Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A7 vs. Mercedes-Benz CLS: Designový duel

Luxusní „čtyřdveřová kupé“ prožívají boom. Srovnání druhé generace Mercedesu CLS, který byl průkopníkem této kategorie, a Audi A7 Sportback (ve skutečnosti „pětidveřového kupé“) se proto přímo nabízí.
Zpět na článek
5. 10. 2010 11:16
neregistrovaný "Oplik1.3"
5. 10. 2010 11:28
5. 10. 2010 11:37
5. 10. 2010 16:05
5. 10. 2010 11:43
5. 10. 2010 12:32
5. 10. 2010 14:19
5. 10. 2010 15:43
5. 10. 2010 12:33
6. 10. 2010 01:16
5. 10. 2010 14:51
5. 10. 2010 15:29
neregistrovaný "ZIL"
5. 10. 2010 17:43
6. 10. 2010 10:56
5. 10. 2010 17:53
5. 10. 2010 18:27
6. 10. 2010 01:14
6. 10. 2010 14:41
6. 10. 2010 15:39
6. 10. 2010 16:35
28. 8. 2011 22:05
25. 11. 2010 09:31
neregistrovaný "matem"
neregistrovaný "Oplik1.3"
5. 10. 2010 11:16
Mercedes
:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kosmonaut
5. 10. 2010 11:24
co dokáže zadek
Ta záď od Audi je tak dobrá a natolik na sebe strhává pozornost, že byť je Mercedes ve všem ostatním o dost lepší (interiér, profil, příď), celkově bych musel zvolit právě Audi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 11:26
Mercedes - Benz Rules
Jediná chybka jsou zadní partie, to je podle mě jediné místo kde Audi vede.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
5. 10. 2010 11:28
plichta
Musím říct silueta se mi líbí více u Audi. Mercedes vypadá už moc jako klasický sedan. Zezadu se mi na Mercedesu moc nelíbí ty světla, takže u mě taky lepší Audi. Předek je skvělý u obou. Tam by jsem si těžko vybíral. V interieru se mi o malinko víc líbí audi. Škoda, že nejsou známy parametry S a RS. Ale jinak je to dost vyrovnaný souboj, kde je těžký si vybrat. Ikdyž by jsem se asi přiklonil k A7, tak si myslím, že to je zatím docela plichat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
5. 10. 2010 11:37
SÚBOJ TITANOV
Po vzhliadnutí nadpis som sa chystal na obsiahlejší príspevok k téme odlišnosti dizajnu A7 a CLS. Po prečítaní článku ale konštatujem, že niet čo dodať. Palec hore autorovi jednak za odvahu ísť do háklivého porovnania konkurencie a jednak za vyčerpávajúco poňaté porovnanie, zachovávajúce striktnú objektivitu. Takto nám zostáva iba uviesť, čo sa nám páči alebo nepáči viac, dodať k článku možno ale len málo. :yes:
Ad motory: myslím, že už bolo aj tu zverejnené, že S7 bude mať 4,0 V8 biturbo, ktorý dostane i Bentley, s výkonom pravdepodobne nad 400 kW.
P.S. Samozrejme za víťaza súboja titanov považujem Audi. ;-)
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2010 12:35
Re: SÚBOJ TITANOV
Pro každou značku je úspěch už jen to, že se srovnává s Mercedesem.
Avatar - gld
5. 10. 2010 16:05
Re: SÚBOJ TITANOV
>:-[] trefa

