totiž píše výhradně o tom z nejlepších.

BRAVOOOO :yes:
Rozbalit vlákno
22
1. 12. 2010 17:41
Re: ŠESTÉ ESO
Až na tu ódu na celkový vzhled se naprosto ztotožňuji.
:yes:
Avatar - Emel
1. 12. 2010 18:38
Re: ŠESTÉ ESO
Co se Jaguaru týče... docela mi vzal dech mizerný výsledek crashtestu XF. Čtyři hvězdy se dají tolerovat u dožívající Octavie, ale v prémii nemají místo.
Avatar - WinDiesel
1. 12. 2010 18:51
Re: ŠESTÉ ESO
Podle starých pravidel jasných 5 hvězd. Zapomínáš na to, že právě proto byla pravidla zpřísněna, aby každý automaticky neměl 5 hvězd, To absolutně neznamená kdovíjaký propadák,
Avatar - Emel
1. 12. 2010 18:58
Re: ŠESTÉ ESO
Nezapomínám, byť to srovnání s Octávií asi fér nebylo... i přes novou metodiku mají skoro všechna nově testovaná auta 5 hvězd - A1, Mini, Meriva, Venga, Sportage i Ix35, Passat i Sharan, C-Max, Swift... z mainstreamových značek zklamal co já vím pouze Citroen Nemo, Nissan Micra a Cube, Mazda CX-7, Seat Exeo a VW Amarok.

U nějakého kompaktu bych to neřešil, ale u Jaguaru by člověk očekával i nekompromisní bezpečnost.
1. 12. 2010 21:37
Re: ŠESTÉ ESO
Nejde samozřejmě o propadák, ale jde o to, že přístrojovka byla označená za potenciální nebezpečí, a to už je na zamyšlení.
1. 12. 2010 21:33
Re: ŠESTÉ ESO
Lehké zklamání. Zarážející je nedostatek přístrojové desky a její potenciální rizikovost pro šoféra. Tohle by se opravdu stávat v této kategorii nemělo. Jinak vizuálně zraje k ikoně.
1. 12. 2010 20:35
Re: ŠESTÉ ESO
Super napsané, sám bych to nezvládl líp. Na téma prémie máme určitě společnou řeč ;-) I když bych nesouhlasil s tím, že pětka je třídně absolutní sportovní vůz -to možná platilo kdysi, ale v současnosti má dle mě více sportovního "šmrncu" (nejen) ve vyšší střední právě Audi. Ale opakuji, je to jenom můj osobní názor, nikomu ho nevnucuji. Interiéry má audi tradičně špičkové, s tím také souhlas, tam z prémiových výrobců bohužel v současné době nejvíce zaostává Mercedes (kromě S-Classe).
A toho Renaulta bych taky nezatracoval, prémie není pro každého a kdo chce auto vyšší třídy a nemá patřičně "prémiové" konto, pro toho bude Latitude dobrá volba. S německou trojicí, Volvem nebo Jaguarem se samozřejmě měřit nemůže a ani se o to nesnaží (i to je potřeba ocenit). Jde si prostě svou vlastní cestou a věřím, že bude úspěšnější než poněkud na tuto třídu až příliš výstřední předchůdce, Vel Satis.
Takže za mě: AUDI A6 :yes: :yes: :yes:
RENAULT LATITUDE :yes:
1. 12. 2010 21:35
Re: ŠESTÉ ESO
:yes: Ano, u BMW jsem nevyjádřil nejpřesněji. Souhlasím, že i tato třída zasluhuje nejen prémiovou účast. Ideálem by byl takový větší Passat, ten by tam nastolil dokonalý (super)mainstreamový pořádek :-)
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:27
Re: ŠESTÉ ESO
saglasnoj
:yes:
1. 12. 2010 22:06
Re: ŠESTÉ ESO
Dá sa súhlasiť. Stotožňujem sa najmä s odsekom, kde píšeš o konkurencii. Nové MB - E je rovnako s novým BMW 5 a touto "šestkou" trojica, ktorá verejnosti naplno ukázala ako majú vyzerať najlepšie automobily tohto desaťročia. Až ma mrazí pri predstave, ako budú automobily vyzerať o ďalších pár rokov, keď už teraz táto trojka na mňa pôsobí ako dokonalá. Naozaj by to bolo ťažké vyberanie a z mojej pozície zatiaľ len v štádiu úvah a snov. Ale ak by prišlo na lámanie chleba, asi by som volil BMW 5, ktoré osobne považujem za jeden z najlepších automobilov vo svete vôbec. Dizajnom, technológiami, hnacími jednotkami a vlastne ich celkovou úrovňou vyspelosti radím túto trojku medzi nedostižné technologické vymoženosti dneška, čo sa automobilov týka.

Dovolím si tvrdiť, že ani tie najlepšie a najdrahšie športové automobily im nemôžu konkurovať v tom, na akej úrovni boli tieto automobily po každej stránke navrhnuté a následne aj do najmenších detailov zrealizované. Jednoducho ikony automobilového priemyslu vôbec!
1. 12. 2010 22:13
Re: ŠESTÉ ESO
Souhlasím, můj pohled na BMW je totožný. Moc pěkně píšeš o tom, že zatím je výběr pro tebe ve stadiu úvah a snů. A to je ovšem v pořádku, neb není nic horšího než nevědět. Nemusím mít, musím však vždy... vědět. proto nahoře píši, že tato třída a její současní reprezentanti by nám měli určovat pohledy na auta, ano, to je vrchol automobilového designu této doby.

Jednou, zino, až dostuduješ nastane okamžik, kdy si půjdeš koupit svůj nový vůz. A ty budeš vědět přesně, jaký vůz si máš koupit. A to se cení :yes:
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:30
Re: ŠESTÉ ESO
GTI, představ si to, v posledních dnech se tu pod tvým nickem objevil takový jeden.....ale kašlat na něj.....
S tím, co jsi na napsal zinovi, máš recht. Nemusím mít, ale musím snít, protože až jednou budu mít, tak beze snů mi to bude k ničemu. Sny a touhy - to je ta síla, která nás žene. Někdo sní o A6, někdo o Mercedesu, někdo Bávo....někdo Renault Latitude, někdo o ....... .
Krásně jsi to napsal. I to výše....a ten spodek .... hm, to bys nebyl ty....dneska upřímně: ;-) :yes:
1. 12. 2010 23:41
Re: ŠESTÉ ESO
Oceňuji tvou úvodní sebereflexi :yes:
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2010 00:25
Re: ŠESTÉ ESO
Byl jsi mi inspirací ;-)
1. 12. 2010 22:35
Re: ŠESTÉ ESO
Tak inak o tom písať ani nemôžem. A navyše ak by som na to aj mal, tak si to jednoducho kúpim a užívam si to.

Ja si zatiaľ teraz vystačím s tým, že viem na čo mám. A ak si pamätáš našu nie veľmi dávnu diskusiu o mojom výbere auta, kedy som sa rozhodoval medzi Meganom Grandtour a Octaviou Combi, nakoniec asi pôjdem do novej Astry ST. Úvidím ešte ako to všetko dopadne. No každopádne o BMW budem snívať ďalej, ale nateraz sa sústredím aby mi to vyšlo aj s tým Oplom, pretože ja si budem poriadne užívať aj to.

Ešte by som sa ti rád ospravedlnil. Chodím na tento portál už dlhšie, ale do diskusií som sa začal zapájať až nedávno. Pôvodne som sa v tebe dosť mýlil a hádzal som k tvojim poetickým ódam na VW niekedy aj vcelku urážlivé príspevky. Postupom času som však zistil, že som sa v tebe mýlil a tvoje príspevky sú aj keď niekedy subjektívne, tak inak poväčšinou pravdivé. Som si potom uvedomil, prečo tu pár ľudí nevie zniesť to tvoje "príslovie" - "Jsi než to co parkuješ v garáži". Pretože tým na ktorých to neplatí, to je ukradnuté, ale tým na ktorých to totálne sedí to vadí, nemôžu sa cez to preniesť a potom ťa tu odsudzujú. Niekto jednoducho nemá rád ak mu o ňom niekto napíše pravdu, s ktorou on sám nie je spokojný a nechce si u pripustiť. Tak aby som sa tu už nerozpisoval zbytočne, sorry za tie moje komenty k tvojej osobe, ktoré som tu pôvodne mal...
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:42
Re: ŠESTÉ ESO
....ještě si dejte pusu.... >:D s tímhle opatrně... nebo tu zařvem všichni.... Víš, on ten GTI má jednu vadu, krom všech těch pozitiv, které jsi mistrně vyjmenoval.... má velké játro....a občas s ním dost plácá....a někdy se mu stává, že utíká od diskuze. Ale nikdo nejsme dokonalí. Jinak gratulace k oplu.... podle mě dobrá volba... a raduj se z něj, protože jednou na něj budeš s láskou vzpomínat, když budeš sedět v nějaké prémiovce nebo dejme tomu na kole.... tak makej, ono to stojí za to..... ;-)
PS: já si svůj velký klukovský sen splnil a je to nádherný pocit....
1. 12. 2010 22:46
Re: ŠESTÉ ESO
To je mi jedno, kto by tu na mňa reval alebo nie... >:D Prišlo mi len normálne sa ospravedlniť ak som sa v niekom mýlil. Čo neznamená, že súhlasím so všetkým čo napíše, to nie. Veď každý mám na veci svoje a často-krát rozdielne názory. To je predsa normálne, úplne v poriadku a od toho sú tu aj tie diskusie, nie? ;-)

A k tomu Oplu ešte negratuluj. Zatiaľ ešte nie je podpísaná ani objednávka. Gratulácie až potom. :-)
Avatar - white label
1. 12. 2010 23:48
Re: ŠESTÉ ESO
Tak v tom případě si toho Opla ještě dobře rozmysli... ;-)
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2010 00:26
Re: ŠESTÉ ESO
.....taky bych byl opatrný při volbě >:D
Avatar - white label
2. 12. 2010 00:31
Re: ŠESTÉ ESO
Jo jo, už můj děda říkával: "Hopla, koupil jsem si Opla...", a to "hopla" říkával s takovým nepříjemně překvapeným, až unáhleným přízvukem... ;-) >:-[]
1. 12. 2010 23:30
Re: ŠESTÉ ESO
:-) :yes: :yes:
1. 12. 2010 19:23
Dejte tam V8
Jedna vec je dnesni (nesmyslny) boj proti objemu, druha vec je ta, ze v tehle kategorii proste existuji lide, kteri preferuji a jsou ochotni zivit V8. Proto koupe ani A7, ani A6 zatim nepripada v uvahu.
Mohli by pri uvadeni zacit treba i s S6 a RS6 si nechat na pozdeji, ale bez V8 neee.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
1. 12. 2010 19:49
Re: Dejte tam V8
Pro vyšší střední je šestiválcová motorizace mnohem typičtější a žádanější, než osmiválce, které nabídku spíš jen doplňují směrem nahoru...
1. 12. 2010 20:42
Re: Dejte tam V8
To je asi pravda, přesto mi v nabídce A6 i A7(u té obzvlášť) osmiválce chybí, a myslím si že se tam nejpozději příští rok dostanou, u Audi nejsou tak hloupí, aby nabídli své konkurenci náskok. Audi vždy osmiválcové verze A6tky představuje s časovým odstupem, zatím tomu tak bylo u všech předchozích generací. I když mě by 3,0 TFSI stačil ažaž, skutečně prémiové auto vyšší střední třídy by osmiválec mít prostě mělo.
1. 12. 2010 20:32
interier...
ten interier to jim navrhovalo BMW?? nebo to rovnou vyrvaly s rady5?! jinak pekne ale na BMW a MB.... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:33
Re: interier...
Roh najdeš, klek umíš, hrách je ve spižce dole..... podlahu poznáš podle toho, že po ní ťapkáš nohama.... :-|
1. 12. 2010 21:45
Kdo čekal něco jiného?
Tak jako u Renaultu čeká každý šok, u Audi čeká každý přesně tohle postupné vylepšování ,,dokonalého,, :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
1. 12. 2010 22:33
Re: Kdo čekal něco jiného?
....ale di ty brepto...
Avatar - Righ
2. 12. 2010 00:54
Zasah
Koukam, ze dnes jdu uz trochu s krizkem po funuse, neb vsechno dulezity v diskuzi vicemene zaznelo, predevsim pak v prispevcich od Dinara a GTI-ho. Nesouhlasim nicmene s adoraci Ecka v textu druhyho jmenovanyho, neb to bez patricny barvy, kol a idealne i AMG paketu vzhledove za aktualni tridni konkurenci v mych ocich vyrazne zaostava, coz plati i pro interier. Zde nadale vladne Ingolstadt, ktery se v A6/A7/A8 dostal az na absolutni hranu toho, co je mozny mimo vyslovene exkluzivni segment predvest. Sladeni kompozice, tvaru a materialu je jednoduse dokonaly, u dvojice A6/A7 bych zvlast vyzdvihnul nizkou, ale o to sirsi stredovou konzoli, ktera perfektne propojuje masivni stredovej tunel se samotnou palubni deskou a neobykle ji tak snizuje a priblizuje k ridici. Celek tak sofera dokonale obklopuje a dodava vnitrku sportovni smrnc. Doslova umeleckym dilem je pak tvarovani vyplni dveri nebo sedadel. Z praktickych veci ocenuju vysouvaci navigaci, ktera se tim padem posunala blize prirozenymu zornymu uhlu ridice. Nejlepsi na celym interieru nicmene je, jak Audi kombinuje zdanlive protichudny tendence jako je luxus a strohost nebo konzervatismus a modernost. Tezko najit pozici, z niz lze vnitrek nove A6ky kritizovat.

Pokud jde o vzhled, tak Audi na pridi az necekane pritlacilo na pilu co se agresivity tyce, neb nova sestiuhelnikovita maska v kombinaci s ostre rezanym naraznikem a protazenejma svetlama ma setsakramentsky dominantni a nekompromisni vyraz. Nekdo to muze brat jako ustupek tradicne prevladajicim hodnotam elegance a odmerenosti, ale ja to vnimam jako vitany osvezeni celyho auta. Jestli mohou zaznit vyhrady k predku, pak profil nesnese sebemensi vytku - takhle by to zkratka melo vypadat a A6 zde udelala prekvapive velky skok kupredu. Pritom staci jednoduchy recept - nejprve je treba nastavit spravne rozvor, neb na podvozku Fabie zkratka zadny velky divadlo se sedanem nepredvedes, pak vyladit k dokonalosti proporce a nakonec udelat jeden dva tahy stetcem pro par prolisu a mas pred sebou definici bezchybnyho designu. Na kvalite profilu se vyznamne podili i zad, ktera diky ostry odtrhovy hrane vika kufru a vystouplymu narazniku tvori idealni protivahu zaobleny pridi. A kdyz jsme u ty zadi, staci letmo zavadit pohledem o zadni lampy a dychne na nas noblesa A osmy.

Co dodat? Jedine snad prani, abysme techto skvostu potkavali co nejvic a co nejcastejc, idealne pak dennodenne ve svy garazi. ;-)
Rozbalit vlákno
7
2. 12. 2010 10:55
Re: Zasah
Souhlas. I s tou garáží :-) Ta kola a barva samozřejmě dělají každé auto, nejen E-klasse. Oceňuji, že silně registruješ vizuální novost AUDI. Ono napsat -šeď nuda, všechno stejné, svědčí jen o slepotě. A6 je opravdu nová a opravdu krásná.
Avatar - white label
2. 12. 2010 12:27
Re: Zasah
Jj, slepota.... někdy skutečná, jindy spíš jen předstíraná... :*) :-)
2. 12. 2010 11:55
Re: Zasah
Pěkný :-) a na rozdíl od bassetího obličeje A8 to sedí jako zadek na hrnec!
Avatar - white label
2. 12. 2010 12:26
Re: Zasah
Souhlas...

