Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v červenci 2008: Audi A8 porazilo oba modely Mercedesu

Třídě luxusních vozů vládne třícípá hvězda. Sedmý měsíc letošního roku ovšem přinesl překvapení – na první příčku nových registrací se vyšvihlo Audi A8.
Zpět na článek
25. 8. 2008 08:37
25. 8. 2008 08:55
neregistrovaný "rickyr"
25. 8. 2008 08:59
25. 8. 2008 08:58
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 14:56
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 10:17
25. 8. 2008 14:19
25. 8. 2008 14:25
25. 8. 2008 14:58
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 15:21
25. 8. 2008 15:12
25. 8. 2008 15:22
25. 8. 2008 15:27
25. 8. 2008 15:32
25. 8. 2008 15:51
25. 8. 2008 15:53
25. 8. 2008 15:55
25. 8. 2008 15:56
25. 8. 2008 16:04
25. 8. 2008 19:47
25. 8. 2008 20:12
25. 8. 2008 20:26
25. 8. 2008 15:59
25. 8. 2008 16:09
25. 8. 2008 16:41
25. 8. 2008 16:48
25. 8. 2008 16:49
25. 8. 2008 16:50
25. 8. 2008 16:59
25. 8. 2008 17:40
25. 8. 2008 18:36
25. 8. 2008 20:50
25. 8. 2008 21:22
25. 8. 2008 23:19
25. 8. 2008 22:22
25. 8. 2008 23:26
25. 8. 2008 23:34
26. 8. 2008 10:17
26. 8. 2008 10:51
25. 8. 2008 19:07
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 21:59
neregistrovaný "petrt"
Avatar - T613
25. 8. 2008 08:37
Proč, když
Proč si kupovat sedmu, když za pár dní tady máme sedmu?
A gratuluji jednomu člověku s vkusem >:-[]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "rickyr"
25. 8. 2008 08:55
Re: Proč, když
bez toho infantilniho smajliku by to neslo? jinak doufam ze vy a "vase parta" opet vyuziji diskuze ke svemu bezpredmetnemu chatu
Avatar - T613
25. 8. 2008 08:59
Re: Proč, když
hmm.. tys mi to teda nandal :yes:
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 09:41
Re: Proč, když
Ricky to je všehno co jsi nám chtěl sdělit?? Pak ti doporučuju, zkus využít zdejší debatu a obohať nás něčím hodnotnějším, co ty na to šmudlo?? >:-[]
25. 8. 2008 16:26
Re: Proč, když
Slyseli jste slovo bozi, amen. :-)
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 08:58
Re: Proč, když
Ad vkus - napadlo mě to samý. :))
Avatar - Ricardo
25. 8. 2008 10:58
Re: Proč, když
To byl ještě předfaceliftovej model? >:D
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 14:56
Re: Proč, když
nj, to máš vlastně recht, možná nebyl
Avatar - jurajos
25. 8. 2008 09:13
Re: Proč, když
>:D :yes: ...sam by som to lepsie nenapisal.
25. 8. 2008 10:17
doba luxusu
doba luxusu v Lexusu LS teprve prijde, to je totis auto pro ty co se nechavaj vozit a nelezou za volant :-)
Rozbalit vlákno
0
25. 8. 2008 14:19
A8
Super, krasny vysledek ;-) A8 s 4.2TDI, jasna volba >:D Ted jen mit ty 3M. Malinaaaaa >:-[]

OT: Asi pred 15 minutami jsem videl BMW X6. Poprve, konecne. No, prvni dojmy jsou samozrejme smisene, jak uz predtim z fotek - rozhodne mi to neprislo tak skarede jak na fotkach, ale jako vrchol krasy mi to tez nepripada. Porad zustavam u toho, ze nechapu smysl coupe SUV a kydbych mel vybirat u BMW nejake SUx, tak beru X5.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 14:25
Re: A8
Vikingu jak by ti X6 sedla ke krásný ženský? ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
25. 8. 2008 14:58
Re: A8
Tys tu doktorku ještě neudal? :))
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 15:21
Re: A8
Doktorka má peugeota 307... ;-)
25. 8. 2008 15:12
Re: A8
No, nevim, krasnou zenskou v takove krave bych asi nechtel, spis v takove A5 ;-) >:D
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 15:22
Re: A8
No znám jednoho frajera, kterej tuhle káru věnuje svojí novomanželce... ;-)
25. 8. 2008 15:27
Re: A8
Tak to ma novomanzelka asi docela radost. Aspon ja bych rozhodne mel >:D
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 15:32
Re: A8
Znáš toho kluka taky. Chodí sem ale nebudu veřejně roztrubovat o koho jde... ;-)
25. 8. 2008 15:51
Re: A8
Tak ty davas novomanzelce A5, jo? >:D >:D >:D >:-[] >:-[]
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 15:53
Re: A8
Já ne. Ale znám kluka co dal manželce X6.. ;-) Ta moje už autíno má... ;-) A5 bych si nechal pro sebe a A4 by šla teoreticky ženě... :-)
25. 8. 2008 15:55
Re: A8
Sakra, uz jsem si myslel, ze jsem te odhalil. >:D Jn, ja bych si koupil RS6 a manzelce bych dal RS5, nebo S3 :-! Bych byl asi brzo vdovec >:-[]
Avatar - Pierro
25. 8. 2008 15:56
Re: A8
Teda jestli si tohle přečte Zuzka, ta tě nepochválí... >:-[] Ale RS6 by samozřejmě bodla... ;-)
25. 8. 2008 16:04
Re: A8
Ona moc na auta neni >:D Ale tak vis jak, davali bychom zavody, kdo bude z obchodaku driv doma >:D Mel bych sice naskok nejakych park kilowatu, ale zase RS5 i S3 jsou podstatne lehci auta >:D
25. 8. 2008 19:47
Re: A8
RS5?? asi mi něco uniklo ;-\
25. 8. 2008 20:12
Re: A8
No bylo to mysleno jako do budoucna. A RS5 by se mela v mnohem drivejsi budoucnosti objevit :-! ;-)
25. 8. 2008 20:26
Re: A8
Tož aspoň se mám na co těšit :-)
25. 8. 2008 15:59
Re: A8
fuj do takoveho auta davat motor z trachtoru >:D
25. 8. 2008 16:09
Re: A8
Nemam s tim problem. Ja bych si do takto velkeho auta koupil jedine diesel. Benzin bych si koupil jen u auta nizsi stredni a mensi, pripadne ve sportovne zamerenem aute.
Avatar - Ricardo
25. 8. 2008 16:41
Re: A8
Ba ne, takový auto chce benzín, něco od čtyř litrů výš :-)
25. 8. 2008 16:48
Re: A8
presne tak, a kdys us chce majitel setrit, tak k tomu loupnout toroid misto rezervy, pri dnesnich kvalitnich sistemech neni ani jinej zvuk, ani pokles vykonu :-) k A8 proste FSI, a nejlepe 4.2FSI :-)
25. 8. 2008 16:50
Re: A8
to je spesl system, s mekcim plynem >:D
25. 8. 2008 16:59
Re: A8
Asi >:-[] Jinak LPG bych do limuziny nedal...ani nahodou. Navic kazde auto teto tridy vypada po obmene generaci jako vozidlo uspesnejsiho mafianka, coz je skoda.
Avatar - Ronault.
25. 8. 2008 17:40
Re: A8
Od čtyř litrů? Nechctěl jsi říct od čtyř kruhů výš? ;-)
25. 8. 2008 18:36
Re: A8
Praxe je taková, že 3 sousedi, co jezdí A8 už deset let si svorně pořídili 4.2 Tdi. Kvůli spotřebě a odbourání častýho tankování.
25. 8. 2008 20:50
Re: A8
no to si teda pomohli s tim tankovanim, soucasna 4.2FSI se da provozovat na prumernych 11/100 a soucasna 4.2TDI basti vprumeru 10/100 , kdybych nato uvalil stejnou rovnici s jakou provozuju svoji A6 na plyn, tak je ten diesel tezce prodelecnej a neekonomickej :-) na benal jezdim za 10-11 a na plyn za 12-13 cos pri cene 15-17 kacek na plyn oproti 30-32 za naftu a rozdilem 52kW v prospech benzinu i v pripade toho nej dieselu je proste desivej, navic na obe nadrze ujedu asi o 400km vic nes A6 s naftou kterej ma navic o 10l tu nadrz vetsi, a jedine jak to de rozeznat je kdys odlopim viko nadrze kde mam 2 usti a pak ze misto rezervy je proste toroid a leve schrance v kufru je sada na opravu pneu, ten kdo ma auto za vic nes mega by stejne rezervu nemenil a zavolal si andely >:D
25. 8. 2008 21:22
Re: A8
Nojo, jsou to blbci..Asi nejezdí na plyn.
25. 8. 2008 23:19
Re: A8
jj nejlepsi je jezdit na kole >:D
25. 8. 2008 22:22
Re: A8
No ja myslim, ze pri dnesnich cenach nafty/benzinu uz neni volba motoru o spotrebe. Dneska jde uz spis vicemene o charakter toho daneho motoru - benzin/diesel. Nekdo radsi to, nekdo ono.
25. 8. 2008 23:26
Re: A8
no prome to docela roly hralo, precijen platit za kazdejch 100km 200 korun LPG nebo 300 korun benzin/nafta rozdil je a pokud rocne najede nekdo treba 100tisic, cos u auta tehle kategorie neni vubec problem, tak us ten rozdil v nakladech docela roste

ale nejradsi to mam na benal, pekne tomu orostovat 6 a pul tisice otacek, poslouchat jak hvizdaj turba a aktualni spotreba kolisa mezi 40-50 litry :-)
25. 8. 2008 23:34
Re: A8
No ja srovnaval benzin a diesel, nebral jsem do uvahy alternativni paliva.

