Diskuse

Audi A8: Čtyři generace luxusu v hliníkovém hávu

26.7.2017

Audi A8 přineslo čtyřem propojeným kruhům patřičnou prestiž mezi luxusními limuzínami, dodnes soupeří o klienty s BMW a Mercedesem. I v nedávno představené čtvrté generaci...

 

  • 44 Reagovat !

    foto wakantanka

    wakantanka 26.07.  08:28

    Prvá osma

    bola aj tak najkrajšia. :-)
    • 32 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 26.07.  08:30

      « Re: Prvá osma

      Niečo tak odporné ako je kukuč tejto audiny, aby človek pohľadal. [odkaz] Dnes je už elegancia a príťžlivosť snáď tabu. Dizajnéri už vymreli, fabrickí patlali ničím iným ako expresívnymi prvkami zaujať nedokážu. Smutné.
    • 31 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 26.07.  08:48

      « Re: Prvá osma

      Asi ano, nejštíhlešjí... prostě 90tky :-)
      • 12 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 26.07.  09:29

        « Re: Re: Prvá osma

        aj 7micka z tych rokov bola krasna.... zlate roky...

        prave som sa vratil z obchodu a videl som maly jag X-type s napisom 3.0 na kufri parkujuci vedla noveho mondea... je az neskutcne aky ten X-type mi prisiel zrazu stihly kompaktny k tomu s 3.0V6... zlate casy... to mondeo bolo razom ako z ineho sveta.. tluste prerastene az nevkusne.. a bohvie ci nemalo aj nejaky trojvalec este k tomu ... proste zlate casy su fuc
        • 40 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 26.07.  10:03

          « Re: Re: Re: Prvá osma

          Jo a nejlepší na tom je, že si vlastně viděl vedle sebe Mondeo MK V a Mondeo MK III >:-[]
          • 11 Reagovat !

            foto H-K-svwet

            H/K_svwet 26.07.  10:36

            « Re: Re: Re: Re: Prvá osma

            este ze nove XE vratilo jaguar tam kde ma byt ;-) .. .a ani to vacsie S-type sa mi vtedy moc kabinou nepozdavalo... sice kasnu malo peknu ale zaslu slavu jagu uz tiez nemalo... ale nastastie jag je uz z najhorsieho vonku ;-)
            • 11 Reagovat !

              foto prezdivany-alias

              přezdívaný alias 26.07.  12:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

              Pochopit z tvých komentářů, co máš vlastně za názor, je někdy fakt nemožné.
    • 21 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 26.07.  09:20

      « Re: Prvá osma

      za mňa ich predchodca, Audi V8
      A8-mičkám som nikdy neprišiel na chuť
      • 30 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 26.07.  10:36

        « Re: Re: Prvá osma

        Mne najviac píše práve prvá A8, neviem čím to je. Žeby Ronin? >:D kamoš mal jednu V8 benzín, tak asi preto :-)
        • 20 Reagovat !

          foto AUDIRS6

          AUDIRS6 26.07.  11:04

          « Re: Re: Re: Prvá osma

          ja som mal 2x 1.gen. ;-)
          btw.: Ronin - bol som na nej v autokine. Ako skoncil film, bolo jedno ci mal niekto 105-ku, alebo zigula, kazdy sa snazil odpalit to z miesta ako sa len dalo ! >:D
          aky to bol prijemny pocit "odpalit to z miesta" ( 0-20 >:D ) prave v nej... ;-)
    • 22 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.07.  09:26

      « Re: Prvá osma

      prva suhlas..... ta jej hlinikova karoseria je dodnes pekna ;-) stihla elegantna... nestarnuca..
    • 02 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.07.  09:43

      « Re: Prvá osma

      Za mě druhá generace se SF, viz II. g. s W12 v galerii.
      • 10 Reagovat !

        foto kosmonaut

        kosmonaut 26.07.  11:56

        « Re: Re: Prvá osma

        taktéž dvojka, ale rozhodně bez single framu
        • 02 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 26.07.  12:08

          « Re: Re: Re: Prvá osma

          Mám to stejně, dvojka před fl, s 4,0tdi tehdejší etalon autobahn limuzín.
          • 02 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 26.07.  12:38

            « Re: Re: Re: Re: Prvá osma

            Za ten tehdejší etalon :yes: >:-[]

            Jestli to je myšlený: Pro tebe = ok, nemám problém. Jinak trochu jo :-)
            • 01 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 26.07.  12:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

              Tak, spíš pověz, jaké auto to je dle tebe, když ne A8 TDI
            • 22 Reagovat !

              foto Dinar

              Dinar 26.07.  13:09

              « Re: Re: Re: Re: Prvá osma

              Ano, auta tu byla už i v dobách, kdys tahal kačera a v první polovině minulé dekády to byla právě A8 4,0tdi, která předvedla, jak vypadá skutečně potentní dýzl v lux limuzíně, a předurčila tím, kudy se bude ubírat vývoj motorizací lux. sedanu (nadvláda dýzlu) na evropských autobanech v této třídě, prostě soudobý etalon. Nutno připomenout, že jak BMW, tak MB ve srovnání s audi prostě V8 dýzly nezvládli a i přes vývoj v šestiválcích je to po dalších dvou generacích stále A8, kdo v má v tomto směru die Nase vorn. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.07.  07:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                Jak si vymyslel že nezvládli? >:D