ja dávam hlas mercedesu cls, vybrúsený štýl nového éčka mu sadne ako uliaty. Nutno tiež dodať, že audinám som nikdy neprišiel na chuť a A7 poráža CLS len v oblasti zadných partií ktoré aspoň na fotkách pôsobia takým zamračeným, chlapáckejším dojmom ako na cls.
5. 10. 2010 11:43
MERCEDES
Jsem baWorář, ale v těchto dvou případech jednoznačně Mercedes! Ten design je úplně na jiném levelu. Má styl,duši! Narozdíl od audi... :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 11:46
KDE JE ANKETA???!!!
Proč tu autor nedal anketu pro čtenáře? :-) ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
5. 10. 2010 12:06
Re: KDE JE ANKETA???!!!
Děkujeme za upozornění, anketu teď už pod článkem najdete ;-)
5. 10. 2010 11:49
COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Tak to je žrádlo. Od prvního do posledního slova třikrát na ex, jako na baru. Tahle porovnávačka výrazně přispívá k tomu, že AUTO.CZ je démantem mezi informačními zdroji.

SLOGAN - Jednookých diskutérů je tu jako šroubů v garáži, AUTO.CZ je však ve vesmíru jenom jedno...

A nyní k autům. Mercedes, to je esence vrcholného automobilového designového umění. Je to klenot a je tedy obdařen ceněnou vlastností klenotu - bude časem nabývat na hodnotě. Mercedes je nejcennější, nejhodnotnější hvězdou silnic.

A7 je bezpříkladně kvalitní, precizní prémiová práce, auto, kterému není co vytknout. Sedmička je přesně taková jakou jí chce mít nejen automobilka, nýbrž i diamantová motoristická veřejnost.

Připojuji svůj (zatím jen foto)pohled - zdá se mi, že roky záměrně a úspěšně projektovaný technicistní chlad vůzů AUDI je v nové kabině ásedmičky obohacen o zřetelnou dávku jisté hřejivosti. Domnívám se, že je tak správně.

P.S. Prémiové BRAVO nejen za text, ale i za dvojsnímky :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
5. 10. 2010 12:10
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Už som písal, že autorovi za článok patrí pochvala. Dúfam, že takýchto porovnaní tu bude v budúcnosti viac, je to obohacujúce a vyčleňuje to ACZ z radu konkurencie, kĺžucej zväčša len po povrchu.
:yes: :yes:
5. 10. 2010 17:58
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Ano
5. 10. 2010 12:28
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Pochvala redakci, hlavně za ty společné snímky :yes:
5. 10. 2010 17:58
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Jo, snímky jsou důležité.
5. 10. 2010 12:43
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
Výborný článek. Přimlouvám se k podobnému srovnání VW Passat a Peugeot 508. Myslím, že by to mohl být zajímavý článek a ještě lepší diskuze :-)
5. 10. 2010 17:57
Re: COLOSÁLNÍ ČLÁNEK
:-)
Avatar - 3_diamanty
5. 10. 2010 12:03
Jednoznacne mercedes
z kazdeho uhla pohladu ci uz v interieri alebo exterieri posobi ovela elegantnejsie hodnotnejsie :yes:

