Německé Audi zažívá zlaté časy. Vydrží-li automobilce dosavadní trend rostoucích tržeb a zisků, vykáže letos automobilka rekordní hospodářské výsledky již podvanácté v řadě.
No jo, kvalitní vozy, široká paleta motorů a modelů, vesměs přijatelná spolehlivost, velmi dobrý interiér, image, pro naprostou většinu řidičů výborné jízdní vlastnosti a zpětná vazba, technologický pokrok, promyšlený marketing ..., myslím, že nemá cenu pokračovat a zdržovat tím, co všichni soudní dobře vědí, hold takový soupeř se těžko poráží. Audi, bravo.
Osobně by jsem vyzdvihl marketing, protože prodávat vlastně lehce upravenou škodovku za trojnásobek ceny je opravdu umění....
Snad jen, aby mi někdo uvedl něco z pokroku u AUDI ( je to ten co nikdy vlastně nic nevymyslel a zůstane vždy za velkou dvojkou Mercedes - BMW.... Taková automobilová Slávie (věčně druzí >:D >:D >:D >:D )
Ano, ukazuješ, že tomu rozumíš jak koza petrželi. Co má společného prosím škoda a audi, že jsou si tak podobní? Jeden motor, který je ještě v detailech stejně úplně jiný? Nebo mi chceš naznačit, že škoda nabízí konkurenty A6, A8, TT, R8, Q7, A3, A5 a jejich derivátů s a RS?
Jasneee, ved naco vyhadzovat tolko penazi ked aj tvoja felicia ma 80% spolocnych dielov s A8. Az budes kupovat auto za 2 melony, co pravdepodobne nebudes, predajca ti da skusit par modelov aj na par 1000km, co tebe zrejme neda, potom mozes poopravit svoj prispevok. A pokrok Audi? Ja neviem, len tak namatkovo - ASF, Multitronic, DSG, Magnetic Ride, TFSI, TSI, quattro. To su technologie ktore sa vsak aj pouzivaju a nestoja len vo vystavnej skrini.
Tak předně by bylo dobré se podívat do automobilové historie,kdy vznikl Mercedes a BMW a kdy samostatná divize Audi...Audi na svém image od 80.let tvrdě pracuje a sbírá za to zaslouženě vavříny,kdy patří spolu s Mercedesem a BMW do velké trojky výrobců luxusních vozů.Napiš mi,která z automobilek udělala za těch"pár automobilových let",tak výrazný posun... :-O
Zdravím Carlosi,
víš co mě poslední dobou dost překvapilo a zamrzelo současně? Jak Švédové změřili skutečný výkon přenášený na kola u RS4 o 21%(nebo 20%, už nevím) nižší než udávaný výkon (420k). Ten vůz se mi totiž strašně líbí, ale tohle mě fakt dostalo. Drže se.