Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v říjnu 2011: Ve vyšší střední drží BMW 32,2 % a Audi 31,1 % trhu

Němci ve vyšší střední válí. V říjnu obsadili kompletní první pětku. Přidalo se Volvo.
Zpět na článek
29. 11. 2011 08:19
29. 11. 2011 08:31
29. 11. 2011 08:45
29. 11. 2011 14:58
29. 11. 2011 12:00
29. 11. 2011 12:16
29. 11. 2011 13:27
29. 11. 2011 18:00
29. 11. 2011 13:27
29. 11. 2011 15:43
29. 11. 2011 16:05
Avatar - 3_diamanty
29. 11. 2011 07:27
chrysleru sa dari
>:D

len tak dalej

nemecka trojica je v tejto triede absolutne jasna dokonca jasnejsia nez mesiac v splne :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2011 08:19
A x B
Příchodem BMW se obrátilo pořadí. Designově podařená 5ka už před sebe nepustí uniformní design Audi.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
29. 11. 2011 08:31
Re: A x B
Uniformni design Audi stradal hlavně dlouhou absencí kombi, takže asi tak. ;-)
Avatar - KANKUNEN
29. 11. 2011 08:45
Re: A x B
Proto mluvím v budoucím čase. Taky to potvrzuje, že v Evropě jsou oblíbené kombíky, protože mají bezkonkuzenčí přístup do kufru a dává se do toho líp i taška na tenis, basa piv a tak. Toť pro posměváčky o chalupářích co vlastní mobil a čepku s šildtem dozadu.
Avatar - Starfighter
29. 11. 2011 14:58
Re: A x B
Když jsi to nakousnul, tak Audi bude pozměňovat svůj designový styl a nové modely se mají od sebe dost odlišovat.
[odkaz]
Avatar - jozephko
29. 11. 2011 08:27
Mercedes musí zapracovať na dizajne
Dizajn áut je dôležitý, a hlavne pri dražších autách. Experimenty sa nevyplácajú,naopak stávka na klasický a konzervatívny dizajn prináša takmer vždy úspech. Dizajn Mercedesu na mňa pôsobí trochu chaoticky, disharmonicky a hranato, dizajn bavoráku je naopak veľmi upokojúco a symetricky. A zákazníci to (podvedome) predajnými číslami dávajú najavo.
Vždy je tu však otázka - či si ľudia nejaké auto kupujú vďaka jeho dizajnu alebo napriek jeho dizajnu. Automobilky samozrejme tvrdia to prvé, ale pravdu podľa mňa majú len u dizajnovo vydarených áut. Pretože BMW, Audi alebo Mercedes by mohol mať trebárs aj tvar škatule od topánok, vždy sa nájde nemálo ľudí, ktorí by si tú-ktorú značku kúpili hlavne kvôli image, technike, kvalite materiálov a podobne.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
29. 11. 2011 16:56
Re: Mercedes musí zapracovať na dizajne
Vyměklý design Audi a BMW je dobrý leda tak pro hošany.
Avatar - white label
29. 11. 2011 18:21
Re: Mercedes musí zapracovať na dizajne
Jj, zrovna "WinDiesel" o nich přece něco musí vědět... >:-[]
29. 11. 2011 12:00
THEMA
Pecka! Už teď jsme dotáhli Saaba s Infiniti, příští měsíc sestřelíme Jaguára :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
29. 11. 2011 12:16
A6 + A7
Ztrátu Audi na BMW "propastných 264 aut" tvoří především 241 prodaných A7. Je logické, že tento derivát řady A6 jí odebírá kupce. Tolik k roku 2011. No a od ledna se bude skloňovat ve všech pádech termín Avant. :-) Každopádně 5 je velmi povedená a já osobně si to myslím i o E klasse, ale většina zákazníků asi ne.
Rozbalit vlákno
5
29. 11. 2011 13:27
Re: A6 + A7
V ČR je hodně oblíbený allroad. S jeho příchodem se prodeje určitě také posunou.
Avatar - white label
29. 11. 2011 18:00
Re: A6 + A7
Přesně tak, až se naplno rozběhne Avant, budou prodeje s 5er minimálně vyrovnané a po příchodu allroadu už u nás budou prodeje zřetetelně ve prospěch A6.
29. 11. 2011 13:27
Re: A6 + A7
Já bych netvrdil, že A7 nějak výrazně ubírá kupce A6. Cenový rozdíl je tam až příliš velký.
JInak nová pětka je opravdu výborná, stejně jako nová A6. Éčko tu tahá za ten nejkratší konec. Ale co, je to hvězda, u ní se hraje na trošku jinou strunu.
29. 11. 2011 15:43
Re: A6 + A7
...tak od toho se to jmenuje A7 že... >:D To bys mohl rovnou začít k prodejům 5er připočítavat třeba 6er atd... >:D
29. 11. 2011 16:05
Re: A6 + A7
Vždyť také rozhodující je, kolik % značka okupuje ve třídě, ty srandisto...
Avatar - manitou
29. 11. 2011 13:37
SKROMNÝ DOTAZ NA REDAKCI
Je v celkovém počtu BMW 5 zahrnuto i 5GT ? Nebo je uvedenena v jiné třídě, popř. kde ? Díky ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
1
29. 11. 2011 16:03
Re: SKROMNÝ DOTAZ NA REDAKCI
:yes: