Ingolstadtská automobilka v následujících letech chystá doslova záplavu novinek. Přijdou nejen nové generace stávajících modelů, ale i zcela nová auta.
Ty by si si mal robit zalusku na toto auto kym je tvoj sen v predaji [odkaz] ;-)
..vysavac na cesty si mozes kupit na sklonku zivota,aby si si ocistil svoje hriechy a odisiel do neba ako cisty muz ;-)
F150 je moc pekna a s kabinou SuperCrew by se me i libilo, libi se i partnerce, a je vcelku jedno ktera benzinova motorizace, ostatne vsechny jsou V6, jenze po tom co jsem nejakou dobu jezdil s RX450h, tak bych proste jiz chtel hybrid nebo lepe PHEV, a pokud bude do tech 5-8 let v F150, tak proc ne ze :-)
ja si jiz relativne nabuseny auta uzil, ted me zajima spis rodina a to v cem budou vyrustat me deti, jestli ve smogu, nebo v necem dychatelnejsim
F150 je urcite aj rodinne auto ;-)
Viem,ze to bol ( je) tvoj sen tak podla mna este nie si tak stary aby si jazdil na polovysavaci..
Urcite bude podla mna za par rokov F150 minimalne v hybride ked uz chcu aj z mustanga urobit polovysavac
Tak to urciteeee..aj Saman slintal nad verziou Raptor ;-)
Netvrdim,ze 3.5 V6 ecoboost high output engine je slaby,ale chybaju mi tam k tomu nazvu predatora dva valce navyse >:-[] a pritom v ponuke je aj 5L V8 ;-)
ja se v Raptoru svezl, v tom predchozim s 8 valcem, ale jeho vlastnistvi me mejak preslo, soucasna F150 se me hlavne libi v te luxusnejsi variante s V8 , a kdo vi treba si ji opravdu nekdy poridim :-) ale urcite ne driv nez za par let, ted mam holt jine priority na utraceni financi nez jsou auta
soucasny Raptor bych nechtel z jedineho duvodu, ma turbo motor
Realna uvaha podlozena skutecnym rozhodnutim zakazniku.
Moji rodice meli vzdy AUDI A6 - jiz 3 generace pos sobě. Bohužel posledni za 2015 je pomerne zklamala tim, ze neprekonala v jejich ocich tu minulou co meli - nebyla tak prijemna, byla vice a az moc digitalni dle jejich nazoru a ZEJMENA asistence řízení a aktivní tempomat je svou funkcí neuspokojil, zejmena meli pocit, ze rizeni ma vlivem te elktro asistence toho automatu velmi rozsahlou mrtvou zonu uprostred a reaguje nedostatecne dobre pri rizeni ridicem. Tupe rizeni je pro AUDI typicke, ale vzdy bylo extremne přesné, zde to neplatilo a nebzlo to prijemne pro ně.
Protoze jsem fanda a ridic LEXUSu, tak sem jim doporucil zkusit IS a oni nakonec jsou s nim velmi spokojeni a tedy AUDI castecne opousteji (jedno maji stale, druhe ale tedy LEXUS - ktery neni tak technicky, ale je extremne pratelsky a prijemny projevem). Je ten styl bavi a AUDI supermoderni jim prislo jiz jakymsi zpusobem rusive a znepokojujici. Asi take otazka zivotni etapy.
Jen tedy nazor, ze extremni zapojeni asistencnich systemu, i kdyz samozrejme nepochybuji ze budou vynikajici a spolehlive v novem AUDI, muze nekoho i odradit... Mensinu asi, ale... :-)
Jojo, když už nedokážu navrhnout slušnej, fungující a kvalitní interiér, aspoň ho celej dám do světlý barvy, ať to na promo fotkách vypadá aspoň jako levnější Opel.. taková ta typická, zoufalá japonská klasika.
Hele, já chápu, že tě nekdo třeba kus svezl nějakym Lexusem a ty máš teď oči navrch hlavy jaká je to fantazie.. taky jsem takovej byl, žejo. Ale ať tě někdo sveze i nějakym normálnim evropskym autem a uvidíš ten rozdíl.