Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2010: 80 % zaregistrovaných Audi A6 má pohon všech kol

Vyšší střední třída je poklidná a nic moc se v ní neděje. Jen Mercedes-Benz E porazil svého úhlavního mnichovského soka o jedinou registraci.
Zpět na článek
29. 11. 2010 11:49
neregistrovaný "Kajfik"
28. 11. 2010 17:06
28. 11. 2010 17:59
28. 11. 2010 19:36
28. 11. 2010 20:11
28. 11. 2010 21:20
29. 11. 2010 09:35
29. 11. 2010 11:18
29. 11. 2010 12:06
29. 11. 2010 14:00
29. 11. 2010 14:47
29. 11. 2010 18:51
29. 11. 2010 20:33
30. 11. 2010 13:06
30. 11. 2010 14:02
29. 11. 2010 11:27
29. 11. 2010 11:33
neregistrovaný "kome"
29. 11. 2010 14:06
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 13:39
Mercedes nezaplatil všimné?
Zajímavý, již druhý, v krátké době, titulek článku...
S - class sice vítězí v luxusní třídě, ale v titulku článku je BMW.....
E - classe vítězí ve vyšší střední, ale v titulku článku je AUDI.....
Tak nevím, autor asi nemá rád Mercedes, nebo snad Mercedes nezaplatil všimné? A nebo autorovi v Mercedesu nepůjčili auto a toto je taková malá pomsta?
Ale možná jsem jen příliš podezřívavý a slyším trávu růst.... :-|
Rozbalit vlákno
12
28. 11. 2010 13:43
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
JJ, audi a6 3,0 tdi dostanes pouze ve 4kolce, takze titulek jak stehno
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 13:46
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Safra, to jsem nevěděl, titulek článku nyní nabyl na inteligenci a hodnotě... :-)
28. 11. 2010 19:45
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Napiš nějakou "hodnotu" do redakce, určitě je to potěší
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 21:29
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
100 bodov ?
29. 11. 2010 11:12
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Autor článku není zároveň autorem titulku k článku, veškeré dílo prochází redakčními úpravami, na které již nemám bohužel vliv. Díky za pochopení.
neregistrovaný "Kajfik"
29. 11. 2010 11:49
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Díky za vysvětlení. Moc hezky napsáno. Redakční úprava.... >:D ...v rámci redakční strategie... >:D ;-)
29. 11. 2010 14:55
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
O žádné redakční strategii jsem nepsal. Pouze o úpravách, které má na starosti šéfredaktor - a na které již opravdu nemám vliv. Informaci o 4x4 v řadě A6 jsem ve svém originále, který jsem mu poslal, vůbec neměl a i titulek byl pochopitelně jiný. Díky za pochopení.
29. 11. 2010 14:46
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Tak to jo. Ty napises clanek a redakce mu da na pritazlivosti :))
29. 11. 2010 15:01
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Sice je tvůj příspěvek ironický, ale vlastně... je to tak. Snažím se i sám nějak "okecávat" ty suché statistiky, aby to bylo alespoň trochu ke čtení, zvlášť když se celkem nic neděje a pořád vyhrává éčko před pětkou a A6. Každopádně vás to určitě zajímá, soudě podle diskuse :-)
29. 11. 2010 21:29
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Troska ironie smerem k redakci tam je. Uvazuju tak, ze kdo chce vedet statistiky prodeju, nepotrebuje ´palcove´ titulky. Pravda, diky nim si to precte vic lidi, ale je tu taky vice clanku..Ona ta trocha informaci bez omacky se uz dneska moc nevidi. Napada me jako prvni dokument pro americany, to je takovej hezkej priklad.
30. 11. 2010 12:58
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
Kdyby nás ale nikdo nečetl, tak to můžeme zabalit... Považuju se sice za člověka, který vyznává spíše alternativnější směry kultury bez reklamy a přílišné komerce. ale za svou práci chci také nějaké finanční ohodnocení, což je logické :-) A bez čtenářů (a právě i bez té reklamy na serveru) bych žádné neměl. Asi mi ale poněkud uniká smysl té poslední věty: jaký dokument pro Američany máš na mysli?
30. 11. 2010 17:36
Re: Mercedes nezaplatil všimné?
To bylo jen takovy prirovnani k te omacce okolo, brano obecne(posledni dve vety, s clankem to uz moc spolecneho ale nema).Ze uz to nejni, jako ono to bejvavalo. Dokument pro americany probiha tak, ze koukas treba hodinu na neco, co stacis jinak vstrebat za pul minuty, takovy ty jejich nastavovany kase.. no za 10 minut prijde reklama a clovek radsi zapne radio.
Co se tyce financi za clicky, resil bych to jednou tydne skodovkou-to si kazdej vdecne precte, at je tam cokoliv, patriotismus osali vsechnu nekvalitu, kdyz by na to prislo ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2010 13:52
mercedes zasluzene vsetkych drti
ako som predpovedal Ecko ma pod palcom vyssiu strednu a S-ko luxusnu triedu a reci o tom ake je Ecko skarede a ze S-ko je uz starsie sa v predajoch nepotvrdili. Zrejme sa ludom pacia skarede a stare auta

:-)

Samozrejme medakom fandim tak ich budem chvalit aj keby mi vrtali koleno

:-)

Moji oblubenci Peugeot a Kia sice nedosahuju kvalit medaku ale blizia ;-)
sa a mozno raz to bude vyrovnane ;) tak za 1000 rokov
:-! >:D
Rozbalit vlákno
6
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 13:59
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
Peugeot rozhodně udělal pokrok, cílem ale není luxus, jen solidní prodeje a zachování podílu na trhu..... je to na dobré cestě.

Co se týče MB, je umění udělat nekýčovitý design, jak to není dělají u BMW a AUDI, Audi s těmi svými LED lucernami a BMW korejským designem...
Avatar - white label
28. 11. 2010 14:14
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
Pod českými čísly přece nelze dělat žádné větší, obecnější závěry ohledně prodejů jednotlivých značek a modelů, obzvlášť u luxusnějších tříd/značek...
Avatar - 3_diamanty
28. 11. 2010 14:19
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
ano rozumeim ale toto je cesky trh a moje tvrdenia logicky hlasaju ze toto co vravim plati pre cesko, netvrdim ze medak vsetkych drti napr v dansku alebo portugalsku. Bavime sa o ceskom trhu a v danych tiredach je medak v cechach numero uno. Dufam ze sa rozumieme.
Avatar - white label
28. 11. 2010 18:52
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
Numero uno je tady spíš momentálně a to navíc ještě s "odřenýma ušima". Za posledení měsíc se u nás prodalo Ečka o jediný! kus více, než 5-er, S-klasy o pouhé dva kusy víc, než 7-er a o 3 víc, než A8, na kterou byly vyčerpány kvóty pro český! trh do konce tohoto kal. roku, už během léta (předchozí dva měsíce si i u nás vedla A8 lépe, než S-kl.).
Ale jestli tohle stačí k tomu, mít doslova "pod palcem" tyhle třídy na českém trhu (nemluvě o tvém "uber" nadpisu u tohoto vlákna), pak ano..., ale to jen potvrzuje to, o čem jsem psal v předchozí reakci, český trh je v těchto třídách tak miniaturní, že o prvenství v měsíčních prodejích mnohdy rozhoduje pouze 1-2 ks, což má logicky výpovědní hodnotu bližící se nule... ;-)
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 21:33
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
No, roční náskok má MB docela dobrý a třebaq už má taky vyčerpány ty tvoje "kvóty" pro ČR.... hihihi
Kvóty - jednapanipovidala...... :-)
Avatar - white label
28. 11. 2010 23:31
Re: mercedes zasluzene vsetkych drti
Samozřejmě mě vůbec nepřekvapuje, že zrovna ty nic nevíš o kvótách na novou A8...
Nemyslíš zřejmě kvóty na eS-klasu...
U S-klasy se (vzhledem ke stáří modelu) náskok po desíti měsících (14 kusů na 7er a 18 kusů na A8) dá považovat za úspěch.
Ale ani větší náskok (59 kusů) E-klasy na 5er (za deset měsíců tohoto roku) nelze za žádné "drcení" brát. Je dobré si uvědomit, kdy přišlo na trh nové Ěčko a kdy nová 5er u které ještě stále spousta lidí čeká na možnost koupit x-drive a M-paket, se kterými bude mít ještě nesrovnatelně lepší potenciál potrápit prodeje Ečka.
28. 11. 2010 15:26
VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
Příklon ke čtyřkolkám lze jen pochválit. Potvrzuje se, že tam, kde se nemusí na extras předčasně vypovídat i stavební spoření nevlastní babičky vlastního dědy kupcí ví, co je na zdejší silnice nejpraktičtější. V tomto kontextu by jistě bylo zajímavé jak se ke čtyřkolkám v této třídě staví zadolkoví klasici.

Třídá je utažená na poslední závit, dokonalá nabídka pro dokonalé lidi. Snad jen ta poslední dvě místa... že by Technické museum doplňovalo po rekonstrukci své stavy?

Ale vraťme se z musea na silnice, na nich to je přesně tak, jak být má, vpředu ti opravdu nejlepší, na třetím místě (!) dosluhující model, s jemným odstupem atakován (v modelovém variantním součtu) Volvem. V novém roce snad v tabulce přivítáme staronového benjamínka, saaba a bude zameteno. Možná ještě, kdyby tak fiat udělal long Cromu, dalo by se to s odkazem na zemi původu označit za specifickou subtřídu - nižší vyšší delší střední. Vždyť kdo se na to má dívat...

Čelo tabulky je fantastické, co? Popravdě si napišme, že jsou to vlastně ideální auta. Totiž, prémie je inspirací nejen ve vizáži, v jízdě, v materiálech, v technice, ona prémie je prémií i v kvalitě, a to v nejširším možném garážovém pojetí. Není nic více než prémie, tato kvalitativní třída definuje to, co je v automobilovém světě velkosériově nejlepší. A když si uvědomíme, že umírněné verze těch nejlepších začínají lehounce nad miliónem korun, nezbývá než konstatovat, že ráj opravdu trvá. Samozřejmě, že na holobyty se v této třídě příliš nehraje, ale nějakou slušnou verzi do jedna pět lze jistě jezdit s velkou nonšalancí...

Prémiový segment, to je výrobní výsada těch nejlepších, je to výkladní skříň špičkové kvality, špičkové techniky, špičkového stylu. Je to výkladní skříň u níž se soustřeďují ostatní a přes zamlžené sklo výloh žasnou přesně tak, jako my nyní.

Tedy co vybrat? Zde není co řešit - Buďto Mercedes-Benz, nebo BMW, nebo AUDI, nebo VOLVO, nebo JAGUAR.

Číslem měsíce je číslo... 0, ano nula, neb právě ta vytváří ten nebetyčný potřebný odskok. Neboť, málo platné, hlavní roli komparsisté zpravidla nehrají...

BRAVO VYŠŠÍ STŘEDNÍ :yes:

P.S. Nebude to dlouho trvat a číslem měsíce bude možná sedmička, ne ne, nikoliv sedm prodaných citroenů šest nýbrž sedmička jako model... od AUDI. Však víš...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - dicky
28. 11. 2010 18:23
Re: VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
snuzka kecu nic vic >:-[] hale ty dokonala nabidko pro dokonale lidi ty si fakt k pousmani......
28. 11. 2010 19:36
Re: VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
Zapomínáš na Latitůdu. Do roka a do dne nezůstane v tabulce prodejů kámen na kameni. >:D
28. 11. 2010 20:04
Re: VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
>:D >:D
28. 11. 2010 20:22
Re: VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
A jak myslíš, že se ta horní tabulka vytvořila? Úspěšní lidé se prostě rozhodli pořídit si auto. Nebo se snad domníváš, že v životě je to tak, že ti nejméně úspěšní jezdí těmi nejlepšími auty? Nemusíš ostatně chodit nikam příliš daleko, jsi přece než to, co tvůj vůz, jdi do garáže otevři vrata, koukáš na sebe.

