není sice to nejlepší, ale cenově vyjde skoro 2 x draž, což je jiste vyhodny kup ;-)
Pokud shodnotim dle zdejsich znalcu, tak to pojede dle zrychleni asi jako 1,2TSI v Golfu a źa ty penize, no nevim ;-) >:D
Což vám bohužel ale NEřekne jak se s tím motorem "jezdí" (číslíčka jsou bohužel jen HODNĚ "orientační" záležitost, jedno zda skoro až VELMI NEsmyslný údaj 0-100, nebo i údaj o maximálce... oba jsou vpodstatě "zcela NEdůležité" = naprostá většina z nás denně/pravidelně NEspurtuje z nuly na 100 km/h a naprostá většina řidičů NEjezdí MAXIMÁLNÍ možnou rychlostí svého vozu...
...a přihlédnu-li k audi A4 2.0 TDi 105 kW, tak A6 100 kW bude určitě jezdit "podobně" = myslím že ZÁKLADní motorizací v již LUXUSní/-ější VYŠŠí střední by měly být motory typu (minimálně) 520d 135 kW, 2.2 HDi 150 kW, 2.2D 140 kW, snad možná 220 CDi 125 kW (preferovala bych silnější verzi 250 CDi se 150ti kW - dopr... jsme přece ve VYŠŠí střední ;-)
Ono to bude spíš naopak - co jsem napsala jsou FAKTa (vy je -ať z důvodu málo zkušeností nebo "jiných") jen NEumíte "zpracovat" (pochopit ;-)
PS: Třeba mi jednou dáte za pravdu (a nebo také NE :-)
Hele, tak vy (na hate) NEmáte... ;-)
PS: A víte co je nejhorší? Že já mám většinou pravdu - jen si to většina lidí (u některých možná "prozatím/ještě") NEuvědomuje ;-)
PPS: A je jedno jestli píšu o torzní tyči v audi A3 nebo nedostatečné motorizaci pro audi A6 (mám pravdu v obou případech) - když je to VWaudi, najde se MNOHO super hyper ultra nekVWitických diskutérů co... ;-)
JÁ MÁM PRAVDU. >:D >:D >:D
V tomhle opravdu vedeš, protože tohle si tu nedovolí nikdo. Totální temno, podsouvání tvrzení, ignorace argumentů, odbíhání od tématu. Úroveň poslanecké sněmovny. Zlatíčko kachna Kylie.
..že vím jak VWzrušující je menší audi A4 s motorem 2.0 TDi 105 kW .... doplňte si (dle SVÝCH představ) sami :-)
PS: Kam se to ta Evropa s auty dostala?!? :-|
PPS: To snad i 250 CDi 150 kW/500 Nm v Mercedes S-Klasse je "zajímavější" (alespoň motor URČITĚ ;-)
Nebývala "dostatečná" za ČTYŘI? :-)
PS: Jistě máte pravdu že se "najde odbyt", nicméně MNĚ přišla "nic moc" i A4 s motorem 2.0 Tdi 105 kW = tohle (pro MNE) opravdu NENí důvod k jakkoli "pozitivní" reakci
Myslím že DOBRÝ ZÁKLAD pro vůz VYŠŠí střední třídy je něco jako 2.2d 140 kW v JAGUARu či 250 (no možná snad i 220) CDi v MERCEDESech či BMW 520d 135 kW atp...
..tohle mi prostě příjde MÁLO (málo mi to příjde dokonce i pro vůz střední třídy, i když tam se to "s odřeným aušima" ještě "vejde", pro už "luxusní" a "noblesní" VYŠŠí střední - sorry ale MÁLO ;-)
Desetiletí kluci nahlížejí na svět aut při hodnocení dobrý/špatný podle toho, co by se líbilo jim, co by vyhovovalo jim. U někoho, kdo evidentně, skrze svou afektovanou fotečkovou prezentaci, zápasí s krizí středního věku, je podobně dětinský pohled zarážející, tedy myšleno vzhledem k věku. Ale jinak nic nového, předvádíš svůj obvyklý standard. ;-)
:yes: >:D My jsme se jako děti dívali přes sklo na tachometr. Fáro, které mělo vyšší číslo na ciferníku, to bylo nejlepší... :-) Kylie, jako obvykle, popírá svou vlastní "logiku", když tvrdí, že na "číslíčkách" nezáleží a hodnotí podle "číslíček"...
NEnapsal jste NEsmysl? :-)
PS: NEskutečné co konstatování (FAKTu) že motůrek se 100 kW mi příjde v roce 2012 pro "prémiový" vůz VYŠŠí střední třídy MÁLO doVWede s některými jedinci "udělat" ;-)
PPS: Nejsou mezi nimi tací co před lety "ohrnovali" nos na 2.2 HDi (tehdy 125 kW) pro Citroën C6? :-)
Tak VÁM příjde 100 kW motůrek do vozu VYŠŠí střední (snad) "prima"?
To jste NEnáVWočnější než jsem čekala ;-)
PS: Též předvádíte SVŮJ OBVYKLÝ STANDARD - jen s rozdílem že já o autech a vy.. ;-\
Ty ne o autech, nýbrž o Audi, standardně bojuješ svůj zoufalecký boj proti úhlavnímu nepříteli. Tentokrát velmi dětinská kritika v rámci onoho svatého boje. Jen na to poukazuju. Sám nemám problém chápat v rámci naší doby, tj. ekologistického šílenství, zavádění "podmotorovaných" variant, a to napříč třídami i značkami. Jestli bych si já takovou variantu koupil? Ne, ale to není důvod, abych tu jako dětina blábolil o tom, že PRO mě ;-) davá smysl v této "luXusní" třídě jen něco s výkonem od 135 nebo 140 nebo kolika kW. :-);-) a dalších deset smajlíků.