P.S. Ečko momentálně taky považuju spíš za těsně nejslabšího hráče v D3, zvlášť pokud není v AMG paketu. Jeho interiér působí v této cenové třídě trochu lacině a taky zadní lampy mají až zbytečně velkou plochu...
2. 12. 2010 12:35
Re: Zasah
Nejhezčí zadní lampy v rámci M-B mělo předchozí Ečko ;-) Ale černá v AMG na 19" a s vhodně nakonfigurovaným interiérem už není zlá ;-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 13:06
Re: Zasah
Jak sám píšeš, pak už není zlá... ;-)
2. 12. 2010 08:52
Mix
Ze zadu to vypada jako Renault Fluence a ze predu jako Mitsubishi Lancer. Vsechny rady od A4 do A7 vypadaji stejne, bude tezsi a tezi je rozeznat, az nakonec nikdo nepozna za se jedna o audi...
Rozbalit vlákno
2
2. 12. 2010 10:57
Re: Mix
Máš recht, zejména pneumatiky, ty jsou skorem úplně stejné jako má fluence, také jsou černé a kulaté. Já nechápu, proč ani na tomhle AUDI nezapracuje.
Avatar - white label
2. 12. 2010 12:15
Re: Mix
Je normální, že co má úspěch se kopíruje, single maska u Lanceru (a světe div se, už ji má i Outlander) i Fluence přišly pomšrně dlouho po tomto novodbějším stylu Audi.
Naopak, tohle se dělá právě proto, aby každý hned poznal, že jde o Audi (nebo třeba o BMW) bez ohledu na to, jestli zrovna vidíš vyšší střední, nebo lux třídu... ;-)
2. 12. 2010 10:57
VŠECHNO ŠPATNĚ!
Zatímco předchozí A6 byla souborem svých vlastností z mého pohledu alternativou k BMW nebo M-B (pokud nebereme jedinečnou verzi allroad a M-B neodpářeme neustále "pohřební" verzi T-modelu), pak nová generace stojí bezpochyby minimálně na stejné startovací čáře bez handicapu spolu s německými protivníky.
Vnější design je...Audi, přibroušeno, převlečeno, vyžehleno, jednoduše ideální soulad markantů A4,7 a 8. Interiér je díky znalosti A7 úžasný a dávám ho o promile celkového hodnocení nad řadu 5 a odsuzuji Éčko do role popelky. Jízdně (opět soudě dle A7) nabízí všechny tři automobilky až neskutečný mix komfortu a výborných jízdních vlastností a ačkoliv se neustále píše o úžasně vyváženém a údajně nejvíce řidičském voze ve třídě jako o E-Klasse, pro mě osobně je BMW 5 a A7 (potažmo A6) lepší.
Je to špatný...máme tu 3 solidně vyrovnané vozy a jednu velmi dobrou alternativu z britských ostrovů (přestože já bych si počkal na FL). Co toho člověk naběhá než si vybere... ;-\

Ale je to pěkný běhání ;-)
Rozbalit vlákno
12
2. 12. 2010 11:01
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Nezapomínej na třetí svět - LATI... TŮŮDLE >:D ;-)

P.S. Za tři roky tu budeme stále jásat nad karoserií E-klasse. I ty. Jinak jsi to napsal přesně.
2. 12. 2010 11:39
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Můj dodavatel pase od nepaměti korejskou Sonata třídu, chce jen větší auto, je spokojenej se servisem, žádný spešl požadavky...zrovna u něj si Latitude umím představit.

k P.S.: určitě budeme, ale jak psal někdo výše...ve správné barvě, se správnými koly a paketem od těch co M-B ladit umí ;-)
Avatar - Righ
2. 12. 2010 13:29
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Pristi rok se taky chystam obihat vsechny hrace D3 a lovit ve vodach vyssi stredni, bohuzel vsak nikoliv pro sebe, nybrz pro otce. I tak si to ale kazdopadne chystam uzit. >:-[] Zatim vidim favorita prave v clanku nahore, i kdyz jsem samozrejme zatim neabsolvoval zivy setkani. Hadam ale, ze exterier v realu za fotkama urcite zaostavat nebude a interier znam z A7my. Nejvetsiho konkurenta vidim samozrejme v 5-er, ale preference jsou jednoznacne zamereny na ctyrkolku a benzin, a to Mnichov ponekud miji, neb jedina takova kombinace od BMW v podobe 550xi je jaksi mimo nas financni horizont... Audi me nicmene kombinaci motoru, prevodovky a pohonu u slabsi benzinovy verze taky pekne otravilo. Ne kazdej potrebuje sedlat 300 koni v 3.0TFSI, treba zrovna v mym pripade by byl idealni 2.0TFSI naladenej nekam nad 200 koni v kombinaci s dvouspojkou (nebo klidne klasickym tiptronicem) a quattrem. 2.8 atmosfera s CVT a predohrabem je leda k placi. Doufejme, ze Audi na nabidce pod trilitrem casem trochu zapracuje a dokaze nabidnout i takovy reseni, jaky popisuju vyse. Davam jim jeste 6 mesicu, pak se odchod soucasny A4ky do naruce Leaseplanu nebezpecne priblizi a bude treba objednavat nahradu. :-)
2. 12. 2010 13:58
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Mám teď za sebou podobný kolečko do firmy a finále je mezi vrtulí a hvězdou. Po všech peripetiích (v případě hvězdy jsem chtěl napsat do zastoupení, ať si někdo inkognito ověří úroveň dealerů) mohu doporučit BMW Bychl, M-B Král, Audi z Topcentra. Neobjížděl jsem všechna dealerství, ale tip kam nejít dám :-)

A6 by slušel odladěný 3,0TFSI s cca 250 HP, ale cena za 300koníků je slušná.

Btw. šestihrnek od hvězdy je taky úžasnej ;-)
Avatar - Righ
2. 12. 2010 23:52
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
A na novou A6ku se ti cekat nechce?. :-) Jinak ja mam veskrze pozitivni zkusenosti z Auto Jarov (komplet koncern) - za posledni 2 roky jsme brali dilem do firmy a dilem do rodiny 9 aut od vsech 3 hlavnich koncernovych znacek a vzdycky jsme se dockali perfektniho jednani a primereny slevy. Muzu to porovnat treba s Klokockou (ten mimochodem u karlovarsky vypadovky tedka vysvihnul paradni showroom Audi) a Jarov urcite vede. U BMW znam pouze byvalej Autec ve Stodulkach a jednani bylo vcelku ok, ale netusim, jak to tam vypada dneska po prevzeti Inveltem. U MB jsem byl pouze jednou na Chodove a jednani bylo mimoradne vstricny, sleva z fleku vskutku mimoradna, ale nakonec jsme stejne skoncili u ctyr kruhu (tehdy se vybiralo v ramci stredni tridy a A4 B8 byla fungl nova - Ccko W204 sice taky jeste zarilo novotou, ale v interieru mu Audina zvlast pri sirokym uplatneni priplatkovych prvku utekla rozdilem tridy).
Avatar - white label
2. 12. 2010 14:54
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Mám větší osobní zkušenosti s 2.0 TFSI jak G5GTI, tak V G6GTI (obě s DSG) a mám taky zkušenosti i z A6 (allroad 3,0 TDI Tip.tr. Jak je 2,0 TFSI v GTI skvělý, tak bych ho do žádné A6 quattro rozhodně nechtěl. Do A6 quattro zásadně nic slabšího (nejde ani tak o výkon, jako krouťák, který je nutný ke kombinaci hmotnosti, quattra a automatu) než přeplňovaný 3,0 V6, ať diesel, nebo benzín. Já bych volil spíš diesel (počkal bych možná na nejslnější variantu s 220kW), benzín je fajn, ale reálná spotřeba je u 3,0 TFSI poměrně vysoko, navíc statisticky patří u Audi k těm nejporuchovějším motorům, i když zkazit se může všechno a dnes už bude pravděpodobně mnohem vychytanější.
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2010 15:14
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Kolik ti brala ta 2.0tfsi? Papírově to je paráda, ale něco mi říká, že v realu to bude fous jinde..... . Jinak prubnul jsem a7. Fajn, interier na pohled úžasný, ale do současné A6 když sednu tak pocit: Jsem doma. A7 i a6nová , pokud opomenu nástup d coupe budou mít stejné interiery. Int. je úžasný, ale ten pocit mi chyběl.... pak jsem si schválně sedl do dosluhující a6 a pocit: vítej doma. Super pocit je i v E, dá se i v 5er. Uvidíme.... nakonec koupím "starou dobrou audinu" :-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 16:39
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Ještě pořád bere. Tak spotřeba je u GTIčka velmi rozmanitá podle stylu jízdy (7-15l), ale kdo jezdí striktně podle předpisů, ten s ní problém mít určitě nebude. Jde spíš o to, že poměrně lehké předokolkové GTIčko žere s tímto motorem (při srovnatelném tempu) víc, než těžký a "odporový" A6 allroad s quattrem a tiptronicem. Že by žral 2,0 TFSI v A6 quattro podstatně víc, než v GTI je jasné... Navíc má 3,0 TDI (zejména po zahřátí) na diesel nečekaně sympatický zvukový projev, zatím o lepším v této třídě nevím, R6 (30d) od BMW má sice ještě malinko nižší spotřebu (vycházím, ze zkušeností z 530d), ale akusticky lepší není.
V A7 už je tento motor ultumen tak dokonale, že tam na mě působil (ve srovnání se starší A6) až trochu nevýrazně, což mi se sportovnějším nádechem A7 zcela nekorespondovalo Osobně si myslím, že prémiové auto ve vyšší střední třídě potřebuje pořádný krouťák a kultivovanost (minimálně) šestiválce, jinak ztrácí kus z celkového pocitu komfortu, do kterého počítám i "výkonovou" rezervu v dlouhém táhlém, nebo při předjíždění některých jedinců, majících potřebu si něco kompenzovat právě ve chvíli, kdy jsou předjížděni podobným vozem...
Jinak v současné A6 se cítím taky skoro jako doma, ale interiér A7 je celkově zase o kus dál, pokrok podobnou "nostalgií" nezastavíš...
Avatar - Righ
2. 12. 2010 23:59
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Treba ses moc narocnej. :-) Faktem je, ze bych se toho foukanyho dvoulitru zas tak nebal, zvlast kdyby byl sprazenej s dvouspojkou, ktera by si narozdil od bezestupnovyho ci klasickyho automatu nemela "brat" v podstate zadnej vykon. Moznosti je eventualne i ten hybrid, sympaticka je mi moznost jizdy ciste na elektrinu, jakkoliv je pak dojezd nizkej - na dojeti z dediny na prazskej okruh by to bylo tak akorat.

Chtel jsem se te nicmene jako znalce Audi zeptat na tvuj nazor na multitronic, slycham na nej dost rozporuplny reakce. Sam jsem tu cest nemel, ale slysel jsem uz leccos negativniho i pozitivniho (z toho druhyho soudku naposledy tento test - [odkaz] ).
Avatar - white label
3. 12. 2010 00:14
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Tak multitronic bych nedopručil ani "tchýni z prvního manželství", ale to ani jiné "bezestupňové" převodovky... Kvalita multitronicu už sice dávno není tak tragická jak zpočátku jeho výroby, ale ani z uživatelského hlediska nevidím důvod proč. To bych snad zase začal raději kvedlat, což bych nerad...
Navíc se (pokud vím) multitr. u A6ky kombinuje jen s předkem, což mi nedává smysl už vůbec...
Avatar - Righ
3. 12. 2010 00:18
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
To je docela radikalni odsudek - mohl bys prosim byt trochu konkretnejsi?

EDIT: S tim predohrabem mas pravdu a pokud je mi znamo, tak kombinace multitronicu a quattra ani neni technicky mozna.
Avatar - white label
3. 12. 2010 00:36
Re: VŠECHNO ŠPATNĚ!
Přesně tak, A6 mi (třeba vedle 5er) nedává bez quattra vůbec smysl. A pokud vezmeš A6 quattro, tak i když nahradíš tiptr. s-tronicem pořád mi na takové auto vychází nějakých 350Nm/210PS prostě málo. nemluvě o celkové kultivovanosti V6, proti R4, především akusticky...

No pokud si nikdy s podobnou převodvkou nejel, tak je to trochu něco jako jízda z elektromobilem, třeba s trolejbusem, což je vlastně elektrobus.
Představ si, že se jakoby na jedničku rozjedeš, motor se dostane do určitého pásma otáček, které si následně drží a ty jakoby stále na jedničku zrychluješ za doprovodu nudně monotóního (přitom spíš mírně rušivého) zvuku motoru ve stále stejném pásmu otáček. Takže žádné delší ležérní povalování motoru v nízkých a následné případné vytočení až k omezovači, kde se zařadí vyšší rychlost a vše se znovu opakuje... Jsou tam sice předvoleny jakési "fiktivní " rychlostní stupně pro možné "manuální řazení, ale to se nedá vůbec srovnat ani s tiptr., natož s s-tronicem...
2. 12. 2010 16:40
Vorsprung durch keine Invention
Nespletli jste se? Nedali jste k článku omylem fotky A4? Nebo A8? Ono jak to není v měřítku, tak se to nedá poznat....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
2. 12. 2010 16:43
Re: Vorsprung durch keine Invention
Kde si zase nechal ty brejle, kolikrát jsem ti říkal, že pro sklerotiky jsou čočky vhodnější... >:-[]

...nebo tak silné se ještě pořád nedělají? 8-s ;-)
2. 12. 2010 17:01
Re: Vorsprung durch keine Invention
Optiku mám v richtyku.... spíš mě už jen letmý pohled na tu stvůru tak strašně nudí, že nemám vůbec chuť se na tu káru dívat byť o vteřinu dýl, než je nutné... a tím se nedostanu k tomu, abych viděl nějaký rozdíl mezi 297x210 a tímhle.
2. 12. 2010 20:45
dotaz
Může mi někdo vysvětlit,co vede čecháčky a východňáry k tomu, aby zběsile komentovali jakékoliv německé auto? Kdo si jej chce koupit tak koupí, kdo na něj nemá..... ten kritizuje? Takže národní sport, něco jako když každý rozumí fotbalu, hokeji atd.
BTW: pro většinu obou česko pomlčka slovenských národů je A6 z kategorie nedostupných vozů,tj. z říše snů, o to víc mi uniká smysl vášní a polemik.
Mně se např. A6 líbí, podle mnohých asi nemám vkus...OK, já se z toho nepočůůrám a klidně ji koupím.Moje love, moje rozhodnutí.Tečka, Hezký večer teoretikům. :-!
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2010 22:50
dizajn lol
tu je porovnanie dizajnu s predoslym A6. Je to 99% kopia predosleho A6... Dizajnovy *:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
4. 12. 2010 13:47
Re: dizajn lol
Díky, žes to tady přípíchl......je to krása dívat se na krásu..... dokonalost sama.... je to jako koukat na krásné ženy - černovlásku a hnědovlásku.... žádné nic nechybí, obě jsou krásné...... Dobrá práce Lijo.... :yes:
Avatar - white label
5. 12. 2010 00:22
Re: dizajn lol
No, a hlavně zepředu a zezadu se to fakt podobá jako vejce vejci...
:-O >:-[]
Avatar - Ji/Ri
5. 12. 2010 21:59
Re: dizajn lol
>:-[] a zespodu k nerozeznání...... :-)
Avatar - Kolouš
4. 12. 2010 12:27
Á kolik? Jo Á šest, aha....
:no:
Rozbalit vlákno
0