veru tak .... F1 uz dnes ponuka moc malo muziky za tie neskutocne prachy co tam treba vrazat.... chystaju sa sice zmeny ( navrat dotankovania ) tak uvidime ci to niecomu pomoze.. uz ani ten samotny zvuk novych motorov nie je to co byvalo v minulosti .... vsetko sa nam pomaly akosi kazi..
audi sa rozhodlo z mojho pohladu spravne.... a podla mna ani honda tam dlho nevydrzi ak uspechy z minulosti v casovom horizonte 5-6 rokov nedokaze napodobnit... ale to uz predbiehame... 5 rokov je v F1 dlha doba.... uviidme co bude tiez s motormi renault na ktore si vyrobca renault vypocul uz vela kritiky kedze RB nam uz zrazu nevyhrava a Dietrich Mateschitz ako tazky biznisman moc peniaze vyhadzovat do vetra nechce .... takze aj taky RB by dnes kludne mohol skoncit jedinym mavnutim ruky najvyssieho bossa RB... ( a je to pochopitelne ak ma clovek vyhadzovat miliony do vzduchu ) .. chapem ze kazdy kto ide do F1 tam nejde pre paradu ale chce vyhravat... ked tam pumpuje miliony ..... len problem je to ze nemozu vyhravat naraz vsetci... a prehravat v F1 ... je dnes uz moc drahy spas .. aj pre tych v minulosti dlhodobo uspesnych s istymi naakumulovanymi financnymi rezervami ....
za zmienku stoji napriklad aj toyota ci bmw.... tie to tiez v F1 uz kedysi skusili a vieme ako dopadli... skoda tych penazi co tam minuli..... dnes by ich uz vedeli inde vyuzit... a audi si je toho iste vedome... v F1 dnes uz ruze nekvitnu nikomu ... ani automobilovym legendam....
vstupit a hned ostatnych porazit... to znie ako sen... nerealny sen... mercedes tiez neporazal nikoho hned... ani RB .... chce to par rokov kym sa dostanes na vrchol.... ak vobec.... honda to tiez po navrate nedosiahne hned.... a ak vobec sa jej to neiekdy podari tak vsadim sa ze skor ako za nejake dalsie 2-3 roky to nebude..... a ist dnes do F1 s tym ze budem 4 roky prehravat a utracat ... na to nema asi ani audi... logika nepusti.... je lepsie tie peniaze investovat na vyvoj hybridov alebo na nejake testovacie centrum pripadne do novej vyrobnej tovarne.... F1 uz prestava byt zaujimava z pohladu prezentacie znacky a reklamy a akeho si pozdvihnutia si imidzu.... casy sa uz trosku zmenili... a peniaze sa dnes daju vyuzivat rozumnejsie a efektivnejsie.....F1 dnes uz pomaly bohuzial nikoho nezaujima, a to nielen divakov ale ani vyrobcov drahych alebo sportovych aut...... a audi si vie vyratat kolko je 2 a 2 takze verim ze ich rozhodnutie je spravne.....
Proč by měly být šité někomu na míru. Mercedes je jen momentálně nejlepší. Tak to ve sportu chodí, že první je vždy jen jeden. A taky tam není nikdy na vždy.
M-B tento koncpet prosadil pod pohrůžkou odchodu ze sportu a blokuje i změny pravidel. Nepamatuju si, že by se nad někým držela ochranná ruka v F1 tak jako právě u Mercedesu.
Možná jak na koho, mne to nic neříká, jelikož samozřejmně jsou nasazeny absolutně odlišné motory od těch, co jezdí v provozu. Takže tam může i Dacia postavit monopost s motorem, do kterého nalie miliardy, ale v osobních vozech tu technologii nikdy neuvidíš. Ať vyhrává kdo vyhrává, pro mne jsou prvořadá jiná data.
vidim ako to je teraz .....a videl som ake to bolo ked jazdili hill berger frentzen alebo villeneuve ci hakkinen a sumi ... ;-) .... dnes to uz to nema tie spravne grady
žiaden pádny argument? takže zase len bla,bla,bla. Rovnako mnohí ľudia remcali pri každej zmene pravidiel v F1 naprieč obdobiami lebo to nemalo už tie správne grády. Ale je pravda, aby dnes človek vedel precítiť preteky, musí sa tomu trochu aj rozumieť, ale hlavne chápať súvislosti. Už sa to nedá len jedným očkom občas a sústrediť sa len keď sa niečo udeje ako kedysi, to je fakt.
na to ti poviem jedno, nevstúpia a neporazia a vieš prečo? Lebo koncern VW na to nemá gule. Len teraz neviem či našťastie alebo bohužiaľ. Každopádne viac konkurencie minimálne v dodávkach motorov by nebolo na škodu.
Ja zas nerozumiem koncernu VW. Do projektu v LeMans zaangažujú dve svoje prémiové značky, ktoré sa "bijú" navzájom. To je rovnaká logika, ako keby teraz do F1 Fiat poslal aj Masserati. Načo? Audi to ide v LM tak nech sa toho drží, Porsche mohlo ísť o level vyššie minimálne prostredníctvom už spomenutých dodávok motorov. Taký RB a iní by im bozkávali ruky nohy >:D
...ako obvykle :-!
Sam Rupert Stadler ked uz bol dotlaceny ku nejakej konkrtnejsej odpovedi tak povedal, ze sa zaoberaju mnohymi moznostami z hladiska buducnosti motorsportu a ze F1 je jedna z nich !
Nehovoriac o tom, ze motor v aktualnej F1 specifikacii, uz vrci na brzde...ale to nechajme tak.
Rozumne je este vyckat - aj v F1 sa akurat deju velke veci - ptipravovane zmeny pre sezonu 2017 by mohli byt ten jazycek na miske vah, ci do toho ist, alebo nie.
Ani Audi totiz nechce byt sucastou len "trapneho cirkusu s neustale sa meniacimi pravidlami", ale serioznej F1, ktora ma byt vystavou najlepsich z najlepsich.
Takze, urcite maju aj oni v zakulisi svojho cloveka, ktory pozorne situaciu sleduje a pokial sa im bude zdat, ze technicke specifikacie na sezonu 2017 by boli pre nich zaujimave, nebudem sa vobec cudovat ked sa vsetky tie spekulacie naplnia do bodky.
Vratane odkupenia Torro Rosso alebo RedBullu, s angazovanim Alonsa ( ktoremu na buduci rok konci zmluva v McLarene...) a vsetkych dalsich podobnych na seba naväzujucich veci...
myslím že historie renaultu sport je mnohem větší než vw , od F1 , Formule 2 , formule 3 , WRC , JWRC, dakar , Clio cup , ....
tohle mluví za vše.
[odkaz]