My co jen NEnapadáme spoludiskutující VÍME, že to co tak "zpochybňujete" je docela BIG rozdíl (NEjen u vozu vyšší střední ;-)
Prostě jestli pojedete základním audi A6 se 100 kW nebo základním BMW 520d se 135 kW a ZF8 (nebo třeba základním JAGuarem XF se 140ti kW) je velký rozdíl. Vaše KRITIKA že "NENÍ vhodné aby tohle někdo v diskuzi zmínil" mohu označit za VELMI SMUTNÝ ;-\
Jak se tak dívám na vaši, tak jste NE"pochopil" (nevšiml si) že na DINARovy "dedukce" jsem NEregagovala NIJAK ;-)
PS: A vzhledem k praxi s tou A4kou mne 100 kW pro A6 opravdu NEoslovuje (vás snad ANO?? ;-)
Proč tak "zbytečný" dotaz tolikrát OPAKOVAT? ;-)
Kdo má auta alespoň trochu rád, pro toho přece 100 kW (a Multitronic) ve VYŠŠí střední třídě MUSÍ být "slabota", zklamání atd. (BEZ ohledu na znáček na kapotě) nebo? :-)
Už jsem jednou odpovídala ;-)
NEprominu (když píšete BUBOST!) - myslím že ZÁKLAD této kategorie by měl být 520d 135 kW, zde verze 130 kW, JAGuar XF 140 kW atd. - 100 kW je (vím co "umí" 105 kW v A4) prostě MÁLO :no: ;-\
pokud je i jina moznost, tak at si tam je klidne i 3valec 1.0 s 40kW
ac mam pod plynem krapet vic kW, tak si myslim ze bezne vyuzivam z te skaly tak sotva pulku, a nebejt toho ze si obcas rad poslechnu jak tech vic valcu (u me 6 v bezinu) pekne zni v otackach nad 5-6 tisic, tak by me tech 100kW v nafte v A6 urcite stacilo, tak jako vetsine ridicum :-)
Nechápu že vám to nedá spát.Rozšíření nabídky motorizace je jednoznačně plus pro zákazníka.Kritizovat výrobce kvůli tomu že to dělá je ..ehm BUBOST.. :no:
Měla jsem možnost vyzkoušet audi A4 2.0 Tdi ve verzi 105 kW = ještě nepatrně slabší verze pro vůz vyšší střední je prostě "slabota" NEsmysl atd. - ale jak vidím z místních reakcí - zmínit to je možná opravdu byla (zbytečnost a) BUBOST :-)
Protožze 316d s 8mi stupňovým ZF je (i cenově) o dost LEPŠí variantou než holátko z VYŠŠÍ střední se 100 kW a MULTITRONICem? ;-)
Aby to "analytik" vašeho typu pochopil, tak vozy tupu BMW 3 jsou v té "západnější" části Evropy "běžným" vozem (typu Octavia v česku) a motor o výkonu 85 kW v BMW 3 či 82 kW v C5 mne (jak jsem zde v diskuzi již NAPSALA) NEoslovuje - nicméně je to stále menší "hrůza" než ve VYŠŠí střední (to už je přece jen trochu "třída pro vyvolené" a auto s trochu iným určením) jako novinka 100 kW. Nicméně fandoVWé jednoho automobilového koncernou JSOU asi dost NEnároční, když jim to NEvadí - ostatně NEvadí ani torzní tyč u BEETLE a nové Audi A3 a McPhersony v Superbu či PASSATu někteří dokonce zVWládnou označit za lepší než lichoběžníky a neVWadí ani plánované sdílení a kombi u Porsche atd.
Prostě "fandové do aut" JEDNA RADOST, pardon VWadost :yes:;-)
PS: A když koukám na tu diskuzi - popravdě VŮBEC jsem NEkoukala na nějakou verzi 16d (ta mne prostě NEzajímá), ale CHVÁLILA jsme "komplexní" nasazení famózní 8mi stupňové převodovky od ZF :yes::-)
Koukám, už zase kWákáš. BMW 316d je v západnější části evropy běžnější než A4 2.0TDI ? To má být ta náročnost a vytříbenost zákazníků BMW a hloupost zákazníků Audi ? >:D >:D Bravo, další brilantní myšlenka. Najednou přidáme i převodovku, že. Celou dobu se točíš kolem čísla výkonu jako nedostatečného pro danou kategorii.
Jsi prostě jen hloupá, zabedněná a zaslepená. Tohle není o nějakém obhajování koncernu, Audi, BMW, nebo teorie o UFO. Tohle je jen ukázka tvého pokrytectví.
Koukám že už se zase NEsoustředíte na podstatu (ale o to víc "urážíte" :-)
NEvím co ve vašich představách znamená "kVWákat", ale psala jsem že vozy STŘEDNí třídy jako je BMW 3 jsou "běžným tuctovým" vozem (a že i levná verze se SLABÝM motorem 316d 85 kW je ve spojení s asi nejlepší možnou převodovkou vůbec ZF8 lepší nabídkou než model NE už zrovna "masové" nabídky a přeci jen "prestižnější" kategorie, tedy VYŠŠí STŘEDNí třídy - audi A6 2.0 TDi 100 kW ve spojení s asi nejhorší možnou převodovkou, tedy s Multitronic
PS: Víte, tohle je (např. pro ty kdo mají praxi s audi A4 2.0 Tdi 105 kW) zcela JASNÁ záležitost - a vy jste schopen hledat "kde co" jen aby jste NEmusel ("normálně" jako já třeba o C5 s motorem 1.6 HDi 82 kW) napsalt "tohle audi asi nebude nic moc" (a to ten Citroën stojí 500 t. kč, zatímco tahle AUDIna s výkonově PODprůměrným motorem bude s kapičkou výbavy za 50.000 €
Koukám, že se ani nesoustředíš na to co píšeš. Viz. 15:11 na což reaguji 316d. Najednou zase hupky dupky k A6. S tímto jsi směšná a je to přesně ten důvod, proč si z tebe dělám srandu. Teď vlastně přemýšlím, proč se snažím logicky argumentovat hlupákovi.
Řekni si nahlas VWadost. Ano, kvákáš. Pořád mne tlačíš do roviny obhajoby Audi. Ukaž mi jediný můj příspěvek, kde píši, jak jsou A4 2.0TDI na 105 kW, nebo tato předmětná A6 nějaká extra vozidla. Tedy naposled, pro mne jsi jen kličkující zmatený omezený hlupák se kterým odmítám diskutovat a budu si z tebe dělat jen srandu.
Podívejte se co píšete za bubosti - místo abyste se vyjádřil k věci. Takže CO VY na 100 kW pro modelový rok 2013 do modelu VYŠŠí střední třídy? :-)
My co vyzkoušeli audi A4 2.0 TDi 105 kW říkáme NE DĚKUJEME ;-)
PS:Téma Multitronic vs. ZF s 8mi asi raději rozebírat NEbudeme - to se nebudete snažit "okecat" ani vy, nebo? :-)
tak by mi bohatě stačil...s automatem...na dálnice vhodné, dynamicky přiměřené
jenom ta kombinovaná spotřeba, tomu se při vší snaze nedá věřit, mám podobné auto, v techničáku kombinace 7,1, jezdím do 6,5 a nevěřím, že by soudobá prémie byla schopna jít ještě o litrapůl níž
viz taky srovnání s insignií 143kW v testu, zrychlení podobné 8-s , spotřeba udávaná 5,4 v reálu hrubě přes 7 8-s
To sa v Ingolstadte stále nepoučili, že multitronic nie? A stále ho tam cpú. 8-s
P.S: k debate o dostatočnosti 100 kW: tipujem, že táto verzia bude mať nemalé predaje a na normálne predpisové jazdenie bude plne postačovať. A pre pretekárov je tu biturbo TDI. ;-)
Tohle je motor pro šetřílky. Nízká pojistka, nízké provozní náklady, dynamika dostačuje. Já tam problém nevidím, proč ho nenabídnout, je to jen základ...
Proč, když mají dvoulitr se 130kW budou nabízet dvoulitr se 100kW? Buď se předpokládá, že bude motor spolehlivější, levnější na výrobu, nebo to musejí dělat kvůli EU byrokratům a snižování CO2. Jiná možnost mě nenapadá.. Ideální motor do A6 je IMHO třílitr se 165 nebo 180kW (dle roku)..
Při základní ceně 45 tisíc €? Nemyslím že rozdíl mezi verzí 100 kW (která mi pro vůz danné třídy příjde MÁLO) a 130 kW variantou (což už je asi "ok") byl nějak "zásadně motivační" (pro to mít jednoznačně HORŠÍ motor - doparoma jsme přece ve VYŠŠí střední! ;-)
jenže vyšší střední to nejsou jen biturbo šestiválce nabušené výbavou v ceně 2.5mega
je tam i spousta obyčejných služebáků se "základní" výbavou na základní naftě. Právě pro tuto kategorii je tento model. I toto je jeden z důvodů, proč vyhynula mainstreamová vyšší střední - prémiové značky nabízejí "nižší" specifikace svých modelů, které však stále mají velkou přidanou hodnotu právě ve značce na kapotě (ať se nám to líbí nebo ne)
stejně jako si můžeš koupit základní C5 s 1.6HDi s látkovými sedačkami a základním rádiem bez hydra za 450tis., tak si můžeš zvolit i V6HDi v kůži v plné palbě za mega.
...a PROTO jsem tu (opakovaně) psala, že "optimální minimum" pro vozy VYŠŠí střední jsou motory jako 520d 135 kW, 2.2d 140 kW, snad by "stačilo" 220 CDi 125 kW, 2.2 HDi kdysi v C6 také 125 kW - dnes už 150 kW a pro audi A6 tedy asi 2.0 TDi 130 kW
Vím jaká "lemra líná" je audi A4 2.0 105 kW = těžko mohu být "nadšená" ze 100 kW ve voze o třídu výš
PS: A jak už jsem také psala, 1.6 HDi 82 kW v C5 za 500 tisíc korun mne oslovuje cca stejně..
PPS: K té "přidané hodnotě" - to je právě ONO. Takovýhle vůz (A6 100 kW holátko) na tom není NIC "prémiového" (snad krom toho loga na kapotě :-)
:yes::-)
PS: Ano, 40€ měsíčně je pro majitele vozu vyšší střední třídy zřejmě opravdu VELMI NE"motivační" částka..
..pro to jezdit s (zřejmě) VÝRAZNĚ horším motorem ;-)
Myslím že JEDNOZNAČNĚ - nějak si moc nedovedu představit kupce/zájemce o vůz VYŠŠí STŘEDNí třídy, který si z docela pestré nabídky značek modelů a motoru vybere zrovna "TOHLE" ;-)
:yes::-)
Vidím to PODOBNĚ - navíc 130ti kW motor by pro VYŠŠí střední už MOHL být "dostatečným", o 100 kW verzi mám (vzhledem k praxi s A4 2.0 TDi 105 kW) docela "důvodné pochybnosti" ;-\
PS: Máte pěkné auto snů :yes::-)
To je druhá věc, jsem zvědav, jak bude 100kW motor táhnout takové těžké auto..
Vidíte, na ten uživ. panel jsem dočista zapomněl, ale vidím, že ji tam máte taky ;-)
FF mne (neskutečně) "zasáhlo" :yes::-)
Očekávala bych že vůz pojede cca stejně (nepatrně "hůř") než A4 s nepatrně silnějším motorem = na jetí ráno do práce samozřejmě "ok", ale já tam jakoukoli "prémiovost" prostě NEvidím NEcítím.
Já si myslím že "spráný" základ má BMW v řadě 5 - verze 520d 135 kW také není "zázrak", ale ... ale není to ostuda - což tohle už trošičku JE (a NEnáročnost místních "diskutujících/autofandů" mne docela "mrzí" :-|
je to asi podobné jako ta 114i s turbem a 74kW... ;-) emise, a cena od úřaduje už i v prémii...ale když už to být musí...nechápu proč tam nemrsknou klasickou koncernovou 103kW...
A na té dálnici používáš kolik? Ve 130 tak 50 kW? Klíčový je točivý moment na kolech, hlavně pak pro předjíždění. Není to žádný atlet, ale plynulá jízda mu problémy činit nebude. Mimochodem, 2.0 TFSI, který dávají do A6, má úplně stejný točivý moment, 320 Nm. Takže bude jen záležet, jakou k tomu dají převodovku. Logicky by měla být dlouhá, takže to opravdu žádný zázrak nebude. Kdybych měl soudit dle 100 kW, tak bych řekl, že 80-120 dá za takových 9 vteřin.
Točivý moment jsem vzal od A4, která ho už má. 120 kW verze má 380 Nm, stejně jako 130 kW. Všechny mají stejný rozsah otáček maxima točivého momentu a maximum výkonu ve stejných otáčkách.
Pokud bude dálnice volná a pojedu na tempomat 130km/h, pak se shodnem. Jenže on člověk potřebuje občas přidat, předjet a dálnice nevede vždy po rovince..
Jak říkám, žádný atlet. Mně by nevyhovovala. Pro mne alespoň 180 kW třílitr, tam mi vychází moje minimum 100 koní na tunu celkové hmotnosti. Ale použitelná bude. Vem si, kolik jezdí Golfů 1,6 TDI. Ten na tom bude ještě hůř.
Neříkám, že bude nepoužitelná, bude to lenoch, ale komfortní.. Jen nechápu, proč budou dělat slabší dvoulitr, když mají silnější.. No on je Golf taky o několik set kg lehčí (pohotovostní 1314 vs 1740 - 3,0TFSI, nevím kolik bude vážit s tím novým motorem) ;-)
ale plne pochopitelny. Ve stejnem duchu ted BMW vypustilo 114i. Proste komu to staci, tomu to staci, kdo chce vic o nic timto rozsirenim ochuzen nebude. Vsechny jine motorizace ci uz vhodne do polni techniky (turbodiesel) nebo i na cesty (benzin) zustavaji. ;-)
Dle mne NE až tak úplně. NEoslovuje mne 75 kW v BMW 1, ale to je primárně určeno na trochu JINÝ provoz než vůz vyšší střední třídy - pro ten je (v roce 2012) 100 kW věru "nic moc"
PS: audi A4 s motorem 2.0 Tdi 105 kW samozřejmě jezdí "zcela BEZ problémů", ale také nic víc. Když to trochu přeženu tak "krabice na kolech sloužící k přejezdu z A do B" - takhle se "prémiový" vůz za "prémiové" peníze NEpředstvuji
PPS: Na to že by zde měli diskutovat spíš "autofandové" (to je něco JINÉHO než audi-fandové ;-) ) tak bych očekávala (MNOHEM) "kritičtější" pohled na věc - tohle auto přece NIKOHO z vás NEmůže "těšit/blažit"? TOHLE je snad něčí "autosen"?
I když jistě "některé" okamžitě "klepne", tak za podobné peníze je MNOHEM lepší volbou Citroën C5 V6 Bi-turbo v maximální výbavě s exkluzivní kůží Criollo - byť bez MULTITRONICu ;-)
Autosen a tím čím jezdíme se asi povětšinou liší... ;-)
Asi nikdo, kdo má rád svižnější jízdu tak neoznačí tento motor za svůj sen. Ale na druhou stranu ani tento motor nebude až takové utrpení, že by se s tím nedalo jezdit. Utrpení by bylo dát tam 100kw zážehovou atmosféru...
oboje bude v rozvinutějších zemích než je CZ sloužit firemním flotilám, taxikářům a lidem-šetřílkům myslím, že tuty motorizace budou ať se nám to líbí či ne...tvořit páteř prodejů....octávek se taky prodá suverénně nejvíc s 1.2TSi, 1.6MPI a 1.6TDI a v odrbané primě...případně v nějaké te edition CZ nebo jako se ta akce jmenuje...to jsou taky základní motory...je sice super že tam je nějaké to TDI 125kW a TFSI...či L&K...ale to je jen všecko image maker...je to všude stejné...ať je to mainstream nebo prémie...co je pro němce mainstream(levnější verze premiových vozů) je pro nás hold ta prémie...jak jinak vysvětlit...že tady se MB BMW a Audi prodávájí víc ve vyšších výbavách a silnějších motorech(percentuálně) a u němců je to naopak...tam páteř prodeje tvoří "levné" a slabé motorizace? je to dáno rozdílnou skupinou lidí co ta auta kupují...společenská vrstva co u nás nakupuje opely a VW v německu nakupuje prémii v základu...u nás prémii nakupují v drtivé většině skutečně movití lidé...
Ked tak citam, diskusiu, musim sa priklonit a suhlasit s Kylie. Sam mam A4 B8 2,0 TDI 105 kW s Multitronicom v S-line. Ked som kupil to auto bol som sokovany ake je slabe (hlavne pocitovo). Moje predchadzajuce bola Octavia II s DSG, 2,0 TDI PD 103 kW. To bola raketa oproti A4. Po 2000 km som A4bol dat upravit, lebo vyslovene to auto bolo slabe. Kupoval som predvadzacku za velmi dobre peniaze, cize som si nemohol vyberat. Auto perfektne, ale motor slaby. Predbiehanie bola katastrofa, teraz po uprave je to standard. Neviem si predstavit kupit A6 so 100 kW, aj ked nastavenie prevodovky moze byt ine ako u mojej A4. Na denne jazdenie pre managera to nie je vhodny motor, urcite by som odporucil silnejsi. Samozrejme, ak niekto jazdi malo, a je velmi kludny sofer, staci. Co sa tyka spotreby, v mojom A4 je velmi dobra - celkovy priemer je 6,4 od novoty. Zalezi od rychlosti presunu. Bezne jazdim dialnicu za 5,7 - 6,5 (400 km). Bol aj extrem a to so spiacou dcerou v sedacke na trase dlhej 120 km cez horsky prechod Donovaly, a to priemerka 4,5 l (s klimou, na gumach 245/40 R18) V zime som na tej istej trase mal tu istu spotrebu, bola poladovica - nedalo sa ist rychlo. Inak celkovo k audi - spokojnost.
