XF je, troufám si říct, stejně jako CLS, velmi dobrá konkurence :-) Passat si zvolí asi málo lidí co se bude chtít cítit "prémiověji" - kvůli názvu. Oslovení Passat tam nemá co dělat
Tomu se říká prémiová modelová řada. Tohle je od AUDI výbornej tah, mezistupeň mezi A6 a A8. Škoda jen, že ve vývoji u AUDI nelouskají zdejší diskuzní plačky. Ti by mrkali, kam se ubírá světový autodesign...
Máme se na co těšit, mnozí to těšení dokonce promění v každodenní nechráněný styk. Co ty, stále panic?
výborný tah je to určitě. Tímto směrem se budou ubírat všichni. Doba SUV pomalu končí, doba 4dv kupé začíná.
Nicméně nezdá se ti, že ten zadek je strašně těžkopádný? Pokud to není jen kamufláží, tak by to byl asi ten nejhnusnější zadek z kategorie.
Na tom druhém snímku zboku prosvítá zadní boční až někam za zadní kolo, to karoserii výrazně odlehčí. Že ty proporce sedí, to je vidět z toho snímku šikmo zezadu.
To máš možná pravdu, nicméně je to pro mě pořád jenom Audi, prostě pseudovolkwagen, nic víc, hlavně ať tam nezapomenou dávat ten ´´vynikající´´ motor 1.9 tdi, to teprve bude pecka >:D , svůj názor že se mi to nelibí nezměním páč pojem 4dveřové kupé nějak nedává logiku, je to prostě jenom jakýkoliv jiný 4dveřový auto a navíc od vw...
Názor si klidně neměň, pokud to bude na podvozku A8 (a stačil by i A6), tak to zadupe CLS (převlečený E-čko s mizerným podvozkem a motorizací) do země. :-!
Kubassi, to cos napsal je tak na úrovni lehké autodemence. V podstatě se tu takovéhle nesmysly už ani moc neobjevují. Jedeš šupem do Zlatého ventilku 2010 za blábol roku.
TENTO TRAGIKOMICKÝ PŘÍBĚH PSANÝ NĚMECKÝMI DESIGNÉRY BY UŽ KONEČNĚ MOHL SKONČIT S DOBOU ,KDY NASTUPUJE SVĚTOVÁ FINAČNÍ KRIZE.ZASTAVENÍ VÝROBY NĚMECKÝCH PASKVILŮ ,BY BYL NEJVĚTŠÍ PŘÍNOSEM SVĚTOVÉMU AUTOMOBILISMU.TYTO AUTOMOBIY BY SE PAK MOHLY ZAČÍT VĚNOVAT OBORŮM,JEJICHŽ VÝROBKY NEJSOU TOLIK VIDĚT,TUDÍŠ NEDOKÁŽOU LIDSKÉ OKO A MYSL ZDEPTAT SVÝM ZJEVEM. :no:
hele ty jeden tragikomickej příběhu psanej německym designérem, víš ke se fasujou froté učníky a mokrý hadry?? Takže až nás budeš příště chtít zdeptat svým příspěvkem, stav se tam... ;-)
Ten pán sa menuje Walter da Silva, nie de Silva. A svoje umenie už ukázal na Alfách, aj Seatoch. Jeho rukopis je jasný, ale na Audinách ho zatiaľ nejak extra necítiť, že by sa poriadne prejavil na tomto modeli?
Přesné jméno designéra pohledej na netu. Já to mám správně. ;-)
I takový slovutný designér, nesmí pozměnit tvář značky natolik, aby se to nějak negativně projevilo. Svou práci odvádí dobře.
Svou práci odvádí dobře? HAHA od té doby co odešel z alfy jsem viděl jen jeden krát čtyři stejné seaty. Popravě dost nic moc. Jinak nic nebo to nestojí za řeč. A přitom takovej talent! Buď nemá motivaci nebo se už vydal. :no:
Rovnaké Seaty nie sú produktom da Silvu, len vynálezom "umu" španielskych marketingových odborníkov...
Čo sa týka jeho mena, nech napíše niekto tretí, médiá uvádzajú obe verzie. Ja som presvedčený o svojej pravde. >:D
Dlhé, nízke, luxusné....zbytočné. Módna vlna, ktorá príde a odíde. Okrem pekného dizajnu so športovým lookom nevidím prínos týchto áut, sú menej priestorné, športovejšie ale asi menej pohodlné, nepraktické. Nastupuješ hlboko k zemi, vyliezaš jak zo stanu. Na na semafore pozeráš náklaďákom do výfukov...Ak majú nahradiť možno končiacu éru veľkých SUV, je to ako z blata do kaluže. Rozmery okrem výšky obdobné, hmotnosti tak podobne, prekoňovaní žrúti motora tiež. Ehm...
Každý sa snaží po svojom. Napríklad BMW kráča vlastnou cestou, svoju ponuku ozvláštňuje modelom, vzniknuvším z invencie vlastných ľudí.
Audi v tomto prípade svojim dizajnérom iba prikúpilo len nejaké tie foťáky a pár balíkov kopiráku...
Na co kaviár, když stejně dobře zasytí i chléb s tvarohem… všichni máme stejné žaludky, atd. atp., kde už jsme to jen slyšeli? Na co přemotorovaná SUV, když stejnou službu zastane i Logan v kombíku, na co nízká zbytečná kupé, když …bla, bla. To už tu fakt bylo, proletáři, číst ty tvé automobilově filozofické úvahy, v poslední době, to je jak četba na pokračování z Kapitálu. :-O
Asi si ma zle pochopil, kamoš, nie som proti luxusným autám. Ale musí to byť skvost na kolesách, nie niečo umelé, vymyslené marketingovými "umelcami", ktorí vidia autá iba cez čísla...
Má súper nové auto, iné ako bežné, a je úspešný? Hurá, tak skúsime z toho koláča odhryznúť aj my... Tento postup mi vadí skôr ako luxusné vozy.
Kaviár je - A6. Kaviár z lososa? Nech sa páči A8. Obyčajný kaviár, s príchuťou kaviáru z lososa vo forme A7 už nie je práve lákavý.
Kapitál a proletárov nechaj bokom, to sem nepatrí. A tie filozofické úvahy by si mi musel pripomenúť, aspoň v poslednej dobe si na nič také výrazné nespomínam. Ale vpohode, aspoň bude o čom zase podiskutovať. ;-)
trápi ťa to? mne je to putna, nech si vyrábajú čo chcú. Či sa to uchytí, to ukáže až predaj. Ono sa vraví, že každý tovar má svojeho kupca.
V tejto cenovej kategórii sa určite nájde dosť ludí, ktorý sa budú chcieť odlíšiť, a hlavne si budú mocť dovoliť sa odlíšiť.
Že je to módna vlna? Ano. Audi by bylo hlúpe keby ju nevyužilo.ˇ
Že je málo praktické? Ano, ale s tým sa asi počíta. Takéto autá si nekupujú tatkovia aby do nich napratali 8 člennú rodinu aj s polovicou bytu...Sa pozri len na CLS. Kolkokrát v ňom vidíš cestovať viac ako 2 ludí?
na nič. iba aby sa tí ktorí na to majú, mohli predviesť v novom fáre. :-!
ale už to radšej nechajme, lebo nás obvinia, že tliachame a pritom sme plejstejšnový bazarový kovboji, čo sa v živote na také fáro nezmožu. A budu mať dokonca aj pravdu, teda okrem toho plejstešnu :-! >:D
Fakt to nechápu. Zbytečný to je jako všechny tyhle jakoby kupé. Proč neudělají radši opravdové kupé??? SUV jsou taky trapný a zbytečný! Přiznejme si to popravdě jde o chlapáčtější MPV.
Sice z těchto fotografií nejde moc vyčíst ale myslím že nejsem jediný kdo je rád že se segment těchto kupé-sedanů pěkně rozrůstá a to je dobře... :-);-)