dle mého názoru uvolnění kategorie N1 , nahraje výrazně prodejům ve střední a vyšší střední značce BMW - samozřejmě se bude v celém spektru značek prodávat více sedanů a liftů ,ale mám takový pocit že BMW si o to navýšení prodejů svým sedanovským naturelem přímo říká :yes:
To ano, audi je univerzálnější, vždycky obsáhne větší zákaznické spektrum, ale jakmile se zruší mřížový nesmysl, bude to vyrovnanější, přece jen audi dost boduje kombíky. Navíc nové éčko, bude to zajímavá bitva, první tři jsou jasní, pak volvo a s příchodem nového dýzlu celkem věřím i v poskočení XF. ;-)
přesně tak , souboj bude vyrovnanější a jak píšeš po zrušení mřížového nesmyslu ,se ukáže oblíbenost či neoblíbenost vozů kombi v této třídě.(alespoň tedy na českém trhu)
A6 ALLROAD je asi dnes vůbec nejpůsobivější kombík, zejména ze zadního pohledu. Plastové lemy blatníků rozšiřují již tak samotné smyslně vyklenuté boky, auto opticky výborně sedí na silnici, je to absolutní dominant. Celkově pak All-2 suverénně navázal na dnes již ikonozní All-1. Za čas se All-2 stane obdobnou ikonou.
Klasický A6 Avant, zejména v antracitové barvě, je králem silničních kombi. Sportovně elegantní, harmonická karoserie. Absolutně vybalancovaný styl.
Jde o velmi zasloužená první dvě místa. První dvě místa... to je na dvojí ovace :yes::yes:
tak tady s tebou musím do puntíku souhlasit... s tou antracitovou A6 v kombíku mám dost často tu čest a je to skoro dokonalý vůz.. :yes: teda až na to naprosto odtažité řízení bohužel :'-(
Kamarád si koupil All-1, do měsíce odešel systém pružení - bylo to za kilo a technik na Smíchově mu řekl, ať si příště koupí japonce. Kamarád bydlí na Vinohradech - má za 5 let cca 8 návštěv v autě. Jinak auto vypadá pěkně a při dovolené na horách vyjelo všude.
No, tak to je informace jako stehno, tvému kamarádovi odešlo v záruce odpružení. Tak mu ho opravili, ne? Za ty vinohrady Audi nemůže, to musíš pochopit. Nechtěl mu ten technik střelit svého avensise, aby si moh´konečně koupit ojetýho allroada?
Předpokládám spíš, že tohle Audi koupil kamarád ojeté, ale jestli mu "technik" za kilo poradil ať si koupí japonce,
tak to byla nejhůř investovaná stovka v jeho životě vůbec...
Technik byl asi "kanec", když za kamarádem absolvoval během
5 let cca 8 návštěv v autě na Vinohradech...možná taky za kilo... :*)8-s >:-[]