Kdyby nebyl v nabídce jiný motor, tak by ta kritika byla naprosto na místě. Spíš je otázka, proč jsi bral nejslabší předváděčku ? Od 105 kW a multitronicu opravdu nelze čekat zázraky.
Já nevím, ale kdo si koupí nové auto s podle něj katastrofálním motorem, protože "je v akci"...pominu to, že člověk který "má na nové Audi" nepoužívá diakritiku.
Pardon, ale ty diskuse jsou obecně často opravdu nesmyslné.
"pominu to, že člověk který "má na nové Audi" nepoužívá diakritiku."
Co to je za blábol? Když píšu na tabletu nebo nouzově na mobilu, tak taky nepoužívám diakritiku, píše se mi rychleji. Řada programátorů také nepoužívá diakritiku, protože se jim píše rychleji..
DĚKUJI za váš text. Několikrát jsem se to ("zklamání" z audi A4 2.0 TDi 105 kW) tu pokusila napsat, ale evidentně mi NEvěřili ("odmítali" věřit - že by to mohlo být až TAK "slabé/o ničem" :-|
Prostě sis špatně nakonfiguroval auto, do oktávky sis dal druhou nejsilnější dieselovou motorizaci , ale do A4 dieselový základ, navíc s Multitronicem.... Co ovšem nechápu vůbec je fakt, že jsi kupoval předváděčku, kterou sis mohl v pohodě vyzkoušet na silnici v běžném provozu, že je to slabá motorizace si před koupí nezjistil? Jednoznačně chyba na tvé straně, mohl sis za podobné prachy koupit třeba Passata 2,0 TDI 125 kW DSG (zřejmě i lépe vynaveného), prostě ne prémii za "každou" cenu...
To je JEDNA stránka věci - druhá je že to opravdu "moc NEjezdí" = "jásat" nad ještě slabším motorem (a FAKT bubou převodovkou) jako novinkách pro větší A6 je...(pro nás kteří "si vzhledem k praxi umime přestavit) skoro "nemožné"?
Prostě tohle(tenhle motor a převodovka) jinak "prémiové" auto sráží jistojistě MIMO jakoukoli "prémii" - TRVÁM na tom že ZÁKLAD "prémiové" VYŠŠÍ STŘEDNí by měly být motory "o level" VÝŠ (které jsem již vypsala 520d 135 kW atd.
No, napisal som moje pocity a postrehy pre pripadneho zaujemcu resp. kupca, ktory by si chcel kupovat A6.
Vyjadril som suhlas Kylie, ze sa stotoznujem s jej nazorom, co sa tyka motorizacie.
Neviem preco ste ma tu takmer vsetci napadli, ze co to tu taram, a preco som si kupil take auto a ja neviem co.
Dorazil ma Mike C: Ze mam na audi a nepouzivam diakritiku. A ze som kupil auto v akcii s katastrofalnym motorom. Myslim, ze tento komentar je velmi zvlastny, ba povedal by som detinsky.
Ja nechcem povedat, ze tento motor je nejaky zly, alebo neviem aky. Je to dobry motor, ale chyba mu vykon (na moj styl jazdy).
Ja som mal v plane kupit znova Oktaviu, lebo je to podla mna vyborne auto. Ale zial na nove sa u nas cakalo 6-9 mesiacov, co neprichadzalo do uvahy. Mam agenta, ktory sa mi stara a oauta vo firme, vsetky mu ich predavame, a cez neho aj nakupujeme. Potreboval som auto: Combi, najlepsie VW Group, Diesel, Automat a najllepsie v plnej vybave. Chcel som Octaviu so 4x4, no cakacia lehota nenormalna. Oslovil som agenta aby nieco nasiel a nasiel mi PREDVADZACIE VOZIDLO - to nie je ziadna akcia, ako tu niekto pisal. Jednalo sa o rocne auto a 30.000 km. Dostal som ho za 21.500 EUR bez DPH - cena noveho 47.400 bez DPH. Samozrejme auto je v takmer plnej vybave a v perfektnom stave. Podmienka bola automat, bez toho auto uz nechcem. Nemam zle skusenosti s Multitronicom, je to komfortna prevodvka s perfektnoiu spotrebou. S autom som najazdil, zatial nieco cez 100.000 km, a bez poruchy, takze zatial tam nevidim problem. Pokazit sa moze. PS s Octavou som najazdil 200.000 bez poruchy.
Nikdo z toho samozřejmě nemusí dělat kovbojku, ale teď jsi to vystihl přesně: "...ale chyba mu vykon (na moj styl jazdy).", což sis mohl u předváděčky vyzkoušet předem... ;-)
Ona také ta A4 váží o nějakých 175 kg víc. A to je prostě znát. A6 se 130 kW motorem a multitronicem má jen o 70 kg víc. Tahle eko varianta by měla být o 5 kg lehčí, takže pojedou velmi podobně.
Ano, presne o to ide, ked som kupoval auto bol som dva krat na predvadzacej jazde, ale zial podmienky na testovanie priserne . Napadlo vela snehu, a cesty boli vo velmi zlom stave, ale citil som, ze je to nejake "tupe". No ukludnoval som sa, ze ak to bude slabe, pojde po noz (uprava). Teraz po uprave je to ok, ale som si isty (co mi potvrdil aj predajca), ze najlepsie je 3,0 TDI v A4.
Inak co sa tyka prevodovky, ta sposobuje z velkej casti tu (pocitovu) lenivost.
Musim pochvalit podvozok, riadenie, sedadla a posed za volantom. Dalej vynikajuce svetla, cim ides rychlejsie tym lepsie svietia. Svetla si cenim na aute (teda okrem pohodlnej prevodovky) najviac.
Naopak nenormalne mi pride, ze to nema v standarde ISO Fix. Z toho som bol riadne v soku, ked som chcel namontovat detsku autosedacku. Zial nebolo to nakonfigurovane pri vyrobe. Toto by mal byt standard.
Vzadu je ISOFIX v základu. Připlácíš si za sedadlo spolujezdce (což zahrnuje vypínání airbagu), což mi vyhovuje, vzhledem k tomu, že nemám děti, tak proč mít v sedadle úchyty. Kdybych nakonec přeci jen musel nějaké dítě převézt, je ta možnost vzadu.
Nie, v mojom aute ISOFIX v zadu v serii nebol. (moje auto je r.v.2009). Musel sa vzdy dokupit, priplatok sa mi zda, ze bol okolo 90 EUR. Mozno v CR bol v zaklade, ale v SR nie. A dost je mozne ze teraz po facelifte uz v zaklade je, no vtedy na 100 percent nebol. Keby bol, mal by som ho v aute.
80 € je příplatek za spolujezdce. Mají to tak snad všechny Audi, možná s výjimkou R8 a A8. Takže ty nemáš v zadních sedačkách tyhle úchyty? [odkaz] To je A4 z roku 2008. Bylo by to zvláštní. Jinak já soudím dle Německa, těžko říct, co v ČR. :-)
Na druhou stranu, tahle položka je v konfigurátoru přímo vidět, takže je možné, že opravdu na některých trzích ISOFIX v základu není. Nicméně ho mají v základu i auta jako S7 nebo A8L, což nejsou zrovna typické rodinné kočáry.
Nazdar, nie je to zvlastne, pozeral som na internete v bazaroch A4 ako mam ja a vela ich nema isofix. Dakujem za odkaz, ale samozrejme viem ako vyzera isofix upevnenie. Inak mam auto v S-line a v kozi, ale to nepovazujem za dovod, aby tam isofix nebol. Kontaktoval som predajcu, tesne po kupe mojho auta a ten mi to potvrdil, ze v mojom pripade isofix nebol objednany a nie je to standard (v tej dobe). Samozrejme bavime sa stale o zadnych sedackach. Skus pozriet na nete v bazaroch a urcite najdes zadne sedacky v A4 bez isofixu.
O nic nejde, ale bol som prekvapeny, lebo som to cakal ako standard. Nic ine neostavalo, len kupit novu autosedacku, aj to bol problem, lebo zena ma isofix a ja nie, tak som kupoval kombinaciu aj aj.
No jo, máš pravdu. Vím, že předchozí generace A4/ A6 neměly ISOFIX v základu. V těch nových jsem ho vždy viděl, alespoň si to myslím, ale to není nic neobvyklého. Když jsem to včera kontroloval, tak jsem byl trochu překvapen. Čekal jsem, že to bude příplatek, jen mne zajímalo, jak drahý (v hlavě jsem měl 50 a 80 €). Tohle normálně přeskakuji, protože mne to nezajímá, takže jsem to bral jako případ děravé hlavy. Asi to zavedli časem, dříve to bylo součástí nějaké výbavy, těžko říct. Jsem si to právě včera zracionalizoval, že je tu alespoň ta možnost, kdyby bylo potřeba. Pravda je, že si pořád myslím, že to akorát hyzdí sedadla. >:D Smysl té původní odpovědi vlastně byl, jestli mluvíš o předním sedadle nebo zadní lavici.
Pokud vím, u BMW se dá ISOFIX dodělat v servisu, minimálně ten u spolujezdce. U Audi to nejde. To je jediná škoda. Asi by se muselo vyměnit celé sedadlo/ lavice.
O 2kW. Podívej se na výkonové parametry o Golfu/Octavie se slabším (103 kW) R4 TDI a na ty se "silnějším" (105kW) u A4. Zejména hmotnost, podélné vs příčné uložení motoru apod. ti možná nic neříkají, stejně jako pocit z multitronicu vs dsg.
Tahle argumentace vypada o poznani lepe. Vaha u A4 vetsi o cca 100Kg? Proc tolik? Ale to podelne a pricne ulozeni??? Rad se necham poucit co je lehci, vyhodnejsi, nebo co ma vliv na dynamiku ;-) A4 s 105kW TDI ma motor podel???
To vyvazeni nevim, pac pochybuji ze je nekde pomalu za napravou jako u BMW. Jestli je pred jako vetsina pricnejch motoru tak si myslim ze bude vyvyzeni stejne jako by byl napric. Symetrie asi jo.
Myslím, že tento motor je opravdu na hraně. V naladění na 125kw by to už mohl být ok. Dost lidí ale s autem nezávodí a na pohodovou jízdu to tak tak stačit bude. Takže si myslím, že Audi prodá nejeden kousek(určitě by se našlo dost lidí, co by to koupilo i s 1,6/77kw:D jen protože to má 4kruhy). Osobně by mi víc vadilo neatraktivní design Audi.
Design je vec vkusu (ikdyz mam na audi stejny nazor), co je jeste "dost" vykonne je taky vec vkusu, nekomu kdo rychlostni limit nikdy neprekroci a rozjizdi se vylozene pohodovym spusobem... proc ne.
Tu histerii tak trochu nechapu, zvlast u teto jako premie...
... udelat to Aston Martin tak chapu, ale D3 je pri milionech prodanych kusu sice premie kvalitem a technikou ale poctem tuctovka a tak je treba brat i tuto zakladni motorizaci.
pred cca 18 lety se zacalo prodavat auto ktere zacalo psat svou pout pod nazvem Audi A6, a svete div se zakladni motorizace byla benzinova 1.8 - 92kW a naftova 1.9 - 66kW, tak proc by dnes nemohl stacit naftovaej 2.0 - 100kW?
safra lidi, sak jeto jen cislovka o ktere nema zdani nikdo jinej krome majitele toho auta, pokud nepotrebujete zavodit na semaforech tak stezi budete soudit kolik kW ma A6 kterou jste prave potkali na silnici, to vam to tak strasne vadi ze se najdou lidi co si koupej A6 s 2 litrovou naftou co ma 100kW? sak vas nikdo nenuti si to auto s timhle motorem kupovat :-!
