Audi chystá řidičské maturity i státnice

Audi chystá řidičské maturity i státnice

 

Audi připravilo program zdokonalovacích jízd „Audi driving&fun“, který povede pilot Josef Venc na autodromu v Sosnové a v Brně.


Tisková zpráva Audi, 14.4.2004:

Audi chce získat další body za péči o zákazníka právě představeným programem zdokonalovacích řidičských tréninků „Audi driving&fun“, v jehož rámci se zájemci pod vedením zkušených instruktorů naučí ovládat automobil v kritických situacích.

„Nově uváděným tréninkovým programem potvrzuje Audi oprávněnost svého sloganu „náskok díky technice“ – tentokrát jde ale o techniku bezpečné a dynamické jízdy,“ vysvětluje David Liška, vedoucí Divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o. „S moderním výkonným automobilem lze při správném jednání zvládnout i velmi nebezpečné dopravní situace, řidič ovšem musí bleskově a správně reagovat – a právě to se mohou zájemci v programu „Audi driving&fun“ naučit.“

Celkem dvanáct jednodenních kurzů „Audi driving&fun“ proběhne od poloviny května do poloviny září na autodromu v Sosnové na severu Čech. Ve skupinách maximálně dvanácti osob v šesti vozech Audi A4 1.8 T a Audi A4 1.8 T quattro se budou frekventanti kurzů teoreticky i prakticky učit optimálně využívat potenciál svého vozu a řešit kolizní situace. Naučí se např. správně brzdit v kritických momentech, podchytit a vyrovnat smyk, vyhnout se v prudké zatáčce nenadálé překážce a osvojí si spoustu dalších užitečných dovedností. Cena základního kurzu činí 9600 Kč (bez DPH) na osobu.

Velkým lákadlem pro náročnější řidiče, kterým nestačí obyčejná řidičská maturita ze Sosnové, jsou dva pokračující intenzivní kurzy na Automotodromu v Brně. Zde již půjde o vysokou jezdeckou školu, protože všechny nácviky řešení kritických situací budou probíhat ve stále vyšších rychlostech. Zaslouženou odměnou pro absolventy intenzivního tréninku budou závěrečné jízdy na celé trati, při kterých bude zapojena i „ostrá“ časomíra používaná při skutečných závodech. Cena jednodenního intenzivního tréninkového kurzu na Autodromu v Brně je 17 900 Kč (bez DPH).

Hlavním lektorem zdokonalovacích jízd „Audi driving&fun“ je Josef Venc, sedminásobný mistr republiky, jenž od roku 1996 spojil svoji sportovní kariéru se značkou Audi, pro kterou vybojoval řadu významných titulů, především hattrick ve Středoevropském poháru FIA vozů třídy Superturismo. Josef Venc spolupracuje s importérem automobilů Audi i při přípravě a organizaci novinářských a V.I.P. prezentací.

Spolupracujeme s TipCars.com
Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie Le Penová mobilizuje před druhým kolem voleb. V sázce je prý přežití Francie

Kandidátka krajně pravicové Národní fronty Marine Le…

Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona Kandidát socialistů hovoří o historickém trestu pro svou stranu. Vyzývá k podpoře Macrona

Kandidát tradiční francouzské Socialistické strany Benoit…

Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb Macron těsně vítězí nad Le Penovou, ukazují první odhady výsledků francouzských voleb

V první kole francouzských prezidentských voleb zvítězil…

 
Zdroj: Audi

Štítky Audi

 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model Volvo už má v Česku první kusy nové XC60. Je to úplně nejdůležitější model

Minulé generace vozu XC60 se v České republice prodalo od…

12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům 12 úžasných aut, která dokazují, že 90. léta patřila japonským výrobcům

Devadesátá léta minulého století platí za nejlepší, ale…

 






 
Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Koncepce pohonu aut: Jaké jsou výhody klasické koncepce nebo motoru uprostřed?

Včera

Pohon předních kol a motor vpředu je dnes nejrozšířenější u osobních aut. Jaké má výhody a nevýhody? A proč mají automobiloví nadšenci tak rádi klasickou koncepci pohonu?




Blesk.cz

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Objevte srdce Egypta! Co najdete na Hurghadě

Kompletně vybavené největší egyptské letovisko s více než 160 hotely a 20 km dlouhým písečným pobřežím táhnoucím…

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás víc, tvrdí studie

Zapomeňte na kávu, dejte si schody: „Nakopnou“ vás…

Deset minut chůze ze schodů a do schodů dodá člověku více energie než šálek kávy. Zjistili to výzkumníci z…

 

iSport.cz

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou letech za Plzeň

Velký návrat po zranění. Pilař nastoupil po dvou…

Návrat uzdraveného záložníka Václava Pilaře po vleklém zranění kolena byl asi jediným pozitivním momentem…

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli Šural a Karavajev

CELÝ SESTŘIH: Sparta – Plzeň 2:0. Šlágr rozhodli…

Fotbalisté Plzně podlehli ve šlágru 26. kola ePojisteni.cz ligy na Spartě 0:2 a zkomplikovali si boj o titul.…

 

Reflex.cz

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb. Online komentuje politolog Petr Sokol

Ve Francii probíhá první kolo prezidentských voleb.…

Ve Francii začalo dnes první kolo prezidentských voleb, ve kterém 47 milionů voličů rozhodne o tom, kteří dva z…

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty Woman, v osobním životě čelil řadě tragédií

Roy Orbison dal světu slavný hit k filmu Pretty…

California Blue, You Got It, I Drove All Night, Only The Lonely a především Oh, Pretty Women. To jsou jména…