Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Audi: ovál i pro třídveřové A3

Ondřej Láník
Diskuze (62)
Příznivci Audi se dočkali nové firemní identity i ve třídveřovém provedení Audi A3. Oválnou masku měl v této řadě dosud jen Sportback. Spolu s novou maskou se do nabídky dostává sportovní paket S-line, nové ESP a také komfortněji naladěný podvozek.

Příznivci Audi se dočkali nové firemní identity i ve třídveřovém provedení Audi A3. Oválnou masku měla v této řadě dosud jen pětidveřová verze A3 Sportback. Spolu s novou maskou se do nabídky třídveřových hatchbacků dostává sportovní paket S-line, nové ESP a také komfortněji naladěný podvozek.

Nový model se začne prodávat již za pár týdnů. Největší změnou je zavedení rozměrné oválné masky, kterou již nyní mají řady A3, A4, A6 a A8. Podle tiskové zprávy je nyní poprvé možno pro třídveřová A3 objednávat S-line paket od Quattro GmbH, který má ještě více zvýraznit sportovní styling. připravena jsou nová kola i barvy karosérie, potahy sedadel, nové tří a čtyřramenné voalnty.

Sportovní tvrdost podvozku běžných átrojek byla umírněna. Audi tak asi vyslyšelo výtky novinářů i zákazníků a posunulo nastavení Audi A3 směrem k vyššímu komfortu. Nové ESP pomáhá řidiči zvládat kritické situace nově také "nápovědou" v posilovači řízení. V situaci, kdy by pomohl stabilizační zásah řízením vozu, zasáhne posilovač řízení vhodným směrem a řidičem iniciované zatočení na tu správnou stranu je pak snazší, otáčí-li řidič volantem naopak, klade volant vyšší odpor než obvykle. Audi nově nabízí také Hill Hold asistenta, který pomůže s rozjezdy do kopce.

Ondřej Láník
Diskuze (62)
22. 4. 2005 14:38
Re: GTI, UŽ ZASE
Passat bude trhák. O šelmách píšeš trefně. O ženskejch tu nepíšem A ta Atrojka, no ta má silnou potenci. Nevím jestli o Passatu byla oda , ovšem nevím, kdy v minulosti se tu podařilo vyprovokovat trojtestík na nové auto. A tohle cením. To byla špičková diskuze.
22. 4. 2005 14:14
Re: TEBE ROZSEKÁM !!!
No vidíš - přesně tohle jde komoušíkům do krámu - my namísto abychom psali o autech píšem o hranicích. Vratme se k autům. A komoušíky vystřelit na Mars - ideální prostředí pro ně. Tam nemaj ani co kultivovat ani co zničit.
22. 4. 2005 14:00
Re: GTI, GTI - TO OKO
Já teď četl Lonesova "jelena". No, právě ten protipól k BMW. Já Audi nevnímám jako fádní. Já v něm vidím tu nadčasovost, chladnost, techničnost. Jednoduchost povýšená na klasu... Ale u Saaba - jí ti tak nějak cítím, že brzy přijde čas a my bychom se měli o Saabu více rozepsat. Ne, že bych chtěl být nějak kritický, ale pár myšlének mám. Tak k Saabu se vrátíme u nějakého dalšího článku.
22. 4. 2005 13:33
Re: GTI, GTI - TO OKO
Jo, ok, ovšem - má to být tak, že auto má na tebe působit jako "Alfa"? Já to pocitově podepisuji, to co píšeš. Jenže pak tu spatřuji ještě jeden rozměr, a to je chladná technická krása, opojení z "kovu"... prostě trochu jiná kategorie. Analogii třeba spatřuji ve vytvarném umění. Jdeš po realistickém obrazu, uchvacuje tě ta zachycená krása, žiješ v tom... vracíš se třeba stále k porteétu, hledíš si s ním do očí... a pak ti dá někdo před nos kubistický obraz a ty koukáš a vše je jinak - zažíváš další rozměr krásy. Přitom jeden nezatracuje druhý. A já cením Alfu pro "srdce" a "oči" a cením i Audi pro chladnou distingovanou krásu...
22. 4. 2005 13:22
Re: TEBE ROZSEKÁM !!!
To je hezká teorie, chtělo by to se ale dožívat tak 250 let. Emigranti nejsou ti, kteří utíkají od problémů. A já ti to nepíšu z Texasu, ale z pod Řípu.