Audi je nuda sama o sebe a VW ani nevravim to je kral nudy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
5. 10. 2010 12:12
Re: Jednoznacne mercedes
A7čke sa dá iste niečo vytknúť (aj keď len málo), ale že by práve jej interiér pôsobil menej hodnotne a elegantne, ako v M-B, to snáď nie. ;-)
Avatar - kari.laz
5. 10. 2010 12:18
Re: Jednoznacne mercedes
Připadá mi že má z Audi a celého koncernu VW velké komplexy. Odsoudil A7 jak brak automobilové produkce a nezapoměl si kopnout do celého VW. Přitom mohl napsta svůj názor, že se mu mercedes líbí víc a napsat, co je na audi špatně. Kdyby měl napst, co se mu konkrétně na interieru nelíbí, tak zase napíše nic neříkající odpověď, protože to nedokáže říct a mluví jen z odporu ke značce.
5. 10. 2010 12:32
Re: Jednoznacne mercedes
Mne sa takisto viac ľúbi Mercedes. Audi je dosť chladné - zvonka to vidieť najlepšie a chlad preniká aj dovnútra, napriek dreveným výplniam. Možno za tým stojí aj to, že tá technika je v Audi viac zvýrazňovaná a akosi sa "cpe" na prvé miesto. Vidieť to najmä na ovládačoch - v Mercedese sú v takých kompaktnejších plochách, moc na seba neupozorňujú, v Audi je tomu naopak.
5. 10. 2010 12:32
profil
Nemůžu si pomoct, ale ten profil CLSka je prostě úžasnej a i po těch letech (bráno od první generace) vypadá furt dokonale, což vyniká zvlášť ve srovnáni s pro mě trochu těžkopádnou A7. Jsem rád, že MB oprášil tenhle jaguáří koncept sportsedanu, tím spíš když samotný Jaguár se ho vzdal.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2010 14:06
Re: profil
Prosím tě, kdy měl Jaguar 4dv.kupé?
5. 10. 2010 14:19
Re: profil
Jaguar to pouze nenazýval 4dv kupé. Píšu o minulých generacích XJ. Jak v případě CLS, tak v případě XJ jde o sedan. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2010 15:05
Re: profil
No jo, jenže XJ prostě byl prvoplánově i marketingově sedan.
5. 10. 2010 15:43
Re: profil
Prvoplánově a marketingově to byl sportsedan. MB tento koncept nazval 4d. kupé. Co je ovšem podstatné a o čem já píšu je jednak filozofie řešení karoserie, řešené profilu, řešení pontonu, ale i filozofie cílení produktu. A v tom vidím jednoznačné spojitost mezi CLS a minulých XJ. Podle mě i oba modely míří/mířily na podobnou klientelu, ikdyž XJ tomu přidávala ještě navíc řekěme porci "britskosti". Nová XJ už směřuje jinam.
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2010 23:31
Re: profil
Teď bych řekl, že se chytáš do vlastní sítě, a nemyslím to nijak ve zlém. Právě tomu srovnání bočního profilu jsem se chtěl vyhnout, protože zatímco XJ bylo až do minulé generace včetně, čistý sedan, tak CLS má v obou plynule klesající záď. Proto mi to srovnání nesedí. Filozofie řešení pontonu, tam vidím jedinou souvislost, a to s novým S-Type ideálně v úplně první verzi před facelifty. Filozofii v cílení také nevidím, protože XJ stálo hodnotově vždy nad CLS a to zejména v minulé generaci, které se toto srovnání týká, protože předchozí generace X300/308 působila sportovnějším dojmem a auta od té doby všechna trochu povyrostla. CLS lze srovnávat jen XF.
5. 10. 2010 12:33
New CLS
Řekl bych, že obě auta jsou vyrovnaná, každé je lepší v něčem. Ale co si neodpustím je malé rýpnutí do M-B, protože nové CLS není podle mého názoru designově lepší než to staré... Pokud jde čistě o design tak já bych mezi těmito vozy stále volil "staré" CLS. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kolmar
6. 10. 2010 01:16
Re: New CLS
Stare je legenda....mne osobne sa asi niky neopozera :yes: , no ale pockajme si na novu - nazivo!
5. 10. 2010 12:36
Dnes již s odstupem
Správně definovaná funkce autora článku jako stylovějších verzí běžného sedanu střední třídy je stěžejní. Bohužel jsem nestihl premiéru A7 v Praze a tak mě čeká první svezení až začátkem listopadu (předváděčky prostě zatím nejsou) a do hvězdou ozdobených salonů zatím nechodím, takže tam si udělám obrázek ještě později.
K oběma vozům jsem měl na počátku jiný názor než nyní...

