samozrejme ze jde o jine auto. 7279 pravdepodobne klaus nikdy nejel a mam dojem ze vubec nebyla pridelena na hrad. ta byla tusim na mzv a vozila navstevy z letiste
k čemu takové auto je, když nemá diesel :no: Asi před 8 lety jsem tenhle vůz se stejným motorem i vybavením prodával z firmy a nakonec se ho podařilo udat až když se cena snížila na 190 tis Kč. S benzínem je to prakticky neprodejné a nepoužitelné. :no:
" Jako skalnímu fandovi dieselů doporučuji tuhle "sovětskou A8 >:D " [odkaz]
/Lokomotivy řady 781 poháněl z dnešního pohledu unikát - pomaloběžný přeplňovaný vidlicový dvoudobý dieselový dvanáctiválec 14 D 40 se souproudým výplachem válců o zdvihovém objemu 150,6 litru o maximálním výkonu 1470 kW (2000 k) při 750 otáčkách za minutu. Při 400 otáčkách za minutu běžel motor 14 D 40 na volnoběh. Motor měl hodinovou spotřebu při maximálním výkonu 340 kg (asi 410 litrů), při volnoběhu 35 kg (40 l). I proto najdete mezi podvozky nádrž na 3900 litrů nafty./
>:D heh ale Sergej nemal TDI, mechanickú ručnú brzdu, 4x4 a ťahal v podstate brucho po koľajniciach >:D Síce utiahol viac ako ADOv Outlander, ale keďže trpí vyššie spomenutými "nedostatkami" u Adu nemá šancu >:D
Tak to já taky mohu tvrdit ,že v moji A8 4.2 L 2007 jezdil před Buzkovou Klaus. A od roku 2013 přišla na Policejni prezidium a 2 roky pote se opet vratila na MV ČR. A nevim jestli tu cenu nema pan dost nadsazenou.