Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6: Ceny na českém trhu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (110)
Díky změnám v kurzu se snížily ceny nové generace sedanu Audi A6 a s cenou 991.100,- Kč je motorizace 2.0 TDI nejlevnějším zástupcem tohoto modelu.

Nová generace Audi A6 s interním označením C7 je na českém trhu nabízena od prvních týdnů letošního roku. Ceník pro březen přináší první změny v cenách a díky novému kurzu nastupuje velmi mírné snížení cen v rozmezí od 7.900,- Kč (2.0 TDI) po 10.700,- Kč (3.0 TFSI quattro).

Audi A6 je na českém trhu nabízeno s jedním základním stupněm výbavy shodným pro všechny motorizace a dlouhým seznam příplatkové výbavy.

Audi A4 vs. A6 vs. A8: Designový trojboj

Nabídka pohonných jednotek v současnosti zahrnuje zážehové motory 2.8 FSI (150 kW) a 3.0 TFSI (220 kW). První z nich je nabízen s pohonem předních kol i s pohonem quattro a třílitrový šestiválec je vždy vybaven pohonem všech kol.

Vznětové motorizace zastupuje 2.0TDI (130 kW) s pohonem předních kol a 3.0 TDI, který je s výkonem 150 kW nabízen s pohonem předních kol a také v provedení quattro (příplatek 72.200,- Kč). Verze 3.0 TDI s výkonem 180 kW je nabízena pouze s pohonem všech kol.

Později v průběhu roku má nabídku motorizací doplnit ještě Audi A6 Hybrid, jehož cena prozatím nebyla stanovena. K pohonu tohoto modelu slouží čtyřválec 2,0 TFSI (155 kW), který je spojen s elektromotorem (33 kW, 211 Nm).

Audi A6: První jízdní dojmy

Standardní výbava Audi A6 zahrnuje mimo jiné Audi drive select dynamic handling, systém Start-Stop, elektromechanickou parkovací brzdu, asistent rozjezdu, startovací tlačítko, MMI s barevným displejem (úhlopříčka 6,5 palce), dvouzónovou automatickou klimatizaci. Pouze pro šestiválce jsou součástí sériové výbavy xenonové světlomety včetně světel pro denní svícení z LED a čtyřválcové modely jsou vybaveny halogenovými světlomety.

Bezpečnostní výbava všech verzí obsahuje čelní, boční i hlavové airbagy, aktivní opěrky hlav a elektronicky stabilizační program včetně ABS, ASR a EDS.

Audi A6 2011 - technická data
Model2,8 FSI multitronic2,8 FSI quattro3,0 TFSI quattro2,0 TFSI hybrid
PřevodovkaCVT7DS 4x47DS 4x48A
Zdvihový objem [cm3]2773277329951984
Válce/ventily6/46/46/44/4
Největší výkon [kW/min-1]150/5250-6200150/5250-6200220/5250-6500155+33
Největší toč. mom. [Nm/min-1]280/3000-5000280/3000-5000440/2900-4500-
Max. rychlost [km/h]240240250238
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,78,15,57,3
Komb. spotřeba [l/100 km]7,48,08,26,2
Poh. hmotnost [kg]168517551815-
Cena [Kč]1.085.100,-1.157.300,-1.335.800,--

Na výběr je samozřejmě i široká paleta příplatkových položek – například kožené čalounění (od 54.217,- Kč), adaptivní tempomat (44.999,- Kč), MMI navigace (od 66.881,- Kč), audiosystém Bose (26.713,- Kč), čtyřzónová klimatizace (18.284,- Kč), head-up displej (38.783,- Kč), asistent nočního vidění pomocí infračervené kamery (56.196,- Kč), vzduchové odpružení (54.811,- Kč) nebo zadní sportovní diferenciál s aktivním rozdělováním točivého momentu (29.523,- Kč).

Kromě příplatkové výbavy obsažené v ceníku nyní Audi k nové generaci A6 nabízí akční paket Business za 75.760,- Kč. Součástí paketu je Advanced key, Audi parking system plus, elektricky nastavitelná přední sedadla s pamětí sedadla řidiče a rádio MMI plus. Ve srovnání s objednáním jednotlivých položek zákazník při pořízení paketu ušetří 18.940,- Kč.

Audi A6 2011 - technická data
Model2,0 TDI3,0 TDI multitronic3,0 TDI quattro
Převodovka6M (CVT)CVT7DS 4x4
Zdvihový objem [cm3]196829672967
Válce/ventily4/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]130/-150/3700-4500180/4000-4500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]380/1750-2500400/1250-3500500/1400-3250
Max. rychlost [km/h]228 (-)240250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,7 (-)7,26,1
Komb. spotřeba [l/100 km]4,9 (-)5,26,0
Poh. hmotnost [kg]-17201795
Cena [Kč]991.100,-1.178.000,-1.324.400,-

PŘEDSTAVUJEME Audi A6 – Kratší, lehčí, úspornější

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (110)
Avatar - positivemind
21. 3. 2011 01:46
Re: Audi on top
To ano, ale to, že Jaguar vlastní Indové není to samé, jako by ho vlastnil nějaký kmen indiánů z pouště :-!
Avatar - Hamunasakra
20. 3. 2011 14:20
Re: A6 - o melouny boy
To se taky přidám, jo: :yes: :-)
Já totiž střešní okno taky nemusim - a to přikyvování a poplácávní se po zádech má fakt něco do sebe ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 3. 2011 14:07
Re: A6 - o melouny boy
:yes:
Avatar - Hamunasakra
20. 3. 2011 08:46
Re: A6 - o melouny boy
Nojo no už mi to došlo, chce to nový brejle na čtení :-)
Avatar - white label
20. 3. 2011 00:19
Re: A6 - o melouny boy
Tak vidíš a právě proto jsem ti napsal, že nečteš dost pozorně... >:-[]

"...např. co se týká individualizace a možnosti přípl. výbavy, celkového komfortu (včetně podvozkového) tam se XJ na D3 ještě zcela "nechytá"."
Už tam vidíš jasně napsáno !XJ! a nikoli XF..? :*) ;-)