A7 na mě po odeznění euforie působí ze všech pohledů výborně a těší mě udržení základních rysů z konceptu hlavně v čelní a zadní partii, které jsou velmi působivé. Bál jsem se instalace obřích předních světel á la A8, ale výsledek dopadl nadmíru dobře. Kde se postupem času trochu ztrácím je boční profil, který mi čím dál tím víc připomíná hrbáče, nebo fenu vykonávající svou potřebu. To je věc, která však může být potvrzena nebo vyvrácena až osobním setkáním a zatím ji nechávám jako otevřenou...
Co je bezprecedentní, to je interiér. je podobný větší A8 a to nemůže být špatně. Právě A8 je po dlouhé době novinka od Audi, která ničím nepřipomene instalaci prvků již použitých v menších vozech značky, nebo ještě hůř lidových verzích lidového vozu. Je naprosto precizní a v lepších sedadlech než jsou příplatková z A8 jsem nikdy neseděl. Naštěstí již zmizela i typická nevzhledná "hlava kobry" voliče automatické převodovky, ta nová sice nemá umělecký tvar jako větší sourozenec, ale přesto vypadá moc pěkně. Vše ostatní si nechám na první kilometry s A7.

CLS je jiné kafe...první snímky vozu ze začátku léta v červené barvě mě zklamaly, stylotvůrce na nich vypadal neohrabaně s opticky těžkou střechou nesenou tlustými sloupky a zbytečně muskulaturními prvky blatníků...tedy spíš jako nadopovaný tyranosaurus. Oficiální fotky odhalily jasnou eleganci profilu s ostřeji řezanými deatily odsunujícími aktuální model do zapomnění. Odcházející CLS najednou vypadá jako obstarožní dědeček vedle sošného atleta. Nenacházím s postupem času nic iritujícího na nových tvarech a naopak je shledávám čím dál tím úžasnější.
Interiér se zbavil přehnané hranatosti GLK a výchozího Ečka a je podle mě mnohem přívětivější než klasický bratr. Jakkoliv neumím najít soulad s tvary mercedesovské vyšší střední, tady se jedná o umělecké dílo a přitom stačilo pár tvarově relativně jednoduchých změn...po delší době M-B, které uchvacuje vnitřkem bez pro mě jediného "ale".

Příští rok nás čeká čtyřdveřové BMW řady 6 a tři mušketýři budou kompletní. Audi bude těžit z absence nearistokratického vzhledu, M-B naopak šlechtickým vzezřením a soudě podle studie představené BMW letos v Číně si ledvinky udrží sportovnější akcent. Takže na všechny dojde.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Dinar
5. 10. 2010 15:03
Re: Dnes již s odstupem
Krásně napsáno, a ta fena ta je na palec. :yes: >:D I když ten efekt je čistě profilózní, podobně jako u panamery, když si sedneš na zem z boku a v patřičné vzdálenosti od toho auta, bude ti připadat jako hrbáč, ale z výšky průměrně rostlého evropana a různých úhlů, je to úplně jiná story. Stejně tak A7. Přesto, a přes dokonalý vnitřek A7, na který dle mého CLS něco ztrácí, bych dal přednost CLSku. Tahle druhá generace mě designově velmi bere, je to nádherně mrštné a přitom majestátní, a tím, že tvarově dodržuje tříprostorové ztvárnění má u mě plus. Za sebe říkám CLS. ;-)
6. 10. 2010 07:15
Re: Dnes již s odstupem
Věřím, že naživo to bude skvělý ;-) Máš výhodu osobních dojmů, bohužel zatím A7 u mého dýlera nejsou...
5. 10. 2010 17:52
Re: Dnes již s odstupem
Kdes to vopsal?... ;-) :yes: Opravdu pěkné čtení. Přidávám jen tolik, že kabina CLS je působivější než kabina E záměrně. Všechno jsem pochopil ve Stuttgartu na place.
6. 10. 2010 07:17
Re: Dnes již s odstupem
Již nějaké to desetiletí čerpám moudra z Ohníčku...a pak se sám snažím zakládat táboráky :-) . Ano M-B je na :yes: , nicméně Audi, i když jiným způsobem tak bez pardonu taky ;-)
Avatar - Andromeda
5. 10. 2010 18:01
Re: Dnes již s odstupem
Hm,báječně vystřiženo Pájo :yes: !
6. 10. 2010 07:17
Re: Dnes již s odstupem
Mám vostrý nůžky >:D
Avatar - Andromeda
6. 10. 2010 11:38
Re: Dnes již s odstupem
A dobrý "VOKO" >:D
Avatar - Ondore
5. 10. 2010 18:44
Re: Dnes již s odstupem
Vynikajúco podané! ;-) Bočný profil A7 je aj pre mňa najslabšou stránkou auta + nefandím vysúvacím spojlerom, na lepší prítlak nech radšej poriešia difuzory, ale inak Audi boduje a nielen za interiér dávam veľký :yes: Svoj hlas za auto ako celok ovšem odovzávam hviezde ;-)
6. 10. 2010 07:19
Re: Dnes již s odstupem
Vidím to jako Klause a mladšího sportovnějšího Schwarzenberga ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
5. 10. 2010 12:38
Karlmarxstadt und Karl Gott
Nevidím rozdíl. Podle mě jsou charakterem obě auta trochu jinde a tak jakýkoliv srovnání, mimo porovnání tabulek pokulhává. Navíc, ruku na srdce, kolik z nás obě auta vidělo naživo. Já ne a tak bych se nějaké zásadní teze zdržel. Z dosud publikovaných snímků bych dokázal říct jedině to, že Audi je fotogeničtější a jeho design je méně komplikovaný, díky čemuž je na první pohled pochopitelný a pochopený. U MB je problematická zadní část, zejména tedy světla, která se zdají z některých úhlů ne úplně pěkná. Celou věc navíc komplikuje fakt, že Audi kreslilo na čisto, kdežto MB mělo mantinely dané první generací. Takže u MB se drželi noblesně dovnitř skloněné klesající svislé zadní části pontonu, kdežto u Audi si mohli dovolit zadní část odpovídající označení kupé, s "žraločím" vzezřením, za kterou by se dle mého názoru nemusela stydět ani Corvette. Se srovnáním tedy vyčkám, až se začnou objevovat v pravidelném provozu a ankety se tedy pro tentokrát nezúčastním. :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
5. 10. 2010 14:44
Re: Karlmarxstadt und Karl Gott
Velký souhlas, navíc výsledek zdejší ankety bude tradičně spíš o poměru příznivců a opůrců "koncernového" AUDI na tomto webu...
5. 10. 2010 16:44
Re: Karlmarxstadt und Karl Gott
Zas za vším nehledej odpůrce koncernu. "Špageťáci" se tomuhle článku (a tudíž i anketě) beztak vyhli velkým obloukem >:D Myslím, že výsledek ankety je odpovídající, vždyť A7 IMHO vypadá z profilu jak tlustá Berta oproti atletovi CLS.
6. 10. 2010 07:24
Re: Karlmarxstadt und Karl Gott
Správnej špageťák neulítává na Puntu ale na velkém F... ;-)
5. 10. 2010 17:56
Re: Karlmarxstadt und Karl Gott
:-) Jen to zkus. Jinak... dobrej postřeh o tom "načisto" :yes:
5. 10. 2010 12:40
A dalsi Mercedes
Taky jsem kliknul na medveda. Je to nadhera. Zatimco Audi predvadi perfektni brouseni sveho typickeho stylu, obohacene o par fajnovosti, tak Mercedes uz pomalu zpochybnuje i koupi takovych klenotu jako...nevim, jestli to napsat...Bentley Continental treba. Ja vim, ze do Conti se nedava naftovy ctyrvalec, ano, jiste. Proto pisu to "pomalu".
Detaily?
Volant Audi x Hvezda = 0:1, Obrazovka navigace Audi x Hvezda = 0:2, dekor palubni desky - tam mi u Audi ponekud nehraje to drevo, zato Mercedes tu sportovni notu zase zahral nejlepe.
Pokud CLS, tedy jedine v te sportovni verzi s jednim zebrem na chladici, jasne? :yes:

Dodavat neco k pochvalnym odam na web ACZ je snad uz zbytecne. Dnes opet dokazuje, ze valcuje cely svet a krome stroheho sdileni informaci nuti nas ctenare (tedy spis hltace) i k zamysleni a premysleni...
Fakt, ze nekterym diskuterum to moc nemysli, ted neni na skodu veci - pri pravidelne konzumaci leku zvaneho ACZ jim to jiste casem pujde lepe a lepe a tento REFERENCNI (o tom uz snad neni pochyb) autoweb jim tak pomuze dospet. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
5. 10. 2010 13:39
Re: A dalsi Mercedes
Já vím, žes to s tím "válcováním světa" myslel v nadsázce, ale objektivně je třeba uvést, že i když se auto.cz stále zlepšuje a já mu držím palce tak úrovně takového www.autozeitung.de nebo www.4wheelfun.de ještě nedosahuje, jejich testování a srovnávání modelů má zatím jinou úroveň. U nás se prostě stále dělá Škoda, v Německu Audi.....
5. 10. 2010 13:54
Re: A dalsi Mercedes
Nemyslel jsem to jako nadsazku.
Nejde mi jen o testy, to mas pravdu, jsem si jisty, ze redakce ACZ vi kam smeruje, kde je, kde chce byt a jak toho dosahnout.
Jde o web celkove: MojeAuto, Profi Auto, VeteranAuto, JakeAuto (super vychytavka, ja porad ziram...), AutoFun, F1, BLOGY, diskuse obecne, News, informace z autosalonu, reportaze, blablabla...
Spojenim tech dvou, cos uvedl, by vzniklo neco podobneho, ale ne tak uplneho.
AutoCZ to je CELY svet aut v jednom menu, v jednom okne a komplet cesky.
Je to jediny autoweb, kde nepotrebujes chodit kamkoliv jinam. Snad jen proto, abyses ujistil, ze stale koukas na to nejlepsi vubec. Ale to je i tak z ACZ citit na mile (fuj, vlastne kilometry) daleko.
Samozrejme taky drzim palce :yes:
5. 10. 2010 13:34
Vše, jak má být
Velká pochvala redakci za článek. Zpracování článku, porovnávací dvoufoto..... Výborné.
Také jsem přidal hlas MB. Musím přiznat, že v této třídě premiantů na mne A7 působí vedle CLS trochu obyčejným dojmem. Samozřejmě naživo, při konfrontaci s provozem bude působit s naprosto dostatečnou dávkou nadřazenosti. U MB si pořád ještě zvykám na více sedanoidní siluetu než u předešlého CLS a to současné mi až příliš připomíná S. Nicméně celkově velmi oceňuji jakýsi lehký dojem z celého auta. Žádný tank se nekoná. Interiérově je mi bližší zpracování Audi.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
5. 10. 2010 14:47
Hodnota krouťáku v tabulce
Zajímavý článek, jen ta hodnota krouťáku slabšího 3,0 TDI není 280, ale 440 Nm...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
5. 10. 2010 15:24
Re: Hodnota krouťáku v tabulce
Díky za připomínku, ke slabšímu 3,0 TDI nám skutečně "utekla" hodnota točivého momentu od benzinového 2,8 FSI.
Avatar - igor77
5. 10. 2010 14:51
benchmark bohů
tohle opravdu nikde jinde neuvidíte, jen na auto.cz :yes:
překrásný mercedes a dokonalé audi. jako v nebi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZIL"
5. 10. 2010 15:29
Jednoznačně Audi
Osobně bych bral mnohem raději audi - vypadá dospěleji a mnohem elegantněji. První CLS bylo krásné auto, ale co s ním teď udělali... V porovnáním s čistým designem audi vypadá místy jako pouťová atrakce, škoda :-(
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 15:33
kochám se, kochám
a už jsem se nad fotkama dokochal...Jsem snad i rád, že se nemusím reálně rozhodovat, co zaparkovat do garáže, to by bylo bezesných nocí. Bod nakonec ode mě dostal v poměru 51:49 Mercedes...prostě boční profil o jeden bod převážil nad vymakaným interierem Audi :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 15:37
dokonalost vs. nedokonalost
Můj jasný favorit tohoto duelu je MB, aktualne asi nejhezci mercedes, dokonala smes elegance, stylu, kvality, techniky a sportovniho nadechu. Dokonce se mi zatim v ciste teoreticke rovine libi vic nez koncept BMW6, a to jsem takrka skalni modrobily vrtulkar.