No me by se tohle libilo spis u neceho, co bymi dopravalo ten pozitek nejen motorem, tzn. u sportaku. K 2 tunove 5m limuzine by mi tak nejak vic pasoval ten zatah odspodu, kdy dostanu plny pocet Nm jiz v nizkych otackach. Tak kazdemu podle jeho gusta. Mozna, ze az se nekdy v takovem aute projedu, tak zmenim nazor :-) Jestli mi to nekdy vubec bude doprano
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 10:17
Re: A8
Nic se neboj Vikingu, bude přáno, uvidíš. ;-)
26. 8. 2008 10:51
Re: A8
tak zajdi do nejakyho salonu Audi a nech si predvest treba A4 3.2FSI

navic ja si na nedostatek kroutaku nestezuju, us na 1000 otackach ho mam kdispozici 250, a vrchol 380 mam mezi 2400-3800 otackama, konicci me naopak skacou pekne plynule nahoru, krom okamziku kdy sepne druhej fen, tam mam mensi skok u 3500 otacek a vrchol je na 6500 otackach s hodnotou lehce nad 300 kobilek, kdys chci setrit, tak se da s tim autem ject i do 15-18 set otacek a spotrebou na delsi cesty i okolo 7 litru, na rovinkach do 100km rychlosti pri tempomatu se da videt i cifra pod 6 litru
25. 8. 2008 18:39
Mercedes před smrtí (zbožný přání)
Držím Mercedesu palce, snad se z toho ještě někdy dokáže vzpamatovat a opět zvítězí! :yes: Skoro ho dohání oblíbenec fanoušků luxusu >:D
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2008 00:52
Re: Mercedes před smrtí (zbožný přání)
asi se kazdej divame na jinou tabulku..
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
25. 8. 2008 19:07
Hignway king
Je vidět, kdo z německých prémiových výrobců limuzíny skutečně umí...A VW to ale opravdu není... >:D

Že to VW ještě baví, vždyť Phaeton je jeden velký komerční propadák. Navíc logo VW se ne limuzínu prostě nehodí...

Já bych ale přesto volil Quattroporte... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 10:37
Re: Hignway king
A já přátelé, já bych volil jedině stodvaciášek. Ve stodole poctivě vytuněný škodylak, symbol ekonomicko-technické vyspělosti let osmdesátých. Točivý silný motor s lineárním nárůstem výkonu a mohutným zátahem odspodu, upovídané řízení, tuhé sportovní pedály a přesně odstupňované řazení. Klasická koncepce "vše vzadu" pak zajišťuje stodvaciáši téměř nadpozemské schopnosti jak na dálnici, tak i na klikatých okreskách či okruhu, kde může směle soupeřit s takovými ikonami jako porsche, ferrari, lambo a ano nestydím se říci i Bugatti. Podpořeno hmotností cca. stejnou jako u Lotusu Elise, se jedná o velice slušné sportovní náčiní, které pořídíte za zlomek ceny výše uvedených supersportů. Za ušetřené peníze se navíc v dnešní době dá dokoupit opravdu bohaté doplňkové vybavení, počínaje stylovými spoilery a mračítky z vydařené imitace karbonu, elegantní hlíny anebo plastové puklice ze zdařilé imitace hliníku, kartáčovaný hliník, karbon nebo pravé šmirglované dřevo do interiéru, v případě modelů 105 S švihadla i dozadu. To je jen zlomek téměř neomezených možností personifikace. Chlupatý volant a tygří potahy by pak měly být skoro povinností každého hrdého majitele, stejně jako mohutná koncovka výfuku, zdůrazňující již tak freneticky burácivé štěkání silného čtyřválce, doplněné hlasitým práskáním...
Prostě stodvaciášek. Poctivý škodylak. Láska na první pohled. Když ho miluješ, není co řešit. Takže hoši, sejdeme se za týden na severní smyčce, o.k.??? ;-)
26. 8. 2008 15:04
Re: Hignway king
120 mela teta. Cervenou >:D My meli modrou 125 a nefungoval nam cyklovac >:D Jinak se na tvuj prizpevek da rict jedine - vitej, bramborovy kovboji >:-[] Jeste si kup tazne zarizeni, vozik, ten vytun taky a jsi supersportovni a zaroven uzitkovy :-!
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 15:23
Re: Hignway king
Já mám zahrádku z tuzexu kámo... ;-)
Avatar - Ronault.
27. 8. 2008 02:49
Re: Hignway king
Já teda nevím, ale naše 105 L neměla švihadla vzadu a dědova 105 S neměla ani sundávací okýnka vzadu a posilovač brzd... Dodnes pamatuju, jak děda machroval, že umí brzdit bez posilovače...
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 21:59
Re: Hignway king
Jediný problem Phaetonu je logo na kapotě. Jinak je to i přes své stáří vynikající auto.