Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi A6: První obrázek modelu 2011

David Bureš
Diskuze (31)
Audi zveřejnilo první obrázek nové řady A6, jejíž oficiální premiéra proběhne na začátku příštího roku.

První upoutávka nové generace Audi A6 ukazuje pouze jeho siluetu, samotný automobil je schován pod plachtou. Rýsující se tvary karoserie se velice podobají současnému modelu, pouze záď je ostřeji řezaná jako u současné A8. Nová A6 nadále zůstane sedanem, vždyť pětidveřovou koncepci používá A7 Sportback.

Ingolstadtská automobilka kromě obrázku nezveřejnila žádné doplňující informace. Můžeme tak pouze předpokládat, že karoserie ponese prvky z řad A7 a A8, na jejichž platformě MLB bude nový model stát. Nejnovější A7 Sportback vyplnilo poslední mezeru pod velkou A8, a tak by nová A6 neměla dále růst. Vzhled jistě využije tradiční detaily, jakými jsou denní světla z LED diod nebo maska chladiče single-frame s logem čtyř kruhů.

V motorovém prostoru se můžeme těšit na tradiční čtyřválcové a šestiválcové agregáty. Naftová nabídka obsáhne čtyřválec 2,0 TDI (130 kW, 380 Nm), šestiválec 3,0 TDI, který by se na trh měl dostat hned ve třech verzích, se 150 kW a 400 Nm, se 180 kW a 500 Nm a konečně s 220 kW a 650 Nm.

Zážehové portfolio má začínat známým čtyřválcem 2,0 TFSI (132 kW, 320 Nm), nad ním má být atmosférický šestiválec 2,8 V6 FSI (150 kW, 280 Nm) a konečně dočasným vrcholem bude kompresorový 3,0 V6 TFSI (220 kW, 440 Nm). O příchodu silnějších verzí S6 (RS6) se zatím nemluví, ale je velmi pravděpodobné, že si Audi prestižní výkonový souboj s BMW M5, Mercedesem E 63 AMG a Jaguarem XFR nenechá ujít.

Karoserie má kombinovat ocelový skelet a povrchové díly z hliníkových plechů jako A7. Dlouhá verze A6L pak bude určena především pro čínský trh, kde letos Audi vyrobilo miliontý vůz.

Nové Audi A6 bude vyrábět továrna Neckarsulm, kde jsou rovněž stavěny řady A8, A8L, A7 Sportback a R8/R8 Spyder.

David Bureš
Diskuze (31)
Avatar - white label
11. 11. 2010 10:05
Re: Pod plachtou je stará A6
Osobně nevidím důvod kupovat u A6 sedan, když za velmi podobné prachy je stejně praktická, ale mnohem hezčí A7. Takže buď stylovější A7, nebo praktičtější A6 Avant/Allroad, které mají navíc více stylu, než sedan A6, myslím u současné generace, což se předpokládám příliš nezmění...
11. 11. 2010 07:40
Re: Pod plachtou je stará A6
po pravde ma to tiež napadlo , ale nidky nevieš :-|
Avatar - white label
10. 11. 2010 23:16
Re: NESUNDAVAT....
Trochu invence do těch reakcí, s prémiovýma taplákama jsi tu šermoval už minule..., zkus něco nového..., smajlíky ti přidávám díky mé vrozené ohleduplnosti, jelikož vím, jak velké problémy máš (i) s chápáním psaného textu, je to jen taková malá pomůcka pro tebe..., za ty uvozovky se naopak omlouvám, v jejich případném pochopení jsem tě opět vyloženě přecenil... >:-[]
10. 11. 2010 18:34
Re: NESUNDAVAT....
To nemusi, vzdyt kazdemu je jasne jak bude nove Audi vypadat. Ze predu k nerozeznani od ostatnich Audi, zezadu zase nepovedene jako vetsina automobilu koncernu VW.

P.S. o tvem intelektualnim veku neni treba ani hovorit. Tolik uvozovek a smajliku muze pouzit jen TEPLAKOVY RADOBYPREMIANT.
Avatar - kari.laz
10. 11. 2010 16:05
Re: A6
BMW se připravuje na transformaci na výrobce náklaďáků? Bude ještě vyrábět i normální auta, nebo to s nima zabalí a bude se věnovat jen X modelům?
Zatím mají X1, X3, X5, X6 a připravují X4 a ted zvěst o X7.