A7 bude bez pochyby vyborne auto, ackoliv me osobne ten pseoudo-chladny a technicistni desing neoslovuje, zkratka to audi neverim. Tim se dostavam k jadru pudla, tedy technickemu zakladu, principu. Audi se stale z obchodnich duvodu (koncern...) drzi obycejne predokolkove koncepce a z toho vyplyvajici prirozene nedokonalosti, nepremiovosti. Samozrejme...fantasticke sedadla, motory, prevodovky...co ale s tim, kdyz stoji na spatnych zakladech? Resenim je quattro, to ale alespon v mych ocich nedokaze zcela potlacit myslenku na onen nedokonaly zaklad, zvlast v tomto pripade, tedy jeste luxusnejsi, stylovejsi a "dokonalejsi" inkarnaci.

MB :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
5. 10. 2010 15:53
Jednoznacne CLS
audina ma z profilu zadnu cast akoby mala plne plienky... 8-s
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 16:17
super článek i auta
Přidávam se s pochvalou za článek, opravdu dobrý nápad ;-)

Podle mě jsou to obě opravdu krásná auta. Hlas jsem dal Audi - více se mi líbí zadek a interiér, u ostatních částí je to u mě remíza,. V každém případě velká pochvala jak pro Audi, tak Mercedes, a taky za mě velký dík, že nám taková auta servírují :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
5. 10. 2010 17:43
To ludex:
Děláš ty taky něco jiného krom toho že jsi tady takřka pořád? Mám o tebe strach kámo ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
6. 10. 2010 10:56
Re: To ludex:
No zatiaľ sa prácou uživím ;-) , ale asi máš pravdu, mal by som sa "vážne povážiť". Hoci od aktívnejších prispievateľov ma pár tisíc príspevkov delí. ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 10. 2010 17:53
audi
pěkní jsou oba, ale celkově u mě vyhrává spíš audi...přestože CLS vypadá o trochu lépe zepředu (než "jednoduché" audi), zadní část z profilu, a taky interiér je pěknej...ale celkově mi je mi A7 jaksi bližší :-)
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2010 18:14
Tezko rict...
Oba vozy jsou moc hezke co hezke krasne, ale kdyz uz nebudu vybirat jen co ma nejvyssi parametry tak se asi pripojim k vetsine zdejsich 35:65 pro viteze MB.

Audi je moc pekna a myslim si ze hodne bude zalezet na barve. Jelikoz prave MB v teto barve bych nikdy nezvolil.

Audi ma krasnou zadni cast svetel, ale u mne to kazi na 100% hlavne interier a stredovy panel. A-la drevene casti okolo panelu mi neprijdou vhodne do vozu 21 stoleti to neni Rolls ani Maybach. Samosebou vim, ze muzu mit jine materialy ale vybiram a posuzuji porizene reprezentacni fotky.

Tak jako na MB C class nelibi se mi vysouvaci SAT-NAV systemy vseobene a to by pro mne bylo rozhodujici, kdyz je vse zabudovane na pevno bez zadnych vysouvasich casti vzdy je to jasna volba.

Nastesi mne takove veci v zivote netrapi, mam sve aute teprve 3ti rokem a takovou palku bych si ani nemohl dovolit.
Rozbalit vlákno
1
6. 10. 2010 07:23
Re: Tezko rict...
Pokud můžu jen lehce odtušit ze zkušenosti s A8, pak interiér Audi na obrázcích perfektně technicistní padne do ruky tak, že nikoho nenapadne lepší. Líbí se mi přechod Audi k nízké stavbě palubní desky než hifi věžě A4 a A8 s ovladači posunutými za řadící páku.
5. 10. 2010 18:27
chyba napad
Audine jednoznacne chyba nejaky napad... Zas ta ista maska, ktora je v podstate rovnaka na vsetkych modeloch, aspon ze zadne svetla trosku poupravili. Interier chladny, suchy pas dreva popod okno ala XJ mi tam pripada dost vedla, obzvlast ked predpokladam, ze sa standartne bude dodavat plastova pristrojovka.

CLS :yes: je nadhera, pekne vyvazeny dizajn, vidno tam napad, nieco co ho odlisuje od ostatnych, tak isto interier ladeny jednym smerom. Krasa :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kolmar
6. 10. 2010 01:14
original
Nevidel som auta samozrejme nazivo, no podla fotiek putuje moj hlas jednoznacne do Stuttgartu. Predna cast A7 je nam znama vsak? videl uz niekto prednu cast CLS inde? nie...podme na interier - tam su prvky z bratov zretelnejsie ivac...tak tu vela vody nenamutime. Profil je original jeden ako druhy, mozno A7 az prilis - v negativnom vyzname...to sa naozaj ludom toto moze zdat famozne? u mna velmi nie....no a zadok? jedinecny u oboch, no zadne svetla A7 nadvezuju na klasicky styl audi, pricom CLS je zase nieco, co tu este nebolo...cize vysledok? podla mojho skromneho nazoru je CLS o velky kus jedinecnejsi original a ked sa nanho pozriete nebije vam do oci jeho darca organov tak ako u A7...

CLS ako v prvej generacii, ktora prepisala historiu ma naslapnute do druhej dekady :yes: a prestudovanim technickych udajov asi kazdemu tiekli slinky...

PS: a neviem preco, no mne ten zadok A7 taky famozny nepride...no hold, aj ja som original >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2010 12:48
Trojice
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
6. 10. 2010 14:41
Re: Trojice
Jednoznačně nejhezčí zadek vlastní CLS.
Kdyby A7 dostala zadek stejně útlý jako předek (tzn. přístup u CLS), byla by to nejhezčí Audi současnosti. Takhle je to pro mě jako celek jen designová kuriozita s pěknými detaily, tak jako třeba BMW X6.
Avatar - Pekelná Micinka
6. 10. 2010 15:58
Re: Trojice
No živý dojem nenahradíš, nemůžu a ani nechci oponovat. ;-) U mě je to 1:1, dokud to neuvidím na vlastní oči. :-)
Avatar - d0m!n0
6. 10. 2010 15:39
Klam
No jak tak čtu, tak zjišťuji, že se hodně lidí řídí podle fotek, které jak víme někdy dost klamou ... doporučuji zhlédnout tyto videa, kde jsou vidět mnohem hezčí kombinace interiéru a kde více vyniknou křivky karoserie ...

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

a po shlednutí těchto videií dávám bod jednoznačně Audi ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
6. 10. 2010 16:35
Re: Klam
Mně se nelíbí, jak ten zadek "stíká" dolů. Proti samotné hraně nic nemám, ta je pohledná a originální, ale měla by navazovat na stoupající linie
Avatar - deliqent4
28. 8. 2011 22:05
Re: Klam
hele já viděl obě auta na živo a audi právě že tady na těch fotkách klame hodně. Když A7 mičku vidíte na živo působí nevyváženě a mastodontně.
neregistrovaný "matem"
25. 11. 2010 09:31
re
Rozbalit vlákno
0