Přesně tak. Mám starý diesel 92kw a nikdy jsem neměl problém s dynamikou pro běžnou svižnou jízdu. Navíc tu jsou všichni hridnové, ale když mám na tempomatu 150, tak uhýbám dvěma autům za hodinu, protože skoro každý jezdí dneska na spotřebu. Finesa řidičů premiovek je akorát 120 na okresce, ale na to stačí i bohatě i 100 kw :-)
Klasická diskuse - plakátoví prosťáčci se tu veřejně ujišťují, že by tahle šunka snad nedržela ani pod dvojitě přeplňovanou tubou... lepidla, bazaroví kovbojové tiše zpytují svědomí a tradičně tak nad věcí zůstávájí jen ti, kteří si v dané třídě mohou vybírat podle libosti. Podle jejich... libosti. Umíš si vůbec představit ten pocit, vybírat si ve třídě vyšší střední podle libosti..?
A tedy zejména pro plakátový potěr - Třída PREMIUM tu není pro ty, co si jí nemohou dovolit, třída premium je tu pro ty, co si ji právě dovolit mohou a bohatě si jí také dovolují. Přitom rozpětí zájmu je skutečně široké, od mladého slušně nazoblého burzovního makléře, který na sobě tvrdě makal, hodně se ve škole naučil, umí jazyky a je velmi pracovitý, až po staršího elegána s prošedivělými holeněmi, k jehož mistrovským koníčkům patří umění dokonale se za volantem poflakovat.... Tak takhle široký je koridor potenciálních jezdců prémiové třídy vyšší střední. Je proto absurdní (Kefalín...) smát se s holým garážovým zadkem někomu, kdo jede vyšší střední prémiovou na dané motorizaci, na řečeném - prémiovém počátku.
Totiž, abys věděl, pak kvalita prémiového segmentu (a to napříč) je především v tom, že je nekonečně mazlivě... funkční. Nejde ani tak o koně, jako o tu funkčnost. Jsi-li citař, máš-li cit pro řízení, umíš-li ocenit špičkovou sladěnost a odladěnost jednotlivostí dané prémie, jsi-li schopen uchopit prémiový komplex v celé jeho šíři a hloubce, jsi na správné adrese.
Kdybys například toužil po tom, zjistit, jestli se fakt ta prémie pozná s takříkajíc zavřenejma vočima, dej si malou prubu. Dejme tomu něco od klasického mainstrramu, třeba... něco od citroenu. Třeba cepětku. K tomu si dej libovolně tu audinu, třeba A4, A5 sportback, třeba na základním motoru. Co zjistíš po ujetí dvou kilometrů? No především zjištíš to, že se ti už nikdy nebude chtí to AUDI opustit. Všechno, podtrhuji - všechno - od zvuku zavíraných dveří, přes volant, pedály, ergonomii, výhled až po muziku tě doslova nadchne. Jak by ne, sedíš v jednom z nejlepších středních vozů na světě. No a pak si přesedni třeba právě do toho mainstreamu. Porovnávačku tu pak napiš sám.
Ono je to ovšem přirozené, AUDI je prémiový segment, citroen je mainstream. No a právě ten rozdíl mezi těmito kvalitativními třídami se ti tu snažím příblížit.
Ještě je tu jedna možnost, že ten citroen je lepší než AUDI... >:D To je ovšem představa, uznej sám, velmi, velmi... jaksi... nepoučeně sebestředná... Abys mě dobře pochopil, vědomí reality není umanutá nemístná kritika. Citroen je dobrý vůz, AUDI je také dobrý vůz. No musíš vědět, že není "dobrý" jako "dobrý". A vvo ttto to , tom to .... jjje.
P.S. Najdi v sobě sílu se pravdě podívat do vočí. Skutečnost, že pak skončíš v AUDI či BMW je v podstatě zcela přirozenou věci. Tedy... pokud na to máš.
Já tedy ujela s audi A4 2.0 Tdi 105 kW o dost VÍC kilometrů než 2 a že jsem ho docela s CHUTÍ "opustila", to je čistý FAKT :-)
Horší sedačky (než jsem zvyklá), horší brzdy (než jsem zvyklá), horší akustický komfort ve voze (než jsem zvyklá), horší trakce poháněné nápravy (než jsem zvyklá) ... no a na třídu vozu snad až NEdostatečný motor - ten porovnávat (raději) NEbudu ;-)
Ahoj Kylie, hmm tak máte zrovna Vy špatné zkušenosti a nebyla jste s audi 2,0 TDI spokojená, jako názor to stačí, jsou zde milióny zákazníků, kterým tenhle motor vyhovuje v jakémkoliv autě koncernu, btw na služebák ideál ... Spíš mi nepřijde v pořádku, že každý šestý přízpěvek je od Vás, tak zarputilého odpůrce koncernu jsem teda ještě neviděl ... Jinak co do kvality tak zrovna citroen se moc chlubit nemůže, běžte se zeptat do PSA v Trnavě kolik aut denně se jim vrací ze salónů a od zákazníků, jestli se nepletu tak i Hyundai - Kia je na tom lépe ;-)
Co se kvality Citroën C5 (který mám) týče, v dlouhodobých (nejnáročnějších) testech na 100 000 km skončil mírně NADprůměrně - mezi nějakými dvěma vozy na "a" (ten první za tím A měl 4ku a ten druhý/ten ZA Citroënem 6ku :-)
PS: A nejde přece o MOU spokojenost, ale o to že to auto s tím motorem je "nic moc" - viz i zde v diskuzi STEJNÉ (ne-li kritičtější) zhodnocení MAJITELE audi A4 2.0 TDi 105 kW ;-)
Pěkný den (raději s nějakým SILNĚJŠÍM motorem, třeba s 2.2 HDi 150 kW :yes::-)
Zejmena o te trakci se, prosim, trochu rozepis.
Mam auto podstatne vykonnejsi a dynamictejsi, nez je A4 2,0 TDI a trakce je zcela v pohode.
Na prednim pohonu mas "problemy s trakci" az s vykonem kolem 220 a vice koni.
Co se tyka prilnavosti bez ohledu na vykon, tak tam je Audi A4 na samotnem vrcholu - minimalne v predohrabech v poslednich dvou generacich.
Výkon je obecně dostatečný... Ovšem těch, co se mají potřebu se masírovat v německé "prémii", je mi líto a jsou směšní.
Filozofie zákazníka/vlastníka: Hlavně velkou německu "prémiovou" masírku, ale ve skutečnosti jsem socka a mám jen na chcípáka, a musím škudlit na naftě. A nelepší budou ti, co si to pak budou kupovat z druhé ruky s vykuchaným DPF.
Všechno špatně, zejména tvůj tradičně směšný pokus o sociologii garáže. Jak píši nahoře, diskuse o kvalitě prémie (materiály, design, funkčnost) není potřebná, tu ctí každý, kdo do toho vidí.
Speciálně ty si však uvědom, že ne každý člověk, žijící zcela přirozeně v prémiovém světě, musí chtít motor vysokého výkonu. Preference zájemců, tak jako i v jiných třídách, mají své logické rozpětí. Jde tedy o to, že pokud třeba ve třiceti preferuješ především silný motor a automaticky bys v dané třídě preferoval vysokovýkonný benzín, pak jak jdou roky, pozměňují se ti garážové preference. Představ se například nějakého šedesátníka, klidného člověka, který nezatíná svému autu tipec, jezdí klidně, avšak jezdí prémiový segment. Ten vezme třeba právě horní model. Není to ovšem dáno prioritně věkem, i třicátník může jezdit programově v nevýkonném motoru v prémiovém autě a ten šedesátník může rdousit trojité turbo...
Snaž se prostě pochopit, že jsou lidé, kteří volí danou konfiguraci zcela svobodně, vědomě a s rozmyslem.
v kombinacii s diagnozou citroen robia svoje. Skuste pochopit, ze nikto nikoho nenuti kupovat tento zakladny motor. Vyrobca ho ponukol z dovodu rozsirenia ponuky, tlaku eu na papierove emisie, pripadne ako reakciu na rozne dane tykajuce sa prevadzky/kupy aut v niektorych krajinach eu. Uz to bolo v diskusii napisane - pre firemne nakupy, taxi sluzby, hotelove firemne parky je to ako stvorene. S nasimi rychlostnymi limitmi si poradi bez problemov a 100kW je aj tak viac ako ma k dispozicii vacsina vozidiel registrovanych v nasich koncinach ;-)
Skuste pochopit, že jsem jen upozornila na skutečnost, že použitý motor a převodovka (Multitronic) z vozu dělá asi nejslabší (nemyšleno jen výkonem) vůz vyšší střední třídy vůbec..
.. nic víc nic míň - mně docela "na diagnozu" příjdou např. slova o tom že by se nic takového NEmělo psát (tím nemám na mysli váš příspěvek ;-)
PS: S rychlostními limity si popravdě poradí třeba i 50 kW (třeba ve formě 1.4 HDi ;-)
Nějak NEvím "na co pozerat"? :-)
Jak už jsem NAPSALA - je to stejně "zajímavá" verze jako C5 1.6 HDi 82 kW. S tím rozdílem (jak už jsem NAPSALA), že to nejsou novinky pro modelový rok 2013 + v MERCEDESu je alespoň "normální" (7-G Tronic Plus) solidní převodovka vs. Multitronic = zřejmě nejhorší převodovka na trhu vůbec ;-)
PS: Tolik k REALITĚ a "opet mimo", tedy docela tVWapnému "oooobhajování" zjevně NEzajímavé verze auta - pravděpodobně nej"slabšímu" (myšleno NEjen výkonem!) vozu své třídy (navíc přicházejícímu jako NOVINKA pro rok 2013 :-|
Chapem, ze Audi teraz frci a nie je problem predat vsetko co ma logo Audi. Treba si vsak pripomenut aj VW fiaska. Pan Piech & management uplne zaspal eru SUV. Az po navsteve USA sa prebral a zacali konecne vyrabat aj tuto kategoriu.O kolko miliard tato uznavana automobilka prisla, tak to Vam nepovie ani mr. Piech. Je to mr. Pech.
Já na to kápnul, při čtení této diskuze (ne jen této, ale i jiných kam píše Kylie). Jediný a skutečný důvod proč Kylie, vždy kritizuje VW Group a nejvíc Audi je ten, že prostě ZÁVIDÍ všem co si můžou dovolit koupit dobrý auto od VW či Audi. Ona má jen Citroen. Je to prostě čirá závist - klasický Čech. Protože každý normální kdo si může koupit Audi a nebo si vybrat něco ve střední třídě si logicky raději koupit BMW, AUDI, Mercedes než Citroen. Neznám nikoho kdo by řekl "je hele ty máš krásný Citroen můžu se na něj podívat a svést se?" ale za to slyším "hmm ty máš BMW může se podívat a svést se"
Kdyby to tak nebylo, tak těžko napíše že má Audi horší úplně všechno než její Citroen. Mám kamaráda, který prodává Citroeny. Měl možnost se svést v konkurenčním voze, aby věděl o co je konkurence "horší" a pak mi řekl, že nechápe, jak si někdo může koupit C5 když je tu Audi, který je snad ve všem lepší. Mimochodem má k Citroenům má velmi dobrý vztah, protože jeho táta dělal u Citroena hlavního distributora pro ČR a doma mají skoro pořád nová auta od Citroena a jezdí s nimi od malička.