Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi má v Číně prodejní rekord, největší zájem je o prodlouženou A6

Rok 2012 byl pro značku Audi na čínském trhu nejúspěšnější v historii, když tam prodala více 400.000 automobilů.
Zpět na článek
9. 1. 2013 09:40
9. 1. 2013 09:45
9. 1. 2013 10:20
9. 1. 2013 10:35
9. 1. 2013 10:50
9. 1. 2013 11:29
9. 1. 2013 11:48
9. 1. 2013 15:36
9. 1. 2013 10:12
9. 1. 2013 10:34
9. 1. 2013 10:42
9. 1. 2013 11:46
9. 1. 2013 11:56
9. 1. 2013 13:44
9. 1. 2013 14:37
9. 1. 2013 09:40
Mazec...
...být čtvrtinou produkce závislý na jedné zemi :-)
Rozbalit vlákno
16
9. 1. 2013 09:45
Re: Mazec...
Hrozně by mně zajímalo, proč se prodloužené verze modelů jako A4/A6 dají koupit jen v Číně... Myslí si, že by o to tady nebyl zájem?
9. 1. 2013 10:18
Re: Mazec...
V Číně je obecně zvýšený zájem o prodloužené verze. I škodovka bude (nebo snad už vyrábí) delšího Yettiho.
Tam, více než kdekoliv jinde platí, čím větší auto, tím lepší image vlastníka.
9. 1. 2013 10:20
Re: Mazec...
No. Ale když už to vyrábí, proč to nemůžou nabídnout na jiných trzích? Třeba v A6 vzadu opravdu nikdy nebylo moc místa. 5 cm navíc by hodně pomohlo. Každý nechce A8
9. 1. 2013 10:35
Re: Mazec...
Protože ty modely produkují přímo čínské továrny a dovoz do EU by auta neúměrně prodražil? Nevím-nic netvrdím, teď jen tak přemýšlím nahlas :-)
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 10:50
Re: Mazec...
Myslím, že jsi blízko pravdě, začalo s tím BMW 5er v roce 2006 a to jen díky čínské továrně v Shenyangu a je to spojené s určitým o***ním Číňanů po Amících, do prodloužených verzí jak BMW tak Audi cpou velkou zadní konzolí se zábavním systémem, velký chladicí box, snad i skleničky, prostě obývák na kolech.
Avatar - MarTin1
9. 1. 2013 11:29
Re: Mazec...
Nezačlo s tím náhodou Volvo?? Jen se ptám... nevím. Každopádně VW tam dělal delších verzí x.
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 11:48
Re: Mazec...
Je to možné, S80 L pro Čínu je z roku 2009, ostatní modely nevím.
9. 1. 2013 15:36
Re: Mazec...
Tak nějak. A těžko říct, na kolik vůbec vyhovují evropským předpisům a jak moc jsou pod sukněmi podobné těm "našim". :-)
Avatar - Johny.Rico
9. 1. 2013 13:13
Re: Mazec...
Ty prodloužené verze jsou vždy se řidiči. Čínská kultura v tomto případě "nařizuje," že čím větší boss, tím větší vzdálenost mezi servantem (otrokem) a šéfem. Takže proto ty prodloužené verze, v čemkoli - každý může být boss na jiné úrovni.

Na druhou stranu, prodloužená A6 je skoro jako A8, a navíc nová A6 je fakt bomba zboží, skvěle vypadá, a dobře jede/řídí se. A nezanedbatelná věc - bude o dost levnější než A8. So why the f*uck not :-)
Avatar - kari.laz
9. 1. 2013 10:12
Re: Mazec...
Na druhou stranu má skoro dvakrát tolik obyvatel, než celá Evropa.
9. 1. 2013 10:34
Re: Mazec...
Tomu rozumím... Ale když v jedné zemi v evropě nastane krize ( viz nyní Řecko,Španělso,Portugalsko) a lidé tam přestanou auta kupovat, automobilku to tolik nemusí bolet, pokud má prodeje rozvržené do více zemí... Pokud nastane krize v Číně, chudák Audi...

