Stárnoucí vlajková loď značky Audi si navzdory pohonu všech kol dokázala před svými německými konkurenty uhájit pozici nejlehčí pětimetrové limuzíny. To vše díky hliníkové karoserii. Stejnou strategii má ctít Audi i v příští generaci.
Vsak ale toto je koho pricina? A8 = 2xA4 co sa tyka velkosti, inak je to to iste. Moze za to VW alebo su inziniery v audi postaveny na hlavu? Preco sa nemozu modely pekne odlisovat ako to bolo doteraz, dajme tomu pri A4/A8 :no::no:
taky mi to přijde postavený na hlavu. pocit blízké příbuznosti modelů - určitě když si půjdu koupit A8 za 3 mega, tak budu rád, že bude vypadat jak A4 za 8 kil :no:
zapracuje na vizualite..hm, či je to ten správny krok..audiny už dlhšiu dobu vyzerajú ako štangle salámu, odlišné iba dĺžkou. Nová osmička bohužiaľ zrejme nebude výnimkou ;-\
no ano to je sice pekne, mne sa to paci mat tam nejaku pribuznost, ale je to kusok prehnane, teda kusok trochu riadne viac, este stastie ze q7 ma na par rokov klud , lebo keby novu verziu robili teraz tak by sa nikto nevzrusoval nad tym aka bude..audi na si bere zlaty stred nicim neohromi no nicim nesklame..ale risk je niekedy zisk :-)
Až bude te mít 2,3 MEGA na auto tak se na to budete dívat j
1. stačí 2,3 protože až na to budete mít / a nebudete politici , budete kupovat za svoje/ tak usmlouváte 25%.
2.Až budete kupovat za svoje budete chtít luxus a A8 je LUXUS a pohodlí a prostě paráda ... no je to prostě super schovat se za design A6 A4 a mít úplně jiné auto. Pro toho kdo není magor a nepotebuje se ukazovat je politika AUDI super. Jo můžete si koupit Q7 4.2, ale co stím :-) každý ví kde právě jste.
( asi je to blbost každý pozná A8 , ale mě by se to líbilo schovat luxus za design "levných aut")¨
čau