                Je to slepá cesta vývoje [odkaz] všechny automobilky se proto rozhodly jít jinou cestou = myslim všechny ty automobilky co každá z nich vyrobila daleko víc V8 ;-)

                V8 v naftě má smysl v autobusech jako je Bentayga = pokud majiteli co vysolil takový prachy nevadí nafta. Nebo když po tom autobahnu v A8 jezdíš furt jen rovně nebrzdíš nesjíždíš atd. = drsný já vim = prostě v tomhle spiknutí proti V8 v naftě jedu s Vaculíkem :-)
                A jedou v tom i ty dávno před audi prémiový výrobci co prodávaj víc luxusních limuzín a vyrobili víc V8 a kdo má přehled ví že ani v jednom je audi nikdy nedožene = a to je důvod proč se na to veškerá konkurence vykašlala: Neschopnost vyrobit motor a spiknutí s Vaculíkem a jemu podobnejma >:D

                Nevim kam na ty etalony chodíš ale co já pamatuju V8 v naftě byly vždycky ve všech generacích spíš problém [odkaz]

                Vtipný že i po letech kdy to je rozberaný téma známý důvody proč touhle cestou de jediná automobilka = by se na ACZ našlo pár šílenců co by Jag XJ v naftě [odkaz] místo V8 5.0 supercharged uvítali jako lepší řešení :yes: >:D

                Holt vztah k autum a technice může mít různý podoby = někdo má třeba za etalon naftu v nejvyšší třídě aut = a výkon 202 kW :-)

                Já zas za městskej etalon hybrid jednou časem možná čistý elektroauto a na německou autobahn V8 nebo V12 = jen v prémiovějšim palivu
                Tys jako malej snil si o naftový superkáře? Já o benzínový ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 27.07.  08:48

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                  Já jako dospělý právě umím rozlišit mezi "superkárou" a "autobahn limuzínou", o které píšu a o které debatuju, celé to tvoje žvatlání o vztahu k autům a bla, bla jen vypovídá o tom, že jsi prostě ještě dětina.

                  A pokud jde o to nevzládnutí V8 dýzlu, tady opět ukazuješ neznalost, BMW stejně jako MB V8 do svých limuzín dávali, bohužel ty motory byly natolik problémové, že se nedočkali evoluce, bmw šlo cestou víceturbených šestiválců, MB ve víceválcových dýzlech propadlo, dosud nedělalo vůbec žádnou výkonější variantu, až teď se s novou gen. řadových šestihrnků vrací. Ono stačí si projet aktuální dýzlový V8 od audi třeba v SQ7 a hned pochopíš o jakém náskoku to mluvím, prostě právě díky své V8 ho ve výkonných dýzlových motorizacích audi má a začalo to zrovnínka tou druhou generací A8 a tehdejším 4,0 tdi.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.07.  12:41

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                    Jak tě tak čtu = doufám že eště hodně dlouho nebudu dospělej :-)

                    Jj já si tu poruchovost pamatuju = týkala se jen MB a BMW >:-[]

                    Oba víme že V8 TDI vzývaj fandové jen proto = že Jag, MB nebo BMW to nenabízej. Samo Audi je naštěstí soudnější než ty fandové a ví = proto je taky V8 v naftě levnější než V8 v benzínu = slušná anomálie co? ;-)

                    S Q7 si to trochu pomotal ne? Sám píšu že tyhle vozy je místo kam takovej motor patří! No a luxusní limuzína tam kam ne = nebo jak si vysvětluješ tu nižší cenu naftový verze než benzínový?
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 27.07.  13:30

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                    Samozřejmě souhlas.
                    Ono to vlastně začalo už první generací A8, kdy se objevil první V8 TDI s CR, i když tehdy ještě se skromnějším objemem (3.3) a výkonovými parametry (225PS/480Nm).
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.07.  17:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                      Samozřejmě výsměch až nadoraz = viz já 12:41 :-)
            • 01 Reagovat !

              foto white-label

              white label 26.07.  20:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

              Hned jak jsem si Dinarovu reakci přečetl, napadlo mě, že ...sakra z toho zase dostane kopřivku, no a je to tady... >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.07.  07:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                Je to sakra neuvěřitelný >:D

                Nejvyšší třídu aut jedině v naftě :yes: >:-[]

                Jak si vysvětluješ že benzínový V8 byly a sou dražší? Nemaj to v Ingolstadtu narozdíl od tebe a Dinara a určitě pár dalších = nějaký poooomotaný? ;-)

                Když sem u toho = co řikáš na to že všechny A8 budou hybridy? Jen mild hybridy ale stejně: hybrid :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Dinar