Ale Čína je trend a podobně na tom je dnes hodně úspěšných automobilek.
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 10:42
Re: Mazec...
Audi je na všech kontinentech kde se prodávají auta, takže riziko má rozložené. Co mají říkat ti co prodávají 90% produkce doma nebo v okolních zemích a každé zaškobrtnutí ekonomiky je pokládá, viz třeba PSA.
9. 1. 2013 11:46
Re: Mazec...
No jasně, prodává po celém světě... Ale když zkolabuje trh v Austrálii, Audi a Škoda se jen zasmějí.... Kdyby zkolaboval ten čínskej, tak se sakra zapotí...
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 11:56
Re: Mazec...
Zapotí, ale nezakukají. A v současné době je spíše riziko, že zhebne trh v Německu (druhý největší trh pro Audi) než Čína.
9. 1. 2013 13:44
Re: Mazec...
O Německo bych se nebál... Německo je v nejlepší ekonomické kondici ze všech zemí eurozóny... Čína je teď na vrcholu a ještě nejaký čas bude... Ale krize i v Číně je jen otázkou času. I když v jejím případě asi v dlouhodobějším horizontu.
Avatar - Ham.
9. 1. 2013 14:37
Re: Mazec...
V nejlepší kondici bylo, ale bude mu to houby platné, dluhy Řecka, Itálie, Španělska, Portugalska a Francie bude muset zacvakat a to bez propadu neutáhne. Loňský rok už mělo mínus a letos to bude ještě horší. Dobře už bylo.
Avatar - 3_diamanty
9. 1. 2013 10:32
je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
preferuju velke a predlzene modely :-O

nejako mi to nejde do hlavy.... ved musia mat dost miesta aj v beznom malom aute , su postavou nizsi stihlejsi... na jaku * im treba predlzene modely 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - hattori_hanzo
9. 1. 2013 10:41
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Protože jsi nikdy nepochopil podstatu luxusu.
9. 1. 2013 10:41
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Podivuješ se nad svoji vlastní neznalostí. A ještě veřejně.
9. 1. 2013 10:44
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Už jsem to psal několikrát. V Číně je naprosto běžné, že bohatší lidé mají svého řidiče. Co se týče výšky, tak Číňanů je přes 1,3 miliardy, tudíž se dá předpokládat, že lidí vyšších než 180 cm tam bude více, než v celé Evropě. A navíc vzrůstově menší jsou zejména Japonci, možná Korejci, u Číňanů to nebývá rozhodně pravidlem.
Avatar - white label
9. 1. 2013 14:04
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Souhlas, navíc o podobně prodloužené verze (např. A4/A6) by byl určitě zájem i v Evropě, s takovou prodlouženou A4 by měl na trhu mnohem větší problém (než teď) střednětřídní meinstream a s prodlouženou A6 zase lux. třída.
9. 1. 2013 16:01
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Čína je velká země a ne v každém regionu byly lidé nízkého vzrůstu. Odrazilo se to i v bojových uměních. Mají jak umění vhodnější pro lidi vyššího vzrůstu, tak umění vhodné pro lidi nižšího vzrůstu - třeba Wing Chun, které je často doporučováno třeba ženám.
9. 1. 2013 15:39
Re: je mi zahadou ze preco prave malicki cinania
Protože podélný prostor je pro ně známkou luxusu a přeneseně i společenské úrovně. Nebo ty snad za známku luxusu považuješ něco, co potřebuješ?
Avatar - S8
9. 1. 2013 18:31
Nase blbost cinanova radost....
....az se budete vsichni divit a zavidet, jak je mozny, ze si cinani kupuji tolik Audi, M-B, BMW atd., tak se podivejte, kolik mate kazdy doma vyrobku "made in China".

Na vsechny ty kary jsme jim prispeli my a my se ted porad bavime o tom, proc je Evropa v krizi.

Proste proto, ze jsme si nechali vzit spoustu prace a bez prace nejsou kolace.

Zkuste vsichni kupovat vic Ceskych a Evropskych vyrobku a budete se divit, ze se ekonomika probere. Budiz nam to vsem prano...
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2013 21:50
Re: Nase blbost cinanova radost....
Není co dodat... :yes: