Nemusi nicim prekvapovat, to by bolo skor na skodu pre Audi, predava sa dobre tak naco odplasit stabilnu klientelu. Bude to zmensenina A8, osobne ocakavam aj rovnaky displejovy interier.
Narozdíl od vozů, které představuje jistá kalifornská společnost jistého tlučhuby, bude totiž existovat a nedlouho po svém představení se začne dodávat zákazníkům.
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Myslím, že tahle otázka teď zrovna není na pořadu dne. V říjnu 2018 se měl dostat do Cayennu a snad i (zpátky) do Panamery, ale uvidíme, jak to nakonec dopadne.
Mně by se do A6/S6 líbil V6 2.9 TFSI z RS4/RS5/Panamery S/Cayenne S.
Aktivní zadní dif určitě, bez ohledu na motorizaci.
U srovnání 3.0 TFSI vs 2.9 TFSI nejde jen o výkon, ale taky o charakter, a právě v tomto ohledu se 2.9 velmi povedl, nehledě na to, že ani ohledně spotřeby 3.0 TFSI (vzhledem k nižšímu výkonu) nepřesvědčí.
Já bych taky asi vzal radši 2,9 TSI. Ikdyž 4,0 v A7 byl naprosto parádní.
Ale myslím, že S6 a 450 koňma a relativně lehkým V6 (tím nechci říct, že bych rozdíl několika desítek kg poznal) bude naprosto dostačující motorizace s normální cenou (no dobře..), rozumnou spotřebou a taky provozem. Připlatit si určitě nemalou částku za RS se bude těžko obhajovat. A narovinu říkám, že řidičsky určitě nedokážu v takovým autě využít víc než těch +/- 400 koní.
Bude to vazit 2 tuny tak jako tak, tech 20-30kg na predku myslis udela takovy rozdil?
Provozni naklady beres jake, cekas ze na 450k vyhoneny turbo V6 si veme nejak meritelne min nez V8? No ve meste bych tomu i veril, ale jinde a v kombinaci myslis ze to udela nejak vyrazne vic nez 1L?
Cena, bespoke RS motor myslis bude levnejsi na vyrobu (a tim i pro tebe na porizeni) nez V8?
Jako chapu kam tim miris, ale nic z toho nevidim nejak realne, V8 bude svuj vykon podavat vic nenucene, potencial ma taky vyssi (na vyssi Nm niz), konkurovat to ma 550i coz je furt V8 (dokonce 4,4L). S "jen V6", ikdyz spickovym, bude zas o duvod (nebo dva duvody :-) ) min proc koupit benzin a ne naftu. V8 je precijen lakadlo a obzvlaste v dnesni evrope pak i rarita.
Má cenu teď spekulovat jak přesně velké rozdíly to ve finále budou?
Podstatné je, že určitě nějaké budou. Podladěná V8 (za relativně atraktivní cenu) nemá být pro A6/S6 vůbec v nabídce a na rozdíl ceny V6 vs V8 se stačí podívat na Panameru S/Cayenne S vs Panamera Turbo/Cayenne Turbo. Provozní náklady samozřejmě nejsou jen spotřeba.
A i kdyby to bylo "jen" 30 kg tak to (na předku) taky není zrovna málo, navíc se kratší V6 dá uložit blíž k podélnému středu vozu, než V8.
Jestli myslíš že sme na vejšku chodili v 13ti jako [odkaz] = v roce 2008 jak je v odkazu = tak by to co ste oba napsali snad aspoň trochu dávalo smysl :-)
Pozitivně kvituji, že svou identitu konečně hloupě nezapíráš.
Hele - bez sebemenší touhy tě urážet - jak je možný, že na tom webu píšeš úplně normálně, a tady se převtěluješ do úplnýho pitomce? Jekkyl a Hyde?
Audi je pro opravdu velke konzervy. Oprati ten konzervam, kupujici D2, Audi kupuji konzervy bez spetky smyslu pro estetiku. Adidasovi kovbojove, rekl by jeden krikloun.
Takove male prekvapeni by tyhle teplakove burany ovesene zlatymi retezy mohlo zaskocit a zacali by zase nakupovat BMW.
Takze pro Audi vlastni dobro, neprekvapi.
Ked si predstavim relativne caste 15-20 rocne auta s 300tis a viac km... ako bude asi ten skvely digitalny pristrojovy stit fungovat, ked dnes polovica obycajnych kontroliek v tychto autach nesvieti? >:D
Tak se ten displej prostě vymění, tak jako se dnes mění jiné věci..., přesto nevidím důvod, proč by zrovna tohle mělo mít nějakou mimořádně problémovou životnost.