                  Dinar 27.07.  08:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                  "co řikáš na to že všechny A8 budou hybridy? Jen mild hybridy ale stejně: hybrid"
                  No, co? Že by měla lexus něco dělat, páč jinak ho D3 rozmělní na prach i v tom posledním, co mu ještě zbylo. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.07.  12:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                    Jak si vymyslel poslední? >:D

                    V době kdy D3 začíná mít fakt vážný problémy s masovostí a následnym servisem atd? :-)

                    Lexy sou fakt poctivě stavěný auta = i díky tomu drtivě spolehlivější než D3 = jak určitě sám víš ;-)

                    Trocha reality = levnej Auris má elektromotor výkonu 60 kW = to nejdražší od Audi 6 kW
                    Nicméně je to krok správnym směrem :yes:

                    Podobně zábavný je srovnat náklady na provoz modelů D3 a Lexusů. Nějakej doláč neni problém = několikanásobky kombinovaný s násobně větší poruchovostí potěšej stejně jako když hybridní GS na okruhu ujede Alpině V8

                    Bohužel Jag a Lex sou dneska asi víc premiový než D3 chrlící modely jak na běžícim pásu = se všema negativníma důsledkama masový výroby

                    • 00 Reagovat !

                      foto AUDIRS6

                      AUDIRS6 27.07.  14:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                      ty si fakt... povedzme ze nemehlo >:D
                      toz v hybride - PHEV Q7 e-tron ma el. motor 100 kW
                      A v takej R8 e-tron maju tie motorceky spolu 340 kW
                      dalsie zvasty komentovat netreba
                      toz asi tak...

                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.07.  17:41

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                        Ty si fakt namyšlenej mimoň >:D

                        Bavíme se o audi A8 = že bude ve všech verzích mild hybrid = s uvedenym výkonem

                        Tož asi tak.. :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto AUDIRS6

                          AUDIRS6 27.07.  21:20

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                          lol, a ty vies rozdiel medzi mild/normal/plug-in hybridom ?
                          normal hybrid sa neplanuje a v PHEV bude tiez 100 kW.
                          este nieco pre "namyšleneho mimoňa" ? Alebo si najskor dostudujes tieto zakladne rozdiely a potom sa tu ideme bavit ?

                          Teda vlastne nie, neideme sa bavit. :-!
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 27.07.  21:53

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prvá osma

                            Jo vidim = třeba těch 60 kW vs 6 kW výkon = jak sem napsal v příspěvku na kterej si reagoval ;-)

                            Ale :yes: i za těch 6 kW ve všech verzích = neb [odkaz] :yes:
  • 32 Reagovat !

    foto JGucci

    JGucci 26.07.  08:35

    1.generace

    1.generaci jsem jezdil, byl to poradny korab, na muj vkus az moc velky. Jeho design je do dnes elegantni a libi se mi - prospekty od prodejce mam doma do dnes:) Velkou slabinou naseho kusu byl imobilizer - neustale zlobil a tak sel po case "do sveta".
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.07.  09:35

      « Re: 1.generace

      ta najnovsia vyskerena [odkaz] tak tej by pasovalo uz aj logo hyundaia/genesisu .. v pohode by to slo

      akoze ta maska mi tam v tejto podobe vobec nepasuje.. posobi az neprirodzene a prerastene
  • 40 Reagovat !

    foto Well-being

    Well-being 26.07.  09:48

    Bože,

    kdy už konečně pomine ta móda velkých tlam.
    Je to hnus, velebnosti ... ;-)
    • 21 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.07.  10:37

      « Re: Bože,

      po mode velkych tlam a megarozmerov nastane opat moda minimalizacii uvidis .. loga zacnu byt zase male kompaktne .. auta sa vratia zase k jednoduchym maskam ... tvary kasni buu mat uz kompaktnejsie za to ale podstatne krajsie a praktickejsie ... sinusovka nepusti.. vsetko sa opakuje :-) ...
  • 03 Reagovat !

    foto Jachym

    Jáchym 26.07.  13:51

    Generace

    No, co se designu týče, z exteriéru se mi asi nejvíc líbí ta nová, ale v interiéru bych volil pravděpodobně generaci II, přijde mi taková nejčistší, nejergonomičtější a nejútulnější. Pak na druhém místě by byla III, tam je blbý ten výklopný displej, ale taky se dá. Nová generace se mi uvnitř nelíbí vůbec. Už proto, že moc nemusim nesymetrické interiéry.
    Pokud bych si mohl vybírat, tak bych si v interiéru vzal generaci II, s tím digitálním štítem ze 4, ale palobovka je bezkonkurenčně nejhezčí u II a pak u III
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a navýšil tržby na 20 miliard korun

T-Mobile přilákal 130 tisíc nových zákazníků a…

T-Mobile zveřejnil kumulované hospodářské výsledky za první tři čtvrtletí letošního roku. Operátor…

 

iSport.cz

Kouč z Lajny jde dělat rozhovor: Je lepší starostlivá matka, nebo striptérka?

Kouč z Lajny jde dělat rozhovor: Je lepší…

V dalším díle hokejového seriálu Lajna vyráží trenér druholigového Havířova Luboš Hrouzek, kterého hraje Jiří…

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu Jana Novotná (†49)

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu…

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…