Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi nezajímají driftovací režimy

Audi Sport odmítá "driftovací" módy svých sportovních modelů. Považuje je za naprosto zbytečné.
Zpět na článek
25. 3. 2017 19:44
25. 3. 2017 22:23
26. 3. 2017 04:51
26. 3. 2017 13:42
26. 3. 2017 15:07
26. 3. 2017 16:03
26. 3. 2017 16:21
27. 3. 2017 09:16
27. 3. 2017 09:16
27. 3. 2017 13:20
27. 3. 2017 13:29
27. 3. 2017 15:17
27. 3. 2017 15:25
27. 3. 2017 19:21
27. 3. 2017 19:33
27. 3. 2017 09:15
26. 3. 2017 16:31
27. 3. 2017 09:22
26. 3. 2017 18:18
27. 3. 2017 09:18
26. 3. 2017 20:22
27. 3. 2017 09:19
26. 3. 2017 16:01
26. 3. 2017 07:51
anonym
26. 3. 2017 23:07
anonym
26. 3. 2017 09:52
26. 3. 2017 23:42
27. 3. 2017 11:40
26. 3. 2017 10:03
26. 3. 2017 14:37
27. 3. 2017 13:26
14. 4. 2017 23:01
Avatar - netcar.xx
25. 3. 2017 19:34
Tezko nekdo vysvetli
nekomu kdo vyrabi auta s tak sterilnim a bezpohlavnim rizenim co je to zabava.
Rozbalit vlákno
22
25. 3. 2017 19:45
Re: Tezko nekdo vysvetli
No hlavně že ty jsi "pohlavní" viď....jak trefné
Naprosto sterilní kreace od Audi je třeba S1, viď kloučku...
Avatar - netcar.xx
25. 3. 2017 21:53
Re: Tezko nekdo vysvetli
Ty hlavne Fotzek ( vis proc ti vzdycky tak rikam, ne? ) nikomu nerikej kloucku a jestli je pro tebe ***ska kabelka vrchol jizdnich vlastnosti, tak je mi te lito. A co Uber Mercedes, primitive? Uz ses to naucil psat?
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2017 22:33
Re: Tezko nekdo vysvetli
Co je tak špatného na S1? Přinejmenším jde asi o technicky nejvyspělejší auto ve třídě.
26. 3. 2017 12:07
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
jj
blázni, svět jde dál a nesponzoruje už úchyláky s přepal platy >:D >:D Nebo snad myslíte že nějaký ferda z dílny touží přijít vo řidičák?? >:D >:D Houby svoctem.... Normální lidi čekají na START PRODUKCE rozumnýho pohodlnýho elektromobilu TESLA MODEL 3 [odkaz] [odkaz] 07.2017 [odkaz] s AUTOPILOTEM NVIDIA !! [odkaz] a raketovým startem na kerý Andina nemá
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - CHerokee
25. 3. 2017 20:56
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Souhlas. Audi nikdy nebylo symbolem zábavy za volantem.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2017 20:59
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Kratší by bylo vyjmenovat ty, co jsou, než ty co nejsou.
Nicméně- není zřejmě nic nudnějšího, než RS6, R8,TTRS.....
Avatar - CHerokee
25. 3. 2017 21:16
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
R8 je studený německý klon Lamba, které si koupili. Je motoricky zajímavé. Audi TT a RS6 opravdu nejsou symboly zábavy. První vychází z předokolky a 4x4 tomu moc fakt nepřidá (alespoň tam dali 5 válec, ale furt vypadá divně - pro metrosexuály) a RS6 není nic jiného než těžký a luxusní kombík a vysavač, co jede rychle rovně. Ale každý má asi jinou představu o zábavě za volantem a radosti z jízdy.
Avatar - _Karel_
25. 3. 2017 21:23
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Jo, každý může mít jinou představu o zábavě a radosti. Pokud jsi z těch, co si uvědomují, že jediná správná nemusí být ta jejich, tak je to dobře.
A ještě jednou- bylo by málo těch (značek), jejichž jméno je automaticky synonymem zábavy.
26. 3. 2017 08:19
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Pokud vím tak R8 má 80 procent součástek vlastních a vychází částečně ze speciálů DTM a LeMans. Nová R8 má téměř 20 procent součástek ze závodních speciálů.
Jak muže někdo označit za nudné auta, které jsou pro mě symbolem motor sportu?
27. 3. 2017 13:10
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
mne R8 V10 plus prisla jako celkem nudny auto se skvelym tocivym desetiválcem.
ale vyhybani se protijedoucim nakladakum (je to siroka krava) nepovazuju za tak zabavny, zbytek zabiji automat. a ty akcelerace taky člověka rychle omrzi...

M2 bych radeji, je s tim vetsi sranda.
26. 3. 2017 13:56
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Pokud chceš skutečně motor od Lamborghini, musíš si koupit jeden z dvanáctiválcových modelů. Desetiválec vznikl ve spolupráci s Audi, přesněji quattro GmbH (dnes Audi Sport), kde dělají i závodní motory pro Audi. Ani bloky pak nevyrábělo Lamborghini, ty byly z maďarské motorárny Audi. Gallardo jako takové vzniklo už pod Audi, na trh šlo snad pět let po převzetí. Ostatně místy vypadalo jako co sklady Audi daly. :-)

Takže to není tak, že si koupili hotové auto a pak ho o několik let později okopírovali. Když Lamborghini převzali, tak mu chyběl základní model. Myslím, že to byl Chrysler, kdo bez nástupce ukončil výrobu jeho předchůdce. Pod dalším majitelem zvládli akorát koncept, ale na Gallardo se nepodobá (i když měl mít také V10, ale menší a slabší). Když se podíváš pod sukně Gallarda, uvidíš markantu Audi - hliníkový rám. A když se podíváš pod sukně R8, zjistíš, že má ve skutečnosti jiný. Zjevně se jim nechtělo prostě převzít starší řešení, za ty roky samozřejmě jejich hliníkové karoserie pokročily. Mimochodem, karoserie pro Gallardo se vyráběly a lakovaly v Německu. Bývaly vidět v Neckarsulmu. I když snad některé barvy dělali v Sant'Agatě.
anonym
25. 3. 2017 21:37
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
asi si brácho nikdy R8 nejel. ridičsky tupějši auto aby člověk pohledal
Avatar - twistedTSD
25. 3. 2017 22:19
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Tvůj příspěvek je značně rozrušující...než to člověku dojde... ;-)
Avatar - white label
25. 3. 2017 23:39
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Jsi jen fejk, který (mimo jiné) R8 nikdy neřídil...
Avatar - Machýrek
26. 3. 2017 00:28
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
..a dyt si z nej dela pr*el ;-)

Edit: aha mam dlouhy vedeni.
27. 3. 2017 13:06
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
tak RS6 je bratlni autobus ale na zabavu to zas moc není. (pokud pominu paradni zatah motoru v primce) R8 mi taky neprisla tak zabavna. to auto je obrovsky...
Avatar - white label
25. 3. 2017 23:44
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Zato třeba takové A45 AMG je přímo symbolem zábavy za volantem... :*)
Avatar - CHerokee
26. 3. 2017 11:49
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
To jsem nikdy netvrdil. Jel jsem s ním jen kousek, jde o rychlá hot hatch. Více nemohu sloužit ;-)
26. 3. 2017 06:00
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Nejsem fanda této značky a trvalo jim léta než se naučili kam patří motor ( těsně za přední nárazník to fakt není) ovšem nemohu souhlasit úplně ani s tebou. Takové Audi Coupe Quattro z roku 1980 a výš (zvláště pak 2.2 turbo 220 HP) rozhodně nebylo zlé auto.
26. 3. 2017 08:01
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Přesně! >:-[] >:-[] >:-[]
26. 3. 2017 08:17
Re: VW AUDI nezajímaly ani emise :))))))))))))
Naprosto zbytečně provokujes? Jezdil jsi v R8? Tomu říkáš bezpohlavni a sterilní? Včera jsem viděl rozjezd RS3 uprostřed Berlína a malém se mi zastavilo srdce. Na tu nádheru a zvukovou kulisu hledá konkurence těžko odpověď. S1 je skvělá hračka. Kolik kilometru jsi v ni najel po točitych okreskách?
26. 3. 2017 10:17
Re: Tezko nekdo vysvetli
A co je to podle tebe zábava?
25. 3. 2017 19:44
Velká zábava
to sice je, ale pubertální a trapná. Kdo je borec, dokáže to i s vyplým ESP.
Když mi bylo osmnáct, byl jse, nadšenej, když se mi podařilo skrz trpící spojku zaznamenat u slaboučkého auta protočení kol a "pískání"
Vidím, že dvojice Fokt-netcar je na této řidičské a intelektuální úrovni zmražena na doživotí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Uživatel_5340709
25. 3. 2017 20:10
Re: Velká zábava
Tobě už bylo 18??? :-)
Avatar - 3_diamanty
25. 3. 2017 20:41
Re: Velká zábava
ja som dodnes asi najvacsiu automobilovu zabavu zazil cez brigadu tusim niekedy este v r. 2005/2006 to bolo na TAZe ( novsia verzia 1203ky ) a to aj pri uplne beznej jazde mestom .... cize paradoxne to bolo na absolutne nesportovom a nevykonnom aute ... ale riadit ho bola fakt zabava .. aj ked miestami mi nebolo do smiechu to priznavam... clovek mal niekedy doslova smrt pred ocami... a citil sa uplne bezmocny v zaplave tych modernych a rychlych aut vsade naokolo... a dnes si uz ani neviem predstavit do toho opat sadnut... to by som asi uz nedal...
26. 3. 2017 08:03
Re: Velká zábava
Aha, a jak souvísí Š (TAZ) 1203 s modrními Audinami? >:D >:D >:D
26. 3. 2017 10:35
Re: Velká zábava
Čo to pletieš za nezmysly? Ak nie si schopný bezpečne ovládať auto ako je tisícdvestotrojka, nie som si istý, či vôbec patríš za volant. Že snrť pred očami... Dnes už dajú vodičák fakt hocikomu.
25. 3. 2017 19:57
Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
Párkrát si to v mládí zkusit, proč ne, jako zkušenost a nakonec zjistit, že je to hloupá zbytečnost a se zábavou to má hodně málo společného. Ale najdou se jedinci, kterým to nedojde nikdy.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
25. 3. 2017 20:58
Re: Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
Představ si, že se po světě dělají srazy driftařů a závody a nejsou tam jen mladí kluci. ;-)
Avatar - white label
25. 3. 2017 23:43
Re: Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
To jen potvrzuje to, co ti napsal: "Ale najdou se jedinci, kterým to nedojde nikdy."
Avatar - CHerokee
26. 3. 2017 11:51
Re: Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
Třeba Američané, že? Protože český pupík ví ;-)
Avatar - JDM
27. 3. 2017 06:32
Re: Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
Neslyšeli jste jste nikdy o D1gp? Nebo třeba Czech drift serie? On je to regulérní sport, a třeba v Japonsku se v kopcích driftuje od 80tych let. Pro někoho horká novinka a nesmyslné pálení gum a pro někoho technika jízdy.
Avatar - white label
27. 3. 2017 15:04
Re: Po česku hrabačky, pro ty co mají vyhrabáno.
Určitě si na to nekupují nové Audi...
25. 3. 2017 22:23
df
skor to vyzera ze maju poddimenzovanu mechaniku a pri driftoch by sa im roztrhli diferaky
Rozbalit vlákno
21
26. 3. 2017 04:51
Re: df
Pochybuju, Ale myslím že konstrukce pohonu zaměřená na co nejlepší čistou trakci se dost obtížně předělává na pravý opak.

Například FF RS má pro drifty speciálně upravený pohon, což ale zase zhoršuje jeho vlastnosti v ostatních jízdních režiech. Proč by audi mělo dělat stejnou chybu ?
Avatar - Hammunasakra
26. 3. 2017 13:42
Re: df
Konstrukce zaměřená na nejlepší trakci? To myslíš jak? Zrovna trakce je slabina Audin
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 15:07
Re: df
Jj, quatra se skoro nerozjedou. Ono vůbec jestli má Audi nějakou slabinu, je to hlavně Quattro.
26. 3. 2017 16:03
Re: df
Najväčšiou slabinou je to, že je to Audi >:-[] . Ale taká C5 s V6 má trakcia na rozdávanie >:-[] >:-[]
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 16:21
Re: df
>:-[] Tak C5 - to je legenda. :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:16
Re: df
Jj to je fakt průser = C5 a spousta dalších aut má lepší trakci než odpovídající audina = až to lidem jako ty a Karel dojde.. ;-)

Zatim [odkaz] :-)
27. 3. 2017 13:20
Re: df
To si nameral sám, alebo? Čakal so v odkaze nejaký zdroj a tam úplná chobotina, ktorá asi nikoho nezaujíma. Nesklamal si
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 13:29
Re: df
Jaký nezklamal? To je dop.dele pravda >:D

Ale lidí co si tu drsnou realitu o audi trakci nechtěj a nechtěj připustit = dyť to přece neni možný = je koukám furt dost >:D >:-[]
27. 3. 2017 15:17
Re: df
Nikde som nenapísal, že to nie je možné, čakal by som nejaký odkaz, porovnanie atď....
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 15:25
Re: df
Všechno neni na odkaz :-)

Je to daný celkovou konstrukcí = proto se řiká že pravý audi je 4x4 = což je fakt protože ty předokolky sou problematický

Tuhle sem se tu s konkrétníma modelama vypisoval Karlovi = mraky ostatních automobilek přes přední nápravu přenášej násobně vyšší krouťáky i výkony = audi to "řeší" připojenim zadní nápravy. Audi předokolky maj fakt problematickou trakci = a i když to působí asi úchylně = i ten blbej Citroen jí má lepší, dokonce výrazně. A samozřejmě neni zdaleka sám

Pokud tě to fakt zajímá nech si to nejlíp vysvětlit od někoho kdo třeba jen trochu rozumí konstrukci aut = nebo můžeš zůstat v režimu Karel: to přece neni možný :-)
Avatar - _Karel_
27. 3. 2017 19:21
Re: df
Nebo je tu možnost zůstat v režimu Hammunasakra: "kdysi jsem to četl v jakýmsi časopise a navíc to říkala teta".
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 19:33
Re: df
Hele ty to hraješ nebo si fakt myslíš že seš in? >:D >:-[]

Fakt smutný že tvoje hlava doteď nepobrala že trakce toho blbýho C5 V6 je fakt lepší než většiny předokolkovejch audin = počkej až ti to jednou vysvětlí někdo kdo se vyzná a komu budeš věřit = to bude [odkaz]

A vono to je mnohem mnohem horší = ten seznam co sem ti psal je brutální realita = trakce předokolek audi prostě stojí za prd = a vědi to tisíce lidí. Třeba břídilové typu Vaculík = ale ty si poradit nedáš žejo = neni nad vlastní hlavu :yes: >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:15
Re: df
Přesně tak = proto musí používat haldex ;-)

Problém je že většinou to sou předokolky = s právě nic moc trakcí = drifty sou fakt věc co se Audi netýká :-!
26. 3. 2017 16:31
Re: df
Na psani totalnich hlouposti jsi byl vzdy odbornik a timhle jsi to jen potvrdil >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:22
Re: df
Jj cesta nahoru je těžká = tak šťastnou cestu :-)

Počkej až ti jednou dojde = že to tak je = a neni to zrovna tajemství ;-)

Narozdíl od pěknýho kvalitně zpracovanýho interiéru je trakce velkym problémem skoro všech předokolkovejch audin = většiny audin = už hodně let nazpátek = přesto se najdou troubískové který to popíraj a popíraj a >:-[]
Avatar - white label
26. 3. 2017 18:18
Re: df
Logicky píše o Audi quattro.
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:18
Re: df
Logicky je to blbost = každá 4kolka má trakci :-)

Ne všechny auta maj stejnou trakci jako audi předokolky.. ;-)
26. 3. 2017 20:22
Re: df
Hammunasakra: Audi má u většiny modelů trvalý pohon všech kol. To jsi fakt nevěděl ?
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:19
Re: df
Ne nevěděl = vim že od tý doby co čtu je většina prodanejch audi předokolka

Dokonce neprodává ani nejvíc 4kolek mezi D3 = to si fakt nevěděl?
26. 3. 2017 16:01
Re: df
Slovo poddimenzovaná asi nebude úplne správne a okrem toho, ktoré z bežných aút je stavané na driftovanie?
Avatar - Machýrek
26. 3. 2017 00:33
Zabava za volantem
Kdysi jsem denne po Praze jezdil autem, kterymu nefungoval starter a rucni brzda. Dodnes me zadny drifty ani okruhy neprekonaly srandu, co s tim byla.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Beefcake
26. 3. 2017 14:34
Re: Zabava za volantem
No to je fakt etalon "srandy".
27. 3. 2017 13:21
Re: Zabava za volantem
taky jsem mel takovy pujceny.... audi 80 bez starteru na zlutejch holandskejch značkách. je to uz ale přes 20 let... :-)
to napeti, jestli to naskoci... jestli me zastavi policajti....
ten strach, ze to chcipne, kde nemá...
ten vyber mist, kde se da zastavit, aby to bylo z kopce :-)
Avatar - Ada je zase tady
26. 3. 2017 00:49
Audi nezajímají driftovací režimy
A proč by je zajímat měly? Ten psychicky nedozrálý jedinec, kterého baví gumování, si stejně nikdy nové 4x4 auto na driftování nekoupí a Audi už vůbec ne. :-!
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2017 05:07
Spravne rozhodnuti
Pokud chce nekdo driftovat, tak si koupi zadokolku a ne Audi.
Rozbalit vlákno
32
26. 3. 2017 06:05
Re: Spravne rozhodnuti
Asi tak nějak. :yes:
anonym
26. 3. 2017 07:51
Re: Spravne rozhodnuti
Pokud chce někdo zábavu tak si koupí auto a ne Audi
26. 3. 2017 13:19
Re: Spravne rozhodnuti
Ja to nemyslel nijak negativne.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 13:29
Re: Spravne rozhodnuti
Reaguješ na klona, ne na labela.
Avatar - Uživatel_5340709
26. 3. 2017 13:55
Re: Spravne rozhodnuti
White už má taky klony??? :*)
Avatar - white label
26. 3. 2017 16:46
Re: Spravne rozhodnuti
Jo, ale originál má teď velké L (LabeL), které se kopírovat nedají.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 16:47
Re: Spravne rozhodnuti
To je úplně jedno. Kdo na to v rychlosti kouká? :-)
Avatar - white label
26. 3. 2017 16:53
Re: Spravne rozhodnuti
Každý, kdo už ví, že je tu i klon tohoto nicku.
26. 3. 2017 16:33
Re: Spravne rozhodnuti
Tak to me podrz... 8-s
Avatar - white label
26. 3. 2017 16:40
Re: Spravne rozhodnuti
OrigináL poznáš podle velkých "L" (LabeL).
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 16:42
Re: Spravne rozhodnuti
Já teda myslím, že originál poznáš i bez velkých písmen.
Avatar - white label
26. 3. 2017 16:51
Re: Spravne rozhodnuti
Na první pohled ne, podle textu více méně tušíš (jak kdy), ale až po kliknutí na profil nicku máš stopro jistotu, protože to taky může být tvoje ironie.
Každopádně je to mnohem méně otravné a lépe okamžitě identifikovatelné s velkým L. Prostě jen mrkneš a okamžitě máš jasno. ;-)
Dej si tam velké L a pak ty jeho nesmysly nebudu muset vůbec číst, abych identifikoval nick.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 17:14
Re: Spravne rozhodnuti
Tak jen kvůli tobě...
Avatar - white label
26. 3. 2017 18:09
Re: Spravne rozhodnuti
Tak to díky..., a teď je z něj fejk tzv. na první pohled. ;-)
26. 3. 2017 21:40
Re: Spravne rozhodnuti
Moc dlouho to nevydrželo. A teď už i odkaz vede na profil originálu.
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 21:48
Re: Spravne rozhodnuti
?
Edit: jo, už to vidím.Zajímavé.
anonym
26. 3. 2017 23:07
Re: Spravne rozhodnuti
neřeš to >:-[]
Avatar - white label
31. 3. 2017 23:19
Re: Spravne rozhodnuti
Byl to fejk... ;-)
Avatar - Hammunasakra
1. 4. 2017 00:22
Re: Spravne rozhodnuti
Jasně L = tak už nejen KareL i labeL? Eště že v nicku nemám L :-)
Avatar - white label
27. 3. 2017 01:19
Re: Spravne rozhodnuti
Co máš na mysli, fejk "kykIop/kykiop"?
27. 3. 2017 09:25
Re: Spravne rozhodnuti
Viz 21:37.
Avatar - white label
27. 3. 2017 10:53
Re: Spravne rozhodnuti
V tom čase tu ze včerejška žádný příspěvek není.
27. 3. 2017 14:34
Re: Spravne rozhodnuti
On není ze včerejška a je tu jen jeden.
Avatar - white label
27. 3. 2017 15:01
Re: Spravne rozhodnuti
Jo, je už z předvčerejška.
Avatar - white label
26. 3. 2017 16:42
Re: Spravne rozhodnuti
Ty ne, on ano... ;-)
26. 3. 2017 14:18
Re: Spravne rozhodnuti
A ak chce niekto prispievať do diskusie, mal by najprv používať mozog. Napodobňovať cudzí nick je úbohé a detinské.
26. 3. 2017 16:05
Re: Spravne rozhodnuti
:yes: bohužiaľ aj taký sa tu nájdu
26. 3. 2017 19:11
Re: Spravne rozhodnuti
no z toho by mě kleplo >:-[]
Avatar - _Karel_
26. 3. 2017 20:02
Re: Spravne rozhodnuti
Všichni se tu řehtáme, úplně jsme padli pod stůl, jak jsi vtipný a nápaditý.
A hlavně statečný.
26. 3. 2017 23:34
Re: Spravne rozhodnuti
Ja som veľký, rozdýcham to :-!
Avatar - Enthusiastic.driver
26. 3. 2017 09:02
Má pravdu předseda...
Jednak plně chápu, že drift módy se k Audi nehodí a pak stejně tak souhlasím s prohlášením, že pokud chce někdo driftovat, měla by mu k tomu stačit vypnutá stabilizaci a pak už se spolehnout na své schopnosti (Anebo si koupit poctivou zadokolku). Co si tak vybavuju, A6 se sportovním diferenciálem to uměla na sněhu velmi hezky. Takže vyjádření pana Reila mi příjde zcela adekvátní. :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2017 09:12
Auta na driftování ...
Pokud by si někdo z místních driftérů chtěl doplnit/osvěžit svůj autopark, pak doporučuju obhlédnou dražbu "[odkaz]" na finanční správě. Jde sice většinou o starší kousky, ale všechny jsou vybavené driftovacím modem a hlavně jsou za dobré ceny. Je pouze potřeba dát pozor, aby jim neupadly kolečka. ;-)
Rozbalit vlákno
0
26. 3. 2017 09:52
vw v krizi
audi nezajímá mě..asi tak...
Rozbalit vlákno
4
26. 3. 2017 16:34
Re: vw v krizi
JIste, proto pod kazdy clanek davas koment "vw v krizi", vid, ubozaku?
26. 3. 2017 23:42
Re: vw v krizi
On možno rieši svoju krízu :-)
27. 3. 2017 09:01
Re: vw v krizi
Zadnou nemam, a kdybych mel, nepotrebuju reseni od diskusnich trollu.
27. 3. 2017 11:40
Re: vw v krizi
Pod "on" som mal na mysli "pandora"
Avatar - Ham.
26. 3. 2017 10:03
Samozřejmě
že driftovací režim u Audi je blbost, protože Audi quattro je už od dob začátků v rallye stavěné na AWD powersliding.
Rozbalit vlákno
3
27. 3. 2017 00:45
Re: Samozřejmě
Bohuzel vsak to prave quattro (torsen) pomalu odchazi a nahrazuje jej haldex ... sice jeste ne u RS modelu, ale to je asi jen otazkou casu...
27. 3. 2017 07:24
Re: Samozřejmě
Je to ještě horší, dokonce už pomalu odchází i ten Haldex a nahrazuje ho ultra quattro
Avatar - Hammunasakra
27. 3. 2017 09:25
Re: Samozřejmě
Jj [odkaz] :-|

Audi je prostě zase před ostatníma :yes: :-)
Avatar - Beefcake
26. 3. 2017 14:37
Clanok
Pointa clanku je "pokud na tomto jízdním stylu opravdu trváte, lze ho docílit prostým vypnutím stabilizace", ak si to niekto nevsimol.
Rozbalit vlákno
1
27. 3. 2017 13:26
Re: Clanok
a ze to u toho audi není uplne mozne :-)
14. 4. 2017 23:01
..souhlas
..na co drifty,,stačí si koupit bmw a machrovat..audi je jiná politika.,,když audi dalo pohon quattro a zcivilizovalo na dalniční přelety a pak na sjezdovku hore kopcom,,proč se ostatní automobilky opičí a následují..mají si dělat to své,,když to hrozně zatracovali,,tak samo dízly..Audi řeklo před 30lety,,že dizl je budoucnost,,všem vytřelo zrak a najednou zase všichni nasledují..A ještě pomlouvaj..
Rozbalit vlákno
0