P.S. Daleko cennější, než ten tvůj holovětý pokřik by bylo to, kdybys na padrť rozsekal každou mou horní větu. Těším se na to. Podle mě však dokážeš pouze kvičet 8-s :-!
Avatar - WinDiesel
28. 11. 2010 21:51
Re: VYŠŠÍ PERMANENTNÍ
Zpráva měsíce: Mercedes nabízí o 20% svítivější xenonové výbojky do světlometů. Audi nabízí cirskusový design světlometů ověšených kýčovitě LED diodami. Zatímco Mercedes dělá něco konkrétního pro řidiče této značky, Audi na sebe marně snaží upozornit.....
Náskok díky technice se tak nějak nekoná, zatímco náskok Mercedesu díky historii a díky skutečnému, ne vysněnému image je tady stále přítomen.
Mimochoden, ani Mercedes nespí....:
> W169 končí 03/2012
> W176 nový model 09/2012 (Áčko 5dv)
> T245 končí 06/2011
> T246 nový model 11/2011 (Béčko)
> W204 facelift 03/2011
> S204 facelift 03/2011
> X204 facelift 07/2012
> C204 nový model 06/2011 (C-kupé, nikoliv CLC)
> R171 beze změn do konce roku 2012
> R172 nový model 03/2011 (nové SLK)
> C219 beze změn do konce roku 2012
> C218 nový model 01/11 (nové SLS)
> W212 beze změn do konce roku 2012
> S212 beze změn do konce roku 2012
> C207 beze změn do konce roku 2012
> A207 nový model 03/2010
> W/V201 beze změn do konce roku 2012
> C216 facelift 09/2010
> R230 končí 11/2011
> R231 nový model 03/2012 (nové SL)
> C197 nový model 03/2010
> R197 nový model 09/11 (SLS cabrio)
> W164 končí 06/11
> W166 nový model 09/11 (nové ML)
> W/V251 facelift 08/2010
> X164 končí 06/2012
> X166 nový model 09/2012 (nové GL)
> 461/463 facelift 06/2012
28. 11. 2010 17:06
4x4
to aby pražáci když je sněhová kalamita (napadne 5 čísel sněhu) při padesátce zvládali zatáčky >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Krispos
28. 11. 2010 17:59
Re: 4x4
Tebe ta absence 4x4 ve Tvém Mondeu nějak žere >:D To, že Ford 4x4 nenabízí, neznamená, že to je jen featura pro pražáky :-)
28. 11. 2010 19:36
Re: 4x4
Evidentně nejen to 4x4
Avatar - Krispos
28. 11. 2010 20:11
Re: 4x4
Tak degenerace šlechty v důsledku příbuzenských sňatků je veřejně známá, že... >:D
28. 11. 2010 21:20
Re: 4x4
To nevíš, že (cituji zdejšího šlechtice) "Plácnout na podvozek čtyřkolku umí každej, udělat vymazlenej pohon předních kol umí jen Ford"?
>:D
29. 11. 2010 09:35
5GT
Kde je BMW 5GT? Předpokládám, že bude asi v celkových prodejích pětky.
Rozbalit vlákno
8
29. 11. 2010 11:18
Re: 5GT
S největší pravděpodobností ano. SDA jednotlivé modely nedělí, pokud to nejsou kupé a kabriolety.
29. 11. 2010 12:06
Re: 5GT
Ale zase A6 a Allroad jsou sólo.
Avatar - white label
29. 11. 2010 14:00
Re: 5GT
Navíc žádný allroad (samostatně) už oficiálně není, Je buď A6 allroad, nebo A4 allroad, takže označení v tabulce je neúplné. Nechápu příliš logiku dávat allroad a XC zvlášť a 5 GT dohoromady s 5er. Odlišnost karoserií těchto verzí hovoří spíš pro přesne opačný postup...
29. 11. 2010 14:47
Re: 5GT
[odkaz] Uvažoval jsem o sloučení Audi A6 s Allroadem (A4 a A4 Allroad samostatně vedeny nejsou, stejně jako třeba Legacy a Outback). Pak bych ale musel sloučit i S80/V70/XC70 do jednoho modelu....?
Avatar - white label
29. 11. 2010 18:51
Re: 5GT
Proč ne, připadá mi to docela logické, takový A6 avant (zvlášť na vzduchu) je celkově nesrovnatelně příbuznější s A6 allroadem, než 5GT s oběma verzemi 5er.
29. 11. 2010 20:33
Re: 5GT
Tak, tak. Rozdíl mezi 5GT a 5er je asi takový, jako mezi A6 a A7.
30. 11. 2010 13:06
Re: 5GT
No tak pokud vím, tak 5 GT vlastně není ani pětka, ale konstrukčně spíš sedmička. Jenže já si ty jejich prodeje z prstu nevycucám, když je SDA nedělí. Pokud bych sloučil logicky A6 a A6 Allroad a Volva 70/80 (kromě C70, ale to je úplně jinde), tak by mi zase chybělo přímé porovnání Allroadu A6 a XC70. Můžu se samozřejmě občas zmínit bokem v článku, tedy jestli to bude někoho zajímat :-) A7 a A6 bych ale nepytlíkoval dohromady, jsou oddělené, stejně jako A4 a A5 ve střední. A5 navíc slučuju s tím, co je ve sportovních autech (kupé, kabrio, ve střední je jen Sportback).
Avatar - white label
30. 11. 2010 14:02
Re: 5GT
Já bych z toho zase nedělal tak velkou vědu, allroad i XC by mohly být dohromady, ale nemusí. A6 a A7 určitě zvlášť (to bys pak musel dávat dohromady i CLS s Ečkem, nebo naopak E-kupé s Céčkem) a stejně to vidím u 5er a 5GT, protože podobnou logikou bys k nim pak mohl počítat třeba i X5, která má pětku v typovém označení taky...
29. 11. 2010 11:27
Jak se ukazuje
existuje stálý nepoměr mezi lidmi co mají peníze a mezi těmi co umí řídit. >:D Člověk který umí řídit nepotřebuje 4x4 když umí pojede stejně tak s předním či zadním náhonem. Blouznění o všespasitelném 4x4 respektive pouze připojitelném pohonu zadní nápravy je docela srandovní.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "kome"
29. 11. 2010 11:33
Re: Jak se ukazuje
Pěkný výlev. 4x4 jak permanentní ,nebo se spojkou je snad nepopiratlně v určitých situacích výhodou...
29. 11. 2010 14:06
Re: Jak se ukazuje
Předokolkař, zadokolkař a čtyřkolkář jedou nasuchu (běžnou jízdu) takřka stejně. Ovšem vše se doslova fatálně obrací jakmile napadne centimetr sněhu, tam se mohou předo a zado chytit jen za ruce a sledovat, jak čtyřkolkáři válí dál. Zima je v našich končinách kolem čtyř měsíců. Tedy jednu třetinu roku ti to čtyřkolkář nandavá s takovým přehledem, že postupně tak někdy kolem ledna února začínáš svůj vůz nenávidět... Čtyřkolka je jasnou trefou.
29. 11. 2010 15:10
Re: Jak se ukazuje
GTI nech toho to jsme si už vysvětlili. Jezdím 23 let a dojel jsem a projel vždycky a to jak se zadním tak předním i čtyřkolkou. Když nebudeš umět tak vyletíš z cesty i se čtyřkolkou a hezkých pár takových frajerů jsem už zažil. Akorát tady zvyšuješ sebevědomí čtyřkolkářům amatérům kteří si budou myslet že na ně neplatí fyzikální zákony.Ono totiž tvůj táhlý rovný není vrchol jezdeckých schopností, ale jsou to horské serpentíny pod sněhem kde se láme chleba a každou zimu musím brzdit do zatáček i za čtyřkolkama, né není to problém těch pohonů, ale mezikusu mezi volantem a pedály, a i když je čtyřkolka fajn taky to s ní musíš umět a věř tomu že zkušený řidič je na tom líp s jakýmkoliv náhonem než nezkušený, ale nesmírně si věřící amatér za volantem 4x4.To musíš vědět i ty jako šofér-amatér. :-(
29. 11. 2010 16:25
Re: Jak se ukazuje
Nechci se přít kdo to kdy komu nandává ale...Taky už chvíli jezdím (cca 20let) a musím přiznat, že s 4x4 je to prostě jednodušší! Neříkám, že bez ní to nejde, ale ono to jde i bez klimatizace, airbagů, abs...a já nevím čeho ještě. Jen je to s těmito pomocníky příjemnější a bezpečnější. Samozřejmě souhlasím s Vámi, že žádný z těchto systémů nenahradí šedou hmotu mozkovou na levém předním, ale když je jí nedostatek, tak občas dá šanci těm ostatním vyhnout se... :-)
Ať to na sněhu drží!
29. 11. 2010 21:40
Re: Jak se ukazuje
S tím se dá souhlasit, nicméně je vždy jednoduší jízda se všemi ABS,TCS,ESP atd. ale pokud se řidič naučil jezdit bez těchto obezliček bude jistě schopnější se všemi těmi pomocníky než řidič který se učil jezdit a od začátku využívá tyto "udělátka".
Avatar - white label
29. 11. 2010 19:25
Re: Jak se ukazuje
Tohle mi zní malinko černobíle, sám jezdím jak s předkem, tak se 4x4, ale občas ještě i se zadkem. V míře přínosu 4x4 pro auto (a tím pádem i pro jeho majitele) je třeba zohlednit pár věcí..., každého asi napadne např. nadmořská výška, kde se s vozem nejčastěji pohybuje, ale já mám teď na mysli především délku a rozvor vozu a s tím i případně spojenou vyšší pohotovostní hmotnost. Podle mě se auta zhruba do velikosti Golfu, většinou obejdou i bez 4x4 velmi dobře (přičemž kvalitní zimní pneu beru jako samozřejmost), navíc snížení hodnoty hloubky (z důvodu 4x4) kufru je u nich omezující více, než u delších/větších vozů, kde to samotná délka zavazadlového prostoru dokáže vykompenzovat. Auta od velikosti Passatu nahoru využijí 4x4 rozhodně víc. Kdo chtěl někdy v zimě vyjet větší kopec (bez možnosti delšího rovného rozjezdu) třeba s naloženým Passatem, Mondeem, nebo s vyšší střední s jednou hnanou nápravou, ví o čem píšu. Ale i na zasněžené dílnici je jízda se 4x4 pohodovější (i tady platí, čím větší délka a rozvor vozu, tím větší přínos), zvlášť v relativně vyšších rychlostech, důležité ovšem je, stále si uvědomovat, že při náhlém problému je brzdná dráha u 4x4 a 2x4 prakticky shodná...
29. 11. 2010 21:48
Re: Jak se ukazuje
No já už těch pár kopců o kterých píšeš vyjel a bylo to třeba i na uklouzaném sněhu s Granadou či Scorpiem a jinými auty jen ze zadním náhonem a nepotřeboval jsem dlouhý rozjezd, dokonce jsem párkrát musel zastavit a zase sen atom uklouzaném sněhu rozjet třeba za řidiči co to nezvládli a pak přichází na řadu zimní gumy + IQ + zkušenosti a to je zhruba tak všechno, Grany neměla žádná udělátka Scorpio pouze ABS. Jenomže vysvětluj to GTI pro kterého je porce ročního nájezdu 70tisíc z říše snů a co teprve mých letošních 108 tisíc a to ještě nejsme na konci roku. ;-)
Avatar - white label
29. 11. 2010 22:45
Re: Jak se ukazuje
Než celkový roční nájezd, jsou asi podstatnější ty konkrétní zklušenosti z nouzových zimních situací na sněhu + zdravý rozum a případně nějaký ten vrozený "řidčský talent".
Kvalitní zimní pneu s dostatečně vysokým vzorkem dokážou opravdu hodně, ale i přesto jsou jisté meze/hranice.
Moje bývalá tchýně bydlela v horské oblasti a příjezd k jejich domu byl do prudšího kopce (ale žádný velký extrém), kterému předcházela ostřejší zatáčka. Pokud bys ho chtěl vyjet na opravdu uklouzaném sněhu (který tam často byl), neměl bys s auty o kterých píšeš velkou šanci. Ale pokud by před kopcem nebyla ta zatáčka, vyjel bys tam s kde čím a možná i na letních...
29. 11. 2010 23:25
Re: Jak se ukazuje
Vážně? A jak můžeš vědět kam všude jsem třeba s Granadou na bájných pneu Gislaved všude dojel? Hoši někdy mám dojem že se tady snažíte učit orly létat.Btw. twn roční nájezd mimo jiné znamená že jezdím v zimě v létě a nejen po dálnici za sucha takže si tam dosaď Krkonoše, Jeseníky, Alpy.
Avatar - white label
29. 11. 2010 23:43
Re: Jak se ukazuje
Hlavně dej bacha, abys nám tu nepraskl, orle... :-O :*) >:D

Pokud chceš slyšet, že bys ty vyjel i s Granadou víc, než my všichni (se 4x4) dohromady, stačí říct, nějaké to pochopení se vždycky najde...a zkus někdy i Beskydy, tam jsem totiž doslova doma, i když sám občas dávám rád lyžování v Alpách přednost... ;-)
30. 11. 2010 00:08
Re: Jak se ukazuje
No tak sláva na Beskydy jsem fakt zapomněl i když je mám v podstatě za barákem a co by tramp jsem je prochodil pěšky a autem projel tisíckrát. Mimochodem kolik těch čtyřkolek tady jezdilo v roce 92-95? Jo pardon já vím vy frajeři vlastně jezdíte zásadně na čtyřkolkách a my co jsme jezdili v roce 90 třeba v Oplech Manta jsme se v zimě nedostali ani z Ostravy protože jsme měli zadní náhon. OMG
Avatar - white label
30. 11. 2010 00:29
Re: Jak se ukazuje
Máš tak silou sklerozu, že už jsi zapomněl, na co jsi reagoval ve 21:48?
Já jsem totiž nic o tom, že bych jezdil zásadně ve čtyřkolkách nepsal, naopak.
Jestli máš nezdolnou potřebu přesvědčit, že jsi tak dokonale vyježděný, že je pro tebe 4x4 úplně k ničemu za každé situace, je to tvůj boj, pro mě jsou ovšem podobné názory stejně omezené, jako tvrzení, že se bez 4x4 nedá v zimě jezdit... ;-)

P.S. A k té tvé "argumentaci" kolik čeho kdy jezdilo..., byly doby, kdy nebyly posilovače ani synchronizované převodovky a byly taky doby. kdy nebyly ani vůbec žádné automobily, tak se tu zbytečně nesnaž dělat ze sebe "Robinsona" a z druhých "kosmonauty"..., chápu, že my jsme jen nezkušení a zhýčkaní frajeři ve svých 4x4 a ty protřelý drsňák v Mantě/Granadě/Sieře/Mondeu... :-)
30. 11. 2010 13:31
Re: Jak se ukazuje
Já jsem hlavně chtěl říct asi toto: že zkušenost nenahradíš ničím, a je daleko lepší když napadne sníh vzít auto zajet na nějaký dostatečně velký plácek a tam si vyzkoušet co umím já a co umí nebo neumí moje auto zvláště pokud jsem s ním nejel nikdy v zimě. Než si myslet: tak přichází zima hupsnu do čtyřkolky a nemůže se mi nic stát což tady párkrát prezentoval GTI že na sněhu bude ve 4x4 lepší i amatér než zkušený řidič předo či zadokolky, toto je nebezpečná demagogie která může stát i životy, toť vše.
Avatar - white label
30. 11. 2010 14:07
Re: Jak se ukazuje
Už jsem tu kdysi psal, že znám člověka, který si koupil 4x4 se skálopevným přesvědčením, že se tak zcela zbaví starosti s přezouváním na zimní pneu... 8-s
Otázka je, proč tohle to píšeš zrovna mě, který tu GTImu spíš názorově (